quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik host vanavond een 10de prestige lobby. Stuur een message voor een invite.
Hahahahahahaquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dit dan weer nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hihihihi.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou kijk PierreTT,
Soms bestaat het leven meer dan uit alleen MW2.
Zo zal er ook gewerkt moeten worden of uitgegaan moeten worden.
Dank u voor het lezen van dit bericht.!Klopt, maandagen zijn daar ook erg geschikt voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Zoals wat? Want ik denk dat ze het nog niet wetenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:16 schreef KoningStoma het volgende:
Wederom een verkapte mod van de voorgaande CoD van IW, maar als ze alle bullshit uit MW2 eruit weten te halen ben ik verkocht.
Te veel om op te noemen. Om te beginnen mogen ze de "soldaten" een wat betere conditie geven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zoals wat? Want ik denk dat ze het nog niet weten
En een pakje sigarettenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Te veel om op te noemen. Om te beginnen mogen ze de "soldaten" een wat betere conditie geven.
Ik vind het ook zo dom dat als je van een muur van 2 meter hoog springt je half dood bent. Ja nogal logisch als je je benen gestrekt houdt. Laat ze dan door hun knieën gaan ofzo :/quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Te veel om op te noemen. Om te beginnen mogen ze de "soldaten" een wat betere conditie geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |