Is dat er niet meer dan? Ik zal toch eens onderzoek doen, vroeger kochten we die altijd bij de IJspaleis.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:40 schreef rubbereend het volgende:
geen idee of het al genoemd is maar zo'n ijsje met bananensmaak wat je uit een koker omhoog moest schuiven
Bij die dingen denk ik ALTIJD aan 24 Time Flippo'squote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:37 schreef Ludd het volgende:
Oh ja, Chester Cheetoos frietjes, die zijn er ook niet meer.
En Punica, in een glazen fles zie ik ook niet meer in de schappen liggen.
7 punten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij die dingen denk ik ALTIJD aan 24 Time Flippo's
supermarkt op schiphol verkoopt het...quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:40 schreef Olijfboom het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom word dit niet genoemd ?Dit mis ik echt heel erg
Lays Ketchup bestaat inderdaad nog gewoon. Alleen dan heet die Heinz of zo ipv Ketchupquote:Op donderdag 4 november 2010 16:19 schreef Zoheetik het volgende:
[ afbeelding ]
Salt & Vinegar, Sour Cream & Union, Ketchup (maar die is er nog in ribbelvariant bij sommige AH's)
Verder: citroenyoghurt, dat at ik vroegah altijd.
C1000 hier in Capelle ook gewoonquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:23 schreef Remco_h het volgende:
[..]
supermarkt op schiphol verkoopt het...
punica zit tegenwoordig gewoon in een plastic statiegeld fles.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:37 schreef Ludd het volgende:
Oh ja, Chester Cheetoos frietjes, die zijn er ook niet meer.
En Punica, in een glazen fles zie ik ook niet meer in de schappen liggen.
Supermarkt op Schiphol verkoopt het ook nog. Onlangs nog 6 flessen gescoordquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:40 schreef Olijfboom het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom word dit niet genoemd ?Dit mis ik echt heel erg
Boomy!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:18 schreef Ludd het volgende:
Een waterijsje dat in de jaren 90 even op de markt was.
Weet helaas niet meer precies hoe dat heette, maar was echt lekker.
Het bestond uit 3 delen op zo'n houten stokje.
3 verschillende stukken fruit, ook in de kleur en vorm. (bijvoorbeeld een rood stukje ijs in de vorm van een aarbei, een groen stukje in de vorm van een kiwi etc.)
Weet iemand welke ik dan bedoel?
Het heette boomer of boomy ofzo.
Ik vind het uit een plastic fles niet zo lekker. Dat kan allicht puur de gedachten zijn hoor, maar ik wil het niet uit plastic.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
punica zit tegenwoordig gewoon in een plastic statiegeld fles.
in duitsland krijg je ze waarschijnlijk nog in de originele fles
Boomy, dacht ik al ja. Zó lekker. Onbegrijpelijk dat dat maar zo kort in het assortiment gezeten heeft. Was hier best populair.quote:
En die wijven ook niet meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:09 schreef themauster het volgende:
Jive ijsjes zie je ook nergens meer
De Jamin had ze gewoon. Volgens mij zijn ze wel iets veranderd qua smaak.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:27 schreef knuffelkonijntje het volgende:
[..]
Ik had het hier vorige week over, waar kun je die kopen? Ik at mij helemaal lens in die dingen vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |