quote:
Z'n Fok! naam staat er niet maar is Ugjerke ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De derde naam is niet te lezen, maar dat wist je zelf vast ook wel?
Wij waren dat gister aan het doenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat zijn jullie aan het doen?????
Ik wil het nieteens wetenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat zijn jullie aan het doen?????
Je staat op de wachtlijstquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ang3l, heb je een plekje voor mij gereserveerd of moet ik nog eens een ontbijtje voor je fixen?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan ga ik wel met jou vreemd
Spezza en M-M?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan ga ik wel met jou vreemd
Zolang je een baan hebt is veel geld een virtueel begripquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beter lezen... Ik vertel net over mn baan...
Het boeit me niet hoe ie heet. het gaat om de vormgevingquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Z'n Fok! naam staat er niet maar is Ugjerke ofzo
Doei murms!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ga wel weer naar mn vriendje
en naar mn bed, nu echt...
dooeooooeiiiiieeeeiiiiiii!
Oja ik zou wel een vriendin willen hebben die zoveel geld heb dat ik nooit meer hoef te werken. Alleen maar reizen reizen en reizen... Zonder vriendin uiteraard...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:42 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Zolang je een baan hebt is veel geld een virtueel begrip
ik zie wat van mijn ex erin terugquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef Lotusss het volgende:
Die weerwolf-gast van Twilight heeft heel veel weg van die gozer waar ik vorig jaar zo heul erg verliefd op was
Behalve ikquote:
Klaag tinychat aan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het boeit me niet hoe ie heet. het gaat om de vormgeving
Gewoon doen. Voelt goed.quote:
Niet meer werken is saai man.. heb het geprobeerd, maar is geen bal aan als iedereen aan het werk isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oja ik zou wel een vriendin willen hebben die zoveel geld heb dat ik nooit meer hoef te werken. Alleen maar reizen reizen en reizen... Zonder vriendin uiteraard...
Venco heeft de foto gezien van die gozer.... die kan het beamenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zie wat van mijn ex erin terug
Ik ontken alles!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuki is verliehieeeeefdYuki is verlieeehieeeeefd!
wat cute!
Ja als je niet genoeg geld hebt is het saai. Maar met geld kan je doen wat je wilt. Ik ga gewoon mn hele leven reizen. Afentoe even terug in A'dam om vrienden te zien, maar daarna weer weg...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Niet meer werken is saai man.. heb het geprobeerd, maar is geen bal aan als iedereen aan het werk is
Nou, nee, er valt zonder partner weinig vreemd te gaan.. Wij zijn, net als -Engel- Legale Singles enzo..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Jullie stellen jezelf eerst even voor.....
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als ik nou dan vreemdga met spezza ga jij dan vreemd met mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
Ik heb hier wel wat foto's van mn ex, maar die liggen onderop de fotostapel in een krat onder mn bedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Venco heeft de foto gezien van die gozer.... die kan het beamen
Ah, jullie hebben gewoon wisselende contacten?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, nee, er valt zonder partner weinig vreemd te gaan.. Wij zijn, net als -Engel- Legale Singles enzo..
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:47 schreef Lily-Ella het volgende:
iemand een emmertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik heb sinds kort zin om te zoenenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuki is verliehieeeeefdYuki is verlieeehieeeeefd!
wat cute!
Zelfs die nieteensquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah, jullie hebben gewoon wisselende contacten?
* Spezza19 is ook een legale single...
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:47 schreef Lily-Ella het volgende:Dit soort dingen zijn zo funest voor een relatie........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:47 schreef Lily-Ella het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:47 schreef Lily-Ella het volgende:Hoe romantischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
In tegenstelling tot geregeld vreemdgaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn zo funest voor een relatie........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |