quote:
Z'n Fok! naam staat er niet maar is Ugjerke ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De derde naam is niet te lezen, maar dat wist je zelf vast ook wel?
Wij waren dat gister aan het doenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat zijn jullie aan het doen?????
Ik wil het nieteens wetenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat zijn jullie aan het doen?????
Je staat op de wachtlijstquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ang3l, heb je een plekje voor mij gereserveerd of moet ik nog eens een ontbijtje voor je fixen?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan ga ik wel met jou vreemd
Spezza en M-M?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan ga ik wel met jou vreemd
Zolang je een baan hebt is veel geld een virtueel begripquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beter lezen... Ik vertel net over mn baan...
Het boeit me niet hoe ie heet. het gaat om de vormgevingquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Z'n Fok! naam staat er niet maar is Ugjerke ofzo
Doei murms!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ga wel weer naar mn vriendje
en naar mn bed, nu echt...
dooeooooeiiiiieeeeiiiiiii!
Oja ik zou wel een vriendin willen hebben die zoveel geld heb dat ik nooit meer hoef te werken. Alleen maar reizen reizen en reizen... Zonder vriendin uiteraard...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:42 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Zolang je een baan hebt is veel geld een virtueel begrip
ik zie wat van mijn ex erin terugquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef Lotusss het volgende:
Die weerwolf-gast van Twilight heeft heel veel weg van die gozer waar ik vorig jaar zo heul erg verliefd op was
Behalve ikquote:
Klaag tinychat aan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het boeit me niet hoe ie heet. het gaat om de vormgeving
Gewoon doen. Voelt goed.quote:
Niet meer werken is saai man.. heb het geprobeerd, maar is geen bal aan als iedereen aan het werk isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oja ik zou wel een vriendin willen hebben die zoveel geld heb dat ik nooit meer hoef te werken. Alleen maar reizen reizen en reizen... Zonder vriendin uiteraard...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |