Wedden van wel?quote:
Zolang het initiatief daarvoor bij de jury ligt vind ik het goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
Wel al veel mensen die een herkansing krijgen van de jury.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik versta niet eens welke taal hij zingt
Ja iddquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang het initiatief daarvoor bij de jury ligt vind ik het goed
Nee, ver van.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel een soort grunten wat hij doet
Volgens zij zat er meer inquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:50 schreef Karina het volgende:
Toenstraks zong hij toch iets van Elvis? Volgens mij klonk dat best goed.
Denk ik ook. Had er wel meer van willen zien ook, leuk een paar van die leipe types er bijquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou een haarmaskertje door haar haren willen doen![]()
Ik moest ook gelijk aan Harm denkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk ik ook. Had er wel meer van willen zien ook, leuk een paar van die leipe types er bij
Zo vond ik het destijds in Idols ook zo geweldig dat die Harm (die later steeds zijn tekst vergat) zo vreselijk goed bleek te kunnen zingen. Die gast met dat lange rode haar.
ja dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:50 schreef Karina het volgende:
Toenstraks zong hij toch iets van Elvis? Volgens mij klonk dat best goed.
Volgens mij heb je last van je orenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:54 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heeft ze best een goede stem, maar dat begin was wel slecht.
Stiekem vind ik het nog steeds wel eens jammer dat hij die teksten steeds vergat.quote:
Volgens mij 43 hoor wat ze zei.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:56 schreef MissJ het volgende:
tering, ze zei dat ze 23 is? ze lijkt echt 20 jaar ouder
Was een leuke gastquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het nog steeds wel eens jammer dat hij die teksten steeds vergat.
Als hij een nummer van Bowie deed ofzo klonk dat zo goed. Wáuw.
Amy McDonaldquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
Hoe heet dat Schotse zangeresje ook alweer van 'This is the life'?
Daar deed dat meiske me van net aan denken.
ah ok, nou dan klopt het wel wat ik zei, 23 + 20 jaar ouderquote:
Ja!quote:
Nou soppen hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:59 schreef Karina het volgende:
Ze kijken echt wel naar uiterlijk! Er moest nog een leuke jongen door.
Amy is wel ietsie pietsie knapperquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Daar deed ze me een beetje aan denken. Zo'n lekker fris type.
Bizar dat deze wel door is, maar dat meisje niet
En dit was een leuke jongen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:59 schreef Karina het volgende:
Ze kijken echt wel naar uiterlijk! Er moest nog een leuke jongen door.
Tis ook niet te geloven, je zou ze bijna wat aan doen, maar ja dat mag nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Jahoor, en dat meisje van net niet, yeah right
Ja hahahahaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:00 schreef Desunoto het volgende:
Hoe hij dat uitlegt met die laatjes en het kastje. Creatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |