Damn you!!!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:49 schreef Tauchmeister het volgende:
Ben er de komende tijd niet bij, zit vanaf morgen in Florida. Bye
in canada is het nog goedkoperquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Damn you!!!!!
Kan ik dingen bij jou bestellen? heb nog wat paintball parts nodig
Wanneer kom je terug dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
in canada is het nog goedkopermaargoed ik ben met m'n ouders en mijn ma... nouja sommigen hier weten wel wat ze van wapens/geweld vindt
en ja, paintball valt onder geweld
Whuuuut?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:29 schreef Parvus het volgende:
Ik heb nu de Turtle Beach x11. Aanradertje!
Joepiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:38 schreef PierreTT het volgende:
Even het nieuws van de dag: Ik ben na 26000 kills, jaja 26000,eindelijk de 1:1 kill-death ratio gepasseerdstond 1500 kills achter, nu allemaal weggewerkt
Dat was ook mijn reactiequote:
Echte bazen hebben op z'n minst 3:1quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was ook mijn reactiehet heeft ook zo vertiefd lang geduurd, maar nu hoor ik eindelijk bij de club van echte bazen
Echte bazen hebben >2quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was ook mijn reactiehet heeft ook zo vertiefd lang geduurd, maar nu hoor ik eindelijk bij de club van echte bazen
2000quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:05 schreef PierreTT het volgende:
Jaaa, dat komt eraan, over een potje of 2000 moet ik dat wel bereikt hebben
Nee USA is wel goedkoper en ze hebben meer.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
in canada is het nog goedkopermaargoed ik ben met m'n ouders en mijn ma... nouja sommigen hier weten wel wat ze van wapens/geweld vindt
en ja, paintball valt onder geweld
Die heb ik helaas ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:29 schreef Parvus het volgende:
Glorieuze tijden toen jij begon te schreeuwen maar vergeten was je headset te ontkoppelenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:21 schreef kutkabouter het volgende:
en mijn ma... nouja sommigen hier weten wel wat ze van wapens/geweld vindt
Helaas? Niet tevreden mee? Ik heb 'm nu een paar dagen en tot nu toe bevalt ie prima. Snap alleen niet dat als je dat usb-stekkertje in de xbox laat zitten, en de xbox gewoon uitzet, dat groene lampje steeds blijft branden.. Haal hem nu steeds eruit als ik stop..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:08 schreef KneusTeun het volgende:
Die heb ik helaas ook
Had eerst 2 px21 maar die gingen allebei kapot, en wou eigenlijk astro's maar die levering is crap
Vind hem wel heel goed werken etc.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:20 schreef Parvus het volgende:
[..]
Helaas? Niet tevreden mee? Ik heb 'm nu een paar dagen en tot nu toe bevalt ie prima. Snap alleen niet dat als je dat usb-stekkertje in de xbox laat zitten, en de xbox gewoon uitzet, dat groene lampje steeds blijft branden.. Haal hem nu steeds eruit als ik stop..
Hoezo lees ik dat je genoeg hebt van MW2? ga je niet meer S&D doen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:15 schreef Xblister het volgende:
Gisteren weer wat mensen helemaal gek gemaakt op scrapyard, rondrennen met m´n tactical knife. heerlijk!
Vast wel, maar ik heb altijd genoeg van dat kutspel, maar toch begin ik er steeds weer aanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo lees ik dat je genoeg hebt van MW2? ga je niet meer S&D doen?
Afkicken hequote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:48 schreef Xblister het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik heb altijd genoeg van dat kutspel, maar toch begin ik er steeds weer aan
Denk je dat de verslaving eindelijk een beetje aan het afnemen is, begint alles weer opnieuw in november. Heeft niet zoveel zin dus ;Dquote:
Hahaha true, maar dan is het legitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:55 schreef Parvus het volgende:
[..]
Denk je dat de verslaving eindelijk een beetje aan het afnemen is, begint alles weer opnieuw in november. Heeft niet zoveel zin dus ;D
Het boutste Dunglish dat ik in tijden gezien heb manquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:46 schreef FUUUU het volgende:
Mijn tekst van m'n xboxlive profiel gebruikt voor de OP wat een eer
Boeiend, why so serieusquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:46 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Het boutste Dunglish dat ik in tijden gezien heb man
Ik kijk af en toe of er iemand online is, maar alleen rossiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb de hele dag mw2 gedaan .. nu is er niemand meer dus..
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb de hele dag mw2 gedaan .. nu is er niemand meer dus..
Voeg me maar ff toequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe of er iemand online is, maar alleen rossie
Toch welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:29 schreef Parvus het volgende:
Dat was idd geweldigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Glorieuze tijden toen jij begon te schreeuwen maar vergeten was je headset te ontkoppelenen wij maar meegenieten
Ik heb echt geen idee meer, ik werd net wakker, mijn huisgenoot ligt met twee controllers op de bank terwijl modern warfare aanstaat en ik lig in bed met een schaal frituurhapjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:35 schreef SoldMayor het volgende:
Zo dat was weer een legendarische avond MW2![]()
Dat laatste potje zocht ik echt niet meer![]()
OWJA en PIERRETT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHA, was echt geniaal ja, wij een potje van 8 rondes s&d . allemaal vet spannend, de laatste ronde. komt pierre erin pakt de bom en gaat rondjes rennen tot de tijd voorbij isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee meer, ik werd net wakker, mijn huisgenoot ligt met twee controllers op de bank terwijl modern warfare aanstaat en ik lig in bed met een schaal frituurhapjes
Oh sorry daarvoor dan, ik probeerde ondertussen ook te friturenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:37 schreef Xblister het volgende:
[..]
HAHA, was echt geniaal ja, wij een potje van 8 rondes s&d . allemaal vet spannend, de laatste ronde. komt pierre erin pakt de bom en gaat rondjes rennen tot de tijd voorbij is. Hele potje verneukt. haha
haha maakt niet uit, was wel echt te grappigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh sorry daarvoor dan, ik probeerde ondertussen ook te frituren
http://www.consoleshop.nlquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toch wel? Weet nog niet welke ik wil
. Waar heb je hem ergens gekocht
?
Die shop is veel te duur!!!!!!!!!!!quote:
Weet ik maar ik heb poen zat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die shop is veel te duur!!!!!!!!!!!
PX21 kost daar 99,- terwijl hier bij de winkel 79.-
De X11 kost daar ook 99,- en hier in de winkel 59,-!
Serieus heb je verder rondgekeken? de advies prijs is ook gewoon 59,-
Nou kom eens met de links dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die shop is veel te duur!!!!!!!!!!!
PX21 kost daar 99,- terwijl hier bij de winkel 79.-
De X11 kost daar ook 99,- en hier in de winkel 59,-!
Serieus heb je verder rondgekeken? de advies prijs is ook gewoon 59,-
Ja dat waren een paar erg snelle potjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:40 schreef dreamzk het volgende:
Was ook weer even lachen met Pierre, eerst team tactical (blijft baas als je in een party van 4 zit) en daarna sabotage. Volgens mij hebben we geen enkel potje verloren
Spreek jullie allemaal over een week als ik weer terug ben uit friesland.
http://gameshoptwente.nl/gameshop/default.asp?id={9441F1F2-0320-4F17-8201-4E6D620AAFCD}quote:
die Laatste had ik dus eerst gekocht. (voor 79,- btw)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.consoleshop.nl(...)eadset-xbox-360.html
Of deze
http://www.consoleshop.nl(...)ps3-xbox-360-pc.html
Haha, was echt hilarisch.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:35 schreef SoldMayor het volgende:
Zo dat was weer een legendarische avond MW2![]()
Dat laatste potje zocht ik echt niet meer![]()
OWJA en PIERRETT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De X11 dus?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
die Laatste had ik dus eerst gekocht. (voor 79,- btw)
Maar die werkte niet bij mij op de xbox, de tweede ook niet en heb toen maar de xbox versie genomen.
Ja dat is diegene die ik nu heb, de PX21 deed het niet op me xbox. (2 geprobeerd)quote:
Neem eens een iphone meequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:00 schreef kutkabouter het volgende:
canada was dus wel goedkoper, in ieder geval ergens afgelegen achterin de rocky mountains, maar dat moet ook wel, anders verkopen ze niks![]()
maar OT: geen mw2 meer voor mij denk ik, volgende week als ik terugkom meteen introweek en daarna een of andere wiskunde toets om m'n niveau te checken, daarna meteen aan de bak dus voorlopig helegaar geen xbox meer
heb ik ook al naar gekekenquote:
Forza 3quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
Serieus, wat een kankerspel!![]()
Iemand suggesties voor een ander? shooter/actie..
Oh volgens mij kun je ze ook zo meenemen hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
heb ik ook al naar gekekengeen zin om aan een amerikaans abbo vast te zitten obvious
bovendien hebben m'n ouders gezegd dat ik nog een blackberry krijg voor mijn slagen als we terug zijn in nederland
![]()
ja ik ben een verwend kut kabouter kind
Sinds wanneer heb je forza 3quote:
Beter doe ik het niet, want dan word het weer 2 uurquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:28 schreef Michhas het volgende:
Iemand over een half uurtje nog online?
Oeh, die ligt een beetje stof te happen, binnenkort weer eens spelenquote:
Ik doe dan ook wel mee,quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oeh, die ligt een beetje stof te happen, binnenkort weer eens spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is een shooter he...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:15 schreef Xblister het volgende:
Gisteren weer wat mensen helemaal gek gemaakt op scrapyard, rondrennen met m´n tactical knife. heerlijk!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:43 schreef PierreTT het volgende:
Klopt, het ging allemaal fout toen de sambuca op de bar kwam
Nou ik doe meequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hahahahaquote:
Sinds zo'n 2 weken voor de launch toen ik de game gereviewd hebquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh volgens mij kun je ze ook zo meenemen hoor
[..]
Sinds wanneer heb je forza 3?
Mooi met een paar lui racen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice,quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:44 schreef xSoDx het volgende:
Ground war domination..
[ afbeelding ]
silenced uzi + spas12 , scavenger, stopping power, ninja
predator missle, attack heli, chopper gunner.
3 missles, 3 helis, 2 gunners![]()
net niet m'n 3 gunner
eerlijk? per ongelukquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nice,
Maar waarom een attack heli ipv een harrier?
Die 2 na onderste van de tegenpartij, slacentrifugequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:44 schreef xSoDx het volgende:
Ground war domination..
[ afbeelding ]
silenced uzi + spas12 , scavenger, stopping power, ninja
predator missle, attack heli, chopper gunner.
3 missles, 3 helis, 2 gunners![]()
net niet m'n 3 gunner
Nou niet gaan overdrijven hé!quote:
En verreweg de game waar in ik het minst scheld. Absoluutquote:
[iPWN] (dat is duidelijk te zien!) coolboi (quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die 2 na onderste van de tegenpartij, slacentrifuge
Lol ik heb je nooit erg horen schelden?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En verreweg de game waar in ik het minst scheld. Absoluut
Met MW2 heb ik volgens mijn een scheldratio van 5.14![]()
Heerlijk ja, lekker in de rug geknifed worden. i love itquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En verreweg de game waar in ik het minst scheld. Absoluut
Ik laat meestal dan het woord aan jou overquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Lol ik heb je nooit erg horen schelden?
Ik vind MW2 wel leuk, maar die lobby chat
5.14quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ben net een maandje van m'n MW2 verslaving afgekicktquote:
Ik dolde maar wat hoor, mw2 is echt een kutgamequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:30 schreef BigBif het volgende:
[..]
Ben net een maandje van m'n MW2 verslaving afgekickt
Inderdaad, vandaag maar weer eens kijken of het luktquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:32 schreef Rossdale het volgende:
Gisteravond alleen Pierre online...
En kolere wat was er een lag zeg gister... het liep echt voor geen meter
Ik was er ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:32 schreef Rossdale het volgende:
Gisteravond alleen Pierre online...
En kolere wat was er een lag zeg gister... het liep echt voor geen meter
Nou kijk PierreTT,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou kijk PierreTT,
Soms bestaat het leven meer dan uit alleen MW2.
Zo zal er ook gewerkt moeten worden of uitgegaan moeten worden.
Dank u voor het lezen van dit bericht.!Op zondag/zondagavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik host vanavond een 10de prestige lobby. Stuur een message voor een invite.
Hahahahahahaquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dit dan weer nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hihihihi.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou kijk PierreTT,
Soms bestaat het leven meer dan uit alleen MW2.
Zo zal er ook gewerkt moeten worden of uitgegaan moeten worden.
Dank u voor het lezen van dit bericht.!Klopt, maandagen zijn daar ook erg geschikt voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Zoals wat? Want ik denk dat ze het nog niet wetenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:16 schreef KoningStoma het volgende:
Wederom een verkapte mod van de voorgaande CoD van IW, maar als ze alle bullshit uit MW2 eruit weten te halen ben ik verkocht.
Te veel om op te noemen. Om te beginnen mogen ze de "soldaten" een wat betere conditie geven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zoals wat? Want ik denk dat ze het nog niet weten
En een pakje sigarettenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Te veel om op te noemen. Om te beginnen mogen ze de "soldaten" een wat betere conditie geven.
Ik vind het ook zo dom dat als je van een muur van 2 meter hoog springt je half dood bent. Ja nogal logisch als je je benen gestrekt houdt. Laat ze dan door hun knieën gaan ofzo :/quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Te veel om op te noemen. Om te beginnen mogen ze de "soldaten" een wat betere conditie geven.
Dikke kans dat dat bestuurbare autootje en die camera killstreaks worden, dus dat halen ze er niet uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:47 schreef KneusTeun het volgende:
care packages eruit! terug naar choppers,airstrikes en uav.
Weg met heartbeat sensors en commando en al die andere kut perks die je super natural maken.
Dat snap ik, maar dat is wat ze hadden moeten doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:34 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Dikke kans dat dat bestuurbare autootje en die camera killstreaks worden, dus dat halen ze er niet uit.
Sinds MW2 ben je echt een COD Troll geworden he.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat is wat ze hadden moeten doen.
Voor mij wordt dit een budget titel, of ik moet hem net als MW2 bij de launch weer belachelijk goedkoop krijgen.
Ik wordt er moe van dat mensen doen alsof het een top game is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Sinds MW2 ben je echt een COD Troll geworden he.![]()
Wel nu iedere keer gewoon MW2 S&D spelen maar ondertussen de games iedere keer afkraken.
Dat is jou mening.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wordt er moe van dat mensen doen alsof het een top game is.
En dat is het gewoon niet.
En ja ik speel S&D maar dat is dan ook een game mode waar je het minst last heb van al die foute zooi.
Het is gewoon weg een middelmatige game meer niet!
Daarvoor is er toch ook een forum?quote:
Ik wou net zeggen, dat is altijd nog AC2quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daarvoor is er toch ook een forum?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Internetforum
Gelukkig ben ik niet de enige die zo over MW2 denkt.
Als je MW2 als DE GAME van 2009 ziet heb je gewoonweg issue's met games.
Game van 2009 was ook GTA: Ballad Of Gay Tonyquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daarvoor is er toch ook een forum?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Internetforum
Gelukkig ben ik niet de enige die zo over MW2 denkt.
Als je MW2 als DE GAME van 2009 ziet heb je gewoonweg issue's met games.
Ben nu overigens de demo aan het downloaden voor wat misschien de game van 2010 wordtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Game van 2009 was ook GTA: Ballad Of Gay Tony
Staat Mafia 2 er al op dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben nu overigens de demo aan het downloaden voor wat misschien de game van 2010 wordt
AC: Brotherhood?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben nu overigens de demo aan het downloaden voor wat misschien de game van 2010 wordt
Je schrijft Batman: Arkham Asylum verkeerdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat is altijd nog AC2
Nee Rossdale, neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je schrijft Batman: Arkham Asylum verkeerd
Ik de vorige delen van die games nog nooit gespeeld..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:32 schreef Michhas het volgende:
Jongens kom op, dit is toch gruwelijk
Hoe kan 1 van deze 2 games nou niet de beste uit 2010 wordenOja ik weet het al, niet!
Dan moet je die trailers ff checken, dan weet je hoe vet ze gaan worden hahaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik de vorige delen van die games nog nooit gespeeld..![]()
Goty van 2010 tot nu toe is nog steeds RDR maar kan nog Mafia 2, Halo Reach, Black Ops, Fifa 11 of F12010 worden
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je schrijft Batman: Arkham Asylum verkeerd
Ja ik vond hem wel vet maar hij kon zeker beter! Ik denk dat deel 2 wel een stuk vetter zal zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat was een game die niet gehyped werd van tevoren en toch EPISCH was!
Ik denk dat dat ook mijn GOTY was.
Assasins creed 2 vond ik ook wel echt tof, een hele verbetering als je vergelijkt met 1.
Edit: star wars force unleashed vond ik echt 3x ruk. En ik ben een star wars fanboy!
Of nietquote:
mede daaromquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Of nietVooral die dude met die knots en die doek voor zijn mond, die ziet er zo gruwelijk uit
je moet maar eens op hem letten
Idd! Hb-sensor, commando en noobtube eruit! En shotgun als primary..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:47 schreef KneusTeun het volgende:
care packages eruit! terug naar choppers,airstrikes en uav.
Weg met heartbeat sensors en commando en al die andere kut perks die je super natural maken.
Oohja dat is vandaag he, zo maar even checkenquote:
Toch wel een beetje een faalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:50 schreef Xblister het volgende:
[..]
Oohja dat is vandaag he, zo maar even checken
Heb het filmpje nog is terug gekeken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:34 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Dikke kans dat dat bestuurbare autootje en die camera killstreaks worden, dus dat halen ze er niet uit.
Hoe kan je dat zien aan twee filmpjes zonder gameplay?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:32 schreef Michhas het volgende:
Jongens kom op, dit is toch gruwelijk
Hoe kan 1 van deze 2 games nou niet de beste uit 2010 wordenOja ik weet het al, niet!
Ik wist het wel, maar was het even vergeten. sorry faalmayorquote:
Omdat ik de gameplay ook al heb gezien?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoe kan je dat zien aan twee filmpjes zonder gameplay?
Ik heb het over de game niet dat je het vergeten bentquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:20 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ik wist het wel, maar was het even vergeten. sorry faalmayor
Aha.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat ik de gameplay ook al heb gezien?
Neuh, het is weer dinsdag, tijd om te zuipenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:55 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Hij is leuk he?Nog mensen online zo?
aah zo, in dat geval heb je helemaal gelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb het over de game niet dat je het vergeten bent
Nog MW2 doen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:10 schreef Xblister het volgende:
[..]
aah zo, in dat geval heb je helemaal gelijk
WHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/requesting_uav.html
LOL zo spelen rossdale,soldmayor en xblister ook XD
Nee ik camp toch altijd?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef KneusTeun het volgende:
Hij heeft geen striker in zijn klauwenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef KneusTeun het volgende:
True that!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij heeft geen striker in zijn klauwen
Haha ik vind hem wel grappigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef KneusTeun het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:49 schreef Michhas het volgende:
![]()
Ik hou er van om dit te doen! Funny as hell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Ode aan jouquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Was wel weer leuk
En de M240 gemasteredAlleen nog de AK
Als ik hem heb zal ik wel een foto makenquote:
Dat gaat dan weer te verquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:55 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Als ik hem heb zal ik wel een foto maken
Ach ja, AK is prima allround wapen wat met wat geluk tegen het weekend gehaald is.
En Rossdale met 2 multikills op Afghan met RPG, en mister met zijn openings tripletube![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat gaat dan weer te ver![]()
Haha ja mooi potjeRossdale is ook zo'n held, je hoort niks van hem en ineens, POW! Multikill
heerlijk
Weet je zeker dat alle poorten open hebt gegooid?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:24 schreef versteegrob het volgende:
Ben bezig om mijn nat type op de ps3 op open te krijgen ipv moderate
Heb de volgende handleiding doorgelopen http://portforward.com/en(...)Modern_Warfare_2.htm
Router ip is 192.168.1.1
Heb het volgende ip gebruikt 192.168.1.11
Nu heb ik alles ingesteld op de ps3 en dit is het overzicht
ip adres 192.168.1.11
standaardrouter 192.168.1.1
Echter staat mijn nat type nu nog steeds op moderate ipv open, wat kan ik nog anders doen.
Net nog even gekeken met PFPortCheck of de poorten open staan. Ze zijn wel te pingen maar de poort is niet open of bereikbaar.
Het gamen kan overigens prima op de ps3 maar wil de poort op open hebben ivm snelheid.
http://portforward.com/ probeer het daar eensquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:24 schreef versteegrob het volgende:
Ben bezig om mijn nat type op de ps3 op open te krijgen ipv moderate
Heb de volgende handleiding doorgelopen http://portforward.com/en(...)Modern_Warfare_2.htm
Router ip is 192.168.1.1
Heb het volgende ip gebruikt 192.168.1.11
Nu heb ik alles ingesteld op de ps3 en dit is het overzicht
ip adres 192.168.1.11
standaardrouter 192.168.1.1
Echter staat mijn nat type nu nog steeds op moderate ipv open, wat kan ik nog anders doen.
Net nog even gekeken met PFPortCheck of de poorten open staan. Ze zijn wel te pingen maar de poort is niet open of bereikbaar.
Het gamen kan overigens prima op de ps3 maar wil de poort op open hebben ivm snelheid.
Had nog geen tijd om te wachten, ga gelijk vanmiddag even bekijken en anders maak ik een screenshot. Het gaat me lukken want het spel is en blijft zo vetquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Weet je zeker dat alle poorten open hebt gegooid?
Als je het net hebt gedaan kan het even duren voordat je NAT open wordt, restart je console ff of wacht even een uurtje.
Check ook even of er geen ander apparaat in je netwerk is met hetzelfde IP-adres, dat wil nog wel eens voorkomen en dan doet hij het ook niet.
Groundwarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:43 schreef SoldMayor het volgende:
Gisteren in een potje Groundwar was ik aardig bezig. En had 2 capepackges en 1 emergency air drop. Totaal dus 6 crates. Ik gooi die dingen neer.. en jawel hoor.. ENEMY NUKE![]()
![]()
Ik kon nog net zien wat er allemaal in mijn packages zat.
1 chopper gunner
2 Harriers
1 Attack Helicopter
1 Presicion Airstrike
1 Counter UAV
![]()
Aids.
Dat viel wel mee. Even later ging ik Team Deatmatch Express doen. En daar zaten alleen maar noobtubers. Zelfs de winning kill came was een noobtube. Toen ben ik maar weer S&D gaan doen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
GroundwarAlleen maar knurftjes die voor de kills gaan ipv de objectives
Oh en een tubefest van jewelste...
quote:
Inderdaad. Laatst ook weer last man standing met M240 en striker. Huppa, de striker maar pakken en die 3 lui neerschieten + defusenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
![]()
Iedereen loopt sneaky rond met Silecend Weapons op maar niet op te vallen. Helemaal stil in zo'n map tijdens S&D. En dan in eens hoor je: BAM BAM BAM BAM BAM BAMstriker attack.
Ik heb wel het idee dat je me stalkt trouwensquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:57 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Inderdaad. Laatst ook weer last man standing met M240 en striker. Huppa, de striker maar pakken en die 3 lui neerschieten + defusen![]()
Dat was een goeie top destijds rossdale, over hoe goed de striker is
Tele2 - devolink 2020quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:34 schreef biertank het volgende:
Welke modem en isp provider heb je?
Ik heb zelf namelijk hetzelfde probleem met zyxcel + telfort.
Gezocht op inet, kwam veel mensen tegen met hetzelfde probleem, maar geen oplossing.
Ja dat het waarschijnlijk aan het modem oid lag.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sta ik lekker met Lips uit mijn koekie te gaan met Blondie, word ik doodgespamd met invites om MW2 te spelen
HEb ik ook, gewoon een hele ip-range alle ports voor me xbox gegevenquote:
RPG gebruikte ik al voordat ik wist dat jij dat deed (jij was nog geeneens 65 toen volgens mijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat je me stalkt trouwens
Ben ik lyrisch over de Javelin, Fsmxi aan de javelin
Rag ik rond met de strikert, Fsmxi aan de striker
Ben ik lekker lame multikills aan het maken met de RPG, Fsmxi aan de RPG
Sta ik lekker met Lips uit mijn koekie te gaan met Blondie, word ik doodgespamd met invites om MW2 te spelen
Hahahaha ja dat was erg leukquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat je me stalkt trouwens
Ben ik lyrisch over de Javelin, Fsmxi aan de javelin
Rag ik rond met de strikert, Fsmxi aan de striker
Ben ik lekker lame multikills aan het maken met de RPG, Fsmxi aan de RPG
Hehe ja dat kan hoor, maar het viel me gewoon opquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:58 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
RPG gebruikte ik al voordat ik wist dat jij dat deed (jij was nog geeneens 65 toen volgens mij) Javelin ook altijd wel tof gevonden. Striker mede door jou mede doordat ik iedere prestige een andere shotgun pak.
Ik heb me ziek gelachen toen jij gisteren zo in de killcam langs kwam lopen in Rundown.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:49 schreef Michhas het volgende:
![]()
Ik hou er van om dit te doen! Funny as hell
Die was hilarisch jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:57 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Ik heb me ziek gelachen toen jij gisteren zo in de killcam langs kwam lopen in Rundown.
Vanavond weer ff potje! Ik zal de afwas van te voren doen
http://xboxlivecode.nl/quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:33 schreef BobLeSponge het volgende:
Waar halen jullie eigenlijk je MS points? Ik zag bij Xbox.com 1000 voor 12,-
Het gaat over mij toch? Ja het blijft leuk, vooral in S&D als last man standingquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:57 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Ik heb me ziek gelachen toen jij gisteren zo in de killcam langs kwam lopen in Rundown.
Vanavond weer ff potje! Ik zal de afwas van te voren doen
Ik denk niet dat de baas dat leuk vindquote:
Vanwege dat ie bij de tegenstander zatquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:41 schreef SoldMayor het volgende:
Zo dat was weer een flinke middag MW2.
Teun waarom joinde je de laatste keer niet?
Ja maar toen we nog in de lobby zaten stuurde ik nog 2keer invite.. majaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vanwege dat ie bij de tegenstander zat
Hij was net bij ze Harrier Strike jonguhhhhhquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja maar toen we nog in de lobby zaten stuurde ik nog 2keer invite.. maja
Nope, vanavond borrel en ik kan uit eigen ervaring vertellen dat bezopen mw2 spelen voor geen meter luktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:48 schreef Michhas het volgende:
Hahaha aaaight! Iemand anders vanaaf nog online?
Owwwwwwwwwquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij was net bij ze Harrier Strike jonguhhhhh
Truequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nope, vanavond borrel en ik kan uit eigen ervaring vertellen dat bezopen mw2 spelen voor geen meter lukt
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nope, vanavond borrel en ik kan uit eigen ervaring vertellen dat bezopen mw2 spelen voor geen meter lukt
Zie posts hierbovenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:10 schreef kutkabouter het volgende:
vanavond mensen die gaan spelen? ik ben weer thuis en ik heb ontzettend veel zin in hilarische mw2 madness met de fokkers
Ik ben er natuurlijk weerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:48 schreef Michhas het volgende:
Hahaha aaaight! Iemand anders vanaaf nog online?
heb jij al een kamer?quote:
quote:
Sorryquote:
Sick!!!1!EINZ!quote:
zal je toevoegenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:14 schreef leeroy het volgende:
vandaag voor het eerst een nuke gehaald! 1e x faalde ik! Was het potje afgelopen...
Daarna kwamen we in een game met wacke belgen/limburgers!
Toen was het gelukkig wel raak!
Speel de laatste tijd veel samen met een maat
Wie wil toevoegen op psn mag dat de ID'S zijn:
kleppie_leeroy
pogalli
Neej ik speelde met maraton lightweight ninjaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:32 schreef xSoDx het volgende:
[..]
zal je toevoegen
BensterNL @ psn.
en je nuke toch niet met one man army + noobtube eh ?
Ik net continu MVP en toch verliezenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:23 schreef kutkabouter het volgende:
net met mister90 in een partij tegen 5 knifers en 1 gewoon iemand. het was echt prijsschieten, en toch verliezen
Ja, fucking irritant.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:23 schreef kutkabouter het volgende:
net met mister90 in een partij tegen 5 knifers en 1 gewoon iemand. het was echt prijsschieten, en toch verliezen
ik leegde er steeds mijn AA-12 magazijn opquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, fucking irritant.
Kill it with a noobtube.![]()
We stonden wel steeds positief.
En Fsmxi, potje nadat jij weg was had ik wel mn EMP gehaald.
Haha.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik leegde er steeds mijn AA-12 magazijn oplike clay pigeons
S&D op Rust, wat een faalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:14 schreef Fsmxi het volgende:
Een party van 11 man
Echt faal dat je dan aangewezen bent op private matches
Installeer PS3 media player je op je PC, ga via je Xbox naar het scherm waar je video's, geluid of plaatjes kunt displayen. Kies pictures, Connect met PS3 Media Player, zoek een leuk plaatje op je PC en klik op "Use as background"quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:22 schreef BobLeSponge het volgende:
He Fsmxi, we hadden het gisteren over het veranderen van je achtergrond van je xbox. Is er nog iemand vanavond ergens tussen 19 en 21 uur?
Ja precies of met een USB stick kom je er ook. Die youtube film geeft ook een template waarin je precies ziet wat je wel en niet ziet. Maar ik ga dat PS3 dingetje nog wel ff uitproberen vanavond. Ik word nog wel eens zo'n Xbox ninja als julliequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Installeer PS3 media player je op je PC, ga via je Xbox naar het scherm waar je video's, geluid of plaatjes kunt displayen. Kies pictures, Connect met PS3 Media Player, zoek een leuk plaatje op je PC en klik op "Use as background"
Tadaaaaaaaaaa
Wat een held ben ik toch ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:02 schreef Rossdale het volgende:
"Of allemaal tegelijk aan de Singleplayer beginnen en kijken wie er als eerste klaar is"
Ja precies, daar kwam ik ook achterquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:37 schreef KneusTeun het volgende:
LOL net ff een dashboard gemaakt, maar dat oranje is dus soms wel zichtbaar XD
Dat oranje gedoe doe je toch niks mee denk ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:56 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben ook aan het kloten geweest, en hat ff dit http://grab.by/5T4a gemaakt, maar nu dus dat oranje weghalen :S
Maar zoek nog even een leuk idee om wat mee te doen.
vanavond potje?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:49 schreef Parvus het volgende:
Kan iemand van de fokkers me toevoegen? xbox: Idovon
Pfft, gewoon ff deze bazenwallpaper d'rop geknald.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:50 schreef BobLeSponge het volgende:
net ff deze gemaakt: http://img695.imageshack.us/img695/632/backgroundghost.jpg Ben benieuwd hoe hij er op de xbox uit ziet.
Donequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:49 schreef Parvus het volgende:
Kan iemand van de fokkers me toevoegen? xbox: Idovon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |