Nou niet gaan overdrijven hé!quote:
En verreweg de game waar in ik het minst scheld. Absoluutquote:
[iPWN] (dat is duidelijk te zien!) coolboi (quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die 2 na onderste van de tegenpartij, slacentrifuge
Lol ik heb je nooit erg horen schelden?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En verreweg de game waar in ik het minst scheld. Absoluut
Met MW2 heb ik volgens mijn een scheldratio van 5.14![]()
Heerlijk ja, lekker in de rug geknifed worden. i love itquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En verreweg de game waar in ik het minst scheld. Absoluut
Ik laat meestal dan het woord aan jou overquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Lol ik heb je nooit erg horen schelden?
Ik vind MW2 wel leuk, maar die lobby chat
5.14quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ben net een maandje van m'n MW2 verslaving afgekicktquote:
Ik dolde maar wat hoor, mw2 is echt een kutgamequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:30 schreef BigBif het volgende:
[..]
Ben net een maandje van m'n MW2 verslaving afgekickt
Inderdaad, vandaag maar weer eens kijken of het luktquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:32 schreef Rossdale het volgende:
Gisteravond alleen Pierre online...
En kolere wat was er een lag zeg gister... het liep echt voor geen meter
Ik was er ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:32 schreef Rossdale het volgende:
Gisteravond alleen Pierre online...
En kolere wat was er een lag zeg gister... het liep echt voor geen meter
Nou kijk PierreTT,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou kijk PierreTT,
Soms bestaat het leven meer dan uit alleen MW2.
Zo zal er ook gewerkt moeten worden of uitgegaan moeten worden.
Dank u voor het lezen van dit bericht.!Op zondag/zondagavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik host vanavond een 10de prestige lobby. Stuur een message voor een invite.
Hahahahahahaquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dit dan weer nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hihihihi.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou kijk PierreTT,
Soms bestaat het leven meer dan uit alleen MW2.
Zo zal er ook gewerkt moeten worden of uitgegaan moeten worden.
Dank u voor het lezen van dit bericht.!Klopt, maandagen zijn daar ook erg geschikt voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Zoals wat? Want ik denk dat ze het nog niet wetenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:16 schreef KoningStoma het volgende:
Wederom een verkapte mod van de voorgaande CoD van IW, maar als ze alle bullshit uit MW2 eruit weten te halen ben ik verkocht.
Te veel om op te noemen. Om te beginnen mogen ze de "soldaten" een wat betere conditie geven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zoals wat? Want ik denk dat ze het nog niet weten
En een pakje sigarettenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Te veel om op te noemen. Om te beginnen mogen ze de "soldaten" een wat betere conditie geven.
Ik vind het ook zo dom dat als je van een muur van 2 meter hoog springt je half dood bent. Ja nogal logisch als je je benen gestrekt houdt. Laat ze dan door hun knieën gaan ofzo :/quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Te veel om op te noemen. Om te beginnen mogen ze de "soldaten" een wat betere conditie geven.
Dikke kans dat dat bestuurbare autootje en die camera killstreaks worden, dus dat halen ze er niet uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:47 schreef KneusTeun het volgende:
care packages eruit! terug naar choppers,airstrikes en uav.
Weg met heartbeat sensors en commando en al die andere kut perks die je super natural maken.
Dat snap ik, maar dat is wat ze hadden moeten doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:34 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Dikke kans dat dat bestuurbare autootje en die camera killstreaks worden, dus dat halen ze er niet uit.
Sinds MW2 ben je echt een COD Troll geworden he.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat is wat ze hadden moeten doen.
Voor mij wordt dit een budget titel, of ik moet hem net als MW2 bij de launch weer belachelijk goedkoop krijgen.
Ik wordt er moe van dat mensen doen alsof het een top game is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Sinds MW2 ben je echt een COD Troll geworden he.![]()
Wel nu iedere keer gewoon MW2 S&D spelen maar ondertussen de games iedere keer afkraken.
Dat is jou mening.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wordt er moe van dat mensen doen alsof het een top game is.
En dat is het gewoon niet.
En ja ik speel S&D maar dat is dan ook een game mode waar je het minst last heb van al die foute zooi.
Het is gewoon weg een middelmatige game meer niet!
Daarvoor is er toch ook een forum?quote:
Ik wou net zeggen, dat is altijd nog AC2quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daarvoor is er toch ook een forum?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Internetforum
Gelukkig ben ik niet de enige die zo over MW2 denkt.
Als je MW2 als DE GAME van 2009 ziet heb je gewoonweg issue's met games.
Game van 2009 was ook GTA: Ballad Of Gay Tonyquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daarvoor is er toch ook een forum?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Internetforum
Gelukkig ben ik niet de enige die zo over MW2 denkt.
Als je MW2 als DE GAME van 2009 ziet heb je gewoonweg issue's met games.
Ben nu overigens de demo aan het downloaden voor wat misschien de game van 2010 wordtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Game van 2009 was ook GTA: Ballad Of Gay Tony
Staat Mafia 2 er al op dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben nu overigens de demo aan het downloaden voor wat misschien de game van 2010 wordt
AC: Brotherhood?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben nu overigens de demo aan het downloaden voor wat misschien de game van 2010 wordt
Je schrijft Batman: Arkham Asylum verkeerdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat is altijd nog AC2
Nee Rossdale, neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je schrijft Batman: Arkham Asylum verkeerd
Ik de vorige delen van die games nog nooit gespeeld..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:32 schreef Michhas het volgende:
Jongens kom op, dit is toch gruwelijk
Hoe kan 1 van deze 2 games nou niet de beste uit 2010 wordenOja ik weet het al, niet!
Dan moet je die trailers ff checken, dan weet je hoe vet ze gaan worden hahaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik de vorige delen van die games nog nooit gespeeld..![]()
Goty van 2010 tot nu toe is nog steeds RDR maar kan nog Mafia 2, Halo Reach, Black Ops, Fifa 11 of F12010 worden
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je schrijft Batman: Arkham Asylum verkeerd
Ja ik vond hem wel vet maar hij kon zeker beter! Ik denk dat deel 2 wel een stuk vetter zal zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat was een game die niet gehyped werd van tevoren en toch EPISCH was!
Ik denk dat dat ook mijn GOTY was.
Assasins creed 2 vond ik ook wel echt tof, een hele verbetering als je vergelijkt met 1.
Edit: star wars force unleashed vond ik echt 3x ruk. En ik ben een star wars fanboy!
Of nietquote:
mede daaromquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Of nietVooral die dude met die knots en die doek voor zijn mond, die ziet er zo gruwelijk uit
je moet maar eens op hem letten
Idd! Hb-sensor, commando en noobtube eruit! En shotgun als primary..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:47 schreef KneusTeun het volgende:
care packages eruit! terug naar choppers,airstrikes en uav.
Weg met heartbeat sensors en commando en al die andere kut perks die je super natural maken.
Oohja dat is vandaag he, zo maar even checkenquote:
Toch wel een beetje een faalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:50 schreef Xblister het volgende:
[..]
Oohja dat is vandaag he, zo maar even checken
Heb het filmpje nog is terug gekeken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:34 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Dikke kans dat dat bestuurbare autootje en die camera killstreaks worden, dus dat halen ze er niet uit.
Hoe kan je dat zien aan twee filmpjes zonder gameplay?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:32 schreef Michhas het volgende:
Jongens kom op, dit is toch gruwelijk
Hoe kan 1 van deze 2 games nou niet de beste uit 2010 wordenOja ik weet het al, niet!
Ik wist het wel, maar was het even vergeten. sorry faalmayorquote:
Omdat ik de gameplay ook al heb gezien?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoe kan je dat zien aan twee filmpjes zonder gameplay?
Ik heb het over de game niet dat je het vergeten bentquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:20 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ik wist het wel, maar was het even vergeten. sorry faalmayor
Aha.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat ik de gameplay ook al heb gezien?
Neuh, het is weer dinsdag, tijd om te zuipenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:55 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Hij is leuk he?Nog mensen online zo?
aah zo, in dat geval heb je helemaal gelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb het over de game niet dat je het vergeten bent
Nog MW2 doen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:10 schreef Xblister het volgende:
[..]
aah zo, in dat geval heb je helemaal gelijk
WHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/requesting_uav.html
LOL zo spelen rossdale,soldmayor en xblister ook XD
Nee ik camp toch altijd?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef KneusTeun het volgende:
Hij heeft geen striker in zijn klauwenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef KneusTeun het volgende:
True that!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij heeft geen striker in zijn klauwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |