Qua karakter niet nee, maar het gaat me makkelijk af, en altruisme heeft ook zijn grenzen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach Lamon, hosselen past toch helemaal niet bij jou.
Ik heb mijn buurvrouw uitgewoond.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet tong volgende maand uit zijn isolement halen.
Maar dan woon ik mezelf aan het einde van de dag compleet uit.
Gelukkig. sig & Aldi, dat leek me nou echt een onmogelijke combi.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:51 schreef sig000 het volgende:
Neuh bij de AH, normaal kom ik daar zowat nooit maar deze week heb ik een uitzondering gemaakt.
Hoi, NoFidea, wil je weer een kloon geband zien?quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:47 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:
[..]
Hahahhahahaha.
Lamon + meisjes + hosselen + jong + hij vindt ze hoeren + niet neuken + in de zeik worden genomen.![]()
![]()
Ik ben een echte Lidl fan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gelukkig. sig & Aldi, dat leek me nou echt een onmogelijke combi.
José is van LUV daar was ik wel verliefd op.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Was het toevallig die José op een kasteelfeest in Gertruidenberg?
Ow ja klopt dan was jij het niet daar.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
José is van LUV daar was ik wel verliefd op.
Ik wou een link posten naar L'homme qui plantait des arbres (The Man Who Planted Trees). Die duurt echter 30 minuten, denk daarom dat ie te langdurig is.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb je nog een mooi filmpje voor het slapen gaan?
Hee ff een vraagje tussendoor, is het tegenwoordig zo lastig om een nog vrije gebruikersnaam te vinden?quote:
Wat mij betreft is deze ook weer weg.quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee ff een vraagje tussendoor, is het tegenwoordig zo lastig om een nog vrije gebruikersnaam te vinden?
Gaaf, dank je wel.quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wou een link posten naar L'homme qui plantait des arbres (The Man Who Planted Trees). Die duurt echter 30 minuten, denk daarom dat ie te langdurig is.
En dus:
Tip voor de volgende kloon, neem een iets minder lange naam.quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:17 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:
dus inderdaad zal wel weer even weg zijn
Maak er nou niet zo'n obsessie van, da's niet goed voor je hart.quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:32 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:
[..]
Het zal wel iets met Lamon erin wordenof zo iets
He, dat was de band die 1 van m'n msn-meisjes ook leuk vnd.quote:
Da's fake.quote:Op maandag 9 november 2009 01:12 schreef Lamon. het volgende:
Ik zeg het, omdat ik als meisjes die er zo uitzien vragen om me te ontmoeten, ik er niet veel meer van geloof.
[ afbeelding ]
Ik ben leuk, maar zo leuk...?
No worries, vanwege een genenpoel heb ik meer van Barry weg dan van dat mooie meisje.quote:Op maandag 9 november 2009 01:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
He, dat was de band die 1 van m'n msn-meisjes ook leuk vnd.
Je bent me toch niet aan het naaien he, Stali?
Dat leek mij ook, vandaar dat ik haar negeer.quote:
En jij had zoiets van nou dat zou toch zomaar weleens Stali kunnen zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat leek mij ook, vandaar dat ik haar negeer.
Net als [ afbeelding ]
Gaat waarschijnlijk weet enkel over een geldscam ofzo, stelletje tuig.
Dat was niet t meisje wat ik bedoelde uiteraard, op dat soort dingen ga ik niet eens in, het was een meisje uit Nederland, maar ze zei dat ze van the Golden Earring hield.quote:Op maandag 9 november 2009 01:19 schreef Stali het volgende:
[..]
No worries, vanwege een genenpoel heb ik meer van Barry weg dan van dat mooie meisje..
Pff, van die overdreven foto's. Sowieso, wil je daar wel een serieuze relatie mee vraag ik mij dan af (afgaand alleen op uiterlijk).quote:Op maandag 9 november 2009 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat leek mij ook, vandaar dat ik haar negeer.
Net als [ afbeelding ]
Gaat waarschijnlijk weet enkel over een geldscam ofzo, stelletje tuig.
Zij 4:http://www.tineye.com/sea(...)2617adbd19edf65f69a0.quote:Op maandag 9 november 2009 01:12 schreef Lamon. het volgende:
Ik zeg het, omdat ik als meisjes die er zo uitzien vragen om me te ontmoeten, ik er niet veel meer van geloof.
[ afbeelding ]
Tja dit of ze is gewoon net zo tof als ik, dat komt natuurlijk ook weleens voor.quote:Op maandag 9 november 2009 01:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat was niet t meisje wat ik bedoelde uiteraard, op dat soort dingen ga ik niet eens in, het was een meisje uit Nederland, maar ze zei dat ze van the Golden Earring hield.
Maar toeval bestaat, en jij zou nooit zo gemeen zijn, dus het is gewoon toeval dan.
Even serieus, die dames stuur je toch geen sms o.i.d. he?quote:Op maandag 9 november 2009 01:27 schreef Lamon. het volgende:
Nog zo'n overtuigende:
[ afbeelding ]
Zal ik ze laten schrikken, door net te doen alof ik van een officieele I-net instantie ben, die frauduleuze zaken op internet onderzoekt ofzo?
Nee, joh!quote:Op maandag 9 november 2009 01:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Even serieus, die dames stuur je toch geen sms o.i.d. he?
Ik neukte vroeger gewoon dit soort wijvenquote:Op maandag 9 november 2009 01:12 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ja goed, je bent kennelijk tegenwoordig aan het snorren op een datingsite.quote:Op maandag 9 november 2009 01:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, joh!
Je denkt echt dat ik naief ben ofzo he?
Alles wat uit Thailand komt, of dit soort foto's neerzet ga ik nooit op in.
Wees er maar trots op.quote:Op maandag 9 november 2009 01:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik neukte vroeger gewoon dit soort wijven
Rot op, NoFidea, je bent een loser en niemand wil je in dit topic.quote:Op maandag 9 november 2009 01:43 schreef slaapt-remlof-al het volgende:
Hahaha Lamon wordt weer gefuckt
Hey nu moet je niet wat jezelf bent op mij projecteren.quote:Op maandag 9 november 2009 01:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Rot op, NoFidea, je bent een loser en niemand wil je in dit topic.
quote:Op 08-11-2009 03:46 schreef Lamon.
Hoi, ik had me voorgenomen de komende weken om alle niets voorstellende users die ik ooit tegengekomen ben, zonder karakter en iets van waarde te blokkeren.
Ik vermoed niet dat ik je vaak ga tegenkomen, omdat je toch enkel maar in bagger post, maar dan weet je, mocht het ooit voorkomen iig, waarom ik niet reageer op een eventuele waardeloze schaapachtige niets-opmerking. MVG,![]()
quote:Op 09-11-2009 01:49 schreef Lamon.
FOK! users zijn vaak echt niet aardig, Rainb0ws.
Ik kan er wel mee omgaan, maar vind het niet zo leuk eigenlijk.
Wat voor muziek draai jij nu?![]()
Permban op je IP-adres morgen hoop ik, maar toch welterusten.quote:Op maandag 9 november 2009 01:48 schreef slaapt-remlof-al het volgende:
[..]
Hey nu moet je niet wat jezelf bent op mij projecteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |