abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84888370
Hier vandaag ook nog niks, slijm rond mijn baarmoedermond was ook nog gewoon wit...het zeurende gevoel is er ook nog steeds, nog geen tekenen van een menstruatie dus.
pi_84889220
zohey! hoop nieuws inmiddels, wat super zeg! *O* erg fijn voor jullie dames ;)
ben benieuwd naar de streepjes update.

Hier weinig aan de hand, klussen is 3x niets geweest, ben ook heel druk, heb er nu ff geen focus op.
NOD 9 aug. is de verwachting
pi_84890531
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:08 schreef Boepie het volgende:
Hier weinig aan de hand, klussen is 3x niets geweest, ben ook heel druk, heb er nu ff geen focus op.
NOD 9 aug. is de verwachting
Hier hetzelfde hoor.... klussen is niet veel geweest, wel geklust toen ik draadjes had :P
We zitten met een verbouwing, weinig tijd... moe... ;)

Dus denk niet dat het hem word deze maand ;)
pi_84892538
Gefeliciteerd jeetje-jom!! *O* *O* *O*

Tis hier ook een beetje onvoorspelbaar. we hebben maar 2x geklust en natuurlijk geen idee wanneer ik ongesteld zou moeten worden. We wachten het nog 2 weken af.
pi_84892627
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:46 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hier hetzelfde hoor.... klussen is niet veel geweest, wel geklust toen ik draadjes had :P
We zitten met een verbouwing, weinig tijd... moe... ;)

Dus denk niet dat het hem word deze maand ;)
Als je aan het verbouwen bent, moet je toch juist heel veel klussen?
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_84893002
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:49 schreef grizzlybear het volgende:

[..]

Als je aan het verbouwen bent, moet je toch juist heel veel klussen?
_O-
pi_84893213
Ik moet echt op mijn handen zitten om niet te gaan testen...al die streepjes hier werken bemoedigend :o
Sinds twee dagen heb ik mijn broekriem ook een gaatje losser moeten zetten, maar dat is wel te verklaren met het opgeblazen gevoel natuurlijk. Ondertussen gaat het zeurende gevoel ook niet weg...dus ik twijfel...zou het dan toch...??
pi_84893415
-Nienna- Je zou nu toch moeten kunnen testen toch? Ik hoop het zo voor je! O+ Je kan het toch proberen?
pi_84893697
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
-Nienna- Je zou nu toch moeten kunnen testen toch? Ik hoop het zo voor je! O+ Je kan het toch proberen?
In principe wel...vandaag is dag 37.
Maar misschien is het beter om het met ochtendurine te doen...of zou dat niet zoveel uitmaken (op de testen staat van niet..heb de gewone clearblue).
pi_84893801
Als je nu niet heel veel achter elkaar hebt gedronken gewoon proberen!! ik
word er helemaal zenuwachtig van O-)
pi_84893974
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:18 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Als je nu niet heel veel achter elkaar hebt gedronken gewoon proberen!! ik
word er helemaal zenuwachtig van O-)
Ik doe al een aantal uurtjes met 1 glaasje ranja _O-
Ik vind het ook spannend...aan de ene kant wil ik wel testen, maar aan de andere durf ik weer niet omdat ik toch zo iets heb van...hij is toch negatief.
pi_84894066
Ik heb er een goed gevoel bij, je bent al zolang bezig. Ik zou het gewoon doen!
pi_84894234
Ik ga keihard duimen voor je Nienna :*
pi_84894377
Nienna wat spannend!
jeetje-jom gefeliciteerd, hopelijk worden de strepen lekker donkerder! Dat geldt natuurlijk ook voor jullie Grizzly!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:34:14 #65
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84894383
Ik kom dan wel net kijken, maar ik zou testen Nienna!
pi_84894518
Ik twijfel nog....maar mocht ik wel testen dan horen jullie het snel genoeg ;)
pi_84896049
Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O* Testen... *O*
pi_84896347
Jeetjejom, gefeliciteerd!!!!
Ik post nu even vanuit mijn vakantieadres (boerderijvilla van schoonouders, die zijn op vakantie), ik kan het toch niet laten om jullie allemaal in de gaten te houden ;)!
Hier gebeurd niks spectaculairs, ben maandag terug gekomen van ons weekendje weg met de mannen, en de afgelopen dagen heb ik 2 racewagens klaargemaakt en ondertussen nog even een crematie bezocht, dus voor het klussen was ik veel te moe :(.
pi_84896351
@Grizzly: Ik zie nu helemaal voor me hoe je hyper om je vrouw heen hebt lopen springen afgelopen maanden. :')

Ik hoop het zo voor je Nienna. :*
pi_84896441
Hahaha, je moet inderdaad wel medelijden met haar hebben ja. Ik ben echt best wel erg!
pi_84896979
Klussen? Whaha, das ook een manier om het uit te drukken :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_84897542
Ik wilde heel leuk reageren op Nienna, maar zag dat Grizzly me al voor is geweest _O-
Stom dat je zo hetzelfde denkt!

Nienna ga potverdorie eens testen!! We willen het weten!
pi_84898004
Ja, Nienna, toe! Misschien durf ik dan ook wel! :o ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_84898082
Nienna, spannend!!!!

En Vlindur, just pee on it!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_84898238
:o

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')