regenjas aan!quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, wandeling van 15km voor aan het bereiden door de Oostvoornse duinen. Straks even eten en dan de hele middag rustig een heel stuk lopen.
Klinkt leukquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:37 schreef minilot het volgende:
Moet vandaag berrrrgen dingen doen voor Eftelist (stukjes schrijven, foto's maken in het park, nieuwe regelmenten schrijven), dus ik kom alleen even dit doen:
![]()
Hmm dat is wel zuur danquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:37 schreef Stereotomy het volgende:
Kutzooi, miscommunicatie met de prof. Het afstudeerproject wat ik voor ogen had is 'weggegeven' aan iemand anders![]()
![]()
Nouja, een andere opdracht daar maar.
Na Augustus pas. Morgen haar eerste tentamen. Vrijdag haar 2de dan ergens de week daarna haar derde.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heej, Annie, het is augustus... Komt Anna terug op WoW, of niet meer?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:37 schreef minilot het volgende:
Moet vandaag berrrrgen dingen doen voor Eftelist (stukjes schrijven, foto's maken in het park, nieuwe regelmenten schrijven), dus ik kom alleen even dit doen:
![]()
Andere opdracht, misschien andere stad... nog niks concreet nu... wel jammer.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hmm dat is wel zuur dan
Zeker gezien het afstuderen
en wat wordt het nu dan?>
nawwww troost gedachten !quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Andere opdracht, misschien andere stad... nog niks concreet nu... wel jammer.
Oh okquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:41 schreef Anthraxx het volgende:
Na Augustus pas. Morgen haar eerste tentamen. Vrijdag haar 2de dan ergens de week daarna haar derde.
En dan gaan wij op vakantie.
Das kutquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:37 schreef Stereotomy het volgende:
Kutzooi, miscommunicatie met de prof. Het afstudeerproject wat ik voor ogen had is 'weggegeven' aan iemand anders![]()
![]()
Nouja, een andere opdracht daar maar.
Normandié, klein vakantiehuisje gehuurd op loopafstand van de kust (volgens het internet althans; dus even afwachtenquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh okWaar gaan jullie heen op vakantie?
:p laat je het toch gewoon liggen voor je vriendje om op te ruimen *evil grin*quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:48 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Mooie foto's P!
De creme brulee ligt op de grond
grom......als ik ergens in de ochtend geen zin in heb is het de keuken dweilen
Het is in het huis van mijn ouders, anders had ik dat wel gedaanquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
:p laat je het toch gewoon liggen voor je vriendje om op te ruimen *evil grin*
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is in het huis van mijn ouders, anders had ik dat wel gedaan
nah zo slecht ben ik ook weer niet
Zo wakker was ik nog nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]wat dacht je ^^ mijn ouders hebben mijn hele jeugt troep voor mij opgeruimd dus nu is het mijn beurt
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo wakker was ik nog niethet enige dat ik dacht was k*t
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:57 schreef Anthraxx het volgende:
Ik blijf het knap vinden hoe mensen woorden die niet eens een werkwoord zijn kunnen blijven vervoegen.
Whut?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:57 schreef Anthraxx het volgende:
Ik blijf het knap vinden hoe mensen woorden die niet eens een werkwoord zijn kunnen blijven vervoegen.
Ik jeug, jij jeugt, hij/zij jeugt, wij jeugdenquote:
Ah, maar onze Braam is dyslectquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
Ik jeug, jij jeugt, hij/zij jeugt, wij jeugden
ik jeugde, jij jeugde, hij/zij jeugde, wij jeugden, wij hebben gejeugd.
Ik had het niet over jou
Wat een leuke site, kende ik helemaal nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:37 schreef minilot het volgende:
![]()
Ik vroeg laatst (10 minuutjes geleden) nog aan een vriendin die net terug was van vakantie, heb je lekker gefrankrijkedquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik jeug, jij jeugt, hij/zij jeugt, wij jeugden
ik jeugde, jij jeugde, hij/zij jeugde, wij jeugden, wij hebben gejeugd.
Ik had het niet over jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. In mijn aantekening stond dat er één andere gegadigde was voor m'n opdracht, en dat de prof zei dat 'als jullie beide geïnteresseerd zijn, moeten we even kijken of we de opdracht kunnen splitsen'.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:56 schreef Bluezz het volgende:
Steer, wat klote voor jeKan dat zomaar ineens dat het 'weggegeven' is
En waarom wist je daar niks van?
veestalquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een leuke site, kende ik helemaal niet
Inderdaad de veestal die 'wachtrij' heet
stomme prof !quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen idee. In mijn aantekening stond dat er één andere gegadigde was voor m'n opdracht, en dat de prof zei dat 'als jullie beide geïnteresseerd zijn, moeten we even kijken of we de opdracht kunnen splitsen'.
Nou. Blijkbaar niet.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:11 schreef Braamyo het volgende:
Ik vroeg laatst (10 minuutjes geleden) nog aan een vriendin die net terug was van vakantie, heb je lekker gefrankrijked
Of was dat niet werkwoordelijk genoeg?
Nja, ik ben inderdaad niet de taalheld in dit forum... ...Je moet je niet verontschuldigen joh, taal is gewoon zeg maar niet jouw dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oudste zoon Q. heeft het ook, en schrijft nog beroerder dan jij, behalve als ie in het Engels schrijft. Dan is het foutloos.
Ja, ik vond het ook leuk gevondenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:12 schreef Braamyo het volgende:
veestal...
![]()
![]()
lawl, zelde zo'n leuke beschrijving daarvan gehoord
Yesh I can speak Engels very good to yeshquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moet je niet verontschuldigen joh, taal is gewoon zeg maar niet jouw ding
Oudste zoon Q. heeft het ook, en schrijft nog beroerder dan jij, behalve als ie in het Engels schrijft. Dan is het foutloos.
Heb nog een vriendelijk mailtje teruggeschreven met mijn visie op de zaken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:30 schreef MissHobje het volgende:
Steer valt dat nog aan te kaarten>?? gezien ze daar nu niet naar gehandeld hebben?
Ah goed dat je dat gedaan hebt!! Ik zou dat ook zo aanpakken, kan het dan niet laten om toch een beetje verhaal te halen haha.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb nog een vriendelijk mailtje teruggeschreven met mijn visie op de zaken.Kan hem niet té pissed off maken want ik wil nog wel afstuderen bij hem.
idd, klonk al heel stom en de reden kan maar beter heel goed zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ah goed dat je dat gedaan hebt!! Ik zou dat ook zo aanpakken, kan het dan niet laten om toch een beetje verhaal te halen haha.
Broertje is ook zwaar dyslectisch. Zeer intelligent alleen schrijven is ene ramp. Zijn slimheid gebruikt hij nu in de praktijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moet je niet verontschuldigen joh, taal is gewoon zeg maar niet jouw ding
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Broertje is ook zwaar dyslectisch. Zeer intelligent alleen schrijven is ene ramp. Zijn slimheid gebruikt hij nu in de praktijk. Als die niet dyslectisch was zou die minimaal havo gedaan hebben, nu werd het dus vmbo-T. Inmiddels doet hij een vliegtuigmonteuropleiding(met driedubbelewoordwaarde).
Normandiequote:Op zondag 8 augustus 2010 11:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Normandié, klein vakantiehuisje gehuurd op loopafstand van de kust (volgens het internet althans; dus even afwachten). Omgeving van St. Lô. Express gedaan zodat wij ook naar Mont-Saint-Michel kunnen maar ook de landingsstranden e.d. (we zitten er tussenin).
.
Yup,quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NormandieNormandie
Normandie
Normandie is tof
Ik wil ook
Omdat het kanquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:13 schreef Bluezz het volgende:
Sjeesus Pee, wat een toestand. Maar waarom flickeren als je een blog hebtEn een site? En en en en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |