Damn you!!!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:49 schreef Tauchmeister het volgende:
Ben er de komende tijd niet bij, zit vanaf morgen in Florida. Bye
in canada is het nog goedkoperquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Damn you!!!!!
Kan ik dingen bij jou bestellen? heb nog wat paintball parts nodig
Wanneer kom je terug dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
in canada is het nog goedkopermaargoed ik ben met m'n ouders en mijn ma... nouja sommigen hier weten wel wat ze van wapens/geweld vindt
en ja, paintball valt onder geweld
Whuuuut?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:29 schreef Parvus het volgende:
Ik heb nu de Turtle Beach x11. Aanradertje!
Joepiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:38 schreef PierreTT het volgende:
Even het nieuws van de dag: Ik ben na 26000 kills, jaja 26000,eindelijk de 1:1 kill-death ratio gepasseerdstond 1500 kills achter, nu allemaal weggewerkt
Dat was ook mijn reactiequote:
Echte bazen hebben op z'n minst 3:1quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was ook mijn reactiehet heeft ook zo vertiefd lang geduurd, maar nu hoor ik eindelijk bij de club van echte bazen
Echte bazen hebben >2quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was ook mijn reactiehet heeft ook zo vertiefd lang geduurd, maar nu hoor ik eindelijk bij de club van echte bazen
2000quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:05 schreef PierreTT het volgende:
Jaaa, dat komt eraan, over een potje of 2000 moet ik dat wel bereikt hebben
Nee USA is wel goedkoper en ze hebben meer.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
in canada is het nog goedkopermaargoed ik ben met m'n ouders en mijn ma... nouja sommigen hier weten wel wat ze van wapens/geweld vindt
en ja, paintball valt onder geweld
Die heb ik helaas ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:29 schreef Parvus het volgende:
Glorieuze tijden toen jij begon te schreeuwen maar vergeten was je headset te ontkoppelenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:21 schreef kutkabouter het volgende:
en mijn ma... nouja sommigen hier weten wel wat ze van wapens/geweld vindt
Helaas? Niet tevreden mee? Ik heb 'm nu een paar dagen en tot nu toe bevalt ie prima. Snap alleen niet dat als je dat usb-stekkertje in de xbox laat zitten, en de xbox gewoon uitzet, dat groene lampje steeds blijft branden.. Haal hem nu steeds eruit als ik stop..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:08 schreef KneusTeun het volgende:
Die heb ik helaas ook
Had eerst 2 px21 maar die gingen allebei kapot, en wou eigenlijk astro's maar die levering is crap
Vind hem wel heel goed werken etc.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:20 schreef Parvus het volgende:
[..]
Helaas? Niet tevreden mee? Ik heb 'm nu een paar dagen en tot nu toe bevalt ie prima. Snap alleen niet dat als je dat usb-stekkertje in de xbox laat zitten, en de xbox gewoon uitzet, dat groene lampje steeds blijft branden.. Haal hem nu steeds eruit als ik stop..
Hoezo lees ik dat je genoeg hebt van MW2? ga je niet meer S&D doen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:15 schreef Xblister het volgende:
Gisteren weer wat mensen helemaal gek gemaakt op scrapyard, rondrennen met m´n tactical knife. heerlijk!
Vast wel, maar ik heb altijd genoeg van dat kutspel, maar toch begin ik er steeds weer aanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo lees ik dat je genoeg hebt van MW2? ga je niet meer S&D doen?
Afkicken hequote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:48 schreef Xblister het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik heb altijd genoeg van dat kutspel, maar toch begin ik er steeds weer aan
Denk je dat de verslaving eindelijk een beetje aan het afnemen is, begint alles weer opnieuw in november. Heeft niet zoveel zin dus ;Dquote:
Hahaha true, maar dan is het legitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:55 schreef Parvus het volgende:
[..]
Denk je dat de verslaving eindelijk een beetje aan het afnemen is, begint alles weer opnieuw in november. Heeft niet zoveel zin dus ;D
Het boutste Dunglish dat ik in tijden gezien heb manquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:46 schreef FUUUU het volgende:
Mijn tekst van m'n xboxlive profiel gebruikt voor de OP wat een eer
Boeiend, why so serieusquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:46 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Het boutste Dunglish dat ik in tijden gezien heb man
Ik kijk af en toe of er iemand online is, maar alleen rossiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb de hele dag mw2 gedaan .. nu is er niemand meer dus..
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb de hele dag mw2 gedaan .. nu is er niemand meer dus..
Voeg me maar ff toequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe of er iemand online is, maar alleen rossie
Toch welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:29 schreef Parvus het volgende:
Dat was idd geweldigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Glorieuze tijden toen jij begon te schreeuwen maar vergeten was je headset te ontkoppelenen wij maar meegenieten
Ik heb echt geen idee meer, ik werd net wakker, mijn huisgenoot ligt met twee controllers op de bank terwijl modern warfare aanstaat en ik lig in bed met een schaal frituurhapjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:35 schreef SoldMayor het volgende:
Zo dat was weer een legendarische avond MW2![]()
Dat laatste potje zocht ik echt niet meer![]()
OWJA en PIERRETT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHA, was echt geniaal ja, wij een potje van 8 rondes s&d . allemaal vet spannend, de laatste ronde. komt pierre erin pakt de bom en gaat rondjes rennen tot de tijd voorbij isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee meer, ik werd net wakker, mijn huisgenoot ligt met twee controllers op de bank terwijl modern warfare aanstaat en ik lig in bed met een schaal frituurhapjes
Oh sorry daarvoor dan, ik probeerde ondertussen ook te friturenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:37 schreef Xblister het volgende:
[..]
HAHA, was echt geniaal ja, wij een potje van 8 rondes s&d . allemaal vet spannend, de laatste ronde. komt pierre erin pakt de bom en gaat rondjes rennen tot de tijd voorbij is. Hele potje verneukt. haha
haha maakt niet uit, was wel echt te grappigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh sorry daarvoor dan, ik probeerde ondertussen ook te frituren
http://www.consoleshop.nlquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toch wel? Weet nog niet welke ik wil
. Waar heb je hem ergens gekocht
?
Die shop is veel te duur!!!!!!!!!!!quote:
Weet ik maar ik heb poen zat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die shop is veel te duur!!!!!!!!!!!
PX21 kost daar 99,- terwijl hier bij de winkel 79.-
De X11 kost daar ook 99,- en hier in de winkel 59,-!
Serieus heb je verder rondgekeken? de advies prijs is ook gewoon 59,-
Nou kom eens met de links dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die shop is veel te duur!!!!!!!!!!!
PX21 kost daar 99,- terwijl hier bij de winkel 79.-
De X11 kost daar ook 99,- en hier in de winkel 59,-!
Serieus heb je verder rondgekeken? de advies prijs is ook gewoon 59,-
Ja dat waren een paar erg snelle potjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:40 schreef dreamzk het volgende:
Was ook weer even lachen met Pierre, eerst team tactical (blijft baas als je in een party van 4 zit) en daarna sabotage. Volgens mij hebben we geen enkel potje verloren
Spreek jullie allemaal over een week als ik weer terug ben uit friesland.
http://gameshoptwente.nl/gameshop/default.asp?id={9441F1F2-0320-4F17-8201-4E6D620AAFCD}quote:
die Laatste had ik dus eerst gekocht. (voor 79,- btw)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.consoleshop.nl(...)eadset-xbox-360.html
Of deze
http://www.consoleshop.nl(...)ps3-xbox-360-pc.html
Haha, was echt hilarisch.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:35 schreef SoldMayor het volgende:
Zo dat was weer een legendarische avond MW2![]()
Dat laatste potje zocht ik echt niet meer![]()
OWJA en PIERRETT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De X11 dus?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
die Laatste had ik dus eerst gekocht. (voor 79,- btw)
Maar die werkte niet bij mij op de xbox, de tweede ook niet en heb toen maar de xbox versie genomen.
Ja dat is diegene die ik nu heb, de PX21 deed het niet op me xbox. (2 geprobeerd)quote:
Neem eens een iphone meequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:00 schreef kutkabouter het volgende:
canada was dus wel goedkoper, in ieder geval ergens afgelegen achterin de rocky mountains, maar dat moet ook wel, anders verkopen ze niks![]()
maar OT: geen mw2 meer voor mij denk ik, volgende week als ik terugkom meteen introweek en daarna een of andere wiskunde toets om m'n niveau te checken, daarna meteen aan de bak dus voorlopig helegaar geen xbox meer
heb ik ook al naar gekekenquote:
Forza 3quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
Serieus, wat een kankerspel!![]()
Iemand suggesties voor een ander? shooter/actie..
Oh volgens mij kun je ze ook zo meenemen hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
heb ik ook al naar gekekengeen zin om aan een amerikaans abbo vast te zitten obvious
bovendien hebben m'n ouders gezegd dat ik nog een blackberry krijg voor mijn slagen als we terug zijn in nederland
![]()
ja ik ben een verwend kut kabouter kind
Sinds wanneer heb je forza 3quote:
Beter doe ik het niet, want dan word het weer 2 uurquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:28 schreef Michhas het volgende:
Iemand over een half uurtje nog online?
Oeh, die ligt een beetje stof te happen, binnenkort weer eens spelenquote:
Ik doe dan ook wel mee,quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oeh, die ligt een beetje stof te happen, binnenkort weer eens spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is een shooter he...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:15 schreef Xblister het volgende:
Gisteren weer wat mensen helemaal gek gemaakt op scrapyard, rondrennen met m´n tactical knife. heerlijk!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:43 schreef PierreTT het volgende:
Klopt, het ging allemaal fout toen de sambuca op de bar kwam
Nou ik doe meequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hahahahaquote:
Sinds zo'n 2 weken voor de launch toen ik de game gereviewd hebquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh volgens mij kun je ze ook zo meenemen hoor
[..]
Sinds wanneer heb je forza 3?
Mooi met een paar lui racen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice,quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:44 schreef xSoDx het volgende:
Ground war domination..
[ afbeelding ]
silenced uzi + spas12 , scavenger, stopping power, ninja
predator missle, attack heli, chopper gunner.
3 missles, 3 helis, 2 gunners![]()
net niet m'n 3 gunner
eerlijk? per ongelukquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nice,
Maar waarom een attack heli ipv een harrier?
Die 2 na onderste van de tegenpartij, slacentrifugequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:44 schreef xSoDx het volgende:
Ground war domination..
[ afbeelding ]
silenced uzi + spas12 , scavenger, stopping power, ninja
predator missle, attack heli, chopper gunner.
3 missles, 3 helis, 2 gunners![]()
net niet m'n 3 gunner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |