Ja, fucking irritant.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:23 schreef kutkabouter het volgende:
net met mister90 in een partij tegen 5 knifers en 1 gewoon iemand. het was echt prijsschieten, en toch verliezen
ik leegde er steeds mijn AA-12 magazijn opquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, fucking irritant.
Kill it with a noobtube.![]()
We stonden wel steeds positief.
En Fsmxi, potje nadat jij weg was had ik wel mn EMP gehaald.
Haha.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik leegde er steeds mijn AA-12 magazijn oplike clay pigeons
S&D op Rust, wat een faalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:14 schreef Fsmxi het volgende:
Een party van 11 man
Echt faal dat je dan aangewezen bent op private matches
Installeer PS3 media player je op je PC, ga via je Xbox naar het scherm waar je video's, geluid of plaatjes kunt displayen. Kies pictures, Connect met PS3 Media Player, zoek een leuk plaatje op je PC en klik op "Use as background"quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:22 schreef BobLeSponge het volgende:
He Fsmxi, we hadden het gisteren over het veranderen van je achtergrond van je xbox. Is er nog iemand vanavond ergens tussen 19 en 21 uur?
Ja precies of met een USB stick kom je er ook. Die youtube film geeft ook een template waarin je precies ziet wat je wel en niet ziet. Maar ik ga dat PS3 dingetje nog wel ff uitproberen vanavond. Ik word nog wel eens zo'n Xbox ninja als julliequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Installeer PS3 media player je op je PC, ga via je Xbox naar het scherm waar je video's, geluid of plaatjes kunt displayen. Kies pictures, Connect met PS3 Media Player, zoek een leuk plaatje op je PC en klik op "Use as background"
Tadaaaaaaaaaa
Wat een held ben ik toch ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:02 schreef Rossdale het volgende:
"Of allemaal tegelijk aan de Singleplayer beginnen en kijken wie er als eerste klaar is"
Ja precies, daar kwam ik ook achterquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:37 schreef KneusTeun het volgende:
LOL net ff een dashboard gemaakt, maar dat oranje is dus soms wel zichtbaar XD
Dat oranje gedoe doe je toch niks mee denk ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:56 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben ook aan het kloten geweest, en hat ff dit http://grab.by/5T4a gemaakt, maar nu dus dat oranje weghalen :S
Maar zoek nog even een leuk idee om wat mee te doen.
vanavond potje?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:49 schreef Parvus het volgende:
Kan iemand van de fokkers me toevoegen? xbox: Idovon
Pfft, gewoon ff deze bazenwallpaper d'rop geknald.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:50 schreef BobLeSponge het volgende:
net ff deze gemaakt: http://img695.imageshack.us/img695/632/backgroundghost.jpg Ben benieuwd hoe hij er op de xbox uit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |