Damn you!!!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:49 schreef Tauchmeister het volgende:
Ben er de komende tijd niet bij, zit vanaf morgen in Florida. Bye
in canada is het nog goedkoperquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Damn you!!!!!
Kan ik dingen bij jou bestellen? heb nog wat paintball parts nodig
Wanneer kom je terug dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
in canada is het nog goedkopermaargoed ik ben met m'n ouders en mijn ma... nouja sommigen hier weten wel wat ze van wapens/geweld vindt
en ja, paintball valt onder geweld
Whuuuut?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:29 schreef Parvus het volgende:
Ik heb nu de Turtle Beach x11. Aanradertje!
Joepiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:38 schreef PierreTT het volgende:
Even het nieuws van de dag: Ik ben na 26000 kills, jaja 26000,eindelijk de 1:1 kill-death ratio gepasseerdstond 1500 kills achter, nu allemaal weggewerkt
Dat was ook mijn reactiequote:
Echte bazen hebben op z'n minst 3:1quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was ook mijn reactiehet heeft ook zo vertiefd lang geduurd, maar nu hoor ik eindelijk bij de club van echte bazen
Echte bazen hebben >2quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was ook mijn reactiehet heeft ook zo vertiefd lang geduurd, maar nu hoor ik eindelijk bij de club van echte bazen
2000quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:05 schreef PierreTT het volgende:
Jaaa, dat komt eraan, over een potje of 2000 moet ik dat wel bereikt hebben
Nee USA is wel goedkoper en ze hebben meer.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
in canada is het nog goedkopermaargoed ik ben met m'n ouders en mijn ma... nouja sommigen hier weten wel wat ze van wapens/geweld vindt
en ja, paintball valt onder geweld
Die heb ik helaas ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:29 schreef Parvus het volgende:
Ik heb nu de Turtle Beach x11. Aanradertje!
Glorieuze tijden toen jij begon te schreeuwen maar vergeten was je headset te ontkoppelenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:21 schreef kutkabouter het volgende:
en mijn ma... nouja sommigen hier weten wel wat ze van wapens/geweld vindt
Helaas? Niet tevreden mee? Ik heb 'm nu een paar dagen en tot nu toe bevalt ie prima. Snap alleen niet dat als je dat usb-stekkertje in de xbox laat zitten, en de xbox gewoon uitzet, dat groene lampje steeds blijft branden.. Haal hem nu steeds eruit als ik stop..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:08 schreef KneusTeun het volgende:
Die heb ik helaas ook
Had eerst 2 px21 maar die gingen allebei kapot, en wou eigenlijk astro's maar die levering is crap
Vind hem wel heel goed werken etc.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:20 schreef Parvus het volgende:
[..]
Helaas? Niet tevreden mee? Ik heb 'm nu een paar dagen en tot nu toe bevalt ie prima. Snap alleen niet dat als je dat usb-stekkertje in de xbox laat zitten, en de xbox gewoon uitzet, dat groene lampje steeds blijft branden.. Haal hem nu steeds eruit als ik stop..
Hoezo lees ik dat je genoeg hebt van MW2? ga je niet meer S&D doen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:15 schreef Xblister het volgende:
Gisteren weer wat mensen helemaal gek gemaakt op scrapyard, rondrennen met m´n tactical knife. heerlijk!
Vast wel, maar ik heb altijd genoeg van dat kutspel, maar toch begin ik er steeds weer aanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo lees ik dat je genoeg hebt van MW2? ga je niet meer S&D doen?
Afkicken hequote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:48 schreef Xblister het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik heb altijd genoeg van dat kutspel, maar toch begin ik er steeds weer aan
Denk je dat de verslaving eindelijk een beetje aan het afnemen is, begint alles weer opnieuw in november. Heeft niet zoveel zin dus ;Dquote:
Hahaha true, maar dan is het legitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:55 schreef Parvus het volgende:
[..]
Denk je dat de verslaving eindelijk een beetje aan het afnemen is, begint alles weer opnieuw in november. Heeft niet zoveel zin dus ;D
Het boutste Dunglish dat ik in tijden gezien heb manquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:46 schreef FUUUU het volgende:
Mijn tekst van m'n xboxlive profiel gebruikt voor de OP wat een eer
Boeiend, why so serieusquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:46 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Het boutste Dunglish dat ik in tijden gezien heb man
Ik kijk af en toe of er iemand online is, maar alleen rossiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb de hele dag mw2 gedaan .. nu is er niemand meer dus..
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb de hele dag mw2 gedaan .. nu is er niemand meer dus..
Voeg me maar ff toequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe of er iemand online is, maar alleen rossie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |