jij hebt hem nog niet helemaal door of niet? Apps op een geheugenkaart is inderdaad geen baanbrekende wereldschokkende technologische vernieuwing.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
@ Dromer: Ik heb het niet over Android apps maar over het gegeven dat apps op je sd kunt zetten echt niet zo bijzonder is.
Laten we hier niet naar de iPhone logica gaan; OOOOh, kijk nou dan es; hij kan filmen![]()
Ja, zo heb je helemaal gelijk. Hopen dat er leuke apps komen, heb tot nu toe nog niet echt iets gezien waar ik écht warm van werd. Komt misschien nog wel denk ik...quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:52 schreef skittelman het volgende:
[..]
jij hebt hem nog niet helemaal door of niet? Apps op een geheugenkaart is inderdaad geen baanbrekende wereldschokkende technologische vernieuwing.
Echter voor ALLE android gebruikers is dit wel de grootste vooruitgang sinds 2.0/2.1
Zoals ik al aangaf kunnen nu makkelijker grote apps gebouwd worden. Dit zorgt ervoor dat steeds meer Apps die geschreven worden voor de IPhone/Blackberry/WinMo ook omgezet kunnen worden in Apps voor Android.
Of je snapt het niet of je kan niet goed lezen, en wat kan ons jouw oude N82 schelen?!
kun je het niet gewoon proberen (instellingen-->over de telefoon-->systeemsoftware-updates)? en unbranden is niet zo heel lastig hoor...quote:
Dan is je update er nog niet, de vertaling is verkeerd gegaan..quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:00 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Thanks!
Edit: De melding zegt Telefoon up to date. Maar onder zegt ie Er zijn updates beschikbaarHoe ken ik dit installeren. Sorry ben echt nog een n00b op Android gebied
![]()
Ah op zo'n fiets duidelijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:13 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dan is je update er nog niet, de vertaling is verkeerd gegaan..
Als hij boven zegt dat je telefoon up to date is, en die pop up geeft aan dat er nieuwe updates op je telefoon staat, bedoelt hij eigenlijk dat je de laatste update geinstalleerd hebt
En sowieso gaat het meer per model dan per netwerk voor zover ik weet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef skittelman het volgende:
[..]
kun je het niet gewoon proberen (instellingen-->over de telefoon-->systeemsoftware-updates)? en unbranden is niet zo heel lastig hoor...
Wat is 't heerlijkstquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef Rossoneri het volgende:
Moet zeggen dat dat Android systeem heerlijk werkt
Ok, hoe?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef skittelman het volgende:
[..]
en unbranden is niet zo heel lastig hoor...
eerst een GoldCard aanmaken Tutorialquote:
Thanks, ik was er ook net achter dat je een goldcard moest aanmaken, maar dit maakt het toch duidelijker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:00 schreef skittelman het volgende:
[..]
eerst een GoldCard aanmaken Tutorial
vervolgens een originele HTC Rom er opzetten Vind je hier
Dat moet je de Click hebben (codenaam van de Tattoo)
Een nieuwe rom erop zetten gaat makkelijk met deze tutorial
en dat allemaal gevonden met een website genaamd google![]()
ik ging ervan uit dat je snapte dat rooten nodig was jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:08 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Thanks, ik was er ook net achter dat je een goldcard moest aanmaken, maar dit maakt het toch duidelijker.
Je moet hem btw eerst nog rooten toch voordat je de nieuwe rom er op zet, of is dat al gebeurd in de Goldcard/Originele Rom procedure?
Geen idee, het is nog in beta toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:26 schreef Renesite het volgende:
Zou je WhatsApp ook op android 1.6 werken? (tattoo)
Als het wel zo is dan is het mogelijk dat mijn broer de wildfire koopt en dan ipv smsen pingen met zijn vriendinquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:36 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Geen idee, het is nog in beta toch?
Net de download link gevonden, het werkt.quote:
Gaat dat makkelijk? 1.6 > 2.1quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:23 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Net de download link gevonden, het werkt.
Maar als je gewoon geld genoeg hebt zou ik eigenlijk de wildfire kopen.
Ik ben iets te snel voor de tattoo gegaan omdat hij als prepaid bij de phone house lag.
Maar ik heb er geen spijt van. De resolutie van de Tattoo en Wildfire zijn het zelfde, maar het scherm van die wildfire is groter dus kwaliteit verlies.
En wat de wildfire meer kan boeit me niet zo erg. Op de Tattoo kun je ook custom rom's flashen. Heb je ook gewoon android 2.1 of 2.2.
Gewoon WhatsApp als dat straks draait op Android. Zal heus ook wel op 1.6 nog werken lijkt me. Is nou niet echt een hele zware applicatie of vereist geen super hoge resolutie oid.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaat dat makkelijk? 1.6 > 2.1
Punt: broer wil een wildfire, vriendin heeft een tattoo, en willen pingen ipv smsen
Hmm, want de béta nog niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon WhatsApp als dat straks draait op Android. Zal heus ook wel op 1.6 nog werken lijkt me. Is nou niet echt een hele zware applicatie of vereist geen super hoge resolutie oid.
Pingchat werkt ook al op beiden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon WhatsApp als dat straks draait op Android. Zal heus ook wel op 1.6 nog werken lijkt me. Is nou niet echt een hele zware applicatie of vereist geen super hoge resolutie oid.
Ik weet niet, ik krijg 'm hier niet aan de praat (Wildfire 2.1), maar dat kan ook komen doordat ze maar mondjesmaat mensen toelaten lees ik in het Desire topic.quote:
Ja okee, maar whatsapp zou fijner zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:02 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Pingchat werkt ook al op beiden.
Pingchat 0.95
[ afbeelding ]
anders klik
QR Code openen met barcode scanner of anders gewoon op je SD-kaart zetten en installeren met een file manager als ASTRO
Edit: in iedergeval ik heb hem draaiend op android 1.6, dus op 2.1 zou die ook moeten werken. En op de ipod touch of iphone kan hij ook.
Heb het nog niet maar wil de desire hebben en op tmobile stond android 2,1quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef skittelman het volgende:
[..]
kun je het niet gewoon proberen (instellingen-->over de telefoon-->systeemsoftware-updates)? en unbranden is niet zo heel lastig hoor...
iPhonequote:Op maandag 9 augustus 2010 23:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat is 't heerlijkst? En wat had je hiervoor?
Uhh Ja, Uhh Nee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:30 schreef Hiya het volgende:
Iemand enig idee hoe ik een Legend van Vodafone moet unbranden? Of kan ik de methode voor de Desire ook gebruiken?
Kijk dat is al nieuwe informatie. Ik dacht altijd dat Android gewoon Android blijftquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:42 schreef skittelman het volgende:
[..]
Uhh Ja, Uhh Nee.
Je kan de methode van de Desire gebruiken, moet je wel een HTC Legend Rom downloaden
Google Talk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaat dat makkelijk? 1.6 > 2.1
Punt: broer wil een wildfire, vriendin heeft een tattoo, en willen pingen ipv smsen
ff factory resetje doen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:04 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn alarm doet het nooit of heel slecht. Ik gebruik het nu sinds zondag en slaap er iedere dag doorheen, dus óf hij gaat niet, óf te zacht.
Het staat wel aan, volume op z'n hardst, herhaling op alle weekdagen, en aangevinkt dat hij ook gewoon af moet gaan als telefoon in stille modus staat. Maar ik zet er 2 en hoor ze alletwee niet, en zie ook niks op het scherm van een 'gemist' alarm...
Dat stond in een van de vorige topicsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ah ik ben erachter, het komt dat Task killer de 'klok' task killde, en dan gaat de wekker dus gewoon NIET. Net ff getest.
Ik heb ze niet alle 20 gelezen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat stond in een van de vorige topics.
Vanaf je mobiel? Want op de 'normale' site zie ik er niks anders aan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:42 schreef DennisMoore het volgende:
Whoa! http://contacts.google.com is flink veranderd!
mobiel ook nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet alle 20 gelezen.
Maar niet zo handig imho![]()
[..]
Vanaf je mobiel? Want op de 'normale' site zie ik er niks anders aan?
Oja, is inderdaad alleen als je via Gmail naar Contacts gaat, niet de rechtstreekse urlquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Vanaf je mobiel? Want op de 'normale' site zie ik er niks anders aan?
Dat is niet onhandig. Weet je wat onhandig is? Een Task Killer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ah ik ben erachter, het komt dat Task killer de 'klok' task killde, en dan gaat de wekker dus gewoon NIET. Net ff getest.
Das wel vrij onhandig. Onder Windows Mobile () ging je wekker gewoon altijd, ook al killde je de klok/alarm task.
Maar gelijk ff op de ignore list gemikt
Google Talk blijft stilletjes op je achtergrond draaien. Het voordeel is dat je (mits Gmail adres) niets hoeft te doen om het werkend te krijgen. Google Talk gebruikt daarnaast erg weinig van je batterij.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat blijft net zo als whatsapp meedraaien?
Mwah, 30 apps open aan t einde vd dag vreet ook resourcesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat is niet onhandig. Weet je wat onhandig is? Een Task Killer.
android sluit ze vanzelf af als het ram nodig heeftquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, 30 apps open aan t einde vd dag vreet ook resources
Dat dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:13 schreef Incolumis het volgende:
[..]
android sluit ze vanzelf af als het ram nodig heeft
Als ik nu in mijn Hero kijk is de adresinvoering voor Googlecontacts ook veranderd, al ben ik er niet zeker van dat dit al is sinds de Eclair-Update.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
Als je inlogt op Gmail krijg je idd een venstertje, qua layout is met name Gmail aangepakt, zijn 'tasks' en 'contacts' duidelijker te vinden en is 'Nieuw bericht' nu een knop.
En er is wat functionaliteit toegevoegd voor contacts.
wrongquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:36 schreef Iemand91 het volgende:
Eigenlijk is er een reden waarom ik een taskkiller op de desire heb zitten en dat is om
de accu te besparen. Want als ik bijvoorbeeld maps en internet nog open heb staan
(Wat dus neerkomt op gps, mobiel internet/wifi in gebruik) verbruiken
die zaken dus nog gewoon stroom. Or am I wrong?
het doet niks, start het maar eens weer op daarna, dan zie je dat de gps ook nog op je oude locatie staat, en snel verspringt naar je nieuwe locatiequote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ok, maar het programma draait nog, of is dat voor accu te verwaarlozen?
Leuk, grappig, lollig...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:59 schreef rubje het volgende:
ff zo tussen alles door: Wat is KEKKE fanboy poppetjes in de tt?
uiteraard (kunnen ze op de IPhone nog wat van lerenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:02 schreef Hiya het volgende:
Navigatie blijft inderdaad doorlopen maar dat vind ik wel handig. Vaak meegemaakt dat er een email binnen kwam die ik even wilde bekijken tijdens het navigeren, om 'm daarna weer in te stellen is toch kut.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:42 schreef skittelman het volgende:
[..]
uiteraard (kunnen ze op de IPhone nog wat van leren)
een verbastering van kickuh.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:59 schreef rubje het volgende:
Als je je foto's in een map plaatst (dus via je computer je telefoon verbinden, dan mappen aanmaken op je telefoon, en daarna daar de foto's in plaatsen). Of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:33 schreef IkBenOzan het volgende:
Yow, kan je je gallerie in verschillende mappen verdelen? Zo niet, bestaat er een app waarmee het wel kan?
Kek is toch gewoon een woord zoals tof, gaaf, waus, toppie, vet, cool, enzovoorts? Oftewel een modewoord waar goedkeuring uit blijkt?quote:
Nog onhandiger: al die programmaatjes die stilletjes op de achtergrond meedraaien...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat is niet onhandig. Weet je wat onhandig is? Een Task Killer.
Aan het eind van het vorige deel van deze reeks postte DennisMoore zijn nieuwste aanwinst, 2 leuke Android poppetjes. Hij werd daarop voor fanboy uitgemaakt. En omdat ik die poppetjes leuk vind en er best ook een wil (en inmiddels op e-bay heb gevonden) was de TT geboren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:59 schreef rubje het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:24 schreef Pandora73 het volgende:
Kek is toch gewoon een woord zoals tof, gaaf, waus, toppie, vet, cool, enzovoorts? Oftewel een modewoord waar goedkeuring uit blijkt?
Ze zijn waarschijnlijk nep trouwens, zie http://twitter.com/deadzebra/status/20905059212 (original artist)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:44 schreef Karstman het volgende:
Aan het eind van het vorige deel van deze reeks postte DennisMoore zijn nieuwste aanwinst, 2 leuke Android poppetjes. Hij werd daarop voor fanboy uitgemaakt. En omdat ik die poppetjes leuk vind en er best ook een wil (en inmiddels op e-bay heb gevonden) was de TT geboren.
Eerst inlezen, dan pas tegenspreken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:39 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Nog onhandiger: al die programmaatjes die stilletjes op de achtergrond meedraaien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |