Lijkt me vrij koud daar aan het publiek te zien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:34 schreef Ambrosius het volgende:
Zozo, de Amerikaanse dames nog in de gebruikelijke broekjes.
handje klap en een knuffel?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:35 schreef marcodej het volgende:
Ik haat die Amerikanen nu al. Met hun vooraf bedachte maniertjes.
Viel me ook al op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:35 schreef marcodej het volgende:
Ik haat die Amerikanen nu al. Met hun vooraf bedachte maniertjes.
Nee, bij lange na niet. Als ze de 3e poulewedstrijd winnen gaan ze in ieder geval door. Ligt het er nog aan of ze dan bij de 2 beste nummers 3 in de poule eindigen (dan gaan ze rechtstreeks door naar de kwartfinale) of bij de slechtste 4 nummers 3, want dan wacht nog een tussenronde.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:38 schreef FredWielergek het volgende:
als ze verliezen, zijn ze dan uitgeschakeld?
NOS, stream 5 (staat judo bij, maar is beachvolleybal).quote:
Nice, hoe zijn jullie daar achter gekomen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:40 schreef M.rak het volgende:
[..]
NOS, stream 5 (staat judo bij, maar is beachvolleybal).
Omdat het daar al de hele avond op was. Ging gewoon door.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:41 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nice, hoe zijn jullie daar achter gekomen?
Part of the game. Het komt zo vaak voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:54 schreef marcodej het volgende:
Een normaal mens zegt toch voor de vorm sorry bij zo'n bal, of gebeurt dat niet binnen het beachvolleybal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |