quote:Ok dan voor alle die niet kunnen slapen en hun gedachtenkronkels hier neerzetten.
het dagelijkse forumgeneuzel, de veilige haven, het topic van nachtelijke overpeinzingen, de zachte heelmeester die open wonden daadwerkelijk kan helen, het ultieme herderstopic voor de verdwaalde internetschapen, ik weet het eigenlijk ook niet.
Doordeweeks vanaf 01.00 uur, in het weekeinde (dat wil zeggen: vrijdag- en zaterdagnacht) vanaf 02.00 uur.
Ik ga 'm gewoon inkoppen: jij leeft op grote voetquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je hoort me ook zeker niet klagen. Het is groen, en wijds, en ik zit in het huisje van de ouders van een vriend, dus ook nog low budget (al heb ik 200 euro betaald voor bergschoenen maat 49,5,
Klinkt behoorlijk sportief.quote:dus dat compenseert behoorlijk, gelukkig heb ik vandaag gebergwandeld en ga ik dat zondag en maandag 2x5 uur doen).
Dit topic draagt je naam, je hoeft alleen maar af en toe je neus te laten zien en wij hebben bijkans een delirium.quote:Maar goed, in mijn niet-vakantieleven verwaarloos ik dit topic behoorlijk, waarvoor mijn excuses.
Dank je wel. Ga je me nu ontmaagden?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
En nog de goede OP ook!
Bradley, jij bent een blijvertje. Denk ik
Nou, we hebben een quiz voor newbies*, maar ik weet niet zo gauw waar ik die kan vinden. Dus je bent eigenlijk al half voorbij de ballotagecommissie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:51 schreef BradleyQ het volgende:
Dank je wel. Ga je me nu ontmaagden?
Ik moet de komende maanden zowel de dam-tot-dam als de halve marathon van amsterdam lopen (en bij voorkeur ook nog in een strakke tijd) dus is dat ook wel nodig. Ik probeer ook om om de dag te rennen hier (en hiervoor zaten we in de Vogezen, daar probeerde ik dat ook). Volgende week stop ik ook met drinken. En daarom moet ik nu ook nog even m'n best doen om dat wel te doen.quote:
Jammer, ik verwachtte zwetende en intieme sex. Maar ja, zo is het leven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou, we hebben een quiz voor newbies*, maar ik weet niet zo gauw waar ik die kan vinden. Dus je bent eigenlijk al half voorbij de ballotagecommissie.
* Copyright: ElizabethR
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:57 schreef ElizabethR het volgende:
- Post waarom je SBer wilt zijn, en graag moverend, want iedereen wil SB-er zijn
- Noem minstens 1 band waar lamon fan van is
- Waar heeft I.R. een studiestage gevolgd en uit welk land kwam zijn laatste vriendin?
- Wie is DE intellectueel in deze reeks
- Wie missen we
Verder moet je minstens 1 nacht volledig doorposten tot aan 06:00 a.m. want anders hoor je niet bij de SB-ers
Een en ander dient te gebeuren in een melancholische state of mind, met inname van de nodige alcohol, en met het posten van een juist antwoord in de AKQ. Liefst filosofisch.
Ja, ik weet dat je nog meer schreef. Maar deze zin bleef zomaar hangen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgende week stop ik ook met drinken.
Ik word al moe als ik eraan denk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik moet de komende maanden zowel de dam-tot-dam als de halve marathon van amsterdam lopen (en bij voorkeur ook nog in een strakke tijd) dus is dat ook wel nodig. Ik probeer ook om om de dag te rennen hier (en hiervoor zaten we in de Vogezen, daar probeerde ik dat ook). Volgende week stop ik ook met drinken. En daarom moet ik nu ook nog even m'n best doen om dat wel te doen.
Was het maar zo makkelijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:57 schreef BradleyQ het volgende:
Jammer, ik verwachtte zwetende en intieme sex. Maar ja, zo is het leven.
Vorig jaar heb ik dat ook gedaan, 50 dagen geen alcohol op weg naar de Dam tot Dam, en dat beviel uitstekend. Enige nadeel was dat het me daarna veel moeite kostte om weer in m'n oude ritme te komen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je nog meer schreef. Maar deze zin bleef zomaar hangen.
Ik laat je vagina vibreren als een Miele wasmachine.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijkIn plaats daarvan: de quiz
We wachten gewoon tot ElizabethR weer terug is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijkIn plaats daarvan: de quiz
Ik ken dat... een beetje. Paar jaar geleden heb ik een alcoholstop ingelast. Daarvoor kon ik altijd heel goed tegen drank, daarna een stuk minderquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vorig jaar heb ik dat ook gedaan, 50 dagen geen alcohol op weg naar de Dam tot Dam, en dat beviel uitstekend. Enige nadeel was dat het me daarna veel moeite kostte om weer in m'n oude ritme te komen.
Hmmm... Een fanatiekeling? Is dat nog wel een beetje gezellig dan?quote:Je slaapt beter, want je gaat eerder weg op feestjes (na half drie wordt het zelden leuker) en daardoor sta je ook weer eerder op en heb je meer aan je dag, zelfs als je nog een uur van die dag hardloopt. Daarnaast ben ik oa op vakantie met een fysiotherapeut, dus krijg ik dagelijks (on)gevraagd advies over hoe een mens zou moeten leven.
Dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:04 schreef BradleyQ het volgende:
Ik laat je vagina vibreren als een Miele wasmachine.
Laatst heb ik naar haar gezocht op dit forum, maar volgens mij is ze hier maandenlang niet geweest.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:05 schreef sig000 het volgende:
We wachten gewoon tot ElizabethR weer terug is.
Het is bijzonder gezellig (al gaan ze wat vroeg slapen, vandaar dat ik nog even misbruik maak van de internetverbinding). We zouden met z'n vieren gaan, maar toen onze reisgenote enige dagen voor vertrek afzegde ivm hertentamens en zo besloten we om maar met z'n drieen te gaan, en eigenlijk is het hartstikke gezellig met drie mannen. Zelfs koken bevalt best goed, en midden volgende week ben ik weer in NL.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ken dat... een beetje. Paar jaar geleden heb ik een alcoholstop ingelast. Daarvoor kon ik altijd heel goed tegen drank, daarna een stuk minderMaar ik hoef ook verder geen sportieve prestaties te leveren. Respect.
[..]
Hmmm... Een fanatiekeling? Is dat nog wel een beetje gezellig dan?
Zonde, ze was toch behoorlijk belangrijk voor deze reeks.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laatst heb ik naar haar gezocht op dit forum, maar volgens mij is ze hier maandenlang niet geweest.
Dat klinkt idd zwaar oké.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is bijzonder gezellig (al gaan ze wat vroeg slapen, vandaar dat ik nog even misbruik maak van de internetverbinding). We zouden met z'n vieren gaan, maar toen onze reisgenote enige dagen voor vertrek afzegde ivm hertentamens en zo besloten we om maar met z'n drieen te gaan, en eigenlijk is het hartstikke gezellig met drie mannen. Zelfs koken bevalt best goed, en midden volgende week ben ik weer in NL.
Ik weet niet eens wie Keeper isquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zonde, ze was toch behoorlijk belangrijk voor deze reeks.
Maar ja, ook dat is semi-bikkeltijd,altijd doorgaan. Keeper heb ik al een topic of 100 niet meer gezien, en toch gaat het goed met hem.
Fotoboek van keeperquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie Keeper issig weet het vast wel.
Best wel scary eigenlijk, want ze was al getrouwd en gelukkig enzo, dus je zou een afscheidsberichtje verwachten..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laatst heb ik naar haar gezocht op dit forum, maar volgens mij is ze hier maandenlang niet geweest.
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:44 schreef ElizabethR het volgende:
Eindelijk!! Het zou tijd worden!!!
Dail passes Civil Partnership Bill
Nou ja, als ze idd een maandje geleden nog gepost heeft zoals JS gevonden heeft, zal het ook wel goed met ER gaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Zonde, ze was toch behoorlijk belangrijk voor deze reeks.
Maar ja, ook dat is semi-bikkeltijd,altijd doorgaan. Keeper heb ik al een topic of 100 niet meer gezien, en toch gaat het goed met hem.
Je legt jezelf wel een hoop op, I.R.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedenavond. Omdat ik per morgen weer enige tijd stop met drinken vond ik het noodzakelijk om vanavond nog te profiteren van alles wat ik mezelve nog even niet verboden heb. Daarom kreeg ik van R. een cursus 'willekeurige mensen aanspreken in de Soundgarden', wat me niet zo goed afging. Verder was het een erg leuke avond.
Ik herken Lamon ook niet meer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:52 schreef sig000 het volgende:
Hee Lamon wanneer neem je het oude rustgevende plaatje weer terug?
Dit is de versie met punt, die zonder is toffer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik herken Lamon ook niet meer.
Lamon, heb je Chucky genomen omdat je weer eens met een reeks personen moet afrekenen?
Klopt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dit is de versie met punt, die zonder is toffer.![]()
Nu ik die van jou bekijk, ben je treinenliefhebber?
Dat vind ik altijd zo vaag klinken, programmeren.quote:Op maandag 16 augustus 2010 03:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Dit heeft de laatste tijd plaats gemaakt voor één van mijn andere hobby's: programmeren.
Over dat laatste wil ik best wel zwijgen...quote:Op maandag 16 augustus 2010 03:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo vaag klinken, programmeren.. Ben zelf meer van de hardware, peerden fokken en weed kweken.
Ik ben meer degene die ze gaat draaien op leuke hardware.quote:Op maandag 16 augustus 2010 03:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Over dat laatste wil ik best wel zwijgen...
Programmeren als in computerprogramma's schrijven.
Ontbrekende lussen los je op door anders te denken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Hier ben ik weer.
Ik heb weer een programma af, maar ik moet nog een ontbrekende lus erin krijgen die mijn programma niet onbruikbaar maakt.
Ik heb er eigenlijk niets van gemerkt...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:15 schreef sig000 het volgende:
Net nu de KLB weg is laat Lamon het afweten.
Het was even leuk vermaak in FB, daar had Lamon vast bij willen zijn, hij was er nogal actief in de SC.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk niets van gemerkt...
Ze is niet op komen dagen.quote:
Nog wakker. Zo de laatste peuk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee tong, moest je pissen of ben je nog gewoon wakker?
Ik was ff gezellig met stel ramadan figuren aan het lullen buiten op de parkeerplaats en het het is ineens later dan je denkt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog wakker. Zo de laatste peuk.
Kan ik wel gebruiken na 2 uur Nederhop
Lowlands bedoel je?quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog wakker. Zo de laatste peuk.
Kan ik wel gebruiken na 2 uur Nederhop
Mag ik dit onzin vinden?quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lowlands bedoel je?
De leiding van dat festival leeft sowieso van de waan van de dag. Ik vond het nog een verrassing dat ze Marina And The Diamonds wisten te strikken, Lowlands durft geen onbekende namen te vragen.
Ik heb eigenlijk niets gemerkt vandaag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:31 schreef sig000 het volgende:
Ben 4x zeiknat geworden vandaag en heb 2 auto's achter mijn busje laten stranden door te hoge golven op straat.
Uit welke bron heb je dat vernomen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb iig goed nieuws voor je, Hyves gaat volgend jaar dood.
Ik extrapoleer graag, volgend jaar komt er een Europese wet, die zorgt dat privacy-gevoelige gegevens de verantwoordelijkheid worden van het desbetreffende social network, alle sociale netwerken komen in de problemen, Hyves redt dat niet en wordt vervangen door Facebook, die wel genoeg rechtelijke opties heeft om te overleven.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Uit welke bron heb je dat vernomen?
Dit is inderdaad overtrokken, maar als het gebeurt dan hoop ik ook dat Raymond Spanjar hard getroffen zal worden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik extrapoleer graag, volgend jaar komt er een Europese wet, die zorgt dat privacy-gevoelige gegevens de verantwoordelijkheid worden van het desbetreffende social network, alle sociale netwerken komen in de problemen, Hyves redt dat niet en wordt vervangen door Facebook, die wel genoeg rechtelijke opties heeft om te overleven.
De keerzijde is dus dat Facebook wel zal blijven bestaan.
Oh, no worries, dit gaat gebeuren. Weet je nog dat ik vertelde over World-Online?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad overtrokken, maar als het gebeurt dan hoop ik ook dat Raymond Spanjar hard getroffen zal worden.
Vergelijk Spanjar met een topcrimineel die een vigilante van zich afschudt, maar op de een of andere manier zijn lot niet ontkomt...
Facebook had toch ook wat privacy-issues laatst?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:35 schreef Lamon. het volgende:
Ik extrapoleer graag, volgend jaar komt er een Europese wet, die zorgt dat privacy-gevoelige gegevens de verantwoordelijkheid worden van het desbetreffende social network, alle sociale netwerken komen in de problemen, Hyves redt dat niet en wordt vervangen door Facebook, die wel genoeg rechtelijke opties heeft om te overleven.
De keerzijde is dus dat Facebook wel zal blijven bestaan.
Die naam moet me wel ergens bekend voorkomen, ik zal eerdere nummers van Linux Format en Linux Magazine raadplegen...quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:51 schreef svann het volgende:
[..]
Facebook had toch ook wat privacy-issues laatst?
En vast genoeg kleine lettertjes om dat af te dekken.
Een nieuwe generatie is alweer in ontwikkeling. Er is altijd wel iemand die in de evolutie-soep roert.
Al van Diaspora gehoord?
The privacy aware, personally controlled, do-it-all, open source social network.
Naar om mee te maken, denk ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 01:42 schreef sig000 het volgende:
Geld brengt het slechtste in mensen naar boven , dat wilde ik ff kwijt.
Volledige verhaal komt nog wanneer het achter de rug is.
Moeten we je nog twee dagen geven?quote:Op woensdag 1 september 2010 01:42 schreef sig000 het volgende:
Dan is er waarschijnlijk wel wat duidelijker.quote:Op woensdag 1 september 2010 03:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Moeten we je nog twee dagen geven?
Maak je niet druk, Merab Jordania had zijn spelers ook niet klaar binnen twee dagen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:44 schreef sig000 het volgende:
Volgens goed Nederlands gebruik is er nog niets duidelijk.
Hoe waar!quote:Op woensdag 1 september 2010 01:42 schreef sig000 het volgende:
M'n shag is bijna op en mijn aansteker is stervendequote:
Soms zit het tegen.quote:Op zondag 5 september 2010 02:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n shag is bijna op en mijn aansteker is stervende
Ik vrees dat dit ook zoiets gaat worden en dat is zo jammer.quote:Op vrijdag 3 september 2010 02:12 schreef svann het volgende:
Triest als dat niet in der minne kan, sig.
Dat gaat vast over dat gedoe dat bij ons al bijna vier jaar semi-vreedzaam sleept.
Mario is ook kunst idd...alhoewel ik niet weet of dit nou het beste voorbeeld is.quote:Op donderdag 16 september 2010 04:10 schreef svann het volgende:
Dan maar wolkjes tellen...
...gaap...
Dit is wel een arthouse-filmpje, mensen. Serious stuff.
Zet gewoon die oude Lamon zonder punt en herkenbare UI weer online en je kunt weer gewoon rustig zo soms wat hersenspinsels posten zonder hele meute ADHD figuren in je nek.quote:Op zondag 19 september 2010 02:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mario is ook kunst idd...alhoewel ik niet weet of dit nou het beste voorbeeld is.
Hier ben ik het wel mee eens trouwens.quote:Op woensdag 22 september 2010 01:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zet gewoon die oude Lamon zonder punt en herkenbare UI weer online en je kunt weer gewoon rustig zo soms wat hersenspinsels posten zonder hele meute ADHD figuren in je nek.
Ik vermaak me nog steeds prima op dit forumquote:Op woensdag 22 september 2010 01:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens trouwens.
Maar het ook niet gaan opzoeken he.
Zeker cool. Maar ik heb mijn eigen jukebox.quote:Op woensdag 22 september 2010 02:35 schreef svann het volgende:
[ link | afbeelding ] << klik
Zo cool.
Jukebox met 22 genres x 22 tracks.
Ik had er ook eentje, maar ik heb deze vervangen door een artiestengalerij...quote:Op zondag 26 september 2010 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeker cool. Maar ik heb mijn eigen jukebox.
Slaap lekker, Baboon.quote:
Je weet zelf niet eens dat je een legendarische user bentquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:08 schreef Mike het volgende:
Toch weer even in dit legendarische topic posten...het is even geleden.
Sorry, ik ga zometeen slapen.quote:Op maandag 1 november 2010 02:49 schreef Stali het volgende:
Het komt hier nooit echt tot een dialoog he?
Helaas.quote:Op maandag 1 november 2010 02:49 schreef Stali het volgende:
Het komt hier nooit echt tot een dialoog he?
Te slim, maar je hoeft geen universitaire studie genoten te hebben om overheden te betrappen op onnuttige bestedingen...quote:Op woensdag 24 november 2010 01:27 schreef sig000 het volgende:
Bekijk ik het nu zwartgallig of ben ik gewoon te slim?
Daar heb je een punt. Zouden ambtenaren echt zo dom zijn of is 't om te oefenen?quote:Op woensdag 24 november 2010 01:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Te slim, maar je hoeft geen universitaire studie genoten te hebben om overheden te betrappen op onnuttige bestedingen...
De ambtenaren zeggen dat ze oefenen, maar in hoeverre dat waar is valt te blijken.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Zouden ambtenaren echt zo dom zijn of is 't om te oefenen?
Zoiets wordt toch aangestuurd net zoals brandweeroefeningen toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 01:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De ambtenaren zeggen dat ze oefenen, maar in hoeverre dat waar is valt te blijken.
Klopt.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zoiets wordt toch aangestuurd net zoals brandweeroefeningen toch?
De nieuwe layout vind ik een stap vooruit, omdat het behoorlijk in dataverkeer scheelt. Het scheelt echt kilobytes in tegenstelling tot de pagina F5'en...quote:Op woensdag 24 november 2010 01:51 schreef sig000 het volgende:
En wat is dit voor trage baggerlayout ineens.![]()
Anders kan ik een spin-off regelen...quote:Op zondag 12 december 2010 02:26 schreef Stali het volgende:
Deze reeks is gewoon dood. Nooit een geinig nachtelijk gesprek.
Zonde.
Zodat ik helemaal in mijn uppie zit zeker.quote:Op zondag 12 december 2010 02:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Anders kan ik een spin-off regelen...
Dank u! Zelf geanimeerd.quote:Op zondag 12 december 2010 02:25 schreef Stali het volgende:
Je hebt wel de meest leuke avatar uit die hele serie, Svann.
Zo egoïstisch ben ik niet.quote:Op zondag 12 december 2010 02:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Zodat ik helemaal in mijn uppie zit zeker.
Nina Brink is done for.110 miljoen euro, en banken zullen dat ooit terug gaan verhalen.quote:Op zondag 12 december 2010 02:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zo egoïstisch ben ik niet.
Althans niet zolang ik respect kan krijgen en teruggeven. Ik heb dit jaar afgerekend met allerlei mensen...
Vannacht in een topic afgerekend met een zogeheten alfaman...quote:Op zondag 12 december 2010 03:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nina Brink is done for.110 miljoen euro, en banken zullen dat ooit terug gaan verhalen.
War is jouw gelukte afrekening?
Hyves is ook iedere dag minder aan het worden en gaat sterven.quote:Op zondag 12 december 2010 03:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vannacht in een topic afgerekend met een zogeheten alfaman...
Past ook precies in mijn strijd tegen de marginalen en overbodigen, ik word verdrietig als mensen onrecht wordt aangedaan...
quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wou een link posten naar L'homme qui plantait des arbres (The Man Who Planted Trees). Die duurt echter 30 minuten, denk daarom dat ie te langdurig is.
En dus:
[YouTube-link verneukt de opmaak.]
Stali, heb jij destijds The Man Who Planted Trees bekeken? Zo niet: doen!quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Gaaf, dank je wel.
The man who planted Trees bewaar ik voor morgenavond.
Slaap lekker voor straks.
Ik ben met Lee naar Zwitserland geweest.quote:Op zondag 12 december 2010 02:15 schreef svann het volgende:
[ afbeelding ]Navond, peeps!
Nog naar het Paard afgereisd om de old state van mijnheer Perry te checken, sig?
Het wordt helaas een bak thee, maar hopelijk is het sterk genoeg dat ik de nacht doortrek.quote:
Gaat niet lukken. Daar heb je koffie voor nodig, of cola. Of Red Bullquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Het wordt helaas een bak thee, maar hopelijk is het sterk genoeg dat ik de nacht doortrek.
Jaja, programmaatje? Scriptje?quote:Ik ben namelijk bezig met een privéproject...
Een programma inderdaad. Altijd al willen doen, maar nooit de tijd gehad...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Daar heb je koffie voor nodig, of cola. Of Red Bull
[..]
Jaja, programmaatje? Scriptje?
Hijg, hijg, puf. Ik heb het topic gehaald. Geen prestatie trouwens.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Luistertip voor iedereen die officiële instanties spuugzat is en in opstand wil komen (geldt ook voor mij):
Dat MOET veranderen.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Hijg, hijg, puf. Ik heb het topic gehaald. Geen prestatie trouwens.
Ik zocht nl. op de weerberichten..
Driekwart van Nederland kan ergens tegen zijn en toch wordt iets er doorgedrukt. Maar we hebben het goed. Nederlanders zie je niet op de barricaden. Nooit.
Niets krijgt mensen nog tegenover het ondergepoepte paleis. Niemand maalt erom. We hebben het goed en we voeren dan ook de duifjes op de dam.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat MOET veranderen.
Ooit organiseer ik een demonstratie tegen de verdere debilisering van Nederland...
Voor geen 100 miljoen miljard...quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:26 schreef Staal het volgende:
Post de PM'S. Dan weten we allemaal waar het over gaat.
Ga dan niet zo vaag lopen wauwelen alleen om deze lege opblaaspop nog een pufje lucht te geven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voor geen 100 miljoen miljard...
Opblaaspoppen! Ik moet meteen aan Stacey Rookhuizen en Tatjana Simic denken, uit die twee hulzen komt ook alleen maar lucht uit...quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Ga dan niet zo vaag lopen wauwelen alleen om deze lege opblaaspop nog een pufje lucht te geven.
Ik mijd zoveel mogelijk kranten, selectieve onwetendheid.quote:Actualiteiten genoeg. Me dunkt zeg.
Oneens, heel RTL en SBS Nederland komen in de aanmerking voor dat predicaat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:43 schreef Staal het volgende:
Deze reeks is doder dan het leven zelf.
Ik ken 'm niet anders.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:43 schreef Staal het volgende:
Deze reeks is doder dan het leven zelf.
Je ziet jezelf als reddingsboei?quote:Op zondag 13 februari 2011 03:01 schreef Stranger het volgende:
Ik zag dat zowel jij als I.R. Baboon hier hadden gepost dus kon niet achterblijven he?
Een reddingsboei is nog wel nuttig. Maar ik geef je gelijk, er zitten hier ook eigenlijk alleen maar vervelende lui. Zo is het natuurlijk wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 03:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
Als dat de hippe term voor meeloper is.
Voor mij ook, maar ik ga mijn pensioenplannen uitspreiden.quote:Op maandag 28 februari 2011 03:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]! dat duurt voor mij nog veel te lang vrees ik
Laat nog even honderd hersenscheten dan is dit topic vol en uit mijn actives.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:28 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb wel eens een moment van spijt, als ik in een tikkel bijt. Maargoed, dat is normaal in de semi-bikkeltijd.
Honderd hersenscheten stinken niet, maar ze doen soms wel een goede verstandhouding teniet.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Laat nog even honderd hersenscheten dan is dit topic vol en uit mijn actives.
Laat maar doven want niemand kan zich dit veroorloven.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Honderd hersenscheten stinken niet, maar ze doen soms wel een goede verstandhouding teniet.
nounou staal, wat een schandaal.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Laat maar doven want niemand kan zich dit veroorloven.
Groeten, Sint en Piet.
Want beter rijmen kan ik trouwens echt niet.
Bikkeltijd Centraal klinkt oook zo raar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Langzaam maar zeker eindigt dit als Bikkeltijd.
Volgende maar niet meer centraal om dat proces in stand te houden.
Semi is dit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bikkeltijd Centraal klinkt oook zo raar.
48 dagen later nog steeds nietsquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:53 schreef Tripleforce het volgende:
In dit topic is al 53 dagen niks gezegd, dus ik dacht laat ik eens iets zeggen...
Slotje?
quote:
quote:
Dit is semi maar wel schattig dat de oorspronkelijke user zich overal te goed voor voelt maar zich wel meldt zodra zijn reeksje, waar hij werkelijk nooit een discussie gestart heeft, defininief ten onder ziet gaan. Sad fuck.quote:Op zondag 31 juli 2011 03:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is ook al Bikkeltijd, die reeks is al jaren dood.
Discussie zo laat nog?quote:Op zondag 31 juli 2011 03:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Dit is semi maar wel schattig dat de oorspronkelijkee user zich overal te goed voor voelt maar zich wel meldt zodra zijn reeksje, waar hij werkelijk nooit een discussie gestart heeft, defininief ten onder ziet gaan. Sad fuck..
Twijfelde jij eraan? Lullig dan.quote:
Deed hij dat?quote:Op zondag 31 juli 2011 03:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het topic vollullen en dan geen nieuwe openen?
Lamon? Dat is irl een toffe gozert die keer dat ik er wat met regelde.quote:Op zondag 31 juli 2011 04:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Deed hij dat?.
Ik heb die jongen al lang niet meer zien posten, hoop van harte dat het goed met hem gaat maar ik vond hem nogal egocentrisch.
Foei!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik mag er technisch niet in posten omdat ik al geslapen had vannacht.
quote:
Zeker!quote:Op maandag 5 september 2011 01:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ha Mike. Heb je nog dingen gewonnen?
Ik haat kermis. En wbt je tweede post hier, sorry. Dit is toch echt wel een dood paard hoor. Dat zie je zelf hopelijk toch ook wel in. Het was ooit iets leuk venijnigs met de neusjes in de lucht en diezelfde neusjes hangen tegenwoordig alleen nog maar in volgescheten luiers van de nieuwe wondertjes.quote:
Bruno Cremer idd.quote:Op donderdag 22 september 2011 01:19 schreef svann het volgende:
Die hom heb ik even mobiel gegoogled.
Maigret dus.
Trusten, Staal.
Jah, deze ja.quote:
Soms heb ik best aardige plannen.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 03:34 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mijn beste gok is topics over de saaiste sporten.
Langzaam maar zeker.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 03:31 schreef svann het volgende:
Ik verheug me er al voorzichtig op, hoe de tand des tijds tevergeefs aan deel 125 zal knagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |