Roze is niet mijn kleurquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wed dat je er fantastisch uit zou zien in een roze string
Jaren '80 hipquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:47 schreef LieLie het volgende:
Hoe hip zijn zelfgebakken minipizza's op een verjaardag als hapje? Die ik dan in minipizzapuntjes ga snijden
zoiets?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
Roze is niet mijn kleurZwart daarentegen.....dat kleed ook nog een beetje af
ik kots nog even verderquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
pica is de term voor vrouwen die tijdens hun zwangerschap andere (vaak bizarre) voorkeuren krijgen voor bijv eten (zoals dat aarde en krijt eten). In clichetermen is het de zwangere met de pot augurken
(en pica pica is Latijn voor ekster)
zie wiki: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pica_(gedrag)
Jaren 80 hip?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaren '80 hip(maar altijd leuk en lekker natuurlijk
)
Nou, Italie is momenteel helemaal in, dus je kan er niet mee fout gaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:52 schreef LieLie het volgende:
Jaren 80 hip?Toen was ik er nog niet eens.
We hebben het wel over met speciaal biergist bereide en met buffelmozzarella beklede pizzaatjes met, ik zou wel durven zeggen, Italiaanse allure!![]()
De handleiding van de cameraquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:38 schreef kaasplankje het volgende:
Vraag aan P: Ik wil op ferkansie eens flink gaan stoeien met mijn camera, weet jij een goed boek (voor nono's zoals ik) waarin je leert over instellen witbalans, diafragma en sluitertijden enzo? Gewoon basisdingen dus. Als ik dat dan een beetje snap kan ik een cursusje doen die nog bij de cam zat.
Bijvoorbeeldquote:
Wanneer kun je in september?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
En dat allemaal lopend natuurlijk zodat ik gelijk voldoende beweging krijg
Wij wilden rond 17 uur richting Haarlem Culinair, maar als je de buienradar bekijkt kan dat behoorlijk nat wordenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:01 schreef borisz het volgende:
Zo op tijd binnen. Wordt een regenachtige dance valley.
Hangt er helemaal vanaf wat, hoeveel en waarquote:
Dat ben jij toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:28 schreef Vork het volgende:
Zijn jullie de Cul wandelvereniging? Waar zijn de fietsers?
Morgen nog een kans?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij wilden rond 17 uur richting Haarlem Culinair, maar als je de buienradar bekijkt kan dat behoorlijk nat worden
Hier ook een gebakken eitje met baconquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:28 schreef PdeHoog het volgende:
Ontbijt maar geskiptNu brood met gebakken ei
Hier met kaasquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier ook een gebakken eitje met bacon
En goed van je gewicht Pee
Bij mij zakt het ook weer gelukkig, je gooit er een dagje wandelen in en de piek is er meteen weer afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |