HEb ik ook, gewoon een hele ip-range alle ports voor me xbox gegevenquote:
RPG gebruikte ik al voordat ik wist dat jij dat deed (jij was nog geeneens 65 toen volgens mijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat je me stalkt trouwens
Ben ik lyrisch over de Javelin, Fsmxi aan de javelin
Rag ik rond met de strikert, Fsmxi aan de striker
Ben ik lekker lame multikills aan het maken met de RPG, Fsmxi aan de RPG
Sta ik lekker met Lips uit mijn koekie te gaan met Blondie, word ik doodgespamd met invites om MW2 te spelen
Hahahaha ja dat was erg leukquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat je me stalkt trouwens
Ben ik lyrisch over de Javelin, Fsmxi aan de javelin
Rag ik rond met de strikert, Fsmxi aan de striker
Ben ik lekker lame multikills aan het maken met de RPG, Fsmxi aan de RPG
Sta ik lekker met Lips uit mijn koekie te gaan met Blondie, word ik doodgespamd met invites om MW2 te spelen
Hehe ja dat kan hoor, maar het viel me gewoon opquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:58 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
RPG gebruikte ik al voordat ik wist dat jij dat deed (jij was nog geeneens 65 toen volgens mij) Javelin ook altijd wel tof gevonden. Striker mede door jou mede doordat ik iedere prestige een andere shotgun pak.
Ik heb me ziek gelachen toen jij gisteren zo in de killcam langs kwam lopen in Rundown.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:49 schreef Michhas het volgende:
![]()
Ik hou er van om dit te doen! Funny as hell
Die was hilarisch jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:57 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Ik heb me ziek gelachen toen jij gisteren zo in de killcam langs kwam lopen in Rundown.
Vanavond weer ff potje! Ik zal de afwas van te voren doen
http://xboxlivecode.nl/quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:33 schreef BobLeSponge het volgende:
Waar halen jullie eigenlijk je MS points? Ik zag bij Xbox.com 1000 voor 12,-
Het gaat over mij toch? Ja het blijft leuk, vooral in S&D als last man standingquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:57 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Ik heb me ziek gelachen toen jij gisteren zo in de killcam langs kwam lopen in Rundown.
Vanavond weer ff potje! Ik zal de afwas van te voren doen
Ik denk niet dat de baas dat leuk vindquote:
Vanwege dat ie bij de tegenstander zatquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:41 schreef SoldMayor het volgende:
Zo dat was weer een flinke middag MW2.
Teun waarom joinde je de laatste keer niet?
Ja maar toen we nog in de lobby zaten stuurde ik nog 2keer invite.. majaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vanwege dat ie bij de tegenstander zat
Hij was net bij ze Harrier Strike jonguhhhhhquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja maar toen we nog in de lobby zaten stuurde ik nog 2keer invite.. maja
Nope, vanavond borrel en ik kan uit eigen ervaring vertellen dat bezopen mw2 spelen voor geen meter luktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:48 schreef Michhas het volgende:
Hahaha aaaight! Iemand anders vanaaf nog online?
Owwwwwwwwwquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij was net bij ze Harrier Strike jonguhhhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nope, vanavond borrel en ik kan uit eigen ervaring vertellen dat bezopen mw2 spelen voor geen meter lukt
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nope, vanavond borrel en ik kan uit eigen ervaring vertellen dat bezopen mw2 spelen voor geen meter lukt
Zie posts hierbovenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:10 schreef kutkabouter het volgende:
vanavond mensen die gaan spelen? ik ben weer thuis en ik heb ontzettend veel zin in hilarische mw2 madness met de fokkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |