Met de mensen hier wil ik wel in een bootjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga echt niet met jullie in een bootje hoorZeker nu niet in A'dam
Maar van Syfilis kan je dus ook ontstoken oogzenuwen (dus feitelijk tijdelijk half blind) worden? Ik dacht dat je er alleen dement en pus *youknowwhere*.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:24 schreef Isabeau het volgende:
Oh, omdat je Den Haag bold had gemaakt dacht ik dat je met 'en nu' naar hem verwees
En nu = verdere onderzoeken afwachten, volgende week mri en de week erop naar de neuroloog.
En maar hopen dat nergens ooit iets uitkomt
Je hebt allerlei stadia van syfilis waarbij de pus het eerste stadium is (en lekker zichtbaar). En als je dat stadium negeert gaat het vanzelf over, maar sluimert het gewoon lekker verder in je lijf om vervolgens in een tweede stadium voor allerlei neurologische schade te zorgen (zoals ontstoken oogzenuwen). Het laatste stadium is waar je dement wordt door schade in je hersenen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar van Syfilis kan je dus ook ontstoken oogzenuwen (dus feitelijk tijdelijk half blind) worden? Ik dacht dat je er alleen dement en pus *youknowwhere*.
ik doe met je mee afwachtenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:24 schreef Isabeau het volgende:
Oh, omdat je Den Haag bold had gemaakt dacht ik dat je met 'en nu' naar hem verwees
En nu = verdere onderzoeken afwachten, volgende week mri en de week erop naar de neuroloog.
En maar hopen dat nergens ooit iets uitkomt
ik ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met de mensen hier wil ik wel in een bootje
Ik wed dat je er fantastisch uit zou zien in een roze stringquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga echt niet met jullie in een bootje hoorZeker nu niet in A'dam
nope, sorry. sinds ik alles uitkots boeit eten me sowieso nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Iemand hier nog een goede vulling/recept voor een groentetaart? (er gaat sowieso broccoli in, want dat heb ik liggen)
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:38 schreef SeaOfLove het volgende:
nope, sorry. sinds ik alles uitkots boeit eten me sowieso niet
Ik herinner me iemand in OUD die hapjes tuinaarde en stukjes krijt wilde eten toen ze zwanger wasquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:39 schreef Isabeau het volgende:
(heb je niet bepaalde dingen waar je nu extra zin in hebt dan? van dat pica-gedrag haha)
Laat je vooral niet uitnodigen voor een foto-meet om dan vervolgens een megasaaie dag te hebben waar al die fotonerds met de meest ingewikkelde termen strooien terwijl jij alleen maar de basis van het maken van een mooie foto wilde wetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:38 schreef kaasplankje het volgende:
Vraag aan P: Ik wil op ferkansie eens flink gaan stoeien met mijn camera, weet jij een goed boek voor nono's zoals ik waar je leert over instellen witbalans, diafragma en sluitertijden enzo? Gewoon basisdingen dus. Als ik dat dan een beetje snap kan ik een cursusje doen die nog bij de cam zat.
Jajaja, ik wil dat soort dingen over jou wetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik herinner me iemand in OUD die hapjes tuinaarde en stukjes krijt wilde eten toen ze zwanger was
Zelfde.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:41 schreef DarkElf het volgende:
heb ik nog iets gemist? alles ok met iedereen? isa hoe is het met je ogen?
wij hebben vanmorgen alle zooi naar t containerpark gebracht en hebben nu een fantastisch opgeruimde ( en grote) kelder... nu lekker luieren en vanavond bij de buren eten.
neuh heb ik niet, Weet verder niet wat wat pica-gedrag isquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
aan jou heb ik dus niks.
(heb je niet bepaalde dingen waar je nu extra zin in hebt dan? van dat pica-gedrag haha)
pica is de term voor vrouwen die tijdens hun zwangerschap andere (vaak bizarre) voorkeuren krijgen voor bijv eten (zoals dat aarde en krijt eten). In clichetermen is het de zwangere met de pot augurkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:45 schreef SeaOfLove het volgende:
neuh heb ik niet, Weet verder niet wat wat pica-gedrag is
Woei, klinkt goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:46 schreef DarkElf het volgende:
broccolikaastaart![]()
dat aten wij vroeger thuis wel eens, lan geleden....
broccoli kort koken, kaassaus maken, bakje kruidenkaas erin mengen en op de broccoli, dichtmaken met deeg en
Roze is niet mijn kleurquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wed dat je er fantastisch uit zou zien in een roze string
Jaren '80 hipquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:47 schreef LieLie het volgende:
Hoe hip zijn zelfgebakken minipizza's op een verjaardag als hapje? Die ik dan in minipizzapuntjes ga snijden
zoiets?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
Roze is niet mijn kleurZwart daarentegen.....dat kleed ook nog een beetje af
ik kots nog even verderquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
pica is de term voor vrouwen die tijdens hun zwangerschap andere (vaak bizarre) voorkeuren krijgen voor bijv eten (zoals dat aarde en krijt eten). In clichetermen is het de zwangere met de pot augurken
(en pica pica is Latijn voor ekster)
zie wiki: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pica_(gedrag)
Jaren 80 hip?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaren '80 hip(maar altijd leuk en lekker natuurlijk
)
Nou, Italie is momenteel helemaal in, dus je kan er niet mee fout gaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:52 schreef LieLie het volgende:
Jaren 80 hip?Toen was ik er nog niet eens.
We hebben het wel over met speciaal biergist bereide en met buffelmozzarella beklede pizzaatjes met, ik zou wel durven zeggen, Italiaanse allure!![]()
De handleiding van de cameraquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:38 schreef kaasplankje het volgende:
Vraag aan P: Ik wil op ferkansie eens flink gaan stoeien met mijn camera, weet jij een goed boek (voor nono's zoals ik) waarin je leert over instellen witbalans, diafragma en sluitertijden enzo? Gewoon basisdingen dus. Als ik dat dan een beetje snap kan ik een cursusje doen die nog bij de cam zat.
Bijvoorbeeldquote:
Wanneer kun je in september?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
En dat allemaal lopend natuurlijk zodat ik gelijk voldoende beweging krijg
Wij wilden rond 17 uur richting Haarlem Culinair, maar als je de buienradar bekijkt kan dat behoorlijk nat wordenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:01 schreef borisz het volgende:
Zo op tijd binnen. Wordt een regenachtige dance valley.
Hangt er helemaal vanaf wat, hoeveel en waarquote:
Dat ben jij toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:28 schreef Vork het volgende:
Zijn jullie de Cul wandelvereniging? Waar zijn de fietsers?
Morgen nog een kans?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij wilden rond 17 uur richting Haarlem Culinair, maar als je de buienradar bekijkt kan dat behoorlijk nat worden
Hier ook een gebakken eitje met baconquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:28 schreef PdeHoog het volgende:
Ontbijt maar geskiptNu brood met gebakken ei
Hier met kaasquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier ook een gebakken eitje met bacon
En goed van je gewicht Pee
Bij mij zakt het ook weer gelukkig, je gooit er een dagje wandelen in en de piek is er meteen weer afquote:
Plu meenemen danquote:
Ik ook dus bij deze vind ik van wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik fiets naar m'n werk, telt dat ook?
quote:
awwquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
even een *huilen in bed momentje*...![]()
gebeurt soms.. vnv ben ik hopelijk weer het haantje
In de stromende regenquote:
Te weinig gist lijkt mij niet omdat het is afgewogen. Maar misschien kan wat meer geen kwaadquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In de stromende regenHeld!
@ annie, te weinig gist, te koud laten rijzen?
Morgen weer voor 2 dagen mijn befaamde quiche met roomboter/italiaansekaas korst maken![]()
Alleen de terugweg...het miezerde een beetje dus paraplu op. Daarna begon het steeds harder te regenenquote:
Dat is best een lekker tempo!quote:
Fijn! De geur alleen al......quote:
Ik hoop het voor je. Maar vaak zijn het buien en vanmiddag vond ik het meevallen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:15 schreef Anthraxx het volgende:
Morgen 10 km wandelen. Hopelijk zeikt het niet...
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Maar vaak zijn het buien en vanmiddag vond ik het meevallen.
Ik kwam mijn nichtje tegen toen er een bui was, en toen was er ook een luifel om te schuilen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]ik zat midden in zo'n bui en het was echt ruk !
haaiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kwam mijn nichtje tegen toen er een bui was, en toen was er ook een luifel om te schuilen.![]()
Hoi mede-sport-beest!
Luier omdoen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:15 schreef Anthraxx het volgende:
Morgen 10 km wandelen. Hopelijk zeikt het niet...
Die gebruikte Steer toch 's nachts?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Annie met een pamper op zijn hoofd.
Ja maar dat is lullig om mee te spotten, daar kan die jongen ook niks aan doenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die gebruikte Steer toch 's nachts?
Le-zen! Dat was een bh!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die gebruikte Steer toch 's nachts?
The interwebs luves U !quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:36 schreef krakkemieke het volgende:
Stom internet! Ik zoek een adres om een ernstig ziek mens een kaart te sturen, nergens te vinden.
Hmm eigenlijk dat laatste wel idd, maar ik dacht ik koop een pocket waar dat instaat en dan ga ik me er op vakantie in verdiepenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De handleiding van de camera![]()
GeintjeIk ben zelf ontzettend fan van de National Geographic Fotogids die dus niet meer leverbaar is zie ik net
![]()
Dit is volgens mij de opvolger. Je kan ook kijken naar Fotografie van John Freeman. Dat boek heb ik hier in de kast staan en kun je evt. van me overnemen. Het staat nl. vooral stof te verzamelen. Alleen witbalans wordt niet echt behandeld in beide boeken maar dat is echt peanuts.
Beide boeken behandelen overigens ook meer onderwerpen als compositie e.d. en welke sluitertijden wanneer en meer van die bla bla bla.
Als je echt een basisdocumentje wilt en daarna zelf aan de slag gaat dan kan ik je ook in, ik denk een uur of 2, door de hele theorie heen praten.
Is volgens mij veel leerzamer, dan kan P je meteen dingen laten doen die je anders zelf moet uitproberen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm eigenlijk dat laatste wel idd, maar ik dacht ik koop een pocket waar dat instaat en dan ga ik me er op vakantie in verdiepenmaar als jij bereid bent me dat uit te leggen houd ik me warm aanbevolen
Ja hoor. Geen probleemquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm eigenlijk dat laatste wel idd, maar ik dacht ik koop een pocket waar dat instaat en dan ga ik me er op vakantie in verdiepenmaar als jij bereid bent me dat uit te leggen houd ik me warm aanbevolen
En soms is het lastig te informatie die je nodig hebt samen te stellen omdat het teveel verspreid staatquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
-niet alles staat op internet
-soms is het lastig informatie die op internet staat te vinden
Of je hebt het plakband: in de koelkast, in de schoenpoetskist, in je nieuwe map-voor-de-foto's gelegd......quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb hier een verschrikkelijk inkakmomentGeen tijd voor...zometeen ff boodschappen doen. En ik wilde vanavond foto's gaan plakken op de passepartouts maar ik kan de plakband niet meer vinden....zullen de katten wel weer mee aan de haal zijn gegaan
[..]
Ja hoor. Geen probleemPM maar met wat data
Yup. Mijn doorstaptempo, ook voor de wandelingejtes in de lunch, ligt gemiddeld tussen de 5.5 en de 6 km per uur. Ik vind dat niet onaardig. Kan het ook best lang volhouden als het moetquote:
Klopt wel wat je zegt hoorquote:Vergeef me als ik overkom als een zeur, maar als je jezelf na elke wandeling beloont met een tussendoortje/snack van evenveel kcal, zet dat natuurlijk niet echt zoden aan de dijk. Misschien vergis ik me, maar laatst zei je ook al zoiets.
Ik zoek verdorie een naam en een woonplaats.....Daar zou ik dan graag een adres bij vinden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En soms is het lastig te informatie die je nodig hebt samen te stellen omdat het teveel verspreid staat
Kan je niet iets anders bedenken dan eten als beloning? Ik vind dat ook moeilijk, maar bv een extra keer douchen vind ik ook lekker.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Mijn doorstaptempo, ook voor de wandelingejtes in de lunch, ligt gemiddeld tussen de 5.5 en de 6 km per uur. Ik vind dat niet onaardig. Kan het ook best lang volhouden als het moet
[..]
Klopt wel wat je zegt hoorSchiet ook eigenlijk niet op
Moet mezelf weer ff een schop geven eigenlijk want in het begin ging het echt best lekker. En het zeuren vind ik wel meevallen
with happy ending?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan je niet iets anders bedenken dan eten als beloning? Ik vind dat ook moeilijk, maar bv een extra keer douchen vind ik ook lekker.
Misschien iets als een massage nemen als je een doel gehaald hebt?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zoek verdorie een naam en een woonplaats.....Daar zou ik dan graag een adres bij vinden.
Mag ik mee? Ik heb alleen wel een compact camera'tjem een canon powershotje... Voor de kiekjes. Kaas heeft een camera voor de foto'squote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoor. Geen probleemPM maar met wat data
Dat Pee ontspannen is lijkt me een happy ending ja. Ontspannen. Niet noodzakelijkerwijs ontladen.quote:
Ik had de reactie van Coldfeet iets te snel gelezen denk ik. Ik beloon niet, iig niet bewust, het bewegen met het eten. Het eten doe ik gewoon omdat ik het lekker vindquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan je niet iets anders bedenken dan eten als beloning? Ik vind dat ook moeilijk, maar bv een extra keer douchen vind ik ook lekker.
Misschien iets als een massage nemen als je een doel gehaald hebt?
Jamaar, ik weet de naam en de woonplaats dus!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Als je de naam en de woonplaats niet weet, heb je totaal geen kans he
Van mij welquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mag ik mee? Ik heb alleen wel een compact camera'tjem een canon powershotje... Voor de kiekjes. Kaas heeft een camera voor de foto's
quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:36 schreef krakkemieke het volgende:
Dat Pee ontspannen is lijkt me een happy ending ja. Ontspannen. Niet noodzakelijkerwijs ontladen.![]()
Ik hoop het voor hem. Eerst maar eens zien wat-ie doet als-ie opgedroogd isquote:Kan de camera nog gered worden?
Picsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:39 schreef freecell het volgende:
Hallo!
Ik heb vanmiddag een knalgroen hemdje gekocht. Dat ik
maar nu heeftie geen schouderbandjes, maar zo'n knooptouwtje in je ek en een best blote rug.
En weet je?
Hij is best leuk
Ok. Telefoongids al geprobeerd?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jamaar, ik weet de naam en de woonplaats dus!
Ha, dat ken ik! Niet bewust nee. Houd maar eens een lijst bij wanneer je eten haalt omdat je geen tijd hebt, of omdat je zin hebt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had de reactie van Coldfeet iets te snel gelezen denk ik. Ik beloon niet, iig niet bewust, het bewegen met het eten. Het eten doe ik gewoon omdat ik het lekker vind
Yeah! Klinkt helemaal leuk!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:39 schreef freecell het volgende:
Hallo!
Ik heb vanmiddag een knalgroen hemdje gekocht. Dat ik
maar nu heeftie geen schouderbandjes, maar zo'n knooptouwtje in je ek en een best blote rug.
En weet je?
Hij is best leuk
Ik ben niet altijd gezellig hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:38 schreef PdeHoog het volgende:
Van mij welTheorie blijft hetzelfde
En natuurlijk altijd gezellig als jij meegaat
Klinkt als een uitnodiging om naar Italie te gaan Pee.... Snel je passe-partouts vullen en gaan!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd gezellig hoorMaar klinkt wel als een goed plan... Hoe ziet je agenda eruit de komende 2 weken? We willen proberen wat leuke foto's te maken in la bella Italia
lekker deuntje.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:08 schreef minilot het volgende:
Als we dan toch beukende beats gaan spammen dan deel ik iets waar vast helemaal niemand van houdt! Keihard zetten en helemaal afluisteren!![]()
..omdat mijn lieve, beste vriend op een vaag festival zit en ik vanmorgen sms-jes las over hoe vaag precies..Ik kreeg er meteen zin in!
Niettemin ga ik nu boodschappen doen, keukenvloer dweilen en een logeerkamer vol kleren strijken.
die zit net pas weer achter zijn pc.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:28 schreef Vork het volgende:
present !quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:28 schreef Vork het volgende:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:01 schreef z80 het volgende:
gister avond/nacht ook weer op youtupe rond gehangen nadat ik weer een nummer van tatu hoorde langskomen.
gaat elke keer weer teveel tijd in zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:05 schreef flying-dutchman het volgende:biw
vandaag weer ene heel retro game gespeeld, nog veel meer retro dan theme hospitalKwam dat door de Dune film/serie van gister op tv? Ik heb het allemaal gekeken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
semi, niet gister gekeken, maar op ftd werd het genoemd dus toch maar even opgezocht in de collectiequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kwam dat door de Dune film/serie van gister op tv? Ik heb het allemaal gekeken....
Ik wil het weer eens lezen....quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:11 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
semi, niet gister gekeken, maar op ftd werd het genoemd dus toch maar even opgezocht in de collectie
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:05 schreef flying-dutchman het volgende:biw
vandaag weer ene heel retro game gespeeld, nog veel meer retro dan theme hospitalmaar dune 2 ownt dan ook echt de pan uit !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe het dan eerder, minder stress. Toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Tijd om boodschapjes te gaan doen![]()
![]()
de Engelse uitvoeringen zijn inderdaad minder.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En zo leuk vind ik die eigenlijk niet
Het zijn een paar jonge grietjes die iets teveel met de tietjes schudden en dat is op zich natuurlijk nooit weg, maar de muziek is het niet helemaal voor mij.
A fish called Wandaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:28 schreef z80 het volgende:
[..]
de Engelse uitvoeringen zijn inderdaad minder.
maar de Russische vind ik wel lekker klinken.
even? die reeks gaat per kiloquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wil het weer eens lezen....
Ja. ik lees snel. En ik ben lid van de bieb.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:33 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
even? die reeks gaat per kilo
ik heb ze in de kast staanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja. ik lees snel. En ik ben lid van de bieb.
??quote:
In die film wordt een vrouw erg opgewonden als iemand een vreemde taal spreekt.quote:
Ik heb allemaal geen stressquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Doe het dan eerder, minder stress. Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:40 schreef z80 het volgende:
Wat is het grootste nadeel van het vervangen van een oud bod mes?Niet goed he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Das niet goed hequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:11 schreef z80 het volgende:
even voor de vakantie mijn cam aan het testen.
blijkt mijn sigma 70-300 stuk.
wel geluid maar geen focus meer, begint al goed.
eind september.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Das niet goed heWanneer vertrek je?
Weerjuf bij de NOSquote:
Oh! Ik ken, geindoctrineerd door mijn sportmaatje, maar 1 Willemijn en die is dood. Van Gooische vrouwen dus.quote:
Dat was een korte slaap.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:55 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vul de SC met een picknickmand met lekkere dingen en ik ga slapen. Trusten!
Ohhhh tof! Ik wil Casablanca ook graag een keer zien. Moet nog zoveel klassiekers zien en voor mijn gevoel nog 100.000 boeken lezenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:09 schreef Duderella het volgende:
Morgenmidddag gaan we naar Casablanca in het filmhuis. Die klassieker hebben we beiden nog nooit gezien.
Hele huis dus drakenvrij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:09 schreef Duderella het volgende:
Hoi Cullies!Hoe staat het hier vandaag?
Wij hebben het hele huis gepoetst en er is nagenoeg geen Drakenspoortje meer te vinden, denk ik. Wat was het een bende!![]()
Morgenmidddag gaan we naar Casablanca in het filmhuis. Die klassieker hebben we beiden nog nooit gezien.
Ja die zin kent iedereen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Hele huis dus drakenvrij.
En benieuwd wat jullie van Casablanca vinden. Is wel erg gedateerd natuurlijk.
'Here's looking at you, kid' is de zin die mij vooral van Bogarde is bijgebleven.
En alweer wakker/geen rust.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:09 schreef Duderella het volgende:
Wij hebben het hele huis gepoetst en er is nagenoeg geen Drakenspoortje meer te vinden, denk ik. Wat was het een bende!![]()
En zelfs een Suske en Wiskequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ooit was er een spannende serie over zo'n soort dorp.....
Tja, waar bestaat er nou geen Suske en Wiske over?quote:
Wauw Pee, die bankjesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
En voor de liefhebbers die zich ook alweer afvroegen wat Doel in Belgie nou eigenlijk is en wat daar voor een fotograaf te beleven valt.....
[ afbeelding ]
Hier meer: http://www.flickr.com/pho(...)s/72157624550160579/
Thnxquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wauw Pee, die bankjes
Die sfeer in je foto's, naargeestig kwam in me op. Erg mooi getroffen.
dat gevoel had ik dus ook, ik werd er gewoon een beetje naar vanquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wauw Pee, die bankjes
Die sfeer in je foto's, naargeestig kwam in me op. Erg mooi getroffen.
ik wens dat ik een keer goed slaapquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wens dat ik nog een duizend wensen mag doen.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:34 schreef SeaOfLove het volgende:
ik wens dat ik een keer goed slaap* SeaOfLove pakt boelveel pilletjes van Steer
En waarom wil je niet in de auto bij hem zitten ?quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:37 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en ik wens dat ik géén ruzie krijg met mijn vader als ik zeg dat ik liever met de trein ga dan bij hem in de auto te zitten dinsdag
Met Jimmy Stewart! Geweldige film. En ik vind Ingrid Bergman ook een heel dramatische actricequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:09 schreef Duderella het volgende:
Hoi Cullies!Hoe staat het hier vandaag?
kazerne tot middelburg per openbaar vervoer 3,5 uur.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:53 schreef SeaOfLove het volgende:
oh wil niet bij mijn vader in de auto zitten omdat de trein een stuk sneller isAuto duwen ben je nog sneller in braboland
http://www.nu.nl/buitenland/2308181/dode-bij-finale-wk-sauna.htmlquote:Dode bij finale WK sauna
Uitgegeven: 8 augustus 2010 07:04
Laatst gewijzigd: 8 augustus 2010 09:33
HELSINKI - Het jaarlijks sauna-wereldkampioenschap is zaterdagavond laat in het Finse Heinola tragisch geëindigd. Een van de twee finalisten, de Rus Vladimir Ladizhenski, is overleden.
Kwam je hier nou een bakkie doen volgende week?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:06 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2308181/dode-bij-finale-wk-sauna.html
Darwin Award.
Da's goedquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kwam je hier nou een bakkie doen volgende week?
Nou, niet echt eigenlijk... Mijn oma viert haar 81e verjaardag met een familie lunch vanaf 12 uur, en kaas' neefje viert zijn 1e verjaardag in de middagquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:19 schreef Stereotomy het volgende:
Da's goedZijn jullie zaterdagmiddag thuis?
Oh leuk! Ik heb oma altijd al willen ontmoeten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, niet echt eigenlijk... Mijn oma viert haar 81e verjaardag met een familie lunch vanaf 12 uur, en kaas' neefje viert zijn 1e verjaardag in de middag
Zal ik je anders eerst het nummer van oma geven? Kan je zélf aan haar vragen of je mee mag.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:23 schreef Stereotomy het volgende:
Oh leuk! Ik heb oma altijd al willen ontmoeten.![]()
Hoe laat spreken we af?
Het wordt een verrassingquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zal ik je anders eerst het nummer van oma geven? Kan je zélf aan haar vragen of je mee mag.
Oe ik heb nachtdienst zal eens opletten als ik buiten luchtje schep.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:57 schreef DarkElf het volgende:
3 vallende sterren gezien!
(deze week tot en met de 12de is het weer tijd ervoor en de nacht van 12 op 13 is het hoogtepunt)
Heej, Annie, het is augustus... Komt Anna terug op WoW, of niet meer?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, wandeling van 15km voor aan het bereiden door de Oostvoornse duinen. Straks even eten en dan de hele middag rustig een heel stuk lopen.
regenjas aan!quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, wandeling van 15km voor aan het bereiden door de Oostvoornse duinen. Straks even eten en dan de hele middag rustig een heel stuk lopen.
Klinkt leukquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:37 schreef minilot het volgende:
Moet vandaag berrrrgen dingen doen voor Eftelist (stukjes schrijven, foto's maken in het park, nieuwe regelmenten schrijven), dus ik kom alleen even dit doen:
![]()
Hmm dat is wel zuur danquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:37 schreef Stereotomy het volgende:
Kutzooi, miscommunicatie met de prof. Het afstudeerproject wat ik voor ogen had is 'weggegeven' aan iemand anders![]()
![]()
Nouja, een andere opdracht daar maar.
Na Augustus pas. Morgen haar eerste tentamen. Vrijdag haar 2de dan ergens de week daarna haar derde.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heej, Annie, het is augustus... Komt Anna terug op WoW, of niet meer?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:37 schreef minilot het volgende:
Moet vandaag berrrrgen dingen doen voor Eftelist (stukjes schrijven, foto's maken in het park, nieuwe regelmenten schrijven), dus ik kom alleen even dit doen:
![]()
Andere opdracht, misschien andere stad... nog niks concreet nu... wel jammer.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hmm dat is wel zuur dan
Zeker gezien het afstuderen
en wat wordt het nu dan?>
nawwww troost gedachten !quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Andere opdracht, misschien andere stad... nog niks concreet nu... wel jammer.
Oh okquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:41 schreef Anthraxx het volgende:
Na Augustus pas. Morgen haar eerste tentamen. Vrijdag haar 2de dan ergens de week daarna haar derde.
En dan gaan wij op vakantie.
Das kutquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:37 schreef Stereotomy het volgende:
Kutzooi, miscommunicatie met de prof. Het afstudeerproject wat ik voor ogen had is 'weggegeven' aan iemand anders![]()
![]()
Nouja, een andere opdracht daar maar.
Normandié, klein vakantiehuisje gehuurd op loopafstand van de kust (volgens het internet althans; dus even afwachtenquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh okWaar gaan jullie heen op vakantie?
:p laat je het toch gewoon liggen voor je vriendje om op te ruimen *evil grin*quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:48 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Mooie foto's P!
De creme brulee ligt op de grond
grom......als ik ergens in de ochtend geen zin in heb is het de keuken dweilen
Het is in het huis van mijn ouders, anders had ik dat wel gedaanquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
:p laat je het toch gewoon liggen voor je vriendje om op te ruimen *evil grin*
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is in het huis van mijn ouders, anders had ik dat wel gedaan
nah zo slecht ben ik ook weer niet
Zo wakker was ik nog nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]wat dacht je ^^ mijn ouders hebben mijn hele jeugt troep voor mij opgeruimd dus nu is het mijn beurt
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo wakker was ik nog niethet enige dat ik dacht was k*t
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:57 schreef Anthraxx het volgende:
Ik blijf het knap vinden hoe mensen woorden die niet eens een werkwoord zijn kunnen blijven vervoegen.
Whut?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:57 schreef Anthraxx het volgende:
Ik blijf het knap vinden hoe mensen woorden die niet eens een werkwoord zijn kunnen blijven vervoegen.
Ik jeug, jij jeugt, hij/zij jeugt, wij jeugdenquote:
Ah, maar onze Braam is dyslectquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
Ik jeug, jij jeugt, hij/zij jeugt, wij jeugden
ik jeugde, jij jeugde, hij/zij jeugde, wij jeugden, wij hebben gejeugd.
Ik had het niet over jou
Wat een leuke site, kende ik helemaal nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:37 schreef minilot het volgende:
![]()
Ik vroeg laatst (10 minuutjes geleden) nog aan een vriendin die net terug was van vakantie, heb je lekker gefrankrijkedquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik jeug, jij jeugt, hij/zij jeugt, wij jeugden
ik jeugde, jij jeugde, hij/zij jeugde, wij jeugden, wij hebben gejeugd.
Ik had het niet over jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. In mijn aantekening stond dat er één andere gegadigde was voor m'n opdracht, en dat de prof zei dat 'als jullie beide geïnteresseerd zijn, moeten we even kijken of we de opdracht kunnen splitsen'.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:56 schreef Bluezz het volgende:
Steer, wat klote voor jeKan dat zomaar ineens dat het 'weggegeven' is
En waarom wist je daar niks van?
veestalquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een leuke site, kende ik helemaal niet
Inderdaad de veestal die 'wachtrij' heet
stomme prof !quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen idee. In mijn aantekening stond dat er één andere gegadigde was voor m'n opdracht, en dat de prof zei dat 'als jullie beide geïnteresseerd zijn, moeten we even kijken of we de opdracht kunnen splitsen'.
Nou. Blijkbaar niet.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:11 schreef Braamyo het volgende:
Ik vroeg laatst (10 minuutjes geleden) nog aan een vriendin die net terug was van vakantie, heb je lekker gefrankrijked
Of was dat niet werkwoordelijk genoeg?
Nja, ik ben inderdaad niet de taalheld in dit forum... ...Je moet je niet verontschuldigen joh, taal is gewoon zeg maar niet jouw dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oudste zoon Q. heeft het ook, en schrijft nog beroerder dan jij, behalve als ie in het Engels schrijft. Dan is het foutloos.
Ja, ik vond het ook leuk gevondenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:12 schreef Braamyo het volgende:
veestal...
![]()
![]()
lawl, zelde zo'n leuke beschrijving daarvan gehoord
Yesh I can speak Engels very good to yeshquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moet je niet verontschuldigen joh, taal is gewoon zeg maar niet jouw ding
Oudste zoon Q. heeft het ook, en schrijft nog beroerder dan jij, behalve als ie in het Engels schrijft. Dan is het foutloos.
Heb nog een vriendelijk mailtje teruggeschreven met mijn visie op de zaken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:30 schreef MissHobje het volgende:
Steer valt dat nog aan te kaarten>?? gezien ze daar nu niet naar gehandeld hebben?
Ah goed dat je dat gedaan hebt!! Ik zou dat ook zo aanpakken, kan het dan niet laten om toch een beetje verhaal te halen haha.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb nog een vriendelijk mailtje teruggeschreven met mijn visie op de zaken.Kan hem niet té pissed off maken want ik wil nog wel afstuderen bij hem.
idd, klonk al heel stom en de reden kan maar beter heel goed zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ah goed dat je dat gedaan hebt!! Ik zou dat ook zo aanpakken, kan het dan niet laten om toch een beetje verhaal te halen haha.
Broertje is ook zwaar dyslectisch. Zeer intelligent alleen schrijven is ene ramp. Zijn slimheid gebruikt hij nu in de praktijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moet je niet verontschuldigen joh, taal is gewoon zeg maar niet jouw ding
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Broertje is ook zwaar dyslectisch. Zeer intelligent alleen schrijven is ene ramp. Zijn slimheid gebruikt hij nu in de praktijk. Als die niet dyslectisch was zou die minimaal havo gedaan hebben, nu werd het dus vmbo-T. Inmiddels doet hij een vliegtuigmonteuropleiding(met driedubbelewoordwaarde).
Normandiequote:Op zondag 8 augustus 2010 11:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Normandié, klein vakantiehuisje gehuurd op loopafstand van de kust (volgens het internet althans; dus even afwachten). Omgeving van St. Lô. Express gedaan zodat wij ook naar Mont-Saint-Michel kunnen maar ook de landingsstranden e.d. (we zitten er tussenin).
.
Yup,quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NormandieNormandie
Normandie
Normandie is tof
Ik wil ook
Omdat het kanquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:13 schreef Bluezz het volgende:
Sjeesus Pee, wat een toestand. Maar waarom flickeren als je een blog hebtEn een site? En en en en?
Hij mag blij zijn dat ie nu leeft. Vroegah zagen ze de intelligentia niet, omdat je niet kon lezen en schrijven. Was je gewoon bij voorbaat dom. En dat al vanaf je 6e meestal omdat je tegen de kerst iedereen om je heen zag lezen en jij niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:40 schreef borisz het volgende:
Broertje is ook zwaar dyslectisch. Zeer intelligent alleen schrijven is ene ramp. Zijn slimheid gebruikt hij nu in de praktijk. Als die niet dyslectisch was zou die minimaal havo gedaan hebben, nu werd het dus vmbo-T. Inmiddels doet hij een vliegtuigmonteuropleiding(met driedubbelewoordwaarde).
Wat een... vreemde opmerking!quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:33 schreef LieLie het volgende:
Bij ons op school willen ze iets gaan invoeren, dat als je te lang bezig bent met afstuderen dat je eerder behaalde punten kwijtraakt. Omdat staartstudenten zich anders nooit uit laten schrijven.
owja.... ontbijt..... *gaat naar beneden en bakt een ei*quote:
Engquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:24 schreef Braamyo het volgende:
*aanbid P de Hoog voor deze subtiele en intiligente hint*
Wees maar blij dat je geen minderjarig meisje bent.quote:
Inmiddels had ik me er al wild voor gemaakt. Ik heb er vrede mee dat ik de verkeerde studie heb gekozen en wil er van de afsluiting er graag wat van maken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Steer, dat is wel balen. Maar het was toch niet echt een opdracht waarvan je helemaal wild was?
En singlequote:Op zondag 8 augustus 2010 13:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je geen minderjarig meisje bent.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je geen minderjarig meisje bent.
lang leven de single vrouwen he tommyquote:
lol super ouders !quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:07 schreef FutureFairytale het volgende:
hivan 6u tot 10u geslapen.. Toen ontbijt met fam. Mn ouders zijn zo mooi boers he
vraag ik wat ze gisteren bij de bbq kregen, zegt mn vader: "zalm en spies met vlees en als toetje roze plakjes". Ik: "wat zijn roze plakjes?". Pap: "ja..eh.. Boer-eh boer-eh Bas ofzo". Ik: "eh bavarois?". Pap: "Ja dat idd". Ik: "haha wat eten we vnv?". Pap: "Turks". Mam: "ja Turkse drums!" (durum)
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:07 schreef FutureFairytale het volgende:
hivan 6u tot 10u geslapen.. Toen ontbijt met fam. Mn ouders zijn zo mooi boers he
vraag ik wat ze gisteren bij de bbq kregen, zegt mn vader: "zalm en spies met vlees en als toetje roze plakjes". Ik: "wat zijn roze plakjes?". Pap: "ja..eh.. Boer-eh boer-eh Bas ofzo". Ik: "eh bavarois?". Pap: "Ja dat idd". Ik: "haha wat eten we vnv?". Pap: "Turks". Mam: "ja Turkse drums!" (durum)
Jaa ik vind het echt een briljante uitvinding. Zouden ze vaker op van die rare plekken moeten doenquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, las het op je Facebook gister. Silent Disco met draadloze koptelefoons is fun.
deze lens heb ik ook.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
z80, op Marktplaats is er eentje te vinden voor niet al teveel:
http://audio-tv-foto.mark(...)CM%3D&fta_ind=1&fs=1
Ik heb dat objectiefje ook gehad. Erg prettig dingetje
het is toch meer van:quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
knip
Zoals we op kantoor altijd zeggen...."een goede beheerder is een luie beheerder"
Het heette gewoon Silent Discoquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
lijkt me tof Aure! Hoe heet die disco? En valt je koptelefoon niet af als je danst?
Ik vind het een beetje koptelefoon afhankelijk, er zijn er een paar bij die het surround sound effect best goed kunnen nabootsen, maar er zit ook echt wel wat crap bijquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind dat met een koptel op de muziek altijd veel beter klinkt, dus ongemerkt ga je daar sowieso van bewegen (ik wel altijd achter de compu)
Laat staan als je uit je bolletje kan dan
Even dit nog. Het lijkt me alleen lastig als je iets ambieert waarbij je veel moet schrijven, toch? De meeste mensen ambieren iets waar ze goed in zijn (omdat dat het meeste plezier geeft). Dus je broertje wil toch ook graag vliegtuigmonteur worden, denk ik? In plaats van dat hij het nu moet omdat hij anders liever lucht en ruimtevaarttechniek was gaan studeren, bedoel ik.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:42 schreef borisz het volgende:
Net terug van Haarlem Culinair. Sushi gegeten
. Verder op de biermarkt wat bier ingekocht
.
een goede investering lijkt mequote:Op zondag 8 augustus 2010 15:54 schreef borisz het volgende:
Ik heb een grote fles Hel en Verdoemenis gekocht.
Leuk!quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:26 schreef Aure het volgende:
[..]
Het heette gewoon Silent DiscoHet was eenmalig op Rdam centraal
Gewoon op de bouwput, hadden ze een hek geopend en een stuk afgezet, 2 tenten neergezet, dj-tafels, tafel met kinderchampagne (briljant) en lichtjes en alles! En nee het zijn echt hele goede koptelefoons die heel strak zitten, maar ook weer niet zo strak dat het gaat irriteren.
Jaaaquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk!
Dat doen ze ook vaak op De Parade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |