Zo is het het eigelijk het hele toernooi al, behalve daarnet een zekere afdroging van een Duits duo...quote:
Hehe en toch was die afdroging leuk, erg leukquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Zo is het het eigelijk het hele toernooi al, behalve daarnet een zekere afdroging van een Duits duo...
Meppelink kan ook niet aanvallen. Dat is haar manco. Ze is een geweldige verdedigster en blokkeerder, maar aanvallen kan ze niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:55 schreef Szura het volgende:
Ahhh wat een domme boogbal
Na zo'n mooie rally
Even verversen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:57 schreef marcodej het volgende:
De NOS stream is van een uitermate bedroevende kwaliteit.
Niks mis mee hier, zelfs fullscreen op HD scherm prima te doenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:57 schreef marcodej het volgende:
De NOS stream is van een uitermate bedroevende kwaliteit.
Geniaal toch?quote:
Greet is het niet met je eens:quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Geniaal toch?
Een Egyptische met hoofddoek als hoofdscheidsrechter in dit beachvolleyball-circus, mooi.
Kom op, afmaken die partij nu!
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 18:00:09Wat zou het mooi zijn een NL zonder islam. Zonder moskeeen, burka's, vrouwenbesnijdenis, straatterreur. Zonder onzinuitspraken Raad v State. reageer retweet
Geertquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Greet is het niet met je eens:twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 18:00:09Wat zou het mooi zijn een NL zonder islam. Zonder moskeeen, burka's, vrouwenbesnijdenis, straatterreur. Zonder onzinuitspraken Raad v State. reageer retweet
Klopt helemaal!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:10 schreef sportfreak het volgende:
Voor het eerst in de Olympische geschiedenis dat Nederland een wedstrijd wint bij beachvolleybal voor dames?
Dat die geplaatst wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:09 schreef Guard het volgende:
Goed dat hielden de Britse meisjes ook maar 1 set vol...
Ik snap niet hoe Ukolova en Khomyakova het zo moeilijk kunnen hebben met die Canadezen. Bizar eigenlijk.quote:
Zijn dit dezelfden die in Klagenfurt wonnen van Nederland?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe Ukolova en Khomyakova het zo moeilijk kunnen hebben met die Canadezen. Bizar eigenlijk.
Inderdaad zegquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe Ukolova en Khomyakova het zo moeilijk kunnen hebben met die Canadezen. Bizar eigenlijk.
Ja daarom. Die speelden de laatste weken bijzonder goed. Zijn in één keer flink opgekomen, maar dat ze het hiermee moeilijk hebben. Die Canadese dames hebben een bedenkelijk niveau.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zijn dit dezelfden die in Klagenfurt wonnen van Nederland?
Nee, pas rond middernacht.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:12 schreef Keauning het volgende:
Lekker sfeertje daar. Nu moeten de Nederlandse?
Nee, 0.00 pas. Zitten nog 2 partijen tussen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:12 schreef Keauning het volgende:
Lekker sfeertje daar. Nu moeten de Nederlandse?
Het gevolg zal ook zijn dat ze niet in de gebruikelijke kleding spelen, helaasquote:
Gaat echt een latertje worden. Gaat richting 0.30 voordat je pas beginnen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:01 schreef Guard het volgende:
Zo wordt het nog laat voordat Keizer / van Iersel de baan opkomen
Je zou haast zeggen dat ze het beter naar morgen kunnen uitstellen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gaat echt een latertje worden. Gaat richting 0.30 voordat je pas beginnen.
Is morgen ook niet echt veel ruimte in het schema.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat ze het beter naar morgen kunnen uitstellen?
Daarna Nederland?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:41 schreef TheArt het volgende:
Nu Nicolai/Lupo tegen Horst en Doppler. Zou wel eens een spannend potje kunnen worden dit ook.
Morgen heel veel Nederlanders, dan mis je wel meer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:50 schreef Guard het volgende:
Ik zoek morgen wel een rerun, dit wordt me te laat.
Morgen gewoon werken aanwezig zijn op werk
Nee hoor, ik zeg toch aanwezig zijn op werk....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Morgen heel veel Nederlanders, dan mis je wel meer.
Morgen valt eigenlijk relatief nog wel mee. Ja zijn er wel behoorlijk veel, maar donderdag wordt het pas echt erg druk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Morgen heel veel Nederlanders, dan mis je wel meer.
Inderdaad, we kunnen flink gaan oogsten woe, do en vrij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Morgen valt eigenlijk relatief nog wel mee. Ja zijn er wel behoorlijk veel, maar donderdag wordt het pas echt erg druk.
Goed geregeldquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg toch aanwezig zijn op werk....![]()
Streams staan overdag ook aan
Achja, heb toch vakantie dus lekker de hele dag kijken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Morgen valt eigenlijk relatief nog wel mee. Ja zijn er wel behoorlijk veel, maar donderdag wordt het pas echt erg druk.
De NOS doet niet aan herhalingen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:50 schreef Guard het volgende:
Ik zoek morgen wel een rerun, dit wordt me te laat.
Morgen gewoon werken aanwezig zijn op werk
Heb ik ook jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:04 schreef hafcfan het volgende:
Hoezo krijg ik tennis op de stream van beachvollybal
Stream 5. Het liep uit, dus vandaar dat er niets lijkt te zijn meer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:04 schreef hafcfan het volgende:
Bij Beachvolley wel momenteel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:03 schreef debeterebob het volgende:
Er zijn toch alleen Oostenrijkers en Italianen bezig toch?
Thanksquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Stream 5. Het liep uit, dus vandaar dat er niets lijkt te zijn meer.
Beachvolleyball is onder judo. Vrijwel geen enkele stream klopt meer met de naam die erbij staat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:04 schreef hafcfan het volgende:
Ik zag het al. Basketbal onder zwemmen en zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef kilon het volgende:
[..]
Beachvolleyball is onder judo. Vrijwel geen enkele stream klopt meer met de naam die erbij staat.
Hartelijk danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Stream 5. Het liep uit, dus vandaar dat er niets lijkt te zijn meer.
Service hé.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef kilon het volgende:
[..]
Beachvolleyball is onder judo. Vrijwel geen enkele stream klopt meer met de naam die erbij staat.
Wel raar zo moeilijk is het toch niet om de goeie sport onder de goeie naam te houden lijkt me.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef kilon het volgende:
[..]
Wel als degene die het doet in bed ligt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel raar zo moeilijk is het toch niet om de goeie sport onder de goeie naam te houden lijkt me.
Als je een set wint krijg je ook een punt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:10 schreef w-esley9 het volgende:
Even een hele andere vraag, hoe werkt de puntentelling in de poule?
In de poule van de mannen heeft nederland en letland 2x gewonnen, allebij de andere landen hebben 2x verloren maar toch beide 2 punten, hoe kan dit?
Nee, verliezen is altijd een puntquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je een set wint krijg je ook een punt.
Nee. Ik heb het uitgelegd gekregen van iemand en die zei dat winst 2 punten is en een nederlaag 1 punt. Dan moet het kloppen toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je een set wint krijg je ook een punt.
Is het wel, want die blokjes staan al vast. Die verschuiven ze niet meer. Dus als iets erg uitloopt, zoals het beachvolleybal vandaag, dan is dat qua tijd het blokje allang voorbij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel raar zo moeilijk is het toch niet om de goeie sport onder de goeie naam te houden lijkt me.
Daarnaast maakt het ook niet uit, of je nou 0 punten krijgt voor een nederlaag of 1.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:15 schreef w-esley9 het volgende:
dan klopt het inderdaad, 2 verlies met 1 set winst, wel raar dat het zo werkt maar goed elke sport zijn eigen regeltjes.
Stream 5quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:30 schreef truedestiny het volgende:
Komt er opeens boksen op de beachball stream!
Lijkt me vrij koud daar aan het publiek te zien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:34 schreef Ambrosius het volgende:
Zozo, de Amerikaanse dames nog in de gebruikelijke broekjes.
handje klap en een knuffel?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:35 schreef marcodej het volgende:
Ik haat die Amerikanen nu al. Met hun vooraf bedachte maniertjes.
Viel me ook al op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:35 schreef marcodej het volgende:
Ik haat die Amerikanen nu al. Met hun vooraf bedachte maniertjes.
Nee, bij lange na niet. Als ze de 3e poulewedstrijd winnen gaan ze in ieder geval door. Ligt het er nog aan of ze dan bij de 2 beste nummers 3 in de poule eindigen (dan gaan ze rechtstreeks door naar de kwartfinale) of bij de slechtste 4 nummers 3, want dan wacht nog een tussenronde.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:38 schreef FredWielergek het volgende:
als ze verliezen, zijn ze dan uitgeschakeld?
NOS, stream 5 (staat judo bij, maar is beachvolleybal).quote:
Nice, hoe zijn jullie daar achter gekomen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:40 schreef M.rak het volgende:
[..]
NOS, stream 5 (staat judo bij, maar is beachvolleybal).
Omdat het daar al de hele avond op was. Ging gewoon door.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:41 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nice, hoe zijn jullie daar achter gekomen?
Part of the game. Het komt zo vaak voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:54 schreef marcodej het volgende:
Een normaal mens zegt toch voor de vorm sorry bij zo'n bal, of gebeurt dat niet binnen het beachvolleybal?
Dat zei Soderling ooit ook eens op Wimbledon tegen Nadalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Part of the game. Het komt zo vaak voor.
En dan in het beachvolleybal nog een stuk vaker dan in het tennis, moet je nagaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zei Soderling ooit ook eens op Wimbledon tegen Nadal.
Ja, raakte volgens mij echt nog nipt de achterkant van de lijn al waren Kessy en Ross het er niet mee eens.quote:
Ik heb al veel Nederlanders in actie gezien, maar tegen de Duitsers, Fransen en Amerikanen gaat het vrij goed. Tegen de Jappen, Chinezen en Koreanen veel minderquote:
Deze. Maar ziet er niet naar uit dat ze kans maken. Ik gok eerder op Schuil/Nummerdor. Veel steadier.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:00 schreef Rosario het volgende:
Is dit trouwens onze hoop voor goud of zijn dat die andere meiden?
Hoop voor goud is veel gezegd. Beiden kunnen mits een heel goed toernooi heel ver komen, maar dat is met wel 12 damesteams het geval. Valt niets van te zeggen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:00 schreef Rosario het volgende:
Dat zijn vooral de mannen. Niet per se voor goud, wel voor een eventuele medaille.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:00 schreef Rosario het volgende:
Bij vrouwen bedoelde ik uiteraard.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Deze. Maar ziet er niet naar uit dat ze kans maken. Ik gok eerder op Schuil/Nummerdor. Veel steadier.
Dit is het beste team. Maar ze maken niet echt evenwichtige indruk. Ze zijn te wisselvallig, dus zie dit nooit goud worden en kleine kans op brons of zoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:02 schreef Rosario het volgende:
[..]
Bij vrouwen bedoelde ik uiteraard.
Underdogs en zoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:03 schreef truedestiny het volgende:
Britten juichen ook voor Hollend.
En minder maniertjes. Ik denk dat ze dat wel waarderen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Nederlanders zijn sowieso wel populair daar.
Ja, ik word er echt moe vanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En minder maniertjes. Ik denk dat ze dat wel waarderen.
neuh waarom?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:04 schreef Rosario het volgende:
Dit is dus een sport met een hoge geluksfactor?
Nee, mits goed uitgevoerd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:04 schreef Rosario het volgende:
Valt echt weinig van te zeggen nog. Dit is echt te vroeg. Er kan zoveel gebeuren in zo'n toernooi. Ik heb in beachvolleybaltoernooien ook al zoveel gekke en onverwachte uitslagen gezien. Teams die bijna uit een toernooi liggen en zelfs dat toernooi nog bijna winnen. Meppelink en Van Gestel werden een ruime week terug gewoon 2e in de GS van Klagenfurt. Nou dat had niemand ooit kunnen denken van tevoren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit is het beste team. Maar ze maken niet echt evenwichtige indruk. Ze zijn te wisselvallig, dus zie dit nooit goud worden en kleine kans op brons of zo
Oh ik kreeg die indruk een beetje. Dat je in twee sets een totaal andere puntenverdeling kan zien.quote:
Nee, want je hebt het natuurlijk wel zelf in de hand, maar er kan gewoon heel veel. Vallen gewoon geen voorspellingen te maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:04 schreef Rosario het volgende:
Zien ze er beter uit? Ik werd vanochtend op mn werk door een gestresste Amerikaanse overvallen was er eigenlijk wel gelijk klaar mee....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Nederlanders zijn sowieso wel populair daar.
slow startersquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:06 schreef Rosario het volgende:
[..]
Oh ik kreeg die indruk een beetje. Dat je in twee sets een totaal andere puntenverdeling kan zien.
Typisch Yankees.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:07 schreef FredWielergek het volgende:
Die ene amerikaanse zit gewoon met kauwgom te spelen... toch gevaarlijk?
Lekker up-to-date weer , Sport1 zendt het ook uitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:06 schreef Rosario het volgende:
[..]
Vroeg ik ook net.
Judo-stream van de NOS.
Klopt, vroeger moest je zelfs de opslag hebben om te scoren (bij volleybal iig), dat kon heel lang durenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:08 schreef debeterebob het volgende:
Opslag is ook gewoon best een nadeel in deze sport
Ik hoop dat ze zich verslikt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:07 schreef FredWielergek het volgende:
Die ene amerikaanse zit gewoon met kauwgom te spelen... toch gevaarlijk?
Hoeft ook niet echt per sequote:
Bij Nederland kwam dan die excuusnegert (de minst grote) en dan sloeg ie 7 aces en werd dat verder geconsolideerdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, vroeger moest je zelfs de opslag hebben om te scoren (bij volleybal iig), dat kon heel lang duren.
Albert Christina? Daar was ik altijd stiekem fan van.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij Nederland kwam dan die excuusnegert (de minst grote) en dan sloeg ie 7 aces en werd dat verder geconsolideerd
Oh ja, dat deden wij op de middelbare school ook altijd zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, vroeger moest je zelfs de opslag hebben om te scoren (bij volleybal iig), dat kon heel lang duren.
Christina ja. Hoewel het natuurlijk geen echte neger is, was hij wel het donkerste.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Albert Christina? Daar was ik altijd stiekem fan van.
Inderdaad, tijdrekkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:11 schreef w-esley9 het volgende:
[..]
zo doet ze in ieder geval, maar dat komt vast omdat ze deze set niet kan winnen:P
twitter:JohnStubbe twitterde op woensdag 01-08-2012 om 01:12:32Medical Time Out voor koude voeten? ? Belachelijk dat dit toegelaten wordt! reageer retweet
In hun lokale tijdzone is het vroeger, terwijl de Nederlanders al slaperiger worden.quote:
Misschien van die net-als-blote-voeten hardloopschoenen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat dat niet echt lekker speelt
Nou bestaan er wel speciale sokken hoor, zogenaamde sand socks, maar toch zie je amper dames daarmee spelen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Misschien van die net-als-blote-voeten hardloopschoenen.
Haha.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op dr koude voeten.
Type Goerges
Goerges mag van mij wel op blote voeten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op dr koude voeten.
Type Goerges
Ik zou haar wel serieus nemenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:19 schreef Monopoly_Man het volgende:
Ik weet niet of ik deze sport serieus kan nemen, maar het is wel heel leuk.
Ja, heel af en toe. Alleen als ik download.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:21 schreef Coelho het volgende:
schakelt bij jullie de NOS stream ook wel eens in kwaliteit terug? zit weer naar blokjes te kijken, soms is het HD.
Heb jij wel eens geprobeerd om op het strand te sporten? Fokking vermoeiend lijkt mequote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:19 schreef Monopoly_Man het volgende:
Ik weet niet of ik deze sport serieus kan nemen, maar het is wel heel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |