Netjesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik ben aan het kijken voor een psycholoog voor mn vreemdgaan. Het moet eens stoppen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Maar de lijstjes zijn wel leuk he?
Polaroid style en je kan heel simpel van bovenaf de foto's erin schuiven.
Plus je kan ze zo schots en scheef draaien als je zelf wil.
En onder kun je met wisbare stift de naam of datum er op schrijven
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mogen het er maar 9 zijn? pfff
Ja ik vind dat een mens dagelijks moet sporten. Uitgezonderd 1 dag in de week. Om de dag krachttraining en de andere dagen hardlopen/fietsen en ander soort cardio. Dat wordt dus veel neuken...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
juist....maar hoe weet ik dan of ik goed getraind heb?
En hoe vaak moet ik dan richting de sportschool?
En ga je dan ook zo'n voedingsschema opstellen?
ik vind ze echt heel leukquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Ja, ik zou het ook niet tof vinden. Maar kans dat het gebeurt is heel klein. Ik kreeg wat met een eenmalige scharrel van een vriendin. Dus dat is niet zo erg.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een toenmalige vriendin van mij kreeg wat met MIJN ex (wat dus 7 jaar terug was), maar dat deed flink zeer zeg. Ze was ook meteen mijn vriendin niet meer
Wel stoer van je dat je naar de psych wilt ervoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik vind dat een mens dagelijks moet sporten. Uitgezonderd 1 dag in de week. Om de dag krachttraining en de andere dagen hardlopen/fietsen en ander soort cardio. Dat wordt dus veel neuken...
Damn nu heb ik zin om te neuken
Ik mag naast HMquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[Singles], collect them all!
Maar graag maar 9 dan he.
Dus ff ruziën wie er in mag!
Er zijn nog 7 plekken over.
Ik hang in het midden, en HeulMacho gooi ik bovenop me
Begin als ik deze relatie heb beeindigt. En hoop dan wanneer ik een nieuwe aanga dat de behoefte onder controle te houden is.quote:
Aan beide kantenquote:
Ja is wel tof, al vind ik dat soort 'fotolijstjes' leuker op een prikbord.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Waar hadde gij dat dan op de kop getikt jonguh?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Op dit gladde ijs ga ik me NIET begevenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef -Engel- het volgende:
...je hebt toch je top 9 van je liefste Singles
Oh.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mijn maat is echt niet > dan 9" hoor..
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik vind dat een mens dagelijks moet sporten. Uitgezonderd 1 dag in de week. Om de dag krachttraining en de andere dagen hardlopen/fietsen en ander soort cardio. Dat wordt dus veel neuken...
Damn nu heb ik zin om te neuken
Bij d'n Bijenkorf jonguh!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waar hadde gij dat dan op de kop getikt jonguh?
ik neem toch meer dan de helft in?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op dit gladde ijs ga ik me NIET begeven
Toen ik niet lekker in mn vel zat was ik ook naar een psych gegaan. Vond t altijd wel leuk en gezellig. En misschien dat je iets van jezelf te zien krijgt waar je nog niet aan hebt gedacht.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wel stoer van je dat je naar de psych wilt ervoor
Spezzaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Open relatie niet voor jou dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Begin als ik deze relatie heb beeindigt. En hoop dan wanneer ik een nieuwe aanga dat de behoefte onder controle te houden is.
Nu kan ik me een leven zonder seks met verschillende vrouwen niet eens voorstellen. Het idee dat je het voor de rest van je leven met 1 vrouw moet doen vind ik maar eng.
Doede gij mee mej dn broabant naachtbagger?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vreemdgaan?quote:
precies... er zijn singles die dat gewoon geregeld hebben! (nee, niet ik)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Open relatie niet voor jou dan?
KLeintjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mijn maat is echt niet > dan 9" hoor..
Nee bah. Moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Open relatie niet voor jou dan?
Beplakt met glitters voor de twilight sparkle!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:27 schreef mahlah het volgende:
Geen foto voor je Ang3l .... hang Edward maar op mijn plek
Ik ben voor team Jacobquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beplakt met glitters voor de twilight sparkle!
Nee ik geloof daar niet in. Bovendien word ik veels te snel verliefd. Als het open is dan heb ik opeens 12 relaties tegelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
precies... er zijn singles die dat gewoon geregeld hebben! (nee, niet ik)
je bent een raar ventjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik geloof daar niet in. Bovendien word ik veels te snel verliefd. Als het open is dan heb ik opeens 12 relaties tegelijk.
ikookmaardatzegikhemnuevennietquote:
Bij deze, Varken wil je partner wel zijn voor deze zwendelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
... voor vreemdgaan moet ik eerst een partner hebben![]()
dus die ga ik dan eerst even zoeken oke
gelukkig maar, ik dacht al dat je aan mijn kant stondquote:
Het gaat me niet puur om de seks. Ik word heel snel verliefd. Nee zou desastreus zijn...quote:
Dat kon je ook van tevoren wel bedenken, toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:31 schreef vencodark het volgende:
Grmbl, klem net mijn vingertopje tussen een laatje. Tering wat doet dat pijn.
Och. Ik zou m alsnog doenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja ik ook........
waarom is die gozer niet iets ouder.......zo jammer
Ik bied me wel aan als mannelijk slachtofferquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
... voor vreemdgaan moet ik eerst een partner hebben![]()
dus die ga ik dan eerst even zoeken oke
Ah zo. Dat is wel waar. Ga jij dan alleen vreemd met vrouwen waar je verliefd op bent?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het gaat me niet puur om de seks. Ik word heel snel verliefd. Nee zou desastreus zijn...
Nee. Dat is Edwardquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgens mij is die gast zo homo als onze Ang3l.
Naar de psycholoog omdat je teveel neukt. Ver van mijn bed showquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik geloof daar niet in. Bovendien word ik veels te snel verliefd. Als het open is dan heb ik opeens 12 relaties tegelijk.
En ik doe alles wat niet mag. Dus als ik mag neuken maar geen relatie met mn neukpartner mag opbouwen dan ga ik juist dat doen.
Dankje.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Awww, das niet liefvoor je zere vinger
Ja, jij ging toch slapenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef Lily-Ella het volgende:
Heeft die homo nu weer een naamtopic?
I knowww, daarom is het ook leuk om met mij te daten. Ik geef je het gevoel dat je de meest geweldige vrouw ter wereld bent. Compleet verliefd kan ik op je zijn... En dan houdt t opeens op...quote:
ja joh altijd met die homo's... pfffff....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef Lily-Ella het volgende:
Peuter werd wakker enzo, en toen bedacht ik dat ik nog een PM moest sturen, enzo. Dus, zo. Enzo. Ja.quote:
met mij ook al nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja joh altijd met die homo's... pfffff....
aandachtshoeren zijn het, allemaal!
en niet met mij willen neuken he...tssssk
Genoeg anderen die dat vast wel willen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je lijkt wel Brooke uit The Bold and the Beautiful!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
I knowww, daarom is het ook leuk om met mij te daten. Ik geef je het gevoel dat je de meest geweldige vrouw ter wereld bent. Compleet verliefd kan ik op je zijn... En dan houdt t opeens op...
Nu ben ik stapelverliefd op het duitse meisje van mn vakantie. Ik word misselijk als ik een paar uur geen sms heb ontvangen. Ik analyseer de smsjes, ik denk 24/7 aan haar. Maar ik weet niet of ik door mn gevoel in de maling genomen word. Denk het wel, hoop t niet.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Bij deze, Varken wil je partner wel zijn voor deze zwendel![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je lijkt wel Brooke uit The Bold and the Beautiful!
Op je teentjes getrapt dat jouw naam er niet in staat?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef Lily-Ella het volgende:
En dan ook nog een GayPride dit weekend, SCHANDALIG!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee ik heb seks met meisjes die ik nog geen dag ken. Maar daarna word ik snel verliefd. Niet op iedereen maar als ze mooi en vooral erg slim is ben ik verkocht. Verder moet ze iets hebben wat ik niet heb.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah zo. Dat is wel waar. Ga jij dan alleen vreemd met vrouwen waar je verliefd op bent?
Varken is niet zo moeilijkquote:
oh je hebt gewoon borderline? zeg dat dan!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
I knowww, daarom is het ook leuk om met mij te daten. Ik geef je het gevoel dat je de meest geweldige vrouw ter wereld bent. Compleet verliefd kan ik op je zijn... En dan houdt t opeens op...
Nu ben ik stapelverliefd op het duitse meisje van mn vakantie. Ik word misselijk als ik een paar uur geen sms heb ontvangen. Ik analyseer de smsjes, ik denk 24/7 aan haar. Maar ik weet niet of ik door mn gevoel in de maling genomen word. Denk het wel, hoop t niet.
tieten?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik heb seks met meisjes die ik nog geen dag ken. Maar daarna word ik snel verliefd. Niet op iedereen maar als ze mooi en vooral erg slim is ben ik verkocht. Verder moet ze iets hebben wat ik niet heb.
Integriteit?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik heb seks met meisjes die ik nog geen dag ken. Maar daarna word ik snel verliefd. Niet op iedereen maar als ze mooi en vooral erg slim is ben ik verkocht. Verder moet ze iets hebben wat ik niet heb.
Hehe mn leven is ook net een soap. Maar moet zeggen dat ik t wel echt tof vind. Dat is het enge. Ik vind vreemdgaan gewoon heel leuk. Leukste wat er is op deze aarde. Ik weet alleen dat ik dat niet zou moeten vinden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je lijkt wel Brooke uit The Bold and the Beautiful!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik bied me wel aan als mannelijk slachtoffer
Inkopper: ander geslachtsdeel?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Damn ... ik ben me hier al 10 minuten aan kwijt. Geweeeeeeeeeeeeeldigquote:
Ja, heb ik eindelijk een vriendin.... gaat ze meteen vreemdquote:
Nee hoor want ik kan ook zeggen dat ik ontzettend gelukkig ben. Depressieve gevoelens ken ik eigenlijk niet meer... Even afkloppenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh je hebt gewoon borderline? zeg dat dan!
(alvast mijn excuses voor eventueel aanwezige borderliners die ik hiermee beledig....)
waardeloze homo!quote:
de gemiddelde man kennende gok ik van wel, maar ik wil die mannen niet, ik wil Ang3l!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Genoeg anderen die dat vast wel willen!
Veel geldquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:37 schreef mahlah het volgende:
[..]
Damn ... ik ben me hier al 10 minuten aan kwijt. Geweeeeeeeeeeeeeldig [ afbeelding ]
En ik kan m nog zoveel lerenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waardeloze homo!
[..]
de gemiddelde man kennende gok ik van wel, maar ik wil die mannen niet, ik wil Ang3l!!
Bijvoorbeeld jaquote:
Dan is het je eigen schuldquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waardeloze homo!
[..]
de gemiddelde man kennende gok ik van wel, maar ik wil die mannen niet, ik wil Ang3l!!
De derde naam is niet te lezen, maar dat wist je zelf vast ook wel?quote:
nja dan is er iets anders heel raars aan met je hechting enzoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee hoor want ik kan ook zeggen dat ik ontzettend gelukkig ben. Depressieve gevoelens ken ik eigenlijk niet meer... Even afkloppen
daan volgens mijquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De derde naam is niet te lezen, maar dat wist je zelf vast ook wel?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef Lily-Ella het volgende:
Beter lezen... Ik vertel net over mn baan...quote:
What is love!quote:
dan ga ik wel met jou vreemdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, heb ik eindelijk een vriendin.... gaat ze meteen vreemd
quote:
Z'n Fok! naam staat er niet maar is Ugjerke ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De derde naam is niet te lezen, maar dat wist je zelf vast ook wel?
Wij waren dat gister aan het doenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat zijn jullie aan het doen?????
Ik wil het nieteens wetenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat zijn jullie aan het doen?????
Je staat op de wachtlijstquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ang3l, heb je een plekje voor mij gereserveerd of moet ik nog eens een ontbijtje voor je fixen?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan ga ik wel met jou vreemd
Spezza en M-M?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan ga ik wel met jou vreemd
Zolang je een baan hebt is veel geld een virtueel begripquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beter lezen... Ik vertel net over mn baan...
Het boeit me niet hoe ie heet. het gaat om de vormgevingquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Z'n Fok! naam staat er niet maar is Ugjerke ofzo
Doei murms!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ga wel weer naar mn vriendje
en naar mn bed, nu echt...
dooeooooeiiiiieeeeiiiiiii!
Oja ik zou wel een vriendin willen hebben die zoveel geld heb dat ik nooit meer hoef te werken. Alleen maar reizen reizen en reizen... Zonder vriendin uiteraard...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:42 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Zolang je een baan hebt is veel geld een virtueel begrip
ik zie wat van mijn ex erin terugquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef Lotusss het volgende:
Die weerwolf-gast van Twilight heeft heel veel weg van die gozer waar ik vorig jaar zo heul erg verliefd op was
Behalve ikquote:
Klaag tinychat aan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het boeit me niet hoe ie heet. het gaat om de vormgeving
Gewoon doen. Voelt goed.quote:
Niet meer werken is saai man.. heb het geprobeerd, maar is geen bal aan als iedereen aan het werk isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oja ik zou wel een vriendin willen hebben die zoveel geld heb dat ik nooit meer hoef te werken. Alleen maar reizen reizen en reizen... Zonder vriendin uiteraard...
Venco heeft de foto gezien van die gozer.... die kan het beamenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zie wat van mijn ex erin terug
Ik ontken alles!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuki is verliehieeeeefdYuki is verlieeehieeeeefd!
wat cute!
Ja als je niet genoeg geld hebt is het saai. Maar met geld kan je doen wat je wilt. Ik ga gewoon mn hele leven reizen. Afentoe even terug in A'dam om vrienden te zien, maar daarna weer weg...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Niet meer werken is saai man.. heb het geprobeerd, maar is geen bal aan als iedereen aan het werk is
Nou, nee, er valt zonder partner weinig vreemd te gaan.. Wij zijn, net als -Engel- Legale Singles enzo..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Jullie stellen jezelf eerst even voor.....
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als ik nou dan vreemdga met spezza ga jij dan vreemd met mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
Ik heb hier wel wat foto's van mn ex, maar die liggen onderop de fotostapel in een krat onder mn bedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Venco heeft de foto gezien van die gozer.... die kan het beamen
Ah, jullie hebben gewoon wisselende contacten?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, nee, er valt zonder partner weinig vreemd te gaan.. Wij zijn, net als -Engel- Legale Singles enzo..
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:47 schreef Lily-Ella het volgende:
iemand een emmertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik heb sinds kort zin om te zoenenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat cute!
Zelfs die nieteensquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah, jullie hebben gewoon wisselende contacten?
* Spezza19 is ook een legale single...
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:47 schreef Lily-Ella het volgende:Dit soort dingen zijn zo funest voor een relatie........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:47 schreef Lily-Ella het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:47 schreef Lily-Ella het volgende:Hoe romantischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
In tegenstelling tot geregeld vreemdgaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn zo funest voor een relatie........
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:47 schreef Lily-Ella het volgende:Neem je ons nu in de maling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overal verstand van.
quote:
Neen, ik werk niet willens en wetens mee aan vreemdgaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als ik nou dan vreemdga met spezza ga jij dan vreemd met mij?
Relatie?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn zo funest voor een relatie........
Ja, de spanning kan ook voor bepaalde adrenaline te zorgen ofzo. Kweet niet. Is het zoiets?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe mn leven is ook net een soap. Maar moet zeggen dat ik t wel echt tof vind. Dat is het enge. Ik vind vreemdgaan gewoon heel leuk. Leukste wat er is op deze aarde. Ik weet alleen dat ik dat niet zou moeten vinden.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:47 schreef Lily-Ella het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Gewoon doen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ik heb sinds kort zin om te zoenenquote:
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik voor Edmund. Da's de mannelijke hoofdrolspeler in de gaypornspoof... Twinklightquote:
Ik wil wat zeggen, maar ik doe het niet.. :quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ik heb sinds kort zin om te zoenen
Ik ga wel een beetje over the top omdat ik weet hoe bepaalde mensen dat waarderen ja.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Naja hou t toch 5,5 jaar vol dus denk eerder dat t het leven spannend houdt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:50 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
In tegenstelling tot geregeld vreemdgaan.
En de lente is al lang voorbij!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je kunt je altijd een plekje hoger op de lijst hoereren hoor!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik daar geen genoegen mee neem he?!
Nee. Ik vind hem niks. Doe mij eens de Jacobversie?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voor Edmund. Da's de mannelijke hoofdrolspeler in de gaypornspoof... Twinklight
En dan is er ook nog Billa![]()
![]()
[ afbeelding ]
En dat!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Relatie?
1 date = geen relatie.....
Dat is niet eerlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kunt je altijd een plekje hoger op de lijst hoereren hoor!
Oh maar dan verzwijg ik mn eventuele niet bestande relatie toch gewoonquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neen, ik werk niet willens en wetens mee aan vreemdgaan
Lekker hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:51 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
alles goed daar op da eiland?
Barpoes is dan ook wel een mooie man, vind ik danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat cute!
Of je vijzelt je eigenwaarde een beetje op er mee "ik doe nog mee, ik lig goed in de marktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, de spanning kan ook voor bepaalde adrenaline te zorgen ofzo. Kweet niet. Is het zoiets?
Agreed. En ik kan zoenen zoals in de film. Echt hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mensen die anders beweren hebben nooit echt goed gezoend.
Toch heb ik het idee dat jij niet de aangewezen persoon bent om mij te vertellen wat er wel en niet goed is voor een relatie, dat snap je zeker wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja hou t toch 5,5 jaar vol dus denk eerder dat t het leven spannend houdt.
Ja maar ja maar ik ben een laatbloeier en ik begin nu pas te ontdooien enzo en en en...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En de lente is al lang voorbij!
Heej, da's mijn quote!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:53 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Kerels onder elkaar, bemoei jij je met je kippen
Die zit er nog niet inquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Ik vind hem niks. Doe mij eens de Jacobversie?
Trusten Ri.. ehm, -Engel- (alweer)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:52 schreef -Engel- het volgende:
chips.... volgens mij ben ik Fok! verslaafd.......![]()
.... * -Engel-drukt gauw op de loguit knop.... shut down knop pc en rent richting haar bed..... hopelijk haal ik die nu wel
Het is de grootste adrenalinekick die er is. Gebruikte ook wel eens cocaine maar dit is x1000quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, de spanning kan ook voor bepaalde adrenaline te zorgen ofzo. Kweet niet. Is het zoiets?
Mja, zo'n nonneneiland... schiet niet echt op ehquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker hoorAlleen een beetje eenzaam op het moment
Nog nooit gezien, maar het is wel een toffe peer.. En Yuki komt op me over als een toffe chick.. Zou een tof stelletje worden danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Barpoes is dan ook wel een mooie man, vind ik dan
Kerels?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:53 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Dat dus. En Venco: jij bent het toch wel eens dat mijn vorige crush wel errug lijkt op die Jacob gozer van Twilight...?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoenen is leukquote:
Laat snuifje maar praten johquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ik ben een laatbloeier en ik begin nu pas te ontdooien enzo en en en...
Nou hoor....
O ik denk het juist wel. Als de jacht te kort is, zal de relatie niet standhouden...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:53 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat jij niet de aangewezen persoon bent om mij te vertellen wat er wel en niet goed is voor een relatie, dat snap je zeker wel.
Hij heeft toch een fobo dude!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, maar het is wel een toffe peer.. En Yuki komt op me over als een toffe chick.. Zou een tof stelletje worden dan
Je bent verslaafd een vreemdgaan! Je leest erover maar heb nog nooit iemand gesproken die het werkelijk had.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is de grootste adrenalinekick die er is. Gebruikte ook wel eens cocaine maar dit is x1000
De zomer is nog lang niet voorbij!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ik ben een laatbloeier en ik begin nu pas te ontdooien enzo en en en...
Nou hoor....
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, maar het is wel een toffe peer.. En Yuki komt op me over als een toffe chick.. Zou een tof stelletje worden dan
Nu je het zegt...is wel zo'n zelfde typje indd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat dus. En Venco: jij bent het toch wel eens dat mijn vorige crush wel errug lijkt op die Jacob gozer van Twilight...?
Daarom weet ik dat ik zelf niet kan stoppen. Ik wil niet eens stoppen. Het voelt gewoon goed terwijl je weet dat t slecht hoort te zijn...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent verslaafd een vreemdgaan! Je leest erover maar heb nog nooit iemand gesproken die het werkelijk had.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:47 schreef Lily-Ella het volgende:Wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voormalig ChocolateGiddyUp
Doe mij die foto dan eensquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat dus. En Venco: jij bent het toch wel eens dat mijn vorige crush wel errug lijkt op die Jacob gozer van Twilight...?
Ik beweer anders ... naja, 't kan wel heeel tof zijn. Maar nu ff helemaal geen behoefte.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: ik wil geen advies mbt mijn liefdesleven van iemand die er heel andere principes op nahoudt dan ik. Los daarvan was mijn spoiler niet heul serieus, aangezien het al dagen gaat over hoe irritant verliefde mensen zijn en zie, ook nu levert het gespreksstof op.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
O ik denk het juist wel. Als de jacht te kort is, zal de relatie niet standhouden...
Dankquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Barpoes is dan ook wel een mooie man, vind ik dan
Lief zijn voor Yuki, gijquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:53 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Daarom moet je geen Oprah kijkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu je het zegt...is wel zo'n zelfde typje indd.![]()
Maar ik blijf erbij, die Jacob is homo. Ik zag hm laatst bij Oprah en dr was iets verwijfd aan hem. Geeft niet, maar ik vind hm sindsdien niet meer zo lekker.
Zou 't toch wel weer eens fijn vinden..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik beweer anders ... naja, 't kan wel heeel tof zijn. Maar nu ff helemaal geen behoefte.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Wat liefSpuit elf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
Hij is helaas te jong voor me. Anders mocht ie in mijn fotolijstjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu je het zegt...is wel zo'n zelfde typje indd.![]()
Maar ik blijf erbij, die Jacob is homo. Ik zag hm laatst bij Oprah en dr was iets verwijfd aan hem. Geeft niet, maar ik vind hm sindsdien niet meer zo lekker.
Ja. Dan vind ik het maar fakequote:
Kom eens langs, dan neem je dat wel heel snel terugquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:54 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Mja, zo'n nonneneiland... schiet niet echt op eh
Welk lijstje?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is helaas te jong voor me. Anders mocht ie in mijn fotolijstje
Ok maar je hebt er ook geen oprecht schuldgevoel over?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom weet ik dat ik zelf niet kan stoppen. Ik wil niet eens stoppen. Het voelt gewoon goed terwijl je weet dat t slecht hoort te zijn...
Maja zijn ergere dingen in het leven.....
Geen behoefte is wat anders dan het serieus niet tof vinden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik beweer anders ... naja, 't kan wel heeel tof zijn. Maar nu ff helemaal geen behoefte.
Graag gedaan. Now take your pink gaypill and get over here!quote:
Nee, die heb ik al maaaaanden terug allemaal weggetiefdquote:
wrom dan eenzaam????quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom eens langs, dan neem je dat wel heel snel terug
PILLENquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Graag gedaan. Now take your pink gaypill and get over here!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daarom moet je geen Oprah kijken![]()
iedereen lijkt vrouwelijk naast haar
Ik heb Barbje op mijn Facebookquote:
Dat dusquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoenen is leuk
Zoenen is lekker
Zoenen is teasen
Zoenen is fijn
Zoenen is geil
Zoenen is soms beter dan sex
Zoenen is opwindend
Zoenen is romantisch
Zoenen is zacht
Zoenen is hard
Zoenen is alles
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, die heb ik al maaaaanden terug allemaal weggetiefd
Ik ook. En jij ook.quote:
Mitsubishi, Volkswagen, Kappa..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk die hebben allemaal leuke figuurtjes erop!
Ja, lekker op tijd, maar ik kwam niet uit mn woorden. Dit was de beste samenvatting waarmee ik kon komenquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat ik geen zin heb in dronken one night stands....quote:
Opel, Rolce Roysquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mitsubishi, Volkswagen, Kappa..
We zijn alweer 24 onderwerpen verder.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:03 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Ja, lekker op tijd, maar ik kwam niet uit mn woorden. Dit was de beste samenvatting waarmee ik kon komen.
En ik eet ondertussen een hamburger, en dat is fast food. Jullie posten gewoon te snel!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
We zijn alweer 24 onderwerpen verder.
De bovenste en onderste rij zijn nog people-that-came-with-the-framequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:03 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik zie mezelf er niet tussen staan.
Ik ben het met hem eensquote:
quote:[..]
Lief zijn voor Yuki, gij
Blijkbaar was ik niet de enige die dacht dat het op mij sloegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:59 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
had het ook niet tegen jou, maar tegen je liefje
Neequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duhquote:
Uhuhquote:
Ik sta er nog steeds niet bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
Drugs zijn voor mietjes... echte bikkels face reality....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij injecteert het liever direct in je bloedbaan met de spuit?
quote:
Die heb je liever dan mij? *slikt tranen weg*quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De bovenste en onderste rij zijn nog people-that-came-with-the-frame
Jij hebt er 136!quote:
Neuh... Als ik echt erover nadenk dan snap ik dat t fout is en besef ik me dat het mn vriendin pijn zou doen. Maar wat ze niet weet doet geen pijn, dus nee ik voel niets... Behalve een vage vorm van trots... Onoverwinnelijkheid.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok maar je hebt er ook geen oprecht schuldgevoel over?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Drugs zijn voor mietjes... echte bikkels face reality....
WTF?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het gemeen dat er wel een pil bestaat waar je hetero van wordt (HETRACIL) en niet eentje waar je gay van wordtHad ik anders al lang bij een paar in het glas gedumpt
En huilen er dan over.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik schijn ook nog goed te kunnen zoenenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je kan hm beter in je bed hebben.![]()
Zei ik dat?![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef mahlah het volgende:
Ang3l .... we hebben dezelfde film-smaak
Van alle films in je top 25 staat meer dan de helft ook in mijn top 25 (als ik die zou hebben)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Twilight staat natuuuuuurlijk op 26
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Proof!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik schijn ook nog goed te kunnen zoenen![]()
zei ik dat?
Wat is er niet echt aan het gevoel dat drugs je geven? Het komt voort uit een pilletje, maar de gevoelens blijven echt hoor. Ik vind het alleen maar moedig als je met drugs experimenteert (net als parachutespringen). Het heeft wel hoge risico's, dus als je te pletter slaat moet je niet klagen hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat kan opgelost wordenquote:
Pas maar op, ik ken er genoeg die die pil bij jou in het glas willen dumpen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het gemeen dat er wel een pil bestaat waar je hetero van wordt (HETRACIL) en niet eentje waar je gay van wordtHad ik anders al lang bij een paar in het glas gedumpt
Ook toevallig, dat schijn ik ook te kunnen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik schijn ook nog goed te kunnen zoenen![]()
zei ik dat?
Klopt. Ik blijf dan ook graag anoniemquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb heul niemand van jullie op facebook
Moedig? Lomp!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:08 schreef mahlah het volgende:
[..]
Wat is er niet echt aan het gevoel dat drugs je geven? Het komt voort uit een pilletje, maar de gevoelens blijven echt hoor. Ik vind het alleen maar moedig als je met drugs experimenteert (net als parachutespringen). Het heeft wel hoge risico's, dus als je te pletter slaat moet je niet klagen hoor.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook toevallig, dat schijn ik ook te kunnen.Hoewel ik geen objectieve mening heb, dat was een verliefde ex.
Wauw, heb nog nooit zo weinig gesnapt van iemand als van jou.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neuh... Als ik echt erover nadenk dan snap ik dat t fout is en besef ik me dat het mn vriendin pijn zou doen. Maar wat ze niet weet doet geen pijn, dus nee ik voel niets... Behalve een vage vorm van trots... Onoverwinnelijkheid.
Maar ik duik erin. Nog even verliefd smsen en dan slapen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voormalig ChocolateGiddyUp
Doe maar weer zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klopt. Ik blijf dan ook graag anoniem
SSSTquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Pas maar op, ik ken er genoeg die die pil bij jou in het glas willen dumpen!
jamaarjijbentzoverwegquote:
Dit wordt uitermaaaate interessant nuquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:06 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Die heb je liever dan mij? *slikt tranen weg*
Wat moet ik doen om ertussen te komen? Ik wil best Rifoki hiervoor inzetten, is voor jou wellicht interessanter.
Zo ben ik gewoonquote:
quote:
Ter Leering ende Vermaeck van ieder, uiteraard!quote:
Nogal, met een parachute is de kans 99.999 % dat je goed neerkomt, met drugs ga je al in tientallen procenten tellen. No wayquote:
Haha ik vind Twilight wel leuk (alleen de eerste) maar het is het type junkfood onder de films. Inspiratieloze vette hap met kunstmatig toegevoegde elementen waardoor het lekkerder smaak, maar slecht voor je gezondheid als je er teveel van kijkt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Twilight staat natuuuuuurlijk op 26
Heil Venco?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat er geen hand opsteek smiley is
Kan jij mij een paar van die hetero pillen leveren? Ik wil graag mijn beste vrienden genezen, graag voor morgenavond dan heb ik nog wat aan ze dit weekendquote:
Ik meer in wat daarop volgtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
nu heb ik ook zin om te zoenen..........
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja het is alleen moedig als je de risico's weet natuurlijk. Anders ben je gewoon ongeinformeerde massa. maw Lomp!quote:
Je hebt iedereen aangestoken, Lotusssquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat dus.quote:
Ik doe niet aan drugs. Ik vind niet dat junks moeten huilen als ze zich de vernieling inhelpen, maar ik vind mensen die iedereen die eens een joint heeft opgestoken al in een afkickkliniek willen hebben ook wat overdreven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:08 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Slik en spuit je maar lekker in de goot dan zou ik zeggen[/don't give a shit]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:14 schreef macondo het volgende:
[..]
Kan jij mij een paar van die hetero pillen leveren? Ik wil graag mijn beste vrienden genezen, graag voor morgenavond dan heb ik nog wat aan ze dit weekend
Jij wilde een objectieve mening toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |