Liggen hier gewoon in de albert heijn en bij benzinestations. Gister nog gehaaldquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:35 schreef Kattenkop het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig heeft Milka wel een variant met Daim maar het is toch anders
Ik ook, maar ik kreeg van die kauwgom een zware allergische reactie, jeukende grote rode opgezette vlekken over m'n hele lichaam. Verder nergens allergisch voor, behalve voor Donald Duck kauwgom.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:54 schreef Fratz het volgende:
Donald Duck kauwgom! Die vond ik altijd heerlijk!
Als ik aan hetzelfde denk, hebben ze dat bij Jamin gewoon bij het schepsnoep!quote:Op woensdag 4 januari 2012 04:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik weet niet of ze nog bestaan.
Ik at vroeger van die lange roze staafjes (snoep) en de binnenkant was rood.
Kortom het lijkt dus op een rode veter en omhelsd door roze substantie
zijdebonbons hebben ze bij Hemaquote:Op woensdag 2 november 2011 21:42 schreef Biancaatje het volgende:
Milkshake aardbeien van Melkunie met die reclame van de koe in de zijspan van een motor
Vlaggesticks en potloodijs, waterijsjes van Ola
Baretta bar, een langwerpig blokje van gepofte mais met caramel
Meloen waterijsjes van Nestle
Pindarinda, chips met pinda´s erop van Duyvis
Advocaatvla van Mona
Luchtig toetje yoghurtsmaak van Campina
Zijde bonbons
Javano´s, ovale gepaneerde schijven met een tauge vulling
Jaffa pijl, een oranje kartonnen kokertje met sinaasappelpoeder en een dropstaaf erin van de Jamin
Groenteschijven van Iglo
Jammer jammer........
Dat is bij zo'n beetje elke supermarkt te vindenquote:
Echt nooit meer ergens gezien, wat gek.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is bij zo'n beetje elke supermarkt te vinden
[ afbeelding ]
Misschien kijk je er langs, omdat het tegenwoordig in een kuipje zit en niet meer in een zilveren wikkel? Het staat meestal naast de roomboterquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt nooit meer ergens gezien, wat gek.
Bij de meeste Turkse supermarkten hebben ze die welquote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zijn die zonnebloem pitten met zout nog te krijgen? Kon ze bij de ah niet vinden.
Dat vind ik echt vies haha.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zijn die zonnebloem pitten met zout nog te krijgen? Kon ze bij de ah niet vinden.
Jamin en Jan Linders (destijds).quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |