Weerjuf bij de NOSquote:
Oh! Ik ken, geindoctrineerd door mijn sportmaatje, maar 1 Willemijn en die is dood. Van Gooische vrouwen dus.quote:
Dat was een korte slaap.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:55 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vul de SC met een picknickmand met lekkere dingen en ik ga slapen. Trusten!
Ohhhh tof! Ik wil Casablanca ook graag een keer zien. Moet nog zoveel klassiekers zien en voor mijn gevoel nog 100.000 boeken lezenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:09 schreef Duderella het volgende:
Morgenmidddag gaan we naar Casablanca in het filmhuis. Die klassieker hebben we beiden nog nooit gezien.
Hele huis dus drakenvrij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:09 schreef Duderella het volgende:
Hoi Cullies!Hoe staat het hier vandaag?
Wij hebben het hele huis gepoetst en er is nagenoeg geen Drakenspoortje meer te vinden, denk ik. Wat was het een bende!![]()
Morgenmidddag gaan we naar Casablanca in het filmhuis. Die klassieker hebben we beiden nog nooit gezien.
Ja die zin kent iedereen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Hele huis dus drakenvrij.
En benieuwd wat jullie van Casablanca vinden. Is wel erg gedateerd natuurlijk.
'Here's looking at you, kid' is de zin die mij vooral van Bogarde is bijgebleven.
En alweer wakker/geen rust.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:09 schreef Duderella het volgende:
Wij hebben het hele huis gepoetst en er is nagenoeg geen Drakenspoortje meer te vinden, denk ik. Wat was het een bende!![]()
En zelfs een Suske en Wiskequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ooit was er een spannende serie over zo'n soort dorp.....
Tja, waar bestaat er nou geen Suske en Wiske over?quote:
Wauw Pee, die bankjesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
En voor de liefhebbers die zich ook alweer afvroegen wat Doel in Belgie nou eigenlijk is en wat daar voor een fotograaf te beleven valt.....
[ afbeelding ]
Hier meer: http://www.flickr.com/pho(...)s/72157624550160579/
Thnxquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wauw Pee, die bankjes
Die sfeer in je foto's, naargeestig kwam in me op. Erg mooi getroffen.
dat gevoel had ik dus ook, ik werd er gewoon een beetje naar vanquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wauw Pee, die bankjes
Die sfeer in je foto's, naargeestig kwam in me op. Erg mooi getroffen.
ik wens dat ik een keer goed slaapquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wens dat ik nog een duizend wensen mag doen.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:34 schreef SeaOfLove het volgende:
ik wens dat ik een keer goed slaap* SeaOfLove pakt boelveel pilletjes van Steer
En waarom wil je niet in de auto bij hem zitten ?quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:37 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en ik wens dat ik géén ruzie krijg met mijn vader als ik zeg dat ik liever met de trein ga dan bij hem in de auto te zitten dinsdag
Met Jimmy Stewart! Geweldige film. En ik vind Ingrid Bergman ook een heel dramatische actricequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:09 schreef Duderella het volgende:
Hoi Cullies!Hoe staat het hier vandaag?
kazerne tot middelburg per openbaar vervoer 3,5 uur.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:53 schreef SeaOfLove het volgende:
oh wil niet bij mijn vader in de auto zitten omdat de trein een stuk sneller isAuto duwen ben je nog sneller in braboland
http://www.nu.nl/buitenland/2308181/dode-bij-finale-wk-sauna.htmlquote:Dode bij finale WK sauna
Uitgegeven: 8 augustus 2010 07:04
Laatst gewijzigd: 8 augustus 2010 09:33
HELSINKI - Het jaarlijks sauna-wereldkampioenschap is zaterdagavond laat in het Finse Heinola tragisch geëindigd. Een van de twee finalisten, de Rus Vladimir Ladizhenski, is overleden.
Kwam je hier nou een bakkie doen volgende week?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:06 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2308181/dode-bij-finale-wk-sauna.html
Darwin Award.
Da's goedquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kwam je hier nou een bakkie doen volgende week?
Nou, niet echt eigenlijk... Mijn oma viert haar 81e verjaardag met een familie lunch vanaf 12 uur, en kaas' neefje viert zijn 1e verjaardag in de middagquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:19 schreef Stereotomy het volgende:
Da's goedZijn jullie zaterdagmiddag thuis?
Oh leuk! Ik heb oma altijd al willen ontmoeten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, niet echt eigenlijk... Mijn oma viert haar 81e verjaardag met een familie lunch vanaf 12 uur, en kaas' neefje viert zijn 1e verjaardag in de middag
Zal ik je anders eerst het nummer van oma geven? Kan je zélf aan haar vragen of je mee mag.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:23 schreef Stereotomy het volgende:
Oh leuk! Ik heb oma altijd al willen ontmoeten.![]()
Hoe laat spreken we af?
Het wordt een verrassingquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zal ik je anders eerst het nummer van oma geven? Kan je zélf aan haar vragen of je mee mag.
Oe ik heb nachtdienst zal eens opletten als ik buiten luchtje schep.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:57 schreef DarkElf het volgende:
3 vallende sterren gezien!
(deze week tot en met de 12de is het weer tijd ervoor en de nacht van 12 op 13 is het hoogtepunt)
Heej, Annie, het is augustus... Komt Anna terug op WoW, of niet meer?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, wandeling van 15km voor aan het bereiden door de Oostvoornse duinen. Straks even eten en dan de hele middag rustig een heel stuk lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |