Ik heb eigenlijk niets gemerkt vandaag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:31 schreef sig000 het volgende:
Ben 4x zeiknat geworden vandaag en heb 2 auto's achter mijn busje laten stranden door te hoge golven op straat.
Uit welke bron heb je dat vernomen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb iig goed nieuws voor je, Hyves gaat volgend jaar dood.
Ik extrapoleer graag, volgend jaar komt er een Europese wet, die zorgt dat privacy-gevoelige gegevens de verantwoordelijkheid worden van het desbetreffende social network, alle sociale netwerken komen in de problemen, Hyves redt dat niet en wordt vervangen door Facebook, die wel genoeg rechtelijke opties heeft om te overleven.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Uit welke bron heb je dat vernomen?
Dit is inderdaad overtrokken, maar als het gebeurt dan hoop ik ook dat Raymond Spanjar hard getroffen zal worden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik extrapoleer graag, volgend jaar komt er een Europese wet, die zorgt dat privacy-gevoelige gegevens de verantwoordelijkheid worden van het desbetreffende social network, alle sociale netwerken komen in de problemen, Hyves redt dat niet en wordt vervangen door Facebook, die wel genoeg rechtelijke opties heeft om te overleven.
De keerzijde is dus dat Facebook wel zal blijven bestaan.
Oh, no worries, dit gaat gebeuren. Weet je nog dat ik vertelde over World-Online?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad overtrokken, maar als het gebeurt dan hoop ik ook dat Raymond Spanjar hard getroffen zal worden.
Vergelijk Spanjar met een topcrimineel die een vigilante van zich afschudt, maar op de een of andere manier zijn lot niet ontkomt...
Facebook had toch ook wat privacy-issues laatst?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:35 schreef Lamon. het volgende:
Ik extrapoleer graag, volgend jaar komt er een Europese wet, die zorgt dat privacy-gevoelige gegevens de verantwoordelijkheid worden van het desbetreffende social network, alle sociale netwerken komen in de problemen, Hyves redt dat niet en wordt vervangen door Facebook, die wel genoeg rechtelijke opties heeft om te overleven.
De keerzijde is dus dat Facebook wel zal blijven bestaan.
Die naam moet me wel ergens bekend voorkomen, ik zal eerdere nummers van Linux Format en Linux Magazine raadplegen...quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:51 schreef svann het volgende:
[..]
Facebook had toch ook wat privacy-issues laatst?
En vast genoeg kleine lettertjes om dat af te dekken.
Een nieuwe generatie is alweer in ontwikkeling. Er is altijd wel iemand die in de evolutie-soep roert.
Al van Diaspora gehoord?
The privacy aware, personally controlled, do-it-all, open source social network.
Naar om mee te maken, denk ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 01:42 schreef sig000 het volgende:
Geld brengt het slechtste in mensen naar boven , dat wilde ik ff kwijt.
Volledige verhaal komt nog wanneer het achter de rug is.
Moeten we je nog twee dagen geven?quote:Op woensdag 1 september 2010 01:42 schreef sig000 het volgende:
Dan is er waarschijnlijk wel wat duidelijker.quote:Op woensdag 1 september 2010 03:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Moeten we je nog twee dagen geven?
Maak je niet druk, Merab Jordania had zijn spelers ook niet klaar binnen twee dagen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:44 schreef sig000 het volgende:
Volgens goed Nederlands gebruik is er nog niets duidelijk.
Hoe waar!quote:Op woensdag 1 september 2010 01:42 schreef sig000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |