mja dat is minder.... sja ach... als een vrouw je op je lengte gaat afwijzen is ze toch niet tofquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Probleem is dat ik daar niet op selecteer ofzo.. De meesten die ik leuk vind zijn langer.. OP 1 na dan, maar dat is een Engelse en die heeft een vriend en het duurt ruim 12 uur voor ik er ben.. Dus ik hou 't wel gewoon in Nederland... En dan wordt 't al gauw een stuk lastiger..
Half singles is dus niet tofquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mja dat is minder.... sja ach... als een vrouw je op je lengte gaat afwijzen is ze toch niet tof
Mwah.. ik doe dat eigenlijk ook.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mja dat is minder.... sja ach... als een vrouw je op je lengte gaat afwijzen is ze toch niet tof
juist....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Of ik pak je juist harder aan als je niet goed genoeg getraind hebt
totdat je echt ineenes helemaal in love raakt met iemand van 1 meter 60quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:03 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. en ik vind het best wel belangrijk dus als een man net zo groot is als ik dan keur ik hem af hoor.
Vroeger alleen in PTA, de rest van fok! boeit me echt niet.. Heel af en toe komt er wel eens wat voorbij dat ik waard vind om op te reageren..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef Graseter het volgende:
Jofunu-kun post jij nou echt alleen maar in [singles]?
Dat zie ik echt niet gebeuren. Als een man klein is dan vind ik hem niet eens aantrekkelijk, hoe mooi hij ook is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
totdat je echt ineenes helemaal in love raakt met iemand van 1 meter 60![]()
Welke kans heb ik laten lopen?:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, die kans heb je laten lopen
1,83 ofzo?quote:
Das ook weer true.. Al zijn er een aantal die daar nieteens aan zullen beginnen denk ik..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik moet nog maar zien wat ze in de praktijk doen....
quote:
Nog nooit gedaan in ieder geval.. als ik mn broer niet tot mn vrienden reken that is..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
stelling:
Het is niet oke om met de ex van je vriendinnen/vrienden te neuken.
mede mogelijk gemaakt door Djayzz en GvE
Ja, je moest naar Den haagquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Welke kans heb ik laten lopen?:
Op beweging????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |