Die blonde?quote:
Ah, dat is hetquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:32 schreef chufi het volgende:
ze zijn gewoon al 10 min bezig om de concurrentie maar voor te blijven
ik heb slechtere door zien gaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:30 schreef Karina het volgende:
Wat hebben ze het toch steeds over studie? Er zijn zoveel mensen die meedoen die nog nooit zangles hebben gehad.
Deze jongen vond ik trouwens nou niet zo geweldig.
Kimberly hoe toepasselijkquote:
quote:
Verstandigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Kan, heb hem niet heel hard staan
Ze zong niet vals, maar ook niet goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
Wat zeuren ze nou weer, ze zong toch goed? Niet dat ik er verstand van heb of zo.
Ja hequote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:36 schreef D. het volgende:
Ik las in het draaiboek dat er in een komende uitzending iemand komt met een stemvork...op de iPhone
15 en al een hoerquote:
Beatrix?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ze schudt een beetje met d'r koppie als ehm... shit hoe heet ze nou
Nee, die vrouw die alles heeft laten verbouwen, en altijd duifjes na roe-koet, en lipjes getuit borstjes vooruit enzoquote:
Oh die, ik kom ook niet op haar naam, irritant mens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, die vrouw die alles heeft laten verbouwen, en altijd duifjes na roe-koet, en lipjes getuit borstjes vooruit enzo
quote:
Marijke Helwegen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die, ik kom ook niet op haar naam, irritant mens.
Marije Helwegen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die, ik kom ook niet op haar naam, irritant mens.
Owquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, die vrouw die alles heeft laten verbouwen, en altijd duifjes na roe-koet, en lipjes getuit borstjes vooruit enzo
Dochter die dan iets gaat doen wat de moeder zelf altijd had gewild...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:40 schreef Stickertje het volgende:
moeders die over hun kinderen praten![]()
ze zeggen nooit eens dat ze niet kunnen zingen
Maar behalve haar schoenen h eeft ze niet meer zoveel aanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
OMG, gooi dat kind nog even volledig naast haar schoenen
Het is natuurlijk wel zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Zoals Maurice al zei; lichaam werkt mee, nou prima hoor.
Ja ach verder was het ook oke, er gaan slechtere mensen doorquote:
Dat schijnt lekker te zittenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ah heerlijk d'r Marlies Dekkers setje is ook mee
Ja die afgezakte trainingsbroek zit ook lekker bij mequote:
Nou, lekker tochquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die afgezakte trainingsbroek zit ook lekker bij me
haha ik zie in een te groot t-shirt, gelukkig geen camera's bij Fok!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die afgezakte trainingsbroek zit ook lekker bij me
Ik ben het met ze eens. Het klinkt nep.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:46 schreef Karina het volgende:
Nou nou, afstotelijk is wel een beetje overdreven zeg.
Je weet wie het zegt hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:46 schreef Karina het volgende:
Nou nou, afstotelijk is wel een beetje overdreven zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |