dat gevoel had ik dus ook, ik werd er gewoon een beetje naar vanquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wauw Pee, die bankjes
Die sfeer in je foto's, naargeestig kwam in me op. Erg mooi getroffen.
 Foto's zijn echt mooi P! isa had laatst een site gepost met dat soort foto's.
 Foto's zijn echt mooi P! isa had laatst een site gepost met dat soort foto's.

ik wens dat ik een keer goed slaapquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wens dat ik nog een duizend wensen mag doen.
 * SeaOfLove pakt boelveel pilletjes van Steer
 * SeaOfLove pakt boelveel pilletjes van Steer  

quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:34 schreef SeaOfLove het volgende:
ik wens dat ik een keer goed slaap* SeaOfLove pakt boelveel pilletjes van Steer
 Je hebt van 13 tot 20.30 geslapen vandaag postte je. Hoe veel beter wil je het hebben
 Je hebt van 13 tot 20.30 geslapen vandaag postte je. Hoe veel beter wil je het hebben 
En waarom wil je niet in de auto bij hem zitten ?quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:37 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en ik wens dat ik géén ruzie krijg met mijn vader als ik zeg dat ik liever met de trein ga dan bij hem in de auto te zitten dinsdag

Auto duwen ben je nog sneller in braboland
 Auto duwen ben je nog sneller in braboland  

Met Jimmy Stewart! Geweldige film. En ik vind Ingrid Bergman ook een heel dramatische actricequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:09 schreef Duderella het volgende:
Hoi Cullies!Hoe staat het hier vandaag?
Wij hebben het hele huis gepoetst en er is nagenoeg geen Drakenspoortje meer te vinden, denk ik. Wat was het een bende!
Morgenmidddag gaan we naar Casablanca in het filmhuis. Die klassieker hebben we beiden nog nooit gezien.
 Maar het meest dol ben ik op Stewart, de manier waarop hij praat
 Maar het meest dol ben ik op Stewart, de manier waarop hij praat  Is in al zijn films die ik heb gezien ook zo: Rear Window net zo hard als It's A Wonderful Life. Die laatste, in combinatie met een fles chardonnay, staat garant voor waterige ogen hier
 Is in al zijn films die ik heb gezien ook zo: Rear Window net zo hard als It's A Wonderful Life. Die laatste, in combinatie met een fles chardonnay, staat garant voor waterige ogen hier 

kazerne tot middelburg per openbaar vervoer 3,5 uur.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:53 schreef SeaOfLove het volgende:
oh wil niet bij mijn vader in de auto zitten omdat de trein een stuk sneller isAuto duwen ben je nog sneller in braboland

Organische Chemie
 Organische Chemie  

http://www.nu.nl/buitenland/2308181/dode-bij-finale-wk-sauna.htmlquote:Dode bij finale WK sauna
Uitgegeven: 8 augustus 2010 07:04
Laatst gewijzigd: 8 augustus 2010 09:33
HELSINKI - Het jaarlijks sauna-wereldkampioenschap is zaterdagavond laat in het Finse Heinola tragisch geëindigd. Een van de twee finalisten, de Rus Vladimir Ladizhenski, is overleden.

Kwam je hier nou een bakkie doen volgende week?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:06 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2308181/dode-bij-finale-wk-sauna.html
Darwin Award.

Da's goedquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kwam je hier nou een bakkie doen volgende week?
 Zijn jullie zaterdagmiddag thuis?
 Zijn jullie zaterdagmiddag thuis?

Nou, niet echt eigenlijk... Mijn oma viert haar 81e verjaardag met een familie lunch vanaf 12 uur, en kaas' neefje viert zijn 1e verjaardag in de middagquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:19 schreef Stereotomy het volgende:
Da's goedZijn jullie zaterdagmiddag thuis?

Oh leuk! Ik heb oma altijd al willen ontmoeten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, niet echt eigenlijk... Mijn oma viert haar 81e verjaardag met een familie lunch vanaf 12 uur, en kaas' neefje viert zijn 1e verjaardag in de middag

Zal ik je anders eerst het nummer van oma geven? Kan je zélf aan haar vragen of je mee mag.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:23 schreef Stereotomy het volgende:
Oh leuk! Ik heb oma altijd al willen ontmoeten.
Hoe laat spreken we af?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |