Ik mis de Smith Chips met Feta smaak en die met tzatziki smaak was ook erg goed. Heerlijke chips was dat! Als ik me niet vergis, vielen die onder de Smith's Mediterraneas 'lijn'.quote:
mee eensquote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Big_Poppa het volgende:
[..]
Ik mis de Smith Chips met Feta smaak en die met tzatziki smaak was ook erg goed. Heerlijke chips was dat! Als ik me niet vergis, vielen die onder de Smith's Mediterraneas 'lijn'.
Erg jammer dat deze niet lang verkocht werden
wordt zeker wel genoemd, alleen in de 3 delen hiervoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:40 schreef Olijfboom het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom word dit niet genoemd ?Dit mis ik echt heel erg
Dacht alquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:14 schreef kvd het volgende:
[..]
wordt zeker wel genoemd, alleen in de 3 delen hiervoor
Heb je het nou over de dropveter of over kussende kids ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:35 schreef pinine het volgende:
geen idee of het verdwenen is maar vroeger op verjaardagen gingen jongens en meisjes met een dropveter naar
elkaar toe eten tot ze lip aan lip zaten
[ afbeelding ]
alletwee eigenlijk, ik eet al 25 jaar geen drop meer dus weet ik veelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je het nou over de dropveter of over kussende kids ?
ge-lange-vingerd?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
Tegenwoordig wordt er al gevingerd op die leeftijd.
Ik ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:40 schreef Olijfboom het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had het hier vorige week over, waar kun je die kopen? Ik at mij helemaal lens in die dingen vroeger.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook
Kwam er dan laatst ook pas achter waarom-ie weg is...
En van de week zag ik deze...
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het niet meer bestond![]()
Bij Dille & Kamille zag ik ze nog.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:47 schreef Byte_Me het volgende:
stroopsoldaatjes, die heb ik echt al 15 jaar of zo niet meer gehad/gezien
Nog altijd te koop in bijna alle landen behalve NL. Als mijn ouders naar duitsland gaan mogen ze ook altijd een krat van iets van 16 flessen voor me meenemen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:40 schreef Olijfboom het volgende:
[ afbeelding ]
Bij De Tuinen volgens mij!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:27 schreef knuffelkonijntje het volgende:
[..]
Ik had het hier vorige week over, waar kun je die kopen? Ik at mij helemaal lens in die dingen vroeger.
Verkopen ze in duitsland nog, wij gaan af en toe ff een dagje naar de oosterburen voor oa vanille cola en schwip-schwap.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:40 schreef Olijfboom het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |