Ja, ik word er echt moe vanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En minder maniertjes. Ik denk dat ze dat wel waarderen.
neuh waarom?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:04 schreef Rosario het volgende:
Dit is dus een sport met een hoge geluksfactor?
Nee, mits goed uitgevoerd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:04 schreef Rosario het volgende:
Valt echt weinig van te zeggen nog. Dit is echt te vroeg. Er kan zoveel gebeuren in zo'n toernooi. Ik heb in beachvolleybaltoernooien ook al zoveel gekke en onverwachte uitslagen gezien. Teams die bijna uit een toernooi liggen en zelfs dat toernooi nog bijna winnen. Meppelink en Van Gestel werden een ruime week terug gewoon 2e in de GS van Klagenfurt. Nou dat had niemand ooit kunnen denken van tevoren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit is het beste team. Maar ze maken niet echt evenwichtige indruk. Ze zijn te wisselvallig, dus zie dit nooit goud worden en kleine kans op brons of zo
Oh ik kreeg die indruk een beetje. Dat je in twee sets een totaal andere puntenverdeling kan zien.quote:
Nee, want je hebt het natuurlijk wel zelf in de hand, maar er kan gewoon heel veel. Vallen gewoon geen voorspellingen te maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:04 schreef Rosario het volgende:
Zien ze er beter uit? Ik werd vanochtend op mn werk door een gestresste Amerikaanse overvallen was er eigenlijk wel gelijk klaar mee....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Nederlanders zijn sowieso wel populair daar.
slow startersquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:06 schreef Rosario het volgende:
[..]
Oh ik kreeg die indruk een beetje. Dat je in twee sets een totaal andere puntenverdeling kan zien.
Typisch Yankees.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:07 schreef FredWielergek het volgende:
Die ene amerikaanse zit gewoon met kauwgom te spelen... toch gevaarlijk?
Lekker up-to-date weer , Sport1 zendt het ook uitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:06 schreef Rosario het volgende:
[..]
Vroeg ik ook net.
Judo-stream van de NOS.
Klopt, vroeger moest je zelfs de opslag hebben om te scoren (bij volleybal iig), dat kon heel lang durenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:08 schreef debeterebob het volgende:
Opslag is ook gewoon best een nadeel in deze sport
Ik hoop dat ze zich verslikt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:07 schreef FredWielergek het volgende:
Die ene amerikaanse zit gewoon met kauwgom te spelen... toch gevaarlijk?
Hoeft ook niet echt per sequote:
Bij Nederland kwam dan die excuusnegert (de minst grote) en dan sloeg ie 7 aces en werd dat verder geconsolideerdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, vroeger moest je zelfs de opslag hebben om te scoren (bij volleybal iig), dat kon heel lang duren.
Albert Christina? Daar was ik altijd stiekem fan van.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij Nederland kwam dan die excuusnegert (de minst grote) en dan sloeg ie 7 aces en werd dat verder geconsolideerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |