Hier hetzelfde hoor.... klussen is niet veel geweest, wel geklust toen ik draadjes hadquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:08 schreef Boepie het volgende:
Hier weinig aan de hand, klussen is 3x niets geweest, ben ook heel druk, heb er nu ff geen focus op.
NOD 9 aug. is de verwachting

Als je aan het verbouwen bent, moet je toch juist heel veel klussen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor.... klussen is niet veel geweest, wel geklust toen ik draadjes had![]()
We zitten met een verbouwing, weinig tijd... moe...
Dus denk niet dat het hem word deze maand

quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:49 schreef grizzlybear het volgende:
[..]
Als je aan het verbouwen bent, moet je toch juist heel veel klussen?

In principe wel...vandaag is dag 37.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
-Nienna- Je zou nu toch moeten kunnen testen toch? Ik hoop het zo voor je!Je kan het toch proberen?

Ik doe al een aantal uurtjes met 1 glaasje ranjaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:18 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Als je nu niet heel veel achter elkaar hebt gedronken gewoon proberen!! ik
word er helemaal zenuwachtig van

Ooooooooow Niennaquote:

Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wel een zwangerschap met een bijzonder tintje.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:25 schreef -Nienna- het volgende:
De traantjes zijn hier ook al gevloeid...heel onwerkelijk dit...
Inderdaad Kolonia...toch die Franse lentebaby haha...(had ik al verteld dat we daar doodgegooid werden met ooievaars...het symbool van de Elzas)...
ik kan het niet geloven....

Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:33 schreef McLaura het volgende:
Er iemand een plasje aan het plegen
*meelevendevriendinnenstress*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |