Ouch.... klootzak ben je ook hequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan in ieder geval.. als ik mn broer niet tot mn vrienden reken that is..
quote:
De enige 'eis' die ik heb is dat hij langer moet zijn. Voor de rest moet ik me gewoon aangetrokken tot hem voelen. Daarom kan ik ook geen beeld schetsen van waar ik op val, ik val namelijk op uiteenlopende types. Hij moet 'het' gewoon hebben voor mij.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef FreelanceMessias het volgende:
Ach, eissen hebben wat betreft uiterlijk is prima. Maar vrouwen draven er wat te hard in door.
dat ligt er aan wanneer je de ex neukt... tijdens, vlak erna of laaaaaaaaaaaaaaaang er na....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
stelling:
Het is niet oke om met de ex van je vriendinnen/vrienden te neuken.
mede mogelijk gemaakt door Djayzz en GvE
tsja dat is hun eigen tekortkoming dan....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das ook weer true.. Al zijn er een aantal die daar nieteens aan zullen beginnen denk ik..
Hoezo?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef FreelanceMessias het volgende:
Ach, eissen hebben wat betreft uiterlijk is prima. Maar vrouwen draven er wat te hard in door.
uitschrijvenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat ligt er aan wanneer je de ex neukt... tijdens, vlak erna of laaaaaaaaaaaaaaaang er na....
Ja hee, ik was met haar aan het scharrelen, daarna kreeg hij 7 jaar lang wat met haar, en we moesten nog eens afmaken wat we ooit begonnen waren..quote:
Kijk, daar begint het toch alquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tsja dat is hun eigen tekortkoming dan....
kijk ik snap best dat een behoorlijk forse vrouw van zeg 1m80, niet zo snel aangetrokken wordt tot een klein mannetje van 1m50 en 45 kilo. maar ja dat zijn de extremen.
mijn vriend is ook lichter dan ik, sja, niet ideaal ofzo maar ik ga hem daar niet op afwijzen.
nja hoewel... misschien ben ik de andere kant op ook wel zo, ik heb het uitgemaakt met een kerel van ruim 1m90 en tegen de 100 kilo (hoewel ik denk eroverheen want hij was wel echt te dik) en een kale kop, omdat ik het niet op hem kon omdat ie te lelijk was. dus mja, misschien moet ik mn mening een beetje bijstellen
Daar heb ik heerlijk gedanst en geflirt..... maar zondag ben ik vroeger naar huis gegaan.... ik voel me de laatste 2 weken echt een beetje slecht (zal wel stress zijn- weten of je wel of niet gewaardeerd op je werk etc.... chips, gezeur, ik ga wel naar bed)quote:
*geeft handje terugquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:12 schreef HeetBoven het volgende:
goedenavond
voor de dames hand voor de heren
Discriminatie!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:12 schreef HeetBoven het volgende:goedenavond
voor de dames hand voor de heren
Precies, je moet je toch wel seksueel tot iemand aangetrokken voelen en dat voel ik me echt niet bij kleine mannen. Ik ben zelf dus 1.80 dus wil het liefst een man die minstens 1.90 is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tsja dat is hun eigen tekortkoming dan....
kijk ik snap best dat een behoorlijk forse vrouw van zeg 1m80, niet zo snel aangetrokken wordt tot een klein mannetje van 1m50 en 45 kilo. maar ja dat zijn de extremen.
mijn vriend is ook lichter dan ik, sja, niet ideaal ofzo maar ik ga hem daar niet op afwijzen.
nja hoewel... misschien ben ik de andere kant op ook wel zo, ik heb het uitgemaakt met een kerel van ruim 1m90 en tegen de 100 kilo (hoewel ik denk eroverheen want hij was wel echt te dik) en een kale kop, omdat ik het niet op hem kon omdat ie te lelijk was. dus mja, misschien moet ik mn mening een beetje bijstellen
Ja sinds een anderhalf jaar nu. Zit in het bankwezen. Credit Risk Management. Harde wereld, past goed bij mequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef Thisbe het volgende:
En Joey, ben jij inmiddels aan het werk?
mee eens!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat ligt er aan wanneer je de ex neukt... tijdens, vlak erna of laaaaaaaaaaaaaaaang er na....
Ja wat?quote:
Dus toch door het blonde hé?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoezo?
donker haar
blauwe ogen
een sixpack
een lul van min. 20 cm
valt allemaal toch best mee?
Voor of tijdens?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mee eens!
vriendinnen mogen best mijn exen neuken. als ze maar van mnafblijven!
onee er heeft al een vriendin met mijngeneukt
Dat lijkt me dus zo naar om te weten!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
onee er heeft al een vriendin met mijngeneukt
... en elke maand een nieuwe minnares natuurlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja sinds een anderhalf jaar nu. Zit in het bankwezen. Credit Risk Management. Harde wereld, past goed bij me. Merk dat mn carriere erg hard gaat, snel meer geld aan het verdienen ben, maar ook dat ik nog iets anders in het leven wil.
Dus over 10 jaar zit ik in een boerderijtje met een nieuwe vriendin in Italië.
Is het erger als het net uit is dan?quote:
Ah het klootzakken zit in de familie dusquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja hee, ik was met haar aan het scharrelen, daarna kreeg hij 7 jaar lang wat met haar, en we moesten nog eens afmaken wat we ooit begonnen waren..
ja, daar gaat het gewoon ook om, je moet het erop kunnenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Precies, je moet je toch wel seksueel tot iemand aangetrokken voelen en dat voel ik me echt niet bij kleine mannen. Ik ben zelf dus 1.80 dus wil het liefst een man die minstens 1.90 is.
Soort van oer gevoel of zo?
Adios zoonquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja, daar gaat het gewoon ook om, je moet het erop kunnen
Iets zegt me dat dat wel meevalt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus zo naar om te weten!
Nja. dan weet je iig wel hoe ie in bed is, daar eigenlijk alles gedeeld wordtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat wel meevalt.
quote:
tijdens, in t begin, toen het nog niet echt aan was. ik had geen zin of was lek, dus heb ik hem daar maar naartoe gestuurdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus zo naar om te weten!
jein.... dat ligt denk ik aan hoe het uitgaat en met wie het met wie doet......quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Is het erger als het net uit is dan?
Ik zou echt niet vergeleken willen kunnen worden met een vriend... No fucking way!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja. dan weet je iig wel hoe ie in bed is, daar eigenlijk alles gedeeld wordt
dat wist ik alquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nah, dat was niet de reden dat ik het zei.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja uit mijn ervaring blijkt ook dat seks tijdens een relatie met een vriendin erbij betrokken niet echt bevorderlijk is voor de relatie zelf.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
[..]
tijdens, in t begin, toen het nog niet echt aan was. ik had geen zin of was lek, dus heb ik hem daar maar naartoe gestuurdik scharrelde toen ook nog wat rond dus ik zit er niet zo mee. maar nu zou ik het niet willen nee. zeker niet met een vriendin!
Je mag mijn foto's er wel in doenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef Ang3l het volgende:
JEUJ! Mijn polaroid fotolijstjes hangen!
[ afbeelding ]
Nou nog vrienden zoeken om ze mee te vullen.
Al die vreemde comes-with-the-frame mensen zijn een beetje sneu
Hi... en gefixtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef Ang3l het volgende:
Nou nog vrienden[Singles] zoeken om ze mee te vullen.
Al die vreemde comes-with-the-frame mensen zijn een beetje sneu
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
jein.... dat ligt denk ik aan hoe het uitgaat en met wie het met wie doet......
Ik ken igg wel vriendjes van mijn ex-en waar ik het zo mee zou willen doen
Ballenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja uit mijn ervaring blijkt ook dat seks tijdens een relatie met een vriendin erbij betrokken niet echt bevorderlijk is voor de relatie zelf.
Ik heb er dan weer geen moeite mee als mijn vriendinnen mn ex ballen
Nee ik ben aan het kijken voor een psycholoog voor mn vreemdgaan. Het moet eens stoppen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
... en elke maand een nieuwe minnares natuurlijk.
de relatie heeft er niet onder geledenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja uit mijn ervaring blijkt ook dat seks tijdens een relatie met een vriendin erbij betrokken niet echt bevorderlijk is voor de relatie zelf.
Ik heb er dan weer geen moeite mee als mijn vriendinnen mn ex ballen
O die wil ik wel eens zien danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je mag mijn foto's er wel in doen![]()
Ik heb ook een leuke foto van mij en mn neefje voor je
Een toenmalige vriendin van mij kreeg wat met MIJN ex (wat dus 7 jaar terug was), maar dat deed flink zeer zeg. Ze was ook meteen mijn vriendin niet meerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef vencodark het volgende:
Vriendinnen mogen geen exen neuken.
quote:
Mja. ik zie het probleem eigk niet zo, naar mijn mening is vrijgezel vrijgezelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
jein.... dat ligt denk ik aan hoe het uitgaat en met wie het met wie doet......
Ik ken igg wel vriendjes van mijn ex-en waar ik het zo mee zou willen doen
Leg uitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, dat was niet de reden dat ik het zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |