Netjesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik ben aan het kijken voor een psycholoog voor mn vreemdgaan. Het moet eens stoppen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Maar de lijstjes zijn wel leuk he?
Polaroid style en je kan heel simpel van bovenaf de foto's erin schuiven.
Plus je kan ze zo schots en scheef draaien als je zelf wil.
En onder kun je met wisbare stift de naam of datum er op schrijven
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mogen het er maar 9 zijn? pfff
Ja ik vind dat een mens dagelijks moet sporten. Uitgezonderd 1 dag in de week. Om de dag krachttraining en de andere dagen hardlopen/fietsen en ander soort cardio. Dat wordt dus veel neuken...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
juist....maar hoe weet ik dan of ik goed getraind heb?
En hoe vaak moet ik dan richting de sportschool?
En ga je dan ook zo'n voedingsschema opstellen?
ik vind ze echt heel leukquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Ja, ik zou het ook niet tof vinden. Maar kans dat het gebeurt is heel klein. Ik kreeg wat met een eenmalige scharrel van een vriendin. Dus dat is niet zo erg.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een toenmalige vriendin van mij kreeg wat met MIJN ex (wat dus 7 jaar terug was), maar dat deed flink zeer zeg. Ze was ook meteen mijn vriendin niet meer
Wel stoer van je dat je naar de psych wilt ervoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik vind dat een mens dagelijks moet sporten. Uitgezonderd 1 dag in de week. Om de dag krachttraining en de andere dagen hardlopen/fietsen en ander soort cardio. Dat wordt dus veel neuken...
Damn nu heb ik zin om te neuken
Ik mag naast HMquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[Singles], collect them all!
Maar graag maar 9 dan he.
Dus ff ruziën wie er in mag!
Er zijn nog 7 plekken over.
Ik hang in het midden, en HeulMacho gooi ik bovenop me
Begin als ik deze relatie heb beeindigt. En hoop dan wanneer ik een nieuwe aanga dat de behoefte onder controle te houden is.quote:
Aan beide kantenquote:
Ja is wel tof, al vind ik dat soort 'fotolijstjes' leuker op een prikbord.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Waar hadde gij dat dan op de kop getikt jonguh?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Op dit gladde ijs ga ik me NIET begevenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef -Engel- het volgende:
...je hebt toch je top 9 van je liefste Singles
Oh.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mijn maat is echt niet > dan 9" hoor..
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik vind dat een mens dagelijks moet sporten. Uitgezonderd 1 dag in de week. Om de dag krachttraining en de andere dagen hardlopen/fietsen en ander soort cardio. Dat wordt dus veel neuken...
Damn nu heb ik zin om te neuken
Bij d'n Bijenkorf jonguh!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waar hadde gij dat dan op de kop getikt jonguh?
ik neem toch meer dan de helft in?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op dit gladde ijs ga ik me NIET begeven
Toen ik niet lekker in mn vel zat was ik ook naar een psych gegaan. Vond t altijd wel leuk en gezellig. En misschien dat je iets van jezelf te zien krijgt waar je nog niet aan hebt gedacht.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wel stoer van je dat je naar de psych wilt ervoor
Spezzaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Open relatie niet voor jou dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Begin als ik deze relatie heb beeindigt. En hoop dan wanneer ik een nieuwe aanga dat de behoefte onder controle te houden is.
Nu kan ik me een leven zonder seks met verschillende vrouwen niet eens voorstellen. Het idee dat je het voor de rest van je leven met 1 vrouw moet doen vind ik maar eng.
Doede gij mee mej dn broabant naachtbagger?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vreemdgaan?quote:
precies... er zijn singles die dat gewoon geregeld hebben! (nee, niet ik)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Open relatie niet voor jou dan?
KLeintjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mijn maat is echt niet > dan 9" hoor..
Nee bah. Moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Open relatie niet voor jou dan?
Beplakt met glitters voor de twilight sparkle!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:27 schreef mahlah het volgende:
Geen foto voor je Ang3l .... hang Edward maar op mijn plek
Ik ben voor team Jacobquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beplakt met glitters voor de twilight sparkle!
Nee ik geloof daar niet in. Bovendien word ik veels te snel verliefd. Als het open is dan heb ik opeens 12 relaties tegelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
precies... er zijn singles die dat gewoon geregeld hebben! (nee, niet ik)
je bent een raar ventjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik geloof daar niet in. Bovendien word ik veels te snel verliefd. Als het open is dan heb ik opeens 12 relaties tegelijk.
ikookmaardatzegikhemnuevennietquote:
Bij deze, Varken wil je partner wel zijn voor deze zwendelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
... voor vreemdgaan moet ik eerst een partner hebben![]()
dus die ga ik dan eerst even zoeken oke
gelukkig maar, ik dacht al dat je aan mijn kant stondquote:
Het gaat me niet puur om de seks. Ik word heel snel verliefd. Nee zou desastreus zijn...quote:
Dat kon je ook van tevoren wel bedenken, toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:31 schreef vencodark het volgende:
Grmbl, klem net mijn vingertopje tussen een laatje. Tering wat doet dat pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |