Ik wil SYTYCD weer terug. Die formule vind ik gewoonweg beter, voorrondes zonder enige prutsers, gewoon mensen die ook echt iets kunnen. De ene keer dat ze me beet hadden was ook zo tof: oude man, je verwacht er niets van, dus ik riep al iets van "nee, ook gij SYTYCD?" en hij was gewoon voor zijn doen goed!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind HGT alleen leuk als er gezongen wordt, al die andere dingen zoals paarden die kunstjes kunnen en lollige goochelaars en al die onzin vind ik echt slaapverwekkend, dus dan kan ik beter naar Popstars kijken
Ik heb dat nooit gekeken, maar in andere programma's hebben ze wel eens stukjes laten zien en als ik dan dat gepruts bij HGT zie, dan denk ik "iedereen klaagt over Popstars, maar wát laten ze in godsnaam door bij HGT", dat was bij SYTYCD niet door gegaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil SYTYCD weer terug. Die formule vind ik gewoonweg beter, voorrondes zonder enige prutsers, gewoon mensen die ook echt iets kunnen. De ene keer dat ze me beet hadden was ook zo tof: oude man, je verwacht er niets van, dus ik riep al iets van "nee, ook gij SYTYCD?" en hij was gewoon voor zijn doen goed!
Dat heb ik nooit gekekenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil SYTYCD weer terug. Die formule vind ik gewoonweg beter, voorrondes zonder enige prutsers, gewoon mensen die ook echt iets kunnen. De ene keer dat ze me beet hadden was ook zo tof: oude man, je verwacht er niets van, dus ik riep al iets van "nee, ook gij SYTYCD?" en hij was gewoon voor zijn doen goed!
Het is de enige talentenshow tot nu toe dat ik ook de naam talentenshow waardig vind.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gekeken
Ik wil niet al dat soort programma's volgen, voor je het weet zit je alleen nog maar voor de tv
Op zoek naar is aardig, maar daar vind ik zo jammer dat het allemaal al mensen zijn uit dat wereldje. Het is eigenlijk een auditieronde, maar dan op tv. Ze zijn allemaal al zangeres uit de musicalwereld. Dus dat heeft voor mij een andere, niet zo interessante, insteek.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:41 schreef Greys het volgende:
Ik ben benieuwd naar The Voice!
En ik vind die 'Op zoek naar...' shows altijd geweldig.
Op zoek naar Mary Poppins, Tarzan, enz. Ben nu al benieuwd naar 'Op zoek naar Zorro'!
Daar zit ook écht talent bij.
Niet allemaal toch? Die John van Katwijk (die tweede bij Tarzan werd en ook weer tweede bij eh... Joseph geloof ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op zoek naar is aardig, maar daar vind ik zo jammer dat het allemaal al mensen zijn uit dat wereldje. Het is eigenlijk een auditieronde, maar dan op tv. Ze zijn allemaal al zangeres uit de musicalwereld. Dus dat heeft voor mij een andere, niet zo interessante, insteek.
is dat een soort ziekte en kan je genezen worden als je daar zo van opgewonden bent?quote:
Nee, ik ben chronisch hysterischquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:10 schreef rubje het volgende:
[..]
is dat een soort ziekte en kan je genezen worden als je daar zo van opgewonden bent?![]()
Oh daar kom je Popstars wel mee door!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:25 schreef Karina het volgende:
Vanavond toch maar weer kijken![]()
HGT neem ik maar weer op.
Zojuist alvast wat te drinken ingeslagen, fles Bacardi Mojito, 2 flessen witte Prosecco en 2 flessen roze Prosecco (Prosecco was in de aanbieding bij Gall & Gall, 2e fles halve prijs).
Karinaaaaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:25 schreef Karina het volgende:
Vanavond toch maar weer kijken![]()
HGT neem ik maar weer op.
Zojuist alvast wat te drinken ingeslagen, fles Bacardi Mojito, 2 flessen witte Prosecco en 2 flessen roze Prosecco (Prosecco was in de aanbieding bij Gall & Gall, 2e fles halve prijs).
Ah, zeker weer net wanneer ik weg ben, dat doen ze nou elke keerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:15 schreef Goodbye het volgende:
Pheno, SYTYCD komt volgensmij in september weer!Was leuk hè, vorig jaar? Vooral in die live topics, echt hilarisch
![]()
![]()
![]()
John Vooys!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet allemaal toch? Die John van Katwijk (die tweede bij Tarzan werd en ook weer tweede bij eh... Joseph geloof ik) dat was volgens mij gewoon een jongen die in bands zong. En die doet nu Queen
Popstars stelt ook niet zo heel veel voor meer eigenlijk. Ik kijk het puur omdat ik hoop dat er echt weer eens een geweldig talent tussen zit en om Gerard. Die is zo lekker 'echt'
Hahaha ik zal het je nog sterker vertellen, het is idd John Vooys, die uit Katwijk komtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
John Vooys!
John van katwijk is de manager van Rene Froger, dacht ik
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:08 schreef Pheno het volgende:
Sorry, kan weer niet kijken, komt iets tussen, veel plezier en zo
quote:
Nee, je zit iig met mij opgescheeptquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
Het is zo stil, ik kijk vanavond toch niet alleen?
Will Do-Dquote:
quote:
Ik las inschenken ipv schakelenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Goed dat je het zeg, ik ga om 20:15u maar alvast schakelen
Ah lekkerquote:
Weet je al wat, of ga je jezelf verrassen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah lekkerIk ga zo es wat lekkers uit de kast halen
Ja iets hartigs, en ik heb Toffifee en een bak favo yoghurt, weinig spannends dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Weet je al wat, of ga je jezelf verrassen?
Ik dacht dat je een arsenaal aan alcoholische dranken had liggenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja iets hartigs, en ik heb Toffifee en een bak favo yoghurt, weinig spannends dus
Ja zo stond het er wel een beetje, nee het ging om wat te knagenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een arsenaal aan alcoholische dranken had liggen
Ow, knagen, nouja, ook niet onbelangrijk zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zo stond het er wel een beetje, nee het ging om wat te knagen
Hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ookThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Gewoon degene die sluit 'mag' openenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Dat wordt wel opletten zo zonder Benny, als de topics op slot gaan, maar wie weet blijft het erg rustig
Niet iedereen is even snelquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
HierDan zal het wel landelijk zijn, want ik zit hier in zuid-oost NLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook![]()
Ik had hem al op 6, moest ff kieken, maar hier ook ja.quote:
Owja, ik moet naar 6quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had hem al op 6, moest ff kieken, maar hier ook ja.
En volgens mij beginnen ze pas om half vanavond.
Het is hier elke week dolle pret tot nu toe met Popstars en de snelle topicsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:18 schreef MissJ het volgende:
weet alleen niet of ik nou Popstars zal kijken of HGT, ik denk toch maar Popstars omdat dat leuker is icm Fok!
Ik zat ook steeds op 4 te wachten, maar na zoveel weken ben ik klaar en setquote:
Ow, dan is er nog hoop voor mijquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat ook steeds op 4 te wachten, maar na zoveel weken ben ik klaar en set
En ik maar tegen mijn meneer snauwen dat ie moest zappenquote:
Ik houd mijn pootjes op de grond, dat zit makkelijkerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ja ik heb er weer zin inPootjes zo omhoog, verstand op 0
Ze staan nu ook nog op de grond, omdat ik druk met de laptop op schoot zitquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik houd mijn pootjes op de grond, dat zit makkelijker
Doe maar rustig hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze staan nu ook nog op de grond, omdat ik druk met de laptop op schoot zit
Ik al een paar dagen op een paar zenders, SBS 6 dus ook, Veronica weer niet, AT5 een klein beetje.quote:
M'n drinken is alweer op, ff pakkenquote:
Ow, dat valt nog mee, je zit al wel al op de goede zenderquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vergeet elke keer dat het om 5 voor half begint, zet ik de tv aan is het al net begonnen.
Lief van jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
KarinaIk zit je net te pm'en
![]()
Drankje klaar staan?
Hehequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat valt nog mee, je zit al wel al op de goede zender
Helaas is het beeld van SBS het slechts van allemaalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat valt nog mee, je zit al wel al op de goede zender
Dat ligt dan aan je eigen aansluiting likt mequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas is het beeld van SBS het slechts van allemaal
Heb ik gekeken, maar sommige zenders zijn gewoon goed, dus volgens mij ligt het aan UPC, anders zou alles toch slecht zijn>quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan je eigen aansluiting likt me
Alle stekkers er goed in?
Die blonde?quote:
Ah, dat is hetquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:32 schreef chufi het volgende:
ze zijn gewoon al 10 min bezig om de concurrentie maar voor te blijven
ik heb slechtere door zien gaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:30 schreef Karina het volgende:
Wat hebben ze het toch steeds over studie? Er zijn zoveel mensen die meedoen die nog nooit zangles hebben gehad.
Deze jongen vond ik trouwens nou niet zo geweldig.
Kimberly hoe toepasselijkquote:
quote:
Verstandigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Kan, heb hem niet heel hard staan
Ze zong niet vals, maar ook niet goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
Wat zeuren ze nou weer, ze zong toch goed? Niet dat ik er verstand van heb of zo.
Ja hequote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:36 schreef D. het volgende:
Ik las in het draaiboek dat er in een komende uitzending iemand komt met een stemvork...op de iPhone
15 en al een hoerquote:
Beatrix?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ze schudt een beetje met d'r koppie als ehm... shit hoe heet ze nou
Nee, die vrouw die alles heeft laten verbouwen, en altijd duifjes na roe-koet, en lipjes getuit borstjes vooruit enzoquote:
Oh die, ik kom ook niet op haar naam, irritant mens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, die vrouw die alles heeft laten verbouwen, en altijd duifjes na roe-koet, en lipjes getuit borstjes vooruit enzo
quote:
Marijke Helwegen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die, ik kom ook niet op haar naam, irritant mens.
Marije Helwegen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die, ik kom ook niet op haar naam, irritant mens.
Owquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, die vrouw die alles heeft laten verbouwen, en altijd duifjes na roe-koet, en lipjes getuit borstjes vooruit enzo
Dochter die dan iets gaat doen wat de moeder zelf altijd had gewild...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:40 schreef Stickertje het volgende:
moeders die over hun kinderen praten![]()
ze zeggen nooit eens dat ze niet kunnen zingen
Maar behalve haar schoenen h eeft ze niet meer zoveel aanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
OMG, gooi dat kind nog even volledig naast haar schoenen
Het is natuurlijk wel zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Zoals Maurice al zei; lichaam werkt mee, nou prima hoor.
Ja ach verder was het ook oke, er gaan slechtere mensen doorquote:
Dat schijnt lekker te zittenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ah heerlijk d'r Marlies Dekkers setje is ook mee
Ja die afgezakte trainingsbroek zit ook lekker bij mequote:
Nou, lekker tochquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die afgezakte trainingsbroek zit ook lekker bij me
haha ik zie in een te groot t-shirt, gelukkig geen camera's bij Fok!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die afgezakte trainingsbroek zit ook lekker bij me
Ik ben het met ze eens. Het klinkt nep.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:46 schreef Karina het volgende:
Nou nou, afstotelijk is wel een beetje overdreven zeg.
Je weet wie het zegt hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:46 schreef Karina het volgende:
Nou nou, afstotelijk is wel een beetje overdreven zeg.
Wedden van wel?quote:
Zolang het initiatief daarvoor bij de jury ligt vind ik het goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
Wel al veel mensen die een herkansing krijgen van de jury.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik versta niet eens welke taal hij zingt
Ja iddquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang het initiatief daarvoor bij de jury ligt vind ik het goed
Nee, ver van.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel een soort grunten wat hij doet
Volgens zij zat er meer inquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:50 schreef Karina het volgende:
Toenstraks zong hij toch iets van Elvis? Volgens mij klonk dat best goed.
Denk ik ook. Had er wel meer van willen zien ook, leuk een paar van die leipe types er bijquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou een haarmaskertje door haar haren willen doen![]()
Ik moest ook gelijk aan Harm denkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk ik ook. Had er wel meer van willen zien ook, leuk een paar van die leipe types er bij
Zo vond ik het destijds in Idols ook zo geweldig dat die Harm (die later steeds zijn tekst vergat) zo vreselijk goed bleek te kunnen zingen. Die gast met dat lange rode haar.
ja dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:50 schreef Karina het volgende:
Toenstraks zong hij toch iets van Elvis? Volgens mij klonk dat best goed.
Volgens mij heb je last van je orenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:54 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heeft ze best een goede stem, maar dat begin was wel slecht.
Stiekem vind ik het nog steeds wel eens jammer dat hij die teksten steeds vergat.quote:
Volgens mij 43 hoor wat ze zei.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:56 schreef MissJ het volgende:
tering, ze zei dat ze 23 is? ze lijkt echt 20 jaar ouder
Was een leuke gastquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het nog steeds wel eens jammer dat hij die teksten steeds vergat.
Als hij een nummer van Bowie deed ofzo klonk dat zo goed. Wáuw.
Amy McDonaldquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
Hoe heet dat Schotse zangeresje ook alweer van 'This is the life'?
Daar deed dat meiske me van net aan denken.
ah ok, nou dan klopt het wel wat ik zei, 23 + 20 jaar ouderquote:
Ja!quote:
Nou soppen hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:59 schreef Karina het volgende:
Ze kijken echt wel naar uiterlijk! Er moest nog een leuke jongen door.
Amy is wel ietsie pietsie knapperquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Daar deed ze me een beetje aan denken. Zo'n lekker fris type.
Bizar dat deze wel door is, maar dat meisje niet
En dit was een leuke jongen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:59 schreef Karina het volgende:
Ze kijken echt wel naar uiterlijk! Er moest nog een leuke jongen door.
Tis ook niet te geloven, je zou ze bijna wat aan doen, maar ja dat mag nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Jahoor, en dat meisje van net niet, yeah right
Ja hahahahaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:00 schreef Desunoto het volgende:
Hoe hij dat uitlegt met die laatjes en het kastje. Creatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |