Ik heb heel de dag als ik iets heb gegeten een heel misselijk gevoel, maar vooral dat opgeblazen ken ik. Ik blaas gemiddeld 3 keer per dag op om daarna weer te ontblazen ofzo..... mmmmm klinkt maf. Maar ik herken je gevoel wel hoor Nienna.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:47 schreef -Nienna- het volgende:
Hier ook nog niks vandaag. Ik heb nu al wel een paar dagen een licht zeurend gevoel in mijn onderbuik en gedurende de dag krijg ik eerder keer een opgeblazen gevoel. Als ik 's ochtends wakker word is dat opgeblazen gevoel weg, het zeurende gevoel niet. (Snappen jullie het nog haha).
Misselijk ben ik niet...dit zijn echt de twee kwaaltjes die ik heb op het moment.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:59 schreef J-net het volgende:
[..]
Ik heb heel de dag als ik iets heb gegeten een heel misselijk gevoel, maar vooral dat opgeblazen ken ik. Ik blaas gemiddeld 3 keer per dag op om daarna weer te ontblazen ofzo..... mmmmm klinkt maf. Maar ik herken je gevoel wel hoor Nienna.
Spannend.
Dat zeurende gevoel heb ik normaal niet...tenminste niet voordat ik ongesteld ben. Het voelt een beetje aan als héle lichte menstruatiekrampen, maar die heb ik normaal pas 2 dagen nadat ik ongesteld ben geworden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:02 schreef Jeetjejom het volgende:
-Nienna- heb je dat zeurende gevoel normaal ook? Van een cyclus van hoeveel dagen ben je nu uitgegaan?
Ik vermoed stress, mijn vader is 3 november zeer onverwachts overleden en rond die periode van de 51 dagen hebben we hem uitgestrooid (op zijn verjaardag).quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:47 schreef LadyBlack het volgende:
51 dagen ook heheb je enig idee waar dat door kwam
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:12 schreef Jeetjejom het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij de foto met de 2 testen, de bovenste is van vanmorgen, de onderste van gisteravond
Geloof het ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
Dit zijn 3 streepjes in één week geloof ik he?![]()
25 dagen was je eerste?? Ik zou dan inderdaad een cyclus van 28 dagen aanhouden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb nog geen flauw idee wanneer mn nod gaat zijn.... ik geloof nooit dat ik een cyclus van 25 dagen houd. Maar eind augustus zal het wel ergens zijn
Dankjewel, jij alvast heel veel succes met het op deze aarde zetten van Willem! Hopelijk kunnen we je voorbeeld over 8 maanden volgen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:26 schreef flugeltje het volgende:
[...]
Grizzly, hou moed! Donker wordende streepjes is gewoon heel erg positief
Ik ga jou aflossen geloof ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:28 schreef Jeetjejom het volgende:
Hallo PurpleDaisy's hopelijk ben je hier wel weer snel weg, maar toch welkom!
Nou ja, ik heb nog steeds maar één test over, die wil ik niet verpesten...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:10 schreef Jeetjejom het volgende:
Gws nog altijd geen zin om te testen, misschien mag jij gewoon ook en weet je het niet!
Hier hetzelfde hoor.... klussen is niet veel geweest, wel geklust toen ik draadjes hadquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:08 schreef Boepie het volgende:
Hier weinig aan de hand, klussen is 3x niets geweest, ben ook heel druk, heb er nu ff geen focus op.
NOD 9 aug. is de verwachting
Als je aan het verbouwen bent, moet je toch juist heel veel klussen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor.... klussen is niet veel geweest, wel geklust toen ik draadjes had![]()
We zitten met een verbouwing, weinig tijd... moe...
Dus denk niet dat het hem word deze maand
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:49 schreef grizzlybear het volgende:
[..]
Als je aan het verbouwen bent, moet je toch juist heel veel klussen?
In principe wel...vandaag is dag 37.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
-Nienna- Je zou nu toch moeten kunnen testen toch? Ik hoop het zo voor je!Je kan het toch proberen?
Ik doe al een aantal uurtjes met 1 glaasje ranjaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:18 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Als je nu niet heel veel achter elkaar hebt gedronken gewoon proberen!! ik
word er helemaal zenuwachtig van
Ooooooooow Niennaquote:
Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wel een zwangerschap met een bijzonder tintje.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:25 schreef -Nienna- het volgende:
De traantjes zijn hier ook al gevloeid...heel onwerkelijk dit...
Inderdaad Kolonia...toch die Franse lentebaby haha...(had ik al verteld dat we daar doodgegooid werden met ooievaars...het symbool van de Elzas)...
ik kan het niet geloven....
Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:33 schreef McLaura het volgende:
Er iemand een plasje aan het plegen
*meelevendevriendinnenstress*
Vriendlief heeft kantoor in huis, dus die weet het alquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:31 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wel een zwangerschap met een bijzonder tintje.
Weet vriendlief het al? Of wacht je tot hij thuis is zodat hij niet op kantoor in gelukstranen uitbarst?
Hij reageerde eigenlijk net als ik...vol ongeloof haha.quote:
Volgende maand kom jij er achter aanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:48 schreef Vlindur het volgende:
Joh. Het is al klaar bij mij. Gewoon volgende maand weer verder!
Alle jompels nu naar Nienna hoor! Ze heeft ze verdiend!![]()
![]()
En nu? Beval jij op mijn verjaardag van een gezonde zoon of dochter! Dat en nu!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:49 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Hij reageerde eigenlijk net als ik...vol ongeloof haha.
Het is ook gewoon zo onwerkelijk...we hebben allebei nog heel erg : oke, en nu?
Dat gevoel herken ik hahahaha. Om vervolgens een afspraak te maken met de huisarts, die vervolgens zegt, tja de testen die wij doen zijn hetzelfde als die wat je gewoon bij de drogist krijgt hoor, dus zwanger is zwanger.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:49 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Hij reageerde eigenlijk net als ik...vol ongeloof haha.
Het is ook gewoon zo onwerkelijk...we hebben allebei nog heel erg : oke, en nu?
Daar schieten anderen ook niks mee op en bovendien is dit voor een tweede kindje. We zitten nog maar in ronde 3. Rienk heeft ook 2 jaar geduurdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:54 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik heb zoveel respect voor je Vlindur, dat je meteen aan anderen denkt! Zou geloof ik helemaal verdrinken in zelfmedelijden.......
Helemaal mee eens, dan kan ik er ook nog net bij!quote:Het mag tot 1 september streepjes blijven regenen
Ja, we willen de kindjes graag zo dicht mogenlijk na elkaar. En omdat hij met Rienk dus 'lang' duurde, zijn we dus weer vroeg begonnen. Stel dat het is pas over 2 jaar pas raak is, dan schelen ze alsnog 3 jaar. Snap je?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:00 schreef Jeetjejom het volgende:
(WOW echt al in ronde 3? Dan zijn jullie snel weer aan het klussen geslagen! ik vond dat wij al redelijk snel waren na 1 jaar)
Ik weet nog een pot te staan, daar zit er nog wel één voor je in!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:08 schreef danic het volgende:
Wauw ik ben echt heeeeeeel blij voor alle zwangeren!!!
Maar ik ben stiekem zo bang dat de streepjes straks alweer op zijn
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:30 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik weet nog een pot te staan, daar zit er nog wel één voor je in!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:30 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik weet nog een pot te staan, daar zit er nog wel één voor je in!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Danic heb ik ook nog wel wat streepjes liggen hoor, zijn krijtstreepjes goed?
Iedereen veel sterkte/plezier!Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
Nou, anders teken ik er gewoon nog een paar bijquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:58 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Ik hoop dat er genoeg is voor alle wachtenden in dit topic hahaha
Dr zit er hier ook anderhalf tussen, is nu al leuk voor zequote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:24 schreef Jeetjejom het volgende:
@ Vlindur, ja ik snap het inderdaad wel in jullie situatie, maar was je niet ergens een heel klein beetje bang dat het bij de eerste keer al raak zou zijn? Dan zit je dus echt nog met twee hele kleintjes? Heeft ook wel iets, maar lijkt me zo ontzettend vermoeiend. Maar wat maakt het eigenlijk uit, als het volgende keer raak is, is Rienk al dik anderhalf als nr 2 komt, dus dan is het alweer andere koek natuurlijk! En Jeetjejom, waar bemoei je je eigenlijk mee!
Danic, nee hoor, heb extra veel streepjes moeten inkopen voordat ik toegelaten werd tot dit forum
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:05 schreef grizzlybear het volgende:
Mocht je zin hebben om positieve testen te zien, dan moet je in de spoiler kijken, dit voor iedereen die het misschien nu moeilijk vindt.Oeh, wat een verschil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gaat gewoon goed hoor!
Vast een, er volgen er meer als jullie er zelf ook in geloven.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:05 schreef grizzlybear het volgende:
Vlindur,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is echt balen, veel sterkte en geniet lekker van RIenk!
Nienna! Gefeliciteerd, hopelijk heb ik je niet teveel gepushed (...) maar dat maakt nu niets meer uit he!
Mocht je zin hebben om positieve testen te zien, dan moet je in de spoiler kijken, dit voor iedereen die het misschien nu moeilijk vindt.Erg duidelijk, die streepjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Danic heb ik ook nog wel wat streepjes liggen hoor, zijn krijtstreepjes goed?
Iedereen veel sterkte/plezier!
En nee hoor, je hebt me niet teveel gepusht..toen je het postte had ik de positieve test al in handen
Ik strooi meteen ook heel veel streepjes in het rond voor iedereen die ze nog moet krijgen!!
Waarom is dat gek???? Toegegeven, ik ben ook wel een beetje gekquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:09 schreef _Fonz het volgende:
Beetje gek, dat ik hier als man zijnde post, maar .. WAT EEN GEWELDIG NIEUWS Nienna!!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:01 schreef RockabeIIa het volgende:
grizzlybear, begrijp ik nu goed dat er bij jullie ook dubbele streepjes geplast zijn?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:05 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Daar heb ik ook helemaal overheen gelezen, gefeliciteerd grizzlybear en mevrouw grizzlybear!!!![]()
![]()
Dank jullie wel! Ik heb het bewust nog niet al te duidelijk neergezet, omdat we het toch nog wel erg spannend vinden gezien de vorige 3 keer dat we dubbele streepjes hadden. Zodra we wat zekerder zijn gaan we het pas echt uitgebreid vieren....quote:
Elke dag van de maand sex. 3 keer per dag. Elke maand.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:07 schreef danic het volgende:
blabla
Voor de zekerheid: vanavond s*x!!!
Volgens mijn berekeningen hadden wij dat ook op de 11e of 12e dag! Dus volgens mij is dat helemaal niet zo gek hoor. Wij hadden gewoon vanaf de laatste dag van de menstruatie 2 weken lang om de 2 dagen sexquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:07 schreef danic het volgende:
Tussen alle felicitaties in kom ik weer met een 'vieze vraag'. (alle mannen een andere kant op kijken!)
Ik lees op internet wel eens stukjes over vruchtbaar slijm/andere afscheiding. Nou heb ik dat zelf nooit echt kunnen constateren bij mezelf, maar gisteren en vandaag denk ik het toch eindelijk ontdekt te hebben.
Nu de vraag: kan het zijn dat je dit al rond dag 12 van je cyclus hebt? Als je een cyclus hebt van 31 dagen.
Ik kijk meestal op babybrabbel voor het uitrekenen van mijn meest vruchtbare dagen en eisprong en die berekend dat voor deze maand op 11/12 augustus. Maar daar zit dus bijna een week tussen!
Het is toch niet zo dat ik het al een jaar verkeerd aan het doen ben hè!?
Voor de zekerheid: vanavond s*x!!!
Werkt niet, dan heb je wel kwantiteit, maar geen kwaliteit en dat laatste is wat telt. Beter is het om de dag sex te hebben, zoals grizzly al zegt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:16 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Elke dag van de maand sex. 3 keer per dag. Elke maand.
Nee gewoon 28, maar het volgende is er gebeurd:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:56 schreef Kolonia het volgende:
Jammer GWS en Tankgirl.![]()
Heb je zo'n korte cyclus Tankgirl? 22 dagen?
Uhm...wij hebben afgelopen maand de 'om-de-dag-regel' laten zitten en hebben tijdens onze vakantie dus wel elke dag seks gehad. Na meer dan een jaar heeft het laten zitten van die regel bij ons in ieder geval een beter resultaat gehadquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Werkt niet, dan heb je wel kwantiteit, maar geen kwaliteit en dat laatste is wat telt. Beter is het om de dag sex te hebben, zoals grizzly al zegt.
Uitzonderingen zijn er altijd en die maken het standaard advies echt niet nutteloos.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:06 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Uhm...wij hebben afgelopen maand de 'om-de-dag-regel' laten zitten en hebben tijdens onze vakantie dus wel elke dag seks gehad. Na meer dan een jaar heeft het laten zitten van die regel bij ons in ieder geval een beter resultaat gehad
Ah, op die manier.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:05 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Nee gewoon 28, maar het volgende is er gebeurd:
• 22 juli moest ik ongesteld worden, werd ik niet
• 31 juli/1 augustus kreeg ik last van kleine bloedingen, soort ongesteldheid maar heeeel weinig voor mijn doen.
Vandaar dat ik ben gaan blijven testen (was elke keer negatief trouwens).
Vanmorgen toch maar er vanuit gegaan dat ik 1 augustus ongesteld ben geworden en vanaf die periode de cyclus berekend.
Weet ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn er altijd en die maken het standaard advies echt niet nutteloos.![]()
Maar drie keer sex op een dag doet de kwaliteit toch echt geen goed heb ik begrepen.
Jaaa, ik had een perfecte cyclus van 28 dagen (bijna op het uur). En dan opeens denkt mijn lichaam: goh laat ik de eigenares voor de gek houdenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:15 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ah, op die manier.![]()
Waardeloos is dat, dat je lichaam opeens stom doet.
Had ik ook, werd altijd in de nacht van zaterdag op zondag rond vijf uur wakker van de buikpijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:50 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Jaaa, ik had een perfecte cyclus van 28 dagen (bijna op het uur). En dan opeens denkt mijn lichaam: goh laat ik de eigenares voor de gek houden
Jawel hoor, gewoon om de dag lekker samen sexen, en dat de hele maand langquote:
Ben blij dat ik dan niet de enige ben die zoiets heeft (van superregelmatig naar onregelmatige cyclus). Ik was er van overtuigd dat dat niet kon als je normaal gesproken zo regelmatig ongesteld bent.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:07 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Had ik ook, werd altijd in de nacht van zaterdag op zondag rond vijf uur wakker van de buikpijn.
Maar sinds we voor het echie gaan is het een keer heel kort geweest en een keer heel lang.
Verder is het ook een paar keer 29 of 30 dagen geweest.
Ach ja.
Ik was/ben ook altijd superregelmatig. Toen we ervoor gingen werden mijn cycli langer, soms wel een dag of 33, 34. Ik snapte er niets van en was ervan overtuigd dat ik vervroegd in de overgang aan het raken was. Maar achteraf denk ik dat ik die keren gewoon wél bevrucht ben geweest. Ik had nl vanaf mijn eisprong telkens heel vage ongesteldheidsbuikpijn die ik niet kende. Die had ik ook toen ik daadwerkelijk zwanger was. Dus dat hoorde bij bevruchting. Ik weet bijna zeker dat ik een aantal heel vroege miskramen heb gehad waarbij het vruchtje niet is blijven plakken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:50 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Ben blij dat ik dan niet de enige ben die zoiets heeft (van superregelmatig naar onregelmatige cyclus). Ik was er van overtuigd dat dat niet kon als je normaal gesproken zo regelmatig ongesteld bent.
He Vlindur, wat balen. Als je zelf echt sterk het vermoeden hebt, zou ik ook gewoon snel gaan bellen hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:49 schreef Vlindur het volgende:
Grizzlybear, weet niet of ik je al had gefeliciteerd, maar deze keer blijft het vast wel zitten! Gefeliciteerd!![]()
Ik heb sinds eergisteravond bloed bij het afvegen, maar het zet weer niet door. Dit had ik rond de 21e van juli ook 4 dagen.. Ik gok dat het toch weer de pcos is.. Ik baal, want had echt gehoopt dat het nu wel natuurlijk kon.. Ik denk dat ik maar wat sneller mn fertiliteitsarts bel..
Oeh, dat lijkt mij ook onwijs leukquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:44 schreef J-net het volgende:
Mijn beste vriendin is ook zwanger. Ze had getest vorige week met middagurine en toen was ie negatief en nu met ochtendurine en nu positief.
En we wilden heel graag tegelijk zwanger zijn; nu zijn we op 5 (zij) en 8 (ik) april uitgerekend; voorlopig als we het normale uitrekenschema aanhouden.
Jeeeeej!!!!
Nope geen pijnboompittenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:56 schreef Kolonia het volgende:
Welkom en succes Elynasedai.
Je hebt niet toevallig pijnboompitten gegeten Charmed?![]()
Ik hoop van niet en dat dit een goed teken is.
Dankjewel, als we heel stil blijven fluisteren, dan vliegt ons streepje deze keer misschien niet weg.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:39 schreef RockabeIIa het volgende:
psssst, grizz ook van mij nog veel felicitaties hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
Oeh, spannendquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:58 schreef Take_A_Picture het volgende:
M'n NOD was gisteren maar er is nog niks. Af en toe wel krampen die ik normaal heb als het echt zover is, maar niks!!! Wel annoying, want soms denk je dus, 'ja, daar gaan we weer...' en dan is er niks
We wachten het even af. M'n borsten zijn wel pijnlijk en lijken wat steviger dan normaal, en ik voel me wat vaag, maar dat kan natuurlijk ook m'n verbeelding zijn
Ja maf is dat he!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het maar fascinerend wat je allemaal kan voelen in je lijf als je er op let....het is ook 7 jaar geleden dat ik een natuurlijke cyclus had, dus wel logisch dat het allemaal weer 'nieuw' aanvoelt. Wel jammer dat ik dus al een week last van mn darmen heb
Spannend!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:58 schreef Take_A_Picture het volgende:
Pfffff jeetje net een buikpijn!!! Ik dacht kapot te gaan. Maar niks hoor! Maar denk dat het er wel aan zit te komen. Achja, 1 dag overtijd, wat is dat nou
ik ben gewoon gestopt met de prikpil en kijk wel hoe het verder loopt.quote:Even iets anders: hoe deden jullie dat? Stopten jullie 'gewoon' met de pil en zagen jullie wel, of zijn jullie ook naar je huisarts geweest voor, eh.. ja ik weet niet, "hoi dokter, ik stop met de pil, dus eh heeft u nog leuke informatiedingetjestoestanden voor ons", informatieachtig-gesprek? Is dat per se nodig?
Mjááá ooit heb ik wel eens een bloemen en bijtjesles gehad op schoolquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:19 schreef Jeetjejom het volgende:Ik neem aan dat je wel ongeveer weet hoe kindertjes gemaakt worden toch? Zo niet dan is een gesprek met de dokter misschien nog niet zo'n slecht idee......
owwwwww dat had ik nog geen eens gezienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:59 schreef Kolonia het volgende:
Charmed.![]()
8-9-10 is trouwens wel een hele mooie datum voor een positieve test.![]()
Ben je dan op vakantie?
Ik weet niet.... ik had echt zo'n gevoel dat het raak was...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:53 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Wat balen Charmed Angel, wat kan je lijf je toch voor de gek houden he. Volgende maand gewoon een nieuwe streepjesregen.
Ik zal blij zijn als ik ongesteld ben, ben mezelf ook weer eens ouderwets voor de gek aan het houden. Ik lijk af en toe van alles te voelen maar het is gewoon onmogelijk deze maand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop maar niet te hard, we zijn nog maar net begonnen (en ik heb per 1 sept een nieuwe baan, ze zien me al aankomen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:11 schreef mefke79 het volgende:
* mefke79 komt zeulend met een hardhouten krukje binnensluipen
zo, dat krukje zet ik vast hier neer, ik kom Vlindur gezelschap houden. Haai, Vlindur, net als de vorig keer samen wachten.
Tis een hardhouten krukje, zit voor geen meter, maar dat is ook het doel: ik wil hier niet zo lang zitten dat ik een luie stoel nodig heb. Geen idee of ik veel mee zal posten, we laten het redelijk op z'n beloop. NOD, geen idee, cyclus is weer korter aan het worden, dus nog maar even geen datum in de lijst.Mefke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog zo'n leukerd als Driekus!Succes!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Ehm, zwangerschap 1 nam een maandje of zeven in beslag. Die ging mis met 8 weken wat ik onbewust wist maar wat we pas op echo zagen met 11 weken. Curretage gehad en daarna werd mijn cyclus korter en korter. Miskraam was in juni, zwanger was ik weer in januari, net voordat we allerlei onderzoeken zouden krijgen. En zwanger zijn vind ik vreselijk, mijn rug en bekken waren het daarbij erg met me eens. Dus inderdaad Rocka, laten we hopen dat dat niet terugkomt. Al reken ik daar stiekum wel op.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:25 schreef Linda2205 het volgende:
Mefke, wat leuk! Ik was hier nog niet toen je vorige keer op het wacht-bankje zat, ging het bij Driekus snel/makkelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Ik zou gewoon écht te nieuwsgierig zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:39 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb 'm nog niet in huisEn ik woon in een dorp he, als je daar zo'n test koopt wordt er meteen over je geluld
En 3 dagen over tijd is toch zo shocking niet? Toch?? Ik ben hier nieuw in he
Yepquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:27 schreef Entreri het volgende:
[..]
En Elyna, fan van Robert Jordan?
Bij ons gaat het erg goed, vandaag is mijn vrouw naar de dokter geweest en heeft ze bloed laten prikken. Vrijdag of maandag weten we de uitslag, maar daar verwacht ik niet veel bijzonders van. Ook mag ze nu een afspraak maken met de verloskundige praktijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:27 schreef Entreri het volgende:
[...] Grizzly, still going strong? (of zijn jullie gestopt met testen?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |