Ik had hem al op 6, moest ff kieken, maar hier ook ja.quote:
Owja, ik moet naar 6quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had hem al op 6, moest ff kieken, maar hier ook ja.
En volgens mij beginnen ze pas om half vanavond.
Het is hier elke week dolle pret tot nu toe met Popstars en de snelle topicsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:18 schreef MissJ het volgende:
weet alleen niet of ik nou Popstars zal kijken of HGT, ik denk toch maar Popstars omdat dat leuker is icm Fok!
Ik zat ook steeds op 4 te wachten, maar na zoveel weken ben ik klaar en setquote:
Ow, dan is er nog hoop voor mijquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat ook steeds op 4 te wachten, maar na zoveel weken ben ik klaar en set
En ik maar tegen mijn meneer snauwen dat ie moest zappenquote:
Ik houd mijn pootjes op de grond, dat zit makkelijkerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ja ik heb er weer zin inPootjes zo omhoog, verstand op 0
Ze staan nu ook nog op de grond, omdat ik druk met de laptop op schoot zitquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik houd mijn pootjes op de grond, dat zit makkelijker
Doe maar rustig hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze staan nu ook nog op de grond, omdat ik druk met de laptop op schoot zit
Ik al een paar dagen op een paar zenders, SBS 6 dus ook, Veronica weer niet, AT5 een klein beetje.quote:
M'n drinken is alweer op, ff pakkenquote:
Ow, dat valt nog mee, je zit al wel al op de goede zenderquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vergeet elke keer dat het om 5 voor half begint, zet ik de tv aan is het al net begonnen.
Lief van jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
KarinaIk zit je net te pm'en
![]()
Drankje klaar staan?
Hehequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat valt nog mee, je zit al wel al op de goede zender
Helaas is het beeld van SBS het slechts van allemaalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat valt nog mee, je zit al wel al op de goede zender
Dat ligt dan aan je eigen aansluiting likt mequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas is het beeld van SBS het slechts van allemaal
Heb ik gekeken, maar sommige zenders zijn gewoon goed, dus volgens mij ligt het aan UPC, anders zou alles toch slecht zijn>quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan je eigen aansluiting likt me
Alle stekkers er goed in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |