Morgen heel veel Nederlanders, dan mis je wel meer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:50 schreef Guard het volgende:
Ik zoek morgen wel een rerun, dit wordt me te laat.
Morgen gewoon werken aanwezig zijn op werk
Nee hoor, ik zeg toch aanwezig zijn op werk....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Morgen heel veel Nederlanders, dan mis je wel meer.
Morgen valt eigenlijk relatief nog wel mee. Ja zijn er wel behoorlijk veel, maar donderdag wordt het pas echt erg druk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Morgen heel veel Nederlanders, dan mis je wel meer.
Inderdaad, we kunnen flink gaan oogsten woe, do en vrij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Morgen valt eigenlijk relatief nog wel mee. Ja zijn er wel behoorlijk veel, maar donderdag wordt het pas echt erg druk.
Goed geregeldquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg toch aanwezig zijn op werk....![]()
Streams staan overdag ook aan
Achja, heb toch vakantie dus lekker de hele dag kijken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Morgen valt eigenlijk relatief nog wel mee. Ja zijn er wel behoorlijk veel, maar donderdag wordt het pas echt erg druk.
De NOS doet niet aan herhalingen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:50 schreef Guard het volgende:
Ik zoek morgen wel een rerun, dit wordt me te laat.
Morgen gewoon werken aanwezig zijn op werk
Heb ik ook jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:04 schreef hafcfan het volgende:
Hoezo krijg ik tennis op de stream van beachvollybal
Stream 5. Het liep uit, dus vandaar dat er niets lijkt te zijn meer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:04 schreef hafcfan het volgende:
Bij Beachvolley wel momenteel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:03 schreef debeterebob het volgende:
Er zijn toch alleen Oostenrijkers en Italianen bezig toch?
Thanksquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Stream 5. Het liep uit, dus vandaar dat er niets lijkt te zijn meer.
Beachvolleyball is onder judo. Vrijwel geen enkele stream klopt meer met de naam die erbij staat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:04 schreef hafcfan het volgende:
Ik zag het al. Basketbal onder zwemmen en zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef kilon het volgende:
[..]
Beachvolleyball is onder judo. Vrijwel geen enkele stream klopt meer met de naam die erbij staat.
Hartelijk danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Stream 5. Het liep uit, dus vandaar dat er niets lijkt te zijn meer.
Service hé.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef kilon het volgende:
[..]
Beachvolleyball is onder judo. Vrijwel geen enkele stream klopt meer met de naam die erbij staat.
Wel raar zo moeilijk is het toch niet om de goeie sport onder de goeie naam te houden lijkt me.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef kilon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |