volgens mij jamin, zelf scheppenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:50 schreef sweetdancegirl het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand of deze nog ergens verkrijgbaar zijn?
In Frankrijk worden ze nog verkocht (bij ons op de camping :p), weet niet meer of ze in Nederland worden verkocht.quote:
Die hebben ze toch nog?quote:Op zondag 4 september 2011 16:07 schreef Paxcon het volgende:
Tien jaar geleden (ofzo) had de MacDonalds toch ook altijd van die donuts met suiker?
Dat heb ik afgelopen weekend nog gehad! Geen idee waar mijn oma het vandaan had..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:42 schreef made het volgende:
Jodenvet heb ik ook al jaren niet meer gezien !
in een ouderwetse snoepwinkel kan je die nog krijgenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:50 schreef sweetdancegirl het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand of deze nog ergens verkrijgbaar zijn?
JAAAAAAMINNNNNNquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:11 schreef Borizzz het volgende:
Vroeger had je ook van die diplollies, die kocht je in een zakje.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:16 schreef Blast het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas al jaren verdwenen
Of kreeg je een Yes???quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:27 schreef La_Vita het volgende:
Vroeger kreeg ik bij mijn oma weleens een rechthoekig wit cakeje met chocola eroverheen. Dit zat in een kartonnetje en was vervolgens verpakt in plastic. Iemand enig idee hoe dit heette? Heb het al tijden niet gezien... Maar dat was echt feest als we het kregen
Op de weekmarkt misschien?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:42 schreef made het volgende:
Jodenvet heb ik ook al jaren niet meer gezien !
Het ligt op het puntje van mijn tong, maar kom er even niet meer op. ik weet wel dat het verschikkelijk goor wasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Begin jaren negentig gok ik had je drie soorten vla die de jeugd aan moesten spreken.
Zwarte verpakkingen met felgroen, felgeel en felroze opdruk.
Volgens mij was het iets van Choq (oh nee, dat was een chocolade melk merk van toen). was het dan iets van Yor? Iemand enig idee?
Tjolk?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Begin jaren negentig gok ik had je drie soorten vla die de jeugd aan moesten spreken.
Zwarte verpakkingen met felgroen, felgeel en felroze opdruk.
Volgens mij was het iets van Choq (oh nee, dat was een chocolade melk merk van toen). was het dan iets van Yor? Iemand enig idee?
Dat heb ik dus ook. Volgens mij is Yor ook wat anders. Dat was volgens mij een yoghurtdrink met graffiti op de verpakking.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:39 schreef afraid_tech het volgende:
[..]
Het ligt op het puntje van mijn tong, maar kom er even niet meer op. ik weet wel dat het verschikkelijk goor was
Nope, dat was drinken.quote:
Importeren?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:35 schreef Kattenkop het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig heeft Milka wel een variant met Daim maar het is toch anders
Die "nieuwe" bros zuigt inderdaad ontzettendquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:15 schreef G-lock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verlang terug naar de oude Bros, die zo lekker smolt op je tong. Zie ook Bros smaakt naar alcohol?
Effe de grens over wippen naar Duitsland. Punica in alle soorten, smaken en...flessen!quote:En Punica, in een glazen fles zie ik ook niet meer in de schappen liggen.
De fabriek van Bastini chips is een tijd terug afgebrand. Sindsdien heb ik geen Bastini chips meer gezien eigenlijk, en dus ook geen Airbags.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Tengels, wat was dat ook alweer?
Oh ja, chips. Daar heb je toch wel vergelijkbare producten van?
Je had ook Airbags. Van die brosse chips in een ovaal die zuur smaakte. Volgens mij bestaat dat ook niet meer.
[ afbeelding ]
Niet meer helaas. Daim schijnt zelf te willen gaan verkopen, en verkoopt dus niet meer via Ikea. Afwachten dus of het ook daadwerkelijk gebeurt!quote:
Boomy!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:58 schreef Ludd het volgende:
[..]
Boomy, dacht ik al ja. Zó lekker. Onbegrijpelijk dat dat maar zo kort in het assortiment gezeten heeft. Was hier best populair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |