quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zoek verdorie een naam en een woonplaats.....Daar zou ik dan graag een adres bij vinden.
Mag ik mee? Ik heb alleen wel een compact camera'tjem een canon powershotje... Voor de kiekjes. Kaas heeft een camera voor de foto'squote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoor. Geen probleemPM maar met wat data
Dat Pee ontspannen is lijkt me een happy ending ja. Ontspannen. Niet noodzakelijkerwijs ontladen.quote:
Ik had de reactie van Coldfeet iets te snel gelezen denk ik. Ik beloon niet, iig niet bewust, het bewegen met het eten. Het eten doe ik gewoon omdat ik het lekker vindquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan je niet iets anders bedenken dan eten als beloning? Ik vind dat ook moeilijk, maar bv een extra keer douchen vind ik ook lekker.
Misschien iets als een massage nemen als je een doel gehaald hebt?
Jamaar, ik weet de naam en de woonplaats dus!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Als je de naam en de woonplaats niet weet, heb je totaal geen kans he
Van mij welquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mag ik mee? Ik heb alleen wel een compact camera'tjem een canon powershotje... Voor de kiekjes. Kaas heeft een camera voor de foto's
quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:36 schreef krakkemieke het volgende:
Dat Pee ontspannen is lijkt me een happy ending ja. Ontspannen. Niet noodzakelijkerwijs ontladen.![]()
Ik hoop het voor hem. Eerst maar eens zien wat-ie doet als-ie opgedroogd isquote:Kan de camera nog gered worden?
Picsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:39 schreef freecell het volgende:
Hallo!
Ik heb vanmiddag een knalgroen hemdje gekocht. Dat ik
maar nu heeftie geen schouderbandjes, maar zo'n knooptouwtje in je ek en een best blote rug.
En weet je?
Hij is best leuk
Ok. Telefoongids al geprobeerd?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jamaar, ik weet de naam en de woonplaats dus!
Ha, dat ken ik! Niet bewust nee. Houd maar eens een lijst bij wanneer je eten haalt omdat je geen tijd hebt, of omdat je zin hebt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had de reactie van Coldfeet iets te snel gelezen denk ik. Ik beloon niet, iig niet bewust, het bewegen met het eten. Het eten doe ik gewoon omdat ik het lekker vind
Yeah! Klinkt helemaal leuk!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:39 schreef freecell het volgende:
Hallo!
Ik heb vanmiddag een knalgroen hemdje gekocht. Dat ik
maar nu heeftie geen schouderbandjes, maar zo'n knooptouwtje in je ek en een best blote rug.
En weet je?
Hij is best leuk
Ik ben niet altijd gezellig hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:38 schreef PdeHoog het volgende:
Van mij welTheorie blijft hetzelfde
En natuurlijk altijd gezellig als jij meegaat
Klinkt als een uitnodiging om naar Italie te gaan Pee.... Snel je passe-partouts vullen en gaan!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd gezellig hoorMaar klinkt wel als een goed plan... Hoe ziet je agenda eruit de komende 2 weken? We willen proberen wat leuke foto's te maken in la bella Italia
lekker deuntje.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:08 schreef minilot het volgende:
Als we dan toch beukende beats gaan spammen dan deel ik iets waar vast helemaal niemand van houdt! Keihard zetten en helemaal afluisteren!![]()
..omdat mijn lieve, beste vriend op een vaag festival zit en ik vanmorgen sms-jes las over hoe vaag precies..Ik kreeg er meteen zin in!
Niettemin ga ik nu boodschappen doen, keukenvloer dweilen en een logeerkamer vol kleren strijken.
die zit net pas weer achter zijn pc.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:28 schreef Vork het volgende:
Zijn jullie de Cul wandelvereniging? Waar zijn de fietsers?
present !quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:28 schreef Vork het volgende:
Zijn jullie de Cul wandelvereniging? Waar zijn de fietsers?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:01 schreef z80 het volgende:
gister avond/nacht ook weer op youtupe rond gehangen nadat ik weer een nummer van tatu hoorde langskomen.
gaat elke keer weer teveel tijd in zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:05 schreef flying-dutchman het volgende:biw
vandaag weer ene heel retro game gespeeld, nog veel meer retro dan theme hospitalKwam dat door de Dune film/serie van gister op tv? Ik heb het allemaal gekeken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
semi, niet gister gekeken, maar op ftd werd het genoemd dus toch maar even opgezocht in de collectiequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kwam dat door de Dune film/serie van gister op tv? Ik heb het allemaal gekeken....
Ik wil het weer eens lezen....quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:11 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
semi, niet gister gekeken, maar op ftd werd het genoemd dus toch maar even opgezocht in de collectie
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:05 schreef flying-dutchman het volgende:biw
vandaag weer ene heel retro game gespeeld, nog veel meer retro dan theme hospitalmaar dune 2 ownt dan ook echt de pan uit !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe het dan eerder, minder stress. Toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Tijd om boodschapjes te gaan doen![]()
![]()
de Engelse uitvoeringen zijn inderdaad minder.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En zo leuk vind ik die eigenlijk niet
Het zijn een paar jonge grietjes die iets teveel met de tietjes schudden en dat is op zich natuurlijk nooit weg, maar de muziek is het niet helemaal voor mij.
A fish called Wandaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:28 schreef z80 het volgende:
[..]
de Engelse uitvoeringen zijn inderdaad minder.
maar de Russische vind ik wel lekker klinken.
even? die reeks gaat per kiloquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wil het weer eens lezen....
Ja. ik lees snel. En ik ben lid van de bieb.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:33 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
even? die reeks gaat per kilo
ik heb ze in de kast staanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja. ik lees snel. En ik ben lid van de bieb.
??quote:
In die film wordt een vrouw erg opgewonden als iemand een vreemde taal spreekt.quote:
Ik heb allemaal geen stressquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Doe het dan eerder, minder stress. Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:40 schreef z80 het volgende:
Wat is het grootste nadeel van het vervangen van een oud bod mes?Niet goed he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Das niet goed hequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:11 schreef z80 het volgende:
even voor de vakantie mijn cam aan het testen.
blijkt mijn sigma 70-300 stuk.
wel geluid maar geen focus meer, begint al goed.
eind september.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Das niet goed heWanneer vertrek je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |