lol hoe kom je aan die koddige poppetjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:00 schreef DennisMoore het volgende:
Deze kwamen zojuist met de post.
[ afbeelding ]
Albino & Android
Dat lijkt me sterk...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:26 schreef Rivalo het volgende:
Komt android 2.0, 2.1 of 2.2 nog op de HTC Tattoo?
torrentfu werkt ook goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 04:40 schreef Roolio het volgende:
[..]
En met Transdroid kan je op je telefoon naar bijv piratebay navigeren, op je telefoon de torrent downloaden en openen, en dan begint de download op je pc. Dan moet je pc natuurlijk wel aanstaan, maar als je het eenmaal ingesteld hebt kun je altijd en overal alvast een download aanzetten op je pc. Ik weet niet of dit helemaal is wat je zoekt, maar handig is het wel!
Mensen die nog steeds de oude OP erbij doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:21 schreef automatic_ het volgende:
Het kopje "Android Telefoons" mag wel eens aangepast worden
Geen idee, heb alleen maar op het linkje hier staat de OP geklikt. Als je me vertelt waar de nieuw staat dan verander ik het even.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds de oude OP erbij doen
Uhm.. Je weet dat er een vrijwel identiek spel standaard op je Desire staat? Teeter genaamdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:51 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik heb net een dag die Desire en wordt echt overspoeld door mogelijkheden voor apps... Wist ik ook wel, maar dat kiezen is erg lastig. Voorlopig heb ik Labyrinth gekocht (met de G-sensor), de rest is gratis spul.
Pure Calendarquote:Verder is de app voor de google calendar niet heel duidelijk. Wat is aan te raden?
Ja had ik gezien... Vond ik niet zo mooi en die reageert ook iets minder natuurlijk op de beweging. Ach, ik wilde eigenlijk even die google checkout proberenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:02 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Uhm.. Je weet dat er een vrijwel identiek spel standaard op je Desire staat? Teeter genaamd.
[..]
Tnx!quote:
Daar staat de nieuwe en de oude staat eronder. Dat staat ook duidelijk aangegeven op de wiki.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:33 schreef Karstman het volgende:
[..]
Geen idee, heb alleen maar op het linkje hier staat de OP geklikt. Als je me vertelt waar de nieuw staat dan verander ik het even.
Of check even dit: http://www.androidworld.n(...)rid-calendar-widget/ en ook de comments eronderquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:15 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Ja had ik gezien... Vond ik niet zo mooi en die reageert ook iets minder natuurlijk op de beweging. Ach, ik wilde eigenlijk even die google checkout proberen
[..]
Tnx!
eBayquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:15 schreef Karstman het volgende:
lol hoe kom je aan die koddige poppetjes
Gefixtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:48 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Daar staat de nieuwe en de oude staat eronder. Dat staat ook duidelijk aangegeven op de wiki.
Daarvoor gebruik ik CardioTrainerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:51 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik ben op zoek naar een goeie app voor bij het hardlopen. Ik heb nu (gratis) buddy runner... Deze geeft alleen geen snelheid maar de tijd die ik over een km doe. Da's inderdaad soort van hetzelfde maar ik wil eigenlijk iets dat km/h geeft. Ik vond iets dat 'running coach' heet op androlib, maar daarvan wordt gezegd dat die de boel laat crashen als je wordt gebeld of gemaild... Maar die kml bestandjes als output spreken me wel aan (leuk voor in Google Earth). Iemand ervaring met zoiets?
Je kunt er een Apple logo op plakken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:30 schreef Rivalo het volgende:
Hoe beveiligen jullie je android tegen jatten?
Ik had al gelezen van GPS apps die straatnaam informatie doorsturen wanneer hij gejat is.
Wat is er nog meer?
Ik heb op mijn Spica een gelekte 2.1 ROM gezet en hem daarna ook maar geroot al heb ik dat bijna nergens voor nodig. Het was erg simpel te doen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:06 schreef Rivalo het volgende:
Hebben er al meer mensen hier hun Android phone geroot en er een Unofficial ROM opgezet.
Zoja, hoe bevalt het, en was het moeilijk om het te doen?
Zeker ook via vodafone je telefoon gekregen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:32 schreef Iemand91 het volgende:
Klote Minder fijn dat ik 2.2 nog niet binnen heb...
Bij Belcompany (site) gekocht met vodafone abbo. Stond verder niets van vodafone op (heb tijdelijk zonder sim-kaart gebruikt). Misschien maar eens in unbranden inlezen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:03 schreef zoz het volgende:
[..]
Zeker ook via vodafone je telefoon gekregen?
Je kan hem unbranden en vervolgens zelf froyo erop zetten. Heb ik ook gedaan
Nope, geen Vodafone scène. Geen gebrande dus. Manueel updaten kan dus ook? Hoe?quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:14 schreef zoz het volgende:
kijk even bij instellingen> aanpassen> scènes.
Als daar een scène van vodafone tussen zit dan heb je een gebrande.
Zo niet, dan is er iets anders aan de hand
Ik heb een vodafone htc tattoo prepaid. Zijn er ergens goede, het liefst nederlandse, omschrijvingen te vinden om er 2.1 op te zetten?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:50 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik heb op mijn Spica een gelekte 2.1 ROM gezet en hem daarna ook maar geroot al heb ik dat bijna nergens voor nodig. Het was erg simpel te doen.
Het bevalt erg goed.
Dan een Wildfire, die is een stuk nieuwerquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:10 schreef Renesite het volgende:
Wildfire of Tattoo...
Broer wil een nieuwe en ik wil hem aan de android helpen
Zei ik ook alquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:18 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dan een Wildfire, die is een stuk nieuwer
Tattoo is ook budget, want vreemd merk. De echte toppers zijn dan ook de Galaxy S, X10 en de Desire. Wil je broertje dat niet, dan wordt het sowieso een budgetfoonquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zei ik ook alMaar men zegt: wildfire is sloom traag blabla budget blabla
De Tattoo is nog erger.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
HTC is een vreemd merk? Dan zou de Desire trouwens ook budget moeten zijn want da's ook een HTC.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je kunt er een Apple logo op plakken.
Wutwutwut?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:33 schreef Djeez het volgende:
[..]
Tattoo is ook budget, want vreemd merk.
Heb ik ook, werkt super inderdaad, al zou de info die naar Facebook wordt gepost iets uitgebreider mogen zijn wat mij betreft. Ik zoek nog iemand om eens dat 'Move your bot' mee uit te proberen. Iemand daar al ervaring mee?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:39 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Daarvoor gebruik ik CardioTrainer
Dan heb je juist veel meer kans dat hij gejat wordt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je kunt er een Apple logo op plakken.
bevalt die een beetje?quote:
Ik heb er sinds zaterdag eentje, en vind er niks budget of sloom als vooralsnog. Krijgt binnenkort ook Android 2.2, dus prima in mijn optiekquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Truequote:Op zondag 8 augustus 2010 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb er sinds zaterdag eentje, en vind er niks budget of sloom als vooralsnog. Krijgt binnenkort ook Android 2.2, dus prima in mijn optiek![]()
Ligt er natuurlijk ook beetje wat je gewend bent, als jij eerst een iPhone of Desire ofzo had dan zal je een Wildfire kut vinden, kom je van een Windows Mobile telefoon zoals ik (HTC Touch Pro en daarna HTC Snap) dan is het echt een verademing
Ik was in de war met de Huawai, die heeft een vergelijkbare naamquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:10 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik was in de war met de Huawai, die heeft een vergelijkbare naam
Ik neem aan dat je 2.2 er zelf op gaat zetten? Officiëel krijg je hem in ieder geval niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb er sinds zaterdag eentje, en vind er niks budget of sloom als vooralsnog. Krijgt binnenkort ook Android 2.2, dus prima in mijn optiek![]()
Ligt er natuurlijk ook beetje wat je gewend bent, als jij eerst een iPhone of Desire ofzo had dan zal je een Wildfire kut vinden, kom je van een Windows Mobile telefoon zoals ik (HTC Touch Pro en daarna HTC Snap) dan is het echt een verademing
Magic ten aller tijden vermijden. Net als alle ander toestellen van de eerste generatie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
True
En how about een tweedehands Magic? Is dat nog een leuk iets of niet?
Voor zover ik weet rolt HTC gewoon 2.2 uit over de Wildfirequote:Op maandag 9 augustus 2010 02:40 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 2.2 er zelf op gaat zetten? Officiëel krijg je hem in ieder geval niet.
http://www.itproportal.co(...)-22-update-released/quote:HTC Wildfire Android 2.2 Update Released
03 August, 2010, by ITProPortal Staff
Google and HTC have begun rolling out the Android 2.2 update for the Wildfire smartphone, technology news website Product Reviews reported on Monday.
HTC's Wildfire, effectively a mini version of the company's Desire smartphone, comes highly integrated with social networking platforms including Facebook and Twitter.
The handset has a MSM7225 Qualcomm CPU running at 528 MHz and a 5 mega pixel camera. It also offers support for Adobe's Flash platform.
Google's Android 2.2 operating system, codenamed Froyo, will bring improved features and performance to the smartphone, including support for Adobe’s Flash Player 10.1.
O2 has also recently scheduled operating system updates for Motorola Milestone handsets, staing on its official German Twitter account that the smartphone will receive the Android 2.2 update in mid to late September.
vreemd heb nergens last van (legend met 2.1)quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:12 schreef Hiya het volgende:
Sinds ik mijn HTC Legend heb geüpdatet naar versie 2.1.#zoveel gaat de telefoon als ik een nieuw sms'je ontvangen heb altijd naar het eerste SMS'je van die contactpersoon. Ik moet dus 100'den SMS'jes door scrollen om het SMS'je te lezen dat ik net ontvangen heb.
Hoe fix ik it?
Ik moet wel zeggen dat het echt een flink aantal sms'jes van één contactpersoon zijn namelijk 640 oid.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:21 schreef skittelman het volgende:
[..]
vreemd heb nergens last van (legend met 2.1)
offtopic:
plaatje staat weer in de OP
Ben niet zo goed met OP's sterker nog ik denk dat dit het eerste topic ever is dat ik heb geopendquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:21 schreef skittelman het volgende:
[..]
offtopic:
plaatje staat weer in de OP
Froyo dus? En op welk toestel?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:24 schreef Iemand91 het volgende:
Net ff gekeken of er een update was, en ja hoor.
Eerste keer updaten blijkt dat ik zo'n 10 Mb van telefoongeheugen moet halen.
Gedaan (Garfield applicatie neemt veel ruimte in beslag zeg)
En nu opnieuw binnenhalen...
Ben benieuwd!
Tering man, 1 minuut.quote:
Android updaten naar 2.2 kan op meerdere manierenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:11 schreef Rossoneri het volgende:
Vandaag mijn eerste HTC binnengekregen(Desire) Heb al ff gegoogled natuurlijk, maar hoe ken ik Android nu updaten en als ik onder de klok kijk zeg maar dan staat daar ''Mijn Locatie'' hoe ken ik dit veranderen naar bv London? Thx!
Ik weet het niet zeker maar het lijkt dat het geluid aangeeft dat je te hard gaat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik begin die google navigator steeds leuker te vinden...!
Vooral omdat ik nu doorheb hoe je een alternatieve route kan vinden als de boel ergens vast zit en je kan zien wat de actuele reistijd en afstand van die route is... Kwam érg goed uit vrijdag! (A28 verstopt).
Maar even een (mogelijk blond) vraagje: waarom klinkt er af en toe een belletje...?
(ik heb X10).
http://lmgtfy.com/?q=debrand+htc+tattoo ???quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:17 schreef Rivalo het volgende:
Weet hier iemand toevallig hoe je je telefoon debrand?
de grootste pro van 2.2 is dat apps op de SD kunnen worden opgeslagen. Nu op dit moment merk je er nog niet veel van (nog niet alle apps kunnen naar SD worden verplaatst) Maar er zijn veel devvers bezig met nieuwe apps voor android. Apps die voorheen niet op Android konden vanwege het beperkte hoeveelheid mb's.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Edit: 2.2 staat er nu net bij mij op maar echt wereldschokkend vind ik het niet hoor.
HD filmen kan handig wezen, heb alleen geen hd-tv.
Wifi-hotspot kan handig wezen, heb alleen een laptop met een accuduur van 6 minuten![]()
Allemaal orange telefoons, of dan gaat het weer over de HTC Hero etc.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:40 schreef skittelman het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=debrand+htc+tattoo ???
zie zo 20 sites waar uitleg word gegeven over het debranden van je
telefoon
Als dat het grootste is, dan is het overhyped. M'n N82 kon apps standaard op de sd zetten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:40 schreef skittelman het volgende:
de grootste pro van 2.2 is dat apps op de SD kunnen worden opgeslagen. Nu op dit moment merk je er nog niet veel van (nog niet alle apps kunnen naar SD worden verplaatst) Maar er zijn veel devvers bezig met nieuwe apps voor android. Apps die voorheen niet op Android konden vanwege het beperkte hoeveelheid mb's.
Zo weet ik dat Popcap in de laatste fase is van het developpen van Peggle
Je kan zeg maar ook je eigen telefoon intikken als zoekopdracht.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:44 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Allemaal orange telefoons, of dan gaat het weer over de HTC Hero etc.
Lees...quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je kan zeg maar ook je eigen telefoon intikken als zoekopdracht.
Ja maar dat waren geen Android apps en als Android apps groter kunnen worden.... wordt het pas echt leuk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als dat het grootste is, dan is het overhyped. M'n N82 kon apps standaard op de sd zetten.
Thanks!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Android updaten naar 2.2 kan op meerdere manieren
- Wachten tot je de update automatisch krijgt
- Handmatig zoeken naar update
Dit doe je door Instellingen -> Over de telefoon -. Systeemsoftware-updates -> nu controleren.
Je bedoelt de klok/plaats op het homescreen? Dan moet je gps en mobiel internet of wifi aanzetten en
dan gebeurd dat automatisch naar de plaats waar je nu bent. (of een grote plaats dichtbij)
Edit: 2.2 staat er nu net bij mij op maar echt wereldschokkend vind ik het niet hoor.
HD filmen kan handig wezen, heb alleen geen hd-tv.
Wifi-hotspot kan handig wezen, heb alleen een laptop met een accuduur van 6 minuten![]()
Hoe bedoel je 'onder'?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:00 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Thanks!
Edit: De melding zegt Telefoon up to date. Maar onder zegt ie Er zijn updates beschikbaarHoe ken ik dit installeren. Sorry ben echt nog een n00b op Android gebied
![]()
Ik sta voor alles open, maar dat is het zeker niet. Hij doet het soms ook met optrekken. Ik dacht eerst dat het gebeurt als de straatnaam verandert, maar ook dat is niet zo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar het lijkt dat het geluid aangeeft dat je te hard gaat.
jij hebt hem nog niet helemaal door of niet? Apps op een geheugenkaart is inderdaad geen baanbrekende wereldschokkende technologische vernieuwing.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
@ Dromer: Ik heb het niet over Android apps maar over het gegeven dat apps op je sd kunt zetten echt niet zo bijzonder is.
Laten we hier niet naar de iPhone logica gaan; OOOOh, kijk nou dan es; hij kan filmen![]()
Ja, zo heb je helemaal gelijk. Hopen dat er leuke apps komen, heb tot nu toe nog niet echt iets gezien waar ik écht warm van werd. Komt misschien nog wel denk ik...quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:52 schreef skittelman het volgende:
[..]
jij hebt hem nog niet helemaal door of niet? Apps op een geheugenkaart is inderdaad geen baanbrekende wereldschokkende technologische vernieuwing.
Echter voor ALLE android gebruikers is dit wel de grootste vooruitgang sinds 2.0/2.1
Zoals ik al aangaf kunnen nu makkelijker grote apps gebouwd worden. Dit zorgt ervoor dat steeds meer Apps die geschreven worden voor de IPhone/Blackberry/WinMo ook omgezet kunnen worden in Apps voor Android.
Of je snapt het niet of je kan niet goed lezen, en wat kan ons jouw oude N82 schelen?!
kun je het niet gewoon proberen (instellingen-->over de telefoon-->systeemsoftware-updates)? en unbranden is niet zo heel lastig hoor...quote:
Dan is je update er nog niet, de vertaling is verkeerd gegaan..quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:00 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Thanks!
Edit: De melding zegt Telefoon up to date. Maar onder zegt ie Er zijn updates beschikbaarHoe ken ik dit installeren. Sorry ben echt nog een n00b op Android gebied
![]()
Ah op zo'n fiets duidelijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:13 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dan is je update er nog niet, de vertaling is verkeerd gegaan..
Als hij boven zegt dat je telefoon up to date is, en die pop up geeft aan dat er nieuwe updates op je telefoon staat, bedoelt hij eigenlijk dat je de laatste update geinstalleerd hebt
En sowieso gaat het meer per model dan per netwerk voor zover ik weet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef skittelman het volgende:
[..]
kun je het niet gewoon proberen (instellingen-->over de telefoon-->systeemsoftware-updates)? en unbranden is niet zo heel lastig hoor...
Wat is 't heerlijkstquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef Rossoneri het volgende:
Moet zeggen dat dat Android systeem heerlijk werkt
Ok, hoe?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef skittelman het volgende:
[..]
en unbranden is niet zo heel lastig hoor...
eerst een GoldCard aanmaken Tutorialquote:
Thanks, ik was er ook net achter dat je een goldcard moest aanmaken, maar dit maakt het toch duidelijker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:00 schreef skittelman het volgende:
[..]
eerst een GoldCard aanmaken Tutorial
vervolgens een originele HTC Rom er opzetten Vind je hier
Dat moet je de Click hebben (codenaam van de Tattoo)
Een nieuwe rom erop zetten gaat makkelijk met deze tutorial
en dat allemaal gevonden met een website genaamd google![]()
ik ging ervan uit dat je snapte dat rooten nodig was jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:08 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Thanks, ik was er ook net achter dat je een goldcard moest aanmaken, maar dit maakt het toch duidelijker.
Je moet hem btw eerst nog rooten toch voordat je de nieuwe rom er op zet, of is dat al gebeurd in de Goldcard/Originele Rom procedure?
Geen idee, het is nog in beta toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:26 schreef Renesite het volgende:
Zou je WhatsApp ook op android 1.6 werken? (tattoo)
Als het wel zo is dan is het mogelijk dat mijn broer de wildfire koopt en dan ipv smsen pingen met zijn vriendinquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:36 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Geen idee, het is nog in beta toch?
Net de download link gevonden, het werkt.quote:
Gaat dat makkelijk? 1.6 > 2.1quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:23 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Net de download link gevonden, het werkt.
Maar als je gewoon geld genoeg hebt zou ik eigenlijk de wildfire kopen.
Ik ben iets te snel voor de tattoo gegaan omdat hij als prepaid bij de phone house lag.
Maar ik heb er geen spijt van. De resolutie van de Tattoo en Wildfire zijn het zelfde, maar het scherm van die wildfire is groter dus kwaliteit verlies.
En wat de wildfire meer kan boeit me niet zo erg. Op de Tattoo kun je ook custom rom's flashen. Heb je ook gewoon android 2.1 of 2.2.
Gewoon WhatsApp als dat straks draait op Android. Zal heus ook wel op 1.6 nog werken lijkt me. Is nou niet echt een hele zware applicatie of vereist geen super hoge resolutie oid.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaat dat makkelijk? 1.6 > 2.1
Punt: broer wil een wildfire, vriendin heeft een tattoo, en willen pingen ipv smsen
Hmm, want de béta nog niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon WhatsApp als dat straks draait op Android. Zal heus ook wel op 1.6 nog werken lijkt me. Is nou niet echt een hele zware applicatie of vereist geen super hoge resolutie oid.
Pingchat werkt ook al op beiden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon WhatsApp als dat straks draait op Android. Zal heus ook wel op 1.6 nog werken lijkt me. Is nou niet echt een hele zware applicatie of vereist geen super hoge resolutie oid.
Ik weet niet, ik krijg 'm hier niet aan de praat (Wildfire 2.1), maar dat kan ook komen doordat ze maar mondjesmaat mensen toelaten lees ik in het Desire topic.quote:
Ja okee, maar whatsapp zou fijner zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:02 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Pingchat werkt ook al op beiden.
Pingchat 0.95
[ afbeelding ]
anders klik
QR Code openen met barcode scanner of anders gewoon op je SD-kaart zetten en installeren met een file manager als ASTRO
Edit: in iedergeval ik heb hem draaiend op android 1.6, dus op 2.1 zou die ook moeten werken. En op de ipod touch of iphone kan hij ook.
Heb het nog niet maar wil de desire hebben en op tmobile stond android 2,1quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef skittelman het volgende:
[..]
kun je het niet gewoon proberen (instellingen-->over de telefoon-->systeemsoftware-updates)? en unbranden is niet zo heel lastig hoor...
iPhonequote:Op maandag 9 augustus 2010 23:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat is 't heerlijkst? En wat had je hiervoor?
Uhh Ja, Uhh Nee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:30 schreef Hiya het volgende:
Iemand enig idee hoe ik een Legend van Vodafone moet unbranden? Of kan ik de methode voor de Desire ook gebruiken?
Kijk dat is al nieuwe informatie. Ik dacht altijd dat Android gewoon Android blijftquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:42 schreef skittelman het volgende:
[..]
Uhh Ja, Uhh Nee.
Je kan de methode van de Desire gebruiken, moet je wel een HTC Legend Rom downloaden
Google Talk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaat dat makkelijk? 1.6 > 2.1
Punt: broer wil een wildfire, vriendin heeft een tattoo, en willen pingen ipv smsen
ff factory resetje doen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:04 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn alarm doet het nooit of heel slecht. Ik gebruik het nu sinds zondag en slaap er iedere dag doorheen, dus óf hij gaat niet, óf te zacht.
Het staat wel aan, volume op z'n hardst, herhaling op alle weekdagen, en aangevinkt dat hij ook gewoon af moet gaan als telefoon in stille modus staat. Maar ik zet er 2 en hoor ze alletwee niet, en zie ook niks op het scherm van een 'gemist' alarm...
Dat stond in een van de vorige topicsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ah ik ben erachter, het komt dat Task killer de 'klok' task killde, en dan gaat de wekker dus gewoon NIET. Net ff getest.
Ik heb ze niet alle 20 gelezen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat stond in een van de vorige topics.
Vanaf je mobiel? Want op de 'normale' site zie ik er niks anders aan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:42 schreef DennisMoore het volgende:
Whoa! http://contacts.google.com is flink veranderd!
mobiel ook nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet alle 20 gelezen.
Maar niet zo handig imho![]()
[..]
Vanaf je mobiel? Want op de 'normale' site zie ik er niks anders aan?
Oja, is inderdaad alleen als je via Gmail naar Contacts gaat, niet de rechtstreekse urlquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Vanaf je mobiel? Want op de 'normale' site zie ik er niks anders aan?
Dat is niet onhandig. Weet je wat onhandig is? Een Task Killer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ah ik ben erachter, het komt dat Task killer de 'klok' task killde, en dan gaat de wekker dus gewoon NIET. Net ff getest.
Das wel vrij onhandig. Onder Windows Mobile () ging je wekker gewoon altijd, ook al killde je de klok/alarm task.
Maar gelijk ff op de ignore list gemikt
Google Talk blijft stilletjes op je achtergrond draaien. Het voordeel is dat je (mits Gmail adres) niets hoeft te doen om het werkend te krijgen. Google Talk gebruikt daarnaast erg weinig van je batterij.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat blijft net zo als whatsapp meedraaien?
Mwah, 30 apps open aan t einde vd dag vreet ook resourcesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat is niet onhandig. Weet je wat onhandig is? Een Task Killer.
android sluit ze vanzelf af als het ram nodig heeftquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, 30 apps open aan t einde vd dag vreet ook resources
Dat dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:13 schreef Incolumis het volgende:
[..]
android sluit ze vanzelf af als het ram nodig heeft
Als ik nu in mijn Hero kijk is de adresinvoering voor Googlecontacts ook veranderd, al ben ik er niet zeker van dat dit al is sinds de Eclair-Update.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
Als je inlogt op Gmail krijg je idd een venstertje, qua layout is met name Gmail aangepakt, zijn 'tasks' en 'contacts' duidelijker te vinden en is 'Nieuw bericht' nu een knop.
En er is wat functionaliteit toegevoegd voor contacts.
wrongquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:36 schreef Iemand91 het volgende:
Eigenlijk is er een reden waarom ik een taskkiller op de desire heb zitten en dat is om
de accu te besparen. Want als ik bijvoorbeeld maps en internet nog open heb staan
(Wat dus neerkomt op gps, mobiel internet/wifi in gebruik) verbruiken
die zaken dus nog gewoon stroom. Or am I wrong?
het doet niks, start het maar eens weer op daarna, dan zie je dat de gps ook nog op je oude locatie staat, en snel verspringt naar je nieuwe locatiequote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ok, maar het programma draait nog, of is dat voor accu te verwaarlozen?
Leuk, grappig, lollig...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:59 schreef rubje het volgende:
ff zo tussen alles door: Wat is KEKKE fanboy poppetjes in de tt?
uiteraard (kunnen ze op de IPhone nog wat van lerenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:02 schreef Hiya het volgende:
Navigatie blijft inderdaad doorlopen maar dat vind ik wel handig. Vaak meegemaakt dat er een email binnen kwam die ik even wilde bekijken tijdens het navigeren, om 'm daarna weer in te stellen is toch kut.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:42 schreef skittelman het volgende:
[..]
uiteraard (kunnen ze op de IPhone nog wat van leren)
een verbastering van kickuh.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:59 schreef rubje het volgende:
Als je je foto's in een map plaatst (dus via je computer je telefoon verbinden, dan mappen aanmaken op je telefoon, en daarna daar de foto's in plaatsen). Of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:33 schreef IkBenOzan het volgende:
Yow, kan je je gallerie in verschillende mappen verdelen? Zo niet, bestaat er een app waarmee het wel kan?
Kek is toch gewoon een woord zoals tof, gaaf, waus, toppie, vet, cool, enzovoorts? Oftewel een modewoord waar goedkeuring uit blijkt?quote:
Nog onhandiger: al die programmaatjes die stilletjes op de achtergrond meedraaien...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat is niet onhandig. Weet je wat onhandig is? Een Task Killer.
Aan het eind van het vorige deel van deze reeks postte DennisMoore zijn nieuwste aanwinst, 2 leuke Android poppetjes. Hij werd daarop voor fanboy uitgemaakt. En omdat ik die poppetjes leuk vind en er best ook een wil (en inmiddels op e-bay heb gevonden) was de TT geboren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:59 schreef rubje het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:24 schreef Pandora73 het volgende:
Kek is toch gewoon een woord zoals tof, gaaf, waus, toppie, vet, cool, enzovoorts? Oftewel een modewoord waar goedkeuring uit blijkt?
Ze zijn waarschijnlijk nep trouwens, zie http://twitter.com/deadzebra/status/20905059212 (original artist)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:44 schreef Karstman het volgende:
Aan het eind van het vorige deel van deze reeks postte DennisMoore zijn nieuwste aanwinst, 2 leuke Android poppetjes. Hij werd daarop voor fanboy uitgemaakt. En omdat ik die poppetjes leuk vind en er best ook een wil (en inmiddels op e-bay heb gevonden) was de TT geboren.
Eerst inlezen, dan pas tegenspreken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:39 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Nog onhandiger: al die programmaatjes die stilletjes op de achtergrond meedraaien...
PingChatquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:14 schreef Rivalo het volgende:
Kun je ook de whatsapp apk file hier droppen?
Heb ik gedaan... ;-)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Eerst inlezen, dan pas tegenspreken.
Tja.. héél fijn dat het in theorie zo werkt, maar in de praktijk bemerk ik toch een flinke slowdown als ik achter elkaar veel apps opstart en geen taskkiller heb draaien en geen slowdown mét.. Dat kán komen doordat mijn telefoon(Spica) relatief weinig geheugen heeft en dat het wel allemaal super gaat op bv. een Desire.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dan heb je het niet goed gedaan.
de mijne ookquote:
Je Spica heeft meer geheugen dan mijn HTC Magic. Op wat voor een versie draait hij?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:27 schreef Dromer het volgende:
[..]
Tja.. héél fijn dat het in theorie zo werkt, maar in de praktijk bemerk ik toch een flinke slowdown als ik achter elkaar veel apps opstart en geen taskkiller heb draaien en geen slowdown mét.. Dat kán komen doordat mijn telefoon(Spica) relatief weinig geheugen heeft en dat het wel allemaal super gaat op bv. een Desire.
Dus tja... doe maar niet meteen zo lyrisch over het geheugenenbeheer van Android als je het niet onder alle omstandigheden getest hebt. Ga dan maar de budget telefoons afkraken of zo.
Ik gebruik zelf MSN Droid, verder heb je Fring als je alles in 1 wilt maar die ziet er niet zo mooi uit.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:59 schreef Gkhn het volgende:
Is er ook een goede msn app voor een android toestel?
En dan heb ik het niet over ebuddy.
nice UIquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:14 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf MSN Droid, verder heb je Fring als je alles in 1 wilt maar die ziet er niet zo mooi uit.
Blijft een enorm zwak punt van Android, er zijn gewoon teveel toestellen die het eigenlijk helemaal niet aankunnen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:27 schreef Dromer het volgende:
[..]
Tja.. héél fijn dat het in theorie zo werkt, maar in de praktijk bemerk ik toch een flinke slowdown als ik achter elkaar veel apps opstart en geen taskkiller heb draaien en geen slowdown mét.. Dat kán komen doordat mijn telefoon(Spica) relatief weinig geheugen heeft en dat het wel allemaal super gaat op bv. een Desire.
Dus tja... doe maar niet meteen zo lyrisch over het geheugenenbeheer van Android als je het niet onder alle omstandigheden getest hebt. Ga dan maar de budget telefoons afkraken of zo.
De optische trackpad onderaan in 't midden?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:51 schreef Rnie het volgende:
Stom vraagje misschien...maar op mijn htc wildfire werkt mijn camcorder (video) niet. Ik kan met geen mogelijkheid een filmpje maken. Er wordt gezegt dat ik op de joystick moet drukken....welke joystick dan?
dat zilvere knopje onderaan?! Ook wel optische trackball genaamd? Nooit gezienquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:51 schreef Rnie het volgende:
Stom vraagje misschien...maar op mijn htc wildfire werkt mijn camcorder (video) niet. Ik kan met geen mogelijkheid een filmpje maken. Er wordt gezegt dat ik op de joystick moet drukken....welke joystick dan?
Het ligt eraan wat je gewend bent, als je van een WinMo afkomt is zelfs een stock Hero een openbaring. En je moet niet denken dat je met een Hero hetzelfde kan als met een Desire. Eigenlijk had de Hero gewoon op 1.6 moeten blijven. Zie ook de problemen die iPhone 3G bezitters hebben met iOs4. Op een pentium 3 draait ook geen win7quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijft een enorm zwak punt van Android, er zijn gewoon teveel toestellen die het eigenlijk helemaal niet aankunnen.
Ik heb een Hero, maar zonder custom-rom en overclock is het echt een kutding.
Nope...werkt niet...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:12 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De optische trackpad onderaan in 't midden?
Je kan hem echt indrukken he. Niet dat je alleen maar met je vinger erop gaat...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:28 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nope...werkt niet...
meer mensen met een wildfire last hiervan?
Dit dus, het kan echt 'klikken'quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:42 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je kan hem echt indrukken he. Niet dat je alleen maar met je vinger erop gaat...
Ik vind het ook op de X10 prettig om met zo'n taskkiller te werken. Ik moet er wel aan denken bepaalde apps ervan uit te sluiten (in dit geval de wekker bijvoorbeeld, ben daar ook al een keer de fout mee in gegaan). Er zijn apps die op de achtergrond toch aan blijven terwijl je 'm uit hebt gezet. En dan is een taskkiller ideaal.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:27 schreef Dromer het volgende:
[..]
Het is niet zo dat mijn toestel het niet trekt, maar ik vind het gewoon irritant, al die toepassingen die stiekem blijven aanstaan (zuigt volgens mij ook batterij).quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijft een enorm zwak punt van Android, er zijn gewoon teveel toestellen die het eigenlijk helemaal niet aankunnen.
Ik heb een Hero, maar zonder custom-rom en overclock is het echt een kutding.
Dat is juist heel het punt; het zuigt helemaal niks. Tenzij je er wat vage apps op hebt staan met 4 marketdownloads ofzo, kun je er vrij zeker van zijn dat een app op de achtergrond geen energie verbruikt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:17 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
.. , al die toepassingen die stiekem blijven aanstaan (zuigt volgens mij ook batterij).
Over 1.6 is overigens wel iets te zeggen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat is juist heel het punt; het zuigt helemaal niks. Tenzij je er wat vage apps op hebt staan met 4 marketdownloads ofzo, kun je er vrij zeker van zijn dat een app op de achtergrond geen energie verbruikt.
Android laat alles gewoon opzettelijk in je geheugen staan zodat het bij een volgende activatie meteen beschikbaar is en zodra er bijv. minder dan 30MB RAM vrij is wordt de oudste Applicatie automatisch afgesloten. Dit is juist de kracht van android al kan het bij toestellen met weinig RAM wel iets vertragend werken, op mijn Galaxy S worden apps gekilled zodra er minder dan 50MB vrij is, ik heb geen last van lags en dus ook geen taskkiller nodig. Op mijn oude galaxy met 128MB RAM had ik dat zeker wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:17 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Het is niet zo dat mijn toestel het niet trekt, maar ik vind het gewoon irritant, al die toepassingen die stiekem blijven aanstaan (zuigt volgens mij ook batterij).
2.1, maar had hetzelfde op 1.5quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:06 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je Spica heeft meer geheugen dan mijn HTC Magic. Op wat voor een versie draait hij?
Ok! haha wist ik nieteens!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit dus, het kan echt 'klikken'
Het duurde bij mij ook effe voordat ik dat doorhad.:)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ok! haha wist ik nieteens!
werk nu prima;)
Er is ook een Wildfire topic trouwens;quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ok! haha wist ik nieteens!
werk nu prima;)
Tweetdeck gaat op mijn Galaxy S op zijn bek als ik door de colums swype.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:06 schreef t_igger het volgende:
Te downloaden:
TweetDeck officiële beta – Come And Get It!![]()
Ziet er al mooi uit voor een beta versie! Hopelijk komt er in de officiele versie ook een widget!![]()
quote:Release a few hundred Androids, wait 4 minutes, receive a few hundred angry emails, spend 4 hours answering them, repeat x 4 days
http://twitter.com/deadzebra/status/21005028298
Allemaal uitverkocht!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:01 schreef DennisMoore het volgende:
Trouwens, voor degenen die ook kekke fanboy poppetjes willen: http://shop.deadzebra.com/categories/Android
[..]
Ja, een paar keer per dag gooit ie een paar honderd nieuwe voorraad in de shop, en geeft ie een hint mbt tijdstip via twitter. Een paar minuten later is alles weer uitverkochtquote:
Je kan de AlertBox-addon installeren in FireFox, die checkt of een webpagina verandert en geeft dan een alert. Maarja, je moet er echt binnen een paar minuten bij zijn telkens.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb geen Twitter, dus een gil hier zou welkom zijn
Maakt het ook eigenlijk uit, de betekenis is in beide gevallen hetzelfde..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:24 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Kek is toch gewoon een woord zoals tof, gaaf, waus, toppie, vet, cool, enzovoorts? Oftewel een modewoord waar goedkeuring uit blijkt?
tegen je telefoon zeggen.quote:send text to [contact] [message]
listen to [artist/song/album]
call [business]
call [contact]
send email to [contact] [message]
go to [website]
note to self [note]
navigate to [location/business name]
directions to [location/business name]
map of [location]
ik heb flitsers.mobi als bookmark in mijn browser, niet alles hoeft een app te zijn toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:08 schreef automatic_ het volgende:
Is er een (goede) applicatie m.b.t. files / flitsers? Ik heb al wel zitten zoeken, maar ik kan zo 123 niets fatsoenlijks vinden
Nu is de gewone groene wel beschikbaar, maar ik vind het wel wat duur voor een poppetje van nog geen 8 cm hoog. Met verzendkosten erbij zit je tegen de 9 euro aan. Wat is er zo bijzonder aan wat ik nog niet gezien heb of niet snap?quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:11 schreef -J-D- het volgende:
Vodafone schrapt ongelimiteerd datagebruik
Ze kunnen het ook alleen invoeren voor nieuwe contracten, net als Vodafone nu doet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Minstens nog tot juni 2011, anders zou er waarschijnlijk veel te veel administratief gedoe zijn met de iPhone 4-abo's omdat je bij zo'n wijziging je abonnement mag cancelen (wettelijk geregeld oid).
Voor huidige/nieuwe.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Minstens nog tot juni 2011, anders zou er waarschijnlijk veel te veel administratief gedoe zijn met de iPhone 4-abo's omdat je bij zo'n wijziging je abonnement mag cancelen (wettelijk geregeld oid).
Ze kunnen het natuurlijk vandaag voor alle nieuwe abonnement in laten gaan........quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Leuk, die doet ook wi-fi lees ik.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:09 schreef Ireyon het volgende:
Network Monitor werkt hier prima.. heb niet het idee dat-ie veel energie zuipt.
Dat doet-ie bij mij wel hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Leuk, die doet ook wi-fi lees ik.
Maar er staat bij de comments dat ie de data niet onthoudt na een reboot van de foon.
Ik heb het alleen in Spanje gedaan (vakantie) maar verder nog nooit gedaan eigenlijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:09 schreef DennisMoore het volgende:
http://computerworld.nl/a(...)an-datadiefstal.html
Loggen jullie zomaar in op gratis 'openbare' wifi hotspots?
Niet met mijn telefoon, maar met mijn laptop wel en dan stuur ik alles over een ssh verbinding met mijn thuis-computer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:09 schreef DennisMoore het volgende:
Mwah, vind punt 1 t/m 3 al nergens over gaan. patentinbreuk / copyrightclaims gaan over en weer in de IT-sector, en Google heeft verder ook nooit geclaimt dat je onwijs bijdraagt aan de ontwikkeling van Linux als je iets voor Android doet of willen verbloemen dat Android van Google is oid. En qua ads zijn vrijwel alle platformen nu bezig met dat te implementeren, niet zo heel raar ook, PDA's worden steeds meer mainstream maar het liefste moeten de apps gratis blijven. Does not compute. Het moet links- of rechtsom wel IETS opbrengen, of iig break-even zijn voor de maker.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:38 schreef DennisMoore het volgende:
http://webwereld.nl/de-vi(...)ten-van-android.html
Interessant artikel.
1. Ik weet dat je bij TomTom zoiets hoort als je te snel rijdt..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:16 schreef Iemand91 het volgende:
Verslaafd aan m'n desire maar toch een paar vraagjes over google navitie:
1) Wat betekent zo'n belletje/gong die af en toe gaat tijden het rijden?
2) Zijn er nog dingen die je kunt veranderen aan de navigatie, bijvoorbeeld een andere stem?
Alleen van campings. Andere hotspots eigenlijk nooit, meer omdat ik weet dat ik net zo goed kan internetten zodra ik weer terug was op de campingquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:09 schreef DennisMoore het volgende:
Ja klopt, maar bij Google Navigatie kun je noch je eigen snelheid noch de lokale maximumsnelheid op je scherm zien... Tenminste, ik mis het juist enorm, en kan er geen instellingen voor vinden om het weer te geven.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:15 schreef wc-eend het volgende:
1. Ik weet dat je bij TomTom zoiets hoort als je te snel rijdt..
Bij google doet het belletje het ook als je langzamer rijdt dan de limiet, dus dat is het niet. Mijn laatste vermoeden is, dat de straatnaam verandert, maar inmiddels betwijfel ik dat ook weer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:15 schreef wc-eend het volgende:
[..]
1. Ik weet dat je bij TomTom zoiets hoort als je te snel rijdt..
Ook dat is het niet. Ik reed telkens de route die er was uitgerekend.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:14 schreef Hiya het volgende:
Volgens mij is dat belletje wat je af en toe hoort dat hij een nieuwe route berekend heeft omdat je van de oorspronkelijke route afgeweken bent?
Wat ik wel weer erg prettig vind is de gratis verkeersinfo en de mogelijkheid om erachter te komen wáár het knel zit en of een alternatieve route zin heeft. Ik mis de tomtommogelijkheden, maar dit maakt wel erg veel goed...!quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:11 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar bij Google Navigatie kun je noch je eigen snelheid noch de lokale maximumsnelheid op je scherm zien... Tenminste, ik mis het juist enorm, en kan er geen instellingen voor vinden om het weer te geven.
Waar wel weer de meeste flitsdingen staan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:40 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ook dat is het niet. Ik reed telkens de route die er was uitgerekend.
Tot nu toe valt het me wel op dat hij vooral op secundaire wegen ping doet ;-)
Zijn die er nog niet?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:47 schreef Erasmo het volgende:
Ben benieuwd wanneer de eerste app komt die ook voor mobiele flitsers waarschuwt.
Opzich zou Waze het wel kunnen maar de community daar achter is nog niet zo heel groot.
Is het niet zo dat hij dat doet als er iets nieuws op het scherm is?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:40 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ook dat is het niet. Ik reed telkens de route die er was uitgerekend.
Tot nu toe valt het me wel op dat hij vooral op secundaire wegen ping doet ;-)
Heb ik ook al wekenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:20 schreef Rekkie het volgende:
Arrgh ik krijg nu al dagen een Serverfout als ik een app wil aanschaffen.
Meer mensen die daar last van hebben?
Misschien ook mensen die weten wat de oorzaak daarvan is?
Ik heb sinds vrijdag een creditcard en wilde hem even testen door een appje aan te schaffen. Ik krijg die foutmelding ook, maar gelukkig ligt het dus niet aan mijn CC.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:20 schreef Rekkie het volgende:
Arrgh ik krijg nu al dagen een Serverfout als ik een app wil aanschaffen.
Meer mensen die daar last van hebben?
Misschien ook mensen die weten wat de oorzaak daarvan is?
Daar was ik in mijn geval ook niet bang voor, aangezien ik hem deze ochtend en dit weekend nog veelvuldig had gebruikt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:39 schreef mstx het volgende:
maar gelukkig ligt het dus niet aan mijn CC.
Flitsnav: http://www.flitsservice.n(...)-android-t62043.htmlquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:47 schreef Erasmo het volgende:
Ben benieuwd wanneer de eerste app komt die ook voor mobiele flitsers waarschuwt.
Opzich zou Waze het wel kunnen maar de community daar achter is nog niet zo heel groot.
Gewoon via https://checkout.google.com/viewWallet ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:50 schreef -J-D- het volgende:
Zat ook al te kijken of ik m'n CC op een andere manier aan m'n Google-account kan koppelen, maar dat is me nog niet gelukt.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gewoon via https://checkout.google.com/viewWallet ?
Oeh, gedownload en installed..... perfect!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:50 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Flitsnav: http://www.flitsservice.n(...)-android-t62043.html
Hoe makkelijk eigenlijk ook!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gewoon via https://checkout.google.com/viewWallet ?
Nee, ook al niet. Ik vermoed steeds meer dat het een verandering van weg (soort? naam?) is. Ik heb het ook als ik voorlopig og rechtdoor moet... ;-)quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:05 schreef Hiya het volgende:
[..]
Is het niet zo dat hij dat doet als er iets nieuws op het scherm is?
Ping: Sla hier rechts af
Ping Sla hier links af
?
De Desirequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:18 schreef WSquater het volgende:
Zo jongens en meisjes. De HTC Desire is ondertussen alweer oud, dus wat is de beste Android smartphone die momenteel te koop is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:31 schreef Gkhn het volgende:
[..]
De Desire.
Als je even wilt wachten komt de Desire HD uit, mja die is kklelijk.
Waarom maken ze gewoon de HTC 1 gewoon niet?
[ afbeelding ]Dat lelijk is ook maar subjectief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Klopt. Maar ik vind die ronde vormen zo vrouwelijk en dan die uitstekende camera achterop. Nog maar te zwijgen over de zwarte vlakken op de achterkant. What's the fucking usequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat lelijk is ook maar subjectief.
Woehahaha! En toch heb je gelijk. Nieuw speeltjes zijn met 3 maanden alweer gedegraderd tot trage koelkast...quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:18 schreef WSquater het volgende:
Zo jongens en meisjes. De HTC Desire is ondertussen alweer oud, dus wat is de beste Android smartphone die momenteel te koop is?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:31 schreef Gkhn het volgende:
[..]
De Desire.
Als je even wilt wachten komt de Desire HD uit, mja die is kklelijk.
Waarom maken ze gewoon de HTC 1 gewoon niet?
[ afbeelding ]Die maken ze niet omdat die eruit ziet als een iPod Nano met een groter scherm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samsung Galaxy Squote:Op maandag 16 augustus 2010 22:18 schreef WSquater het volgende:
Ik zie de handigheid voor mij persoonlijk niet zo.....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:40 schreef abruzzese het volgende:
Waarom staat de heel handige Netcentry er helemaal niet bij ????
Voor mensen met een Android toestel die niet weten hoe zij het dataverkeer kunnen controlleren is hier een heel handige aplicatie voor / netcentry .
Deze Netcentry rekent jouw G2 G3 en WiFi dataverkeer uit zodat je precies kunt zien wat je dagelijks en maandelijks gebruikt , heel erg handig .
Waarom wel? De webfuncties van Picasa zijn vrij beperkt en lang niet zo makkelijk te koppelen als bv. Facebook contacten die vaak al hun mobiele nummer in hun profiel hebben staan of sowieso hun volledige naam.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:36 schreef Schanulleke het volgende:
Het voordeel ligt hem er vooral in dat je precies kunt zien welke databundel er het beste bij je past. Vooruitlopend op het verdwijnen van de FUP's etc.
Ik blijf me trouwens wel een beetje verbazen over het feit dat de Googlecalendar en de contacten via je mobiel minder uitgebreid zijn dan wanneer je ze via de reguliere site bezoekt. Geen SMS als herinnering en geen foto's van contactpersonen uit je Picasa webalbums. Sowieso vraag ik me af waarom Picasa niet veel groter is gemaakt in Android.
Beter dan die standaard touch phone look hele tijd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:39 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die maken ze niet omdat die eruit ziet als een iPod Nano met een groter scherm.
Resolutie gok ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:49 schreef Rivalo het volgende:
Raar, ik kan google goggles niet vinden in de market. terwijl ik gewoon android 1.6 heb.
Kan je niet even in de Market kijken? Er staan wel een paar leuke tussen:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:18 schreef kadeya het volgende:
Ik heb mijn iPhone verkocht en een kek androidje opgehaald. Maar nu zoek ik een beetje leuke theme. Iemand een idee?
oh top bedankt zeg. Wel handig dat er gelijk beoordelingen naast staan. 3 sterren is wel ok toch.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:19 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Kan je niet even in de Market kijken? Er staan wel een paar leuke tussen:
[ afbeelding ]
Hier nog een screenshot, kan je kijken of het je bevalt:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:21 schreef kadeya het volgende:
[..]
oh top bedankt zeg. Wel handig dat er gelijk beoordelingen naast staan. 3 sterren is wel ok toch.
Ja dat vond ik echt het grootste nadeel aan de iphone. Het is allemaal gesloten, zit er zo'n team met fanboys de apps te beoordelen en dan Steve erbij. Hier is het tenminste allemaal open source.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:23 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Hier nog een screenshot, kan je kijken of het je bevalt:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:21 schreef kadeya het volgende:
[..]
oh top bedankt zeg. Wel handig dat er gelijk beoordelingen naast staan. 3 sterren is wel ok toch.
Precies, wie wil er nou geen Nazi-themequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:25 schreef kadeya het volgende:
[..]
Ja dat vond ik echt het grootste nadeel aan de iphone. Het is allemaal gesloten, zit er zo'n team met fanboys de apps te beoordelen en dan Steve erbij. Hier is het tenminste allemaal open source.
En ik zie dat je alles kan aanpassen, ook icons enzo. Altijd al gewild.
Iphone eigenaren blijkbaarquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, wie wil er nou geen Nazi-theme
Daar pakken ze je in Duitsland voor op. Ligt daar nogal gevoelig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:23 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er wel ok uit inderdaad.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:23 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er wel ok uit inderdaad.
U wouldn't know sarcasm if it bit u in the ass?quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:18 schreef kadeya het volgende:
Ik heb mijn iPhone verkocht en een kek androidje opgehaald. Maar nu zoek ik een beetje leuke theme. Iemand een idee?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:30 schreef kadeya het volgende:
Ik zat net in de tram, krijg ik een berichtje. Haal mijn iphone uit mijn zak en ga rustig dat berichtje lezen, hoor ik opeens achter me: "Ik haat iphones!", alleen dat, toen was die gozer weer stil. Hij zag er verder niet heel vreemd uit, wel boos, maar dat zijn dus van die Applehaters. Eindelijk eentje gespot. Als hij hier toevallig meeleest. Sorry dat ik je dag heb verpest.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:25 schreef kadeya het volgende:
[..]
Ja dat vond ik echt het grootste nadeel aan de iphone. Het is allemaal gesloten, zit er zo'n team met fanboys de apps te beoordelen en dan Steve erbij. Hier is het tenminste allemaal open source.
En ik zie dat je alles kan aanpassen, ook icons enzo. Altijd al gewild.
Whehe.. zo te zien hebben we hier een politicus te pakken. Van twee walletjes eten en draaikonterij.quote:
Met een smilie zo hier en daar wel, hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:38 schreef neo2000 het volgende:
[..]
U wouldn't know sarcasm if it bit u in the ass?
Via http://www.skype.com/intl(...)kype-mobile/android/ misschien?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:55 schreef P.F. het volgende:
Kunnen jullie skype wel downloaden?
http://mobiledownload.skype.com/go.php?k=3.17035
Da's zonde.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:55 schreef ImMaxa het volgende:
(Contacten gmail geimporteerd, zat me toch een hoop oude en nutteloze dingen tussen... (denk aan mensen die ik al 3 jaar niet gesproken heb en ook niet meer zal spreken) 75% verwijderd)
Ik gebruik mijn telefoon vaak voor e-mail, even internetten, maps of navigatie. Ik heb nog nooit een waarschuwing gehad dat ik de FUP had overschreden ofzo iets.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:15 schreef ImMaxa het volgende:
Ach, heb ik wel mooi die contacten opgeruimd. Was hard nodig. En ik krijg nu telkens een melding op de telefoon als ik een nieuwe email heb, zelfs eerder dan gmail notifier op de pc. Grappig. Dit is mijn eerste telefoon met mobiel internet, dus het is nog aardig nieuw. Ik weet dat die melding ook uit te zetten is, maar voor nu laat ik het lekker zo. En internet heb ik nog met een f.u.p, vind ik wel best. Maximaal toegestane is blijkbaar 3 maal wat er gemiddeld gebruikt wordt. Is hopelijk voldoende.
Waar kan ik die optie vinden?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's zonde.
Je kunt beter aangeven dat ie alleen 'My Contacts' moet laten zien, en niet álle Gmail contacts.
Da's namelijk een subgroep, kijk maar op www.google.com/contacts.
Werkt zeer fijn.. al dat gepiep als ik aan het autorijden ben.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:50 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Flitsnav: http://www.flitsservice.n(...)-android-t62043.html
Misschien afhankelijk van 't toestel, maar met de HTC Desire ga je naar je Contactenlijst, druk je op de menu-knop en vervolgens op 'Weergeven'. Dan 't vinkje weghalen bij 'Automatisch Gmail-contacten tonen'.quote:
Silverlight werkt in elk geval niet, dat heb ik geprobeerd en ik kon geen aanknopingspunten vinden voor een install voor android.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:59 schreef Devz het volgende:
Twee vragen:
- Ondersteunt Android Silverlight (dus RTL gemist)?
- Is het mogelijk om Eredivisie Live via het originele kanaal of via Podcast te bekijken? Is daar een app voor?
Hier hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:03 schreef Soldier2000 het volgende:
Al een tijdje heb ik problemen met mijn weer synchronisatie, als ik geen data verbinding heb dan wil mijn weer wel eens wegvallen, ook al heb ik nog een paar dagen gesynchroniseerd, al mijn weer informatie verdwijnt.
Hierna moet ik weer een data verbinding maken, en weer (handmatig) synchroniseren.
Automatisch updaten onder weer staat aan.
Automatisch updaten onder accounts staat ook aan.
Iemand een idee wat ik kan doen?
Ben je dan ook meteen weer alles kwijt? Misschien is het dan verstandig om eerst een backup te maken?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:18 schreef Joene het volgende:
Voor diegene met een Samsung Galax S
Mijn telefoon had vandaag spontane reboots
Na enig zoeken gevonden hoe je hierop een hard reset kan doen .
• Stap 1 Verwijder de Batterij en plaats deze weer terug.
• Stap 2 Druk op Volume + knop , Home and Aan/uit knop tegelijkertijd
• Stap 3 Zodra het Samsung Symbool verschijnt laat je de Home knop los.
• Stap 4 Hierna verschijnt het boot Menu
• Stap 5 Volume + and - om door het menu te browsen , Home knop om te selecteren.
Mijne de eerste 14 dagen ook, installeer vanavond een of andere vage app. en hierna bleef het kreng rebootenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:05 schreef ImMaxa het volgende:
Geen last van. Mijn vorige telefoon had er wel last van. Of nouja, die zette zichzelf uit, kon 'm dan zelf weer aanzetten. Samsung Galaxy S werkt tot nu toe zonder problemen.
Via Layar krijg je, dacht ik, reviews van eet.nuquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:51 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand nog een goeie restaurant review app, iets als Iens?
Onder contacten --> menu --> weergeven --> autom. gmail-contacten tonen uitvinken.quote:
Nee, ik kreeg weer geen weer en ik kwam erachter dat ik telkens automatisch updaten aanvink, maar als ik terug ga naar dat menu waar je dat kunt aanvinken dat het niet aangevinkt staat. Ik vink het dus aan, maar hij gaat direct weer uitgevinkt. Iemand ervaring en bovenal iemand een oplossing?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem.
Edit: Ik bleek automatisch updaten uit te hebben staan, maar dat heb ik zelf nooit veranderd. Zal wel door de update naar Froyo komen, die heeft al wat meer nadelen gehad (Traaaaag internet)
Dropbox is trouwens ook ideaal!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:09 schreef rodka het volgende:
Haha, krijg dit net binnen van een maat, een Eddy Wally soundboard:
http://dl.dropbox.com/u/918520/Eddy%20Wally%20Say.apk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |