Je kunt er een Apple logo op plakken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:30 schreef Rivalo het volgende:
Hoe beveiligen jullie je android tegen jatten?
Ik had al gelezen van GPS apps die straatnaam informatie doorsturen wanneer hij gejat is.
Wat is er nog meer?
Ik heb op mijn Spica een gelekte 2.1 ROM gezet en hem daarna ook maar geroot al heb ik dat bijna nergens voor nodig. Het was erg simpel te doen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:06 schreef Rivalo het volgende:
Hebben er al meer mensen hier hun Android phone geroot en er een Unofficial ROM opgezet.
Zoja, hoe bevalt het, en was het moeilijk om het te doen?
Zeker ook via vodafone je telefoon gekregen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:32 schreef Iemand91 het volgende:
Klote Minder fijn dat ik 2.2 nog niet binnen heb...
Bij Belcompany (site) gekocht met vodafone abbo. Stond verder niets van vodafone op (heb tijdelijk zonder sim-kaart gebruikt). Misschien maar eens in unbranden inlezen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:03 schreef zoz het volgende:
[..]
Zeker ook via vodafone je telefoon gekregen?
Je kan hem unbranden en vervolgens zelf froyo erop zetten. Heb ik ook gedaan
Nope, geen Vodafone scène. Geen gebrande dus. Manueel updaten kan dus ook? Hoe?quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:14 schreef zoz het volgende:
kijk even bij instellingen> aanpassen> scènes.
Als daar een scène van vodafone tussen zit dan heb je een gebrande.
Zo niet, dan is er iets anders aan de hand
Ik heb een vodafone htc tattoo prepaid. Zijn er ergens goede, het liefst nederlandse, omschrijvingen te vinden om er 2.1 op te zetten?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:50 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik heb op mijn Spica een gelekte 2.1 ROM gezet en hem daarna ook maar geroot al heb ik dat bijna nergens voor nodig. Het was erg simpel te doen.
Het bevalt erg goed.
Dan een Wildfire, die is een stuk nieuwerquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:10 schreef Renesite het volgende:
Wildfire of Tattoo...
Broer wil een nieuwe en ik wil hem aan de android helpen
Zei ik ook alquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:18 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dan een Wildfire, die is een stuk nieuwer
Tattoo is ook budget, want vreemd merk. De echte toppers zijn dan ook de Galaxy S, X10 en de Desire. Wil je broertje dat niet, dan wordt het sowieso een budgetfoonquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zei ik ook alMaar men zegt: wildfire is sloom traag blabla budget blabla
De Tattoo is nog erger.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
HTC is een vreemd merk? Dan zou de Desire trouwens ook budget moeten zijn want da's ook een HTC.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je kunt er een Apple logo op plakken.
Wutwutwut?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:33 schreef Djeez het volgende:
[..]
Tattoo is ook budget, want vreemd merk.
Heb ik ook, werkt super inderdaad, al zou de info die naar Facebook wordt gepost iets uitgebreider mogen zijn wat mij betreft. Ik zoek nog iemand om eens dat 'Move your bot' mee uit te proberen. Iemand daar al ervaring mee?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:39 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Daarvoor gebruik ik CardioTrainer
Dan heb je juist veel meer kans dat hij gejat wordt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je kunt er een Apple logo op plakken.
bevalt die een beetje?quote:
Ik heb er sinds zaterdag eentje, en vind er niks budget of sloom als vooralsnog. Krijgt binnenkort ook Android 2.2, dus prima in mijn optiekquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Truequote:Op zondag 8 augustus 2010 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb er sinds zaterdag eentje, en vind er niks budget of sloom als vooralsnog. Krijgt binnenkort ook Android 2.2, dus prima in mijn optiek![]()
Ligt er natuurlijk ook beetje wat je gewend bent, als jij eerst een iPhone of Desire ofzo had dan zal je een Wildfire kut vinden, kom je van een Windows Mobile telefoon zoals ik (HTC Touch Pro en daarna HTC Snap) dan is het echt een verademing
Ik was in de war met de Huawai, die heeft een vergelijkbare naamquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:10 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik was in de war met de Huawai, die heeft een vergelijkbare naam
Ik neem aan dat je 2.2 er zelf op gaat zetten? Officiëel krijg je hem in ieder geval niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb er sinds zaterdag eentje, en vind er niks budget of sloom als vooralsnog. Krijgt binnenkort ook Android 2.2, dus prima in mijn optiek![]()
Ligt er natuurlijk ook beetje wat je gewend bent, als jij eerst een iPhone of Desire ofzo had dan zal je een Wildfire kut vinden, kom je van een Windows Mobile telefoon zoals ik (HTC Touch Pro en daarna HTC Snap) dan is het echt een verademing
Magic ten aller tijden vermijden. Net als alle ander toestellen van de eerste generatie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
True
En how about een tweedehands Magic? Is dat nog een leuk iets of niet?
Voor zover ik weet rolt HTC gewoon 2.2 uit over de Wildfirequote:Op maandag 9 augustus 2010 02:40 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 2.2 er zelf op gaat zetten? Officiëel krijg je hem in ieder geval niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |