Nou ja, als ze idd een maandje geleden nog gepost heeft zoals JS gevonden heeft, zal het ook wel goed met ER gaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Zonde, ze was toch behoorlijk belangrijk voor deze reeks.
Maar ja, ook dat is semi-bikkeltijd,altijd doorgaan. Keeper heb ik al een topic of 100 niet meer gezien, en toch gaat het goed met hem.
Je legt jezelf wel een hoop op, I.R.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedenavond. Omdat ik per morgen weer enige tijd stop met drinken vond ik het noodzakelijk om vanavond nog te profiteren van alles wat ik mezelve nog even niet verboden heb. Daarom kreeg ik van R. een cursus 'willekeurige mensen aanspreken in de Soundgarden', wat me niet zo goed afging. Verder was het een erg leuke avond.
Ik herken Lamon ook niet meer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:52 schreef sig000 het volgende:
Hee Lamon wanneer neem je het oude rustgevende plaatje weer terug?
Dit is de versie met punt, die zonder is toffer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik herken Lamon ook niet meer.
Lamon, heb je Chucky genomen omdat je weer eens met een reeks personen moet afrekenen?
Klopt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dit is de versie met punt, die zonder is toffer.![]()
Nu ik die van jou bekijk, ben je treinenliefhebber?
Dat vind ik altijd zo vaag klinken, programmeren.quote:Op maandag 16 augustus 2010 03:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Dit heeft de laatste tijd plaats gemaakt voor één van mijn andere hobby's: programmeren.
Over dat laatste wil ik best wel zwijgen...quote:Op maandag 16 augustus 2010 03:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo vaag klinken, programmeren.. Ben zelf meer van de hardware, peerden fokken en weed kweken.
Ik ben meer degene die ze gaat draaien op leuke hardware.quote:Op maandag 16 augustus 2010 03:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Over dat laatste wil ik best wel zwijgen...
Programmeren als in computerprogramma's schrijven.
Ontbrekende lussen los je op door anders te denken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Hier ben ik weer.
Ik heb weer een programma af, maar ik moet nog een ontbrekende lus erin krijgen die mijn programma niet onbruikbaar maakt.
Ik heb er eigenlijk niets van gemerkt...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:15 schreef sig000 het volgende:
Net nu de KLB weg is laat Lamon het afweten.
Het was even leuk vermaak in FB, daar had Lamon vast bij willen zijn, hij was er nogal actief in de SC.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk niets van gemerkt...
Ze is niet op komen dagen.quote:
Nog wakker. Zo de laatste peuk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee tong, moest je pissen of ben je nog gewoon wakker?
Ik was ff gezellig met stel ramadan figuren aan het lullen buiten op de parkeerplaats en het het is ineens later dan je denkt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog wakker. Zo de laatste peuk.
Kan ik wel gebruiken na 2 uur Nederhop
Lowlands bedoel je?quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog wakker. Zo de laatste peuk.
Kan ik wel gebruiken na 2 uur Nederhop
Mag ik dit onzin vinden?quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lowlands bedoel je?
De leiding van dat festival leeft sowieso van de waan van de dag. Ik vond het nog een verrassing dat ze Marina And The Diamonds wisten te strikken, Lowlands durft geen onbekende namen te vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |