Bij Nederland kwam dan die excuusnegert (de minst grote) en dan sloeg ie 7 aces en werd dat verder geconsolideerdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, vroeger moest je zelfs de opslag hebben om te scoren (bij volleybal iig), dat kon heel lang duren.
Albert Christina? Daar was ik altijd stiekem fan van.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij Nederland kwam dan die excuusnegert (de minst grote) en dan sloeg ie 7 aces en werd dat verder geconsolideerd
Oh ja, dat deden wij op de middelbare school ook altijd zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, vroeger moest je zelfs de opslag hebben om te scoren (bij volleybal iig), dat kon heel lang duren.
Christina ja. Hoewel het natuurlijk geen echte neger is, was hij wel het donkerste.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Albert Christina? Daar was ik altijd stiekem fan van.
Inderdaad, tijdrekkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:11 schreef w-esley9 het volgende:
[..]
zo doet ze in ieder geval, maar dat komt vast omdat ze deze set niet kan winnen:P
twitter:JohnStubbe twitterde op woensdag 01-08-2012 om 01:12:32Medical Time Out voor koude voeten? ? Belachelijk dat dit toegelaten wordt! reageer retweet
In hun lokale tijdzone is het vroeger, terwijl de Nederlanders al slaperiger worden.quote:
Misschien van die net-als-blote-voeten hardloopschoenen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat dat niet echt lekker speelt
Nou bestaan er wel speciale sokken hoor, zogenaamde sand socks, maar toch zie je amper dames daarmee spelen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Misschien van die net-als-blote-voeten hardloopschoenen.
Haha.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op dr koude voeten.
Type Goerges
Goerges mag van mij wel op blote voeten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op dr koude voeten.
Type Goerges
Ik zou haar wel serieus nemenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:19 schreef Monopoly_Man het volgende:
Ik weet niet of ik deze sport serieus kan nemen, maar het is wel heel leuk.
Ja, heel af en toe. Alleen als ik download.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:21 schreef Coelho het volgende:
schakelt bij jullie de NOS stream ook wel eens in kwaliteit terug? zit weer naar blokjes te kijken, soms is het HD.
Heb jij wel eens geprobeerd om op het strand te sporten? Fokking vermoeiend lijkt mequote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:19 schreef Monopoly_Man het volgende:
Ik weet niet of ik deze sport serieus kan nemen, maar het is wel heel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |