Dat zei Soderling ooit ook eens op Wimbledon tegen Nadalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Part of the game. Het komt zo vaak voor.
En dan in het beachvolleybal nog een stuk vaker dan in het tennis, moet je nagaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zei Soderling ooit ook eens op Wimbledon tegen Nadal.
Ja, raakte volgens mij echt nog nipt de achterkant van de lijn al waren Kessy en Ross het er niet mee eens.quote:
Ik heb al veel Nederlanders in actie gezien, maar tegen de Duitsers, Fransen en Amerikanen gaat het vrij goed. Tegen de Jappen, Chinezen en Koreanen veel minderquote:
Deze. Maar ziet er niet naar uit dat ze kans maken. Ik gok eerder op Schuil/Nummerdor. Veel steadier.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:00 schreef Rosario het volgende:
Is dit trouwens onze hoop voor goud of zijn dat die andere meiden?
Hoop voor goud is veel gezegd. Beiden kunnen mits een heel goed toernooi heel ver komen, maar dat is met wel 12 damesteams het geval. Valt niets van te zeggen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:00 schreef Rosario het volgende:
Dat zijn vooral de mannen. Niet per se voor goud, wel voor een eventuele medaille.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:00 schreef Rosario het volgende:
Bij vrouwen bedoelde ik uiteraard.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Deze. Maar ziet er niet naar uit dat ze kans maken. Ik gok eerder op Schuil/Nummerdor. Veel steadier.
Dit is het beste team. Maar ze maken niet echt evenwichtige indruk. Ze zijn te wisselvallig, dus zie dit nooit goud worden en kleine kans op brons of zoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:02 schreef Rosario het volgende:
[..]
Bij vrouwen bedoelde ik uiteraard.
Underdogs en zoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:03 schreef truedestiny het volgende:
Britten juichen ook voor Hollend.
En minder maniertjes. Ik denk dat ze dat wel waarderen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Nederlanders zijn sowieso wel populair daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |