Haha ik vind hem wel grappigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/requesting_uav.html
LOL zo spelen rossdale,soldmayor en xblister ook XD
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:49 schreef Michhas het volgende:
![]()
Ik hou er van om dit te doen! Funny as hell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Ode aan jouquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Was wel weer leuk
En de M240 gemasteredAlleen nog de AK
Als ik hem heb zal ik wel een foto makenquote:
Dat gaat dan weer te verquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:55 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Als ik hem heb zal ik wel een foto maken
Ach ja, AK is prima allround wapen wat met wat geluk tegen het weekend gehaald is.
En Rossdale met 2 multikills op Afghan met RPG, en mister met zijn openings tripletube![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat gaat dan weer te ver![]()
Haha ja mooi potjeRossdale is ook zo'n held, je hoort niks van hem en ineens, POW! Multikill
heerlijk
Weet je zeker dat alle poorten open hebt gegooid?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:24 schreef versteegrob het volgende:
Ben bezig om mijn nat type op de ps3 op open te krijgen ipv moderate
Heb de volgende handleiding doorgelopen http://portforward.com/en(...)Modern_Warfare_2.htm
Router ip is 192.168.1.1
Heb het volgende ip gebruikt 192.168.1.11
Nu heb ik alles ingesteld op de ps3 en dit is het overzicht
ip adres 192.168.1.11
standaardrouter 192.168.1.1
Echter staat mijn nat type nu nog steeds op moderate ipv open, wat kan ik nog anders doen.
Net nog even gekeken met PFPortCheck of de poorten open staan. Ze zijn wel te pingen maar de poort is niet open of bereikbaar.
Het gamen kan overigens prima op de ps3 maar wil de poort op open hebben ivm snelheid.
http://portforward.com/ probeer het daar eensquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:24 schreef versteegrob het volgende:
Ben bezig om mijn nat type op de ps3 op open te krijgen ipv moderate
Heb de volgende handleiding doorgelopen http://portforward.com/en(...)Modern_Warfare_2.htm
Router ip is 192.168.1.1
Heb het volgende ip gebruikt 192.168.1.11
Nu heb ik alles ingesteld op de ps3 en dit is het overzicht
ip adres 192.168.1.11
standaardrouter 192.168.1.1
Echter staat mijn nat type nu nog steeds op moderate ipv open, wat kan ik nog anders doen.
Net nog even gekeken met PFPortCheck of de poorten open staan. Ze zijn wel te pingen maar de poort is niet open of bereikbaar.
Het gamen kan overigens prima op de ps3 maar wil de poort op open hebben ivm snelheid.
Had nog geen tijd om te wachten, ga gelijk vanmiddag even bekijken en anders maak ik een screenshot. Het gaat me lukken want het spel is en blijft zo vetquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Weet je zeker dat alle poorten open hebt gegooid?
Als je het net hebt gedaan kan het even duren voordat je NAT open wordt, restart je console ff of wacht even een uurtje.
Check ook even of er geen ander apparaat in je netwerk is met hetzelfde IP-adres, dat wil nog wel eens voorkomen en dan doet hij het ook niet.
Groundwarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:43 schreef SoldMayor het volgende:
Gisteren in een potje Groundwar was ik aardig bezig. En had 2 capepackges en 1 emergency air drop. Totaal dus 6 crates. Ik gooi die dingen neer.. en jawel hoor.. ENEMY NUKE![]()
![]()
Ik kon nog net zien wat er allemaal in mijn packages zat.
1 chopper gunner
2 Harriers
1 Attack Helicopter
1 Presicion Airstrike
1 Counter UAV
![]()
Aids.
Dat viel wel mee. Even later ging ik Team Deatmatch Express doen. En daar zaten alleen maar noobtubers. Zelfs de winning kill came was een noobtube. Toen ben ik maar weer S&D gaan doen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
GroundwarAlleen maar knurftjes die voor de kills gaan ipv de objectives
Oh en een tubefest van jewelste...
quote:
Inderdaad. Laatst ook weer last man standing met M240 en striker. Huppa, de striker maar pakken en die 3 lui neerschieten + defusenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
![]()
Iedereen loopt sneaky rond met Silecend Weapons op maar niet op te vallen. Helemaal stil in zo'n map tijdens S&D. En dan in eens hoor je: BAM BAM BAM BAM BAM BAMstriker attack.
Ik heb wel het idee dat je me stalkt trouwensquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:57 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Inderdaad. Laatst ook weer last man standing met M240 en striker. Huppa, de striker maar pakken en die 3 lui neerschieten + defusen![]()
Dat was een goeie top destijds rossdale, over hoe goed de striker is
Tele2 - devolink 2020quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:34 schreef biertank het volgende:
Welke modem en isp provider heb je?
Ik heb zelf namelijk hetzelfde probleem met zyxcel + telfort.
Gezocht op inet, kwam veel mensen tegen met hetzelfde probleem, maar geen oplossing.
Ja dat het waarschijnlijk aan het modem oid lag.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sta ik lekker met Lips uit mijn koekie te gaan met Blondie, word ik doodgespamd met invites om MW2 te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |