Oeh, dat lijkt mij ook onwijs leukquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:44 schreef J-net het volgende:
Mijn beste vriendin is ook zwanger. Ze had getest vorige week met middagurine en toen was ie negatief en nu met ochtendurine en nu positief.
En we wilden heel graag tegelijk zwanger zijn; nu zijn we op 5 (zij) en 8 (ik) april uitgerekend; voorlopig als we het normale uitrekenschema aanhouden.
Jeeeeej!!!!
Nope geen pijnboompittenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:56 schreef Kolonia het volgende:
Welkom en succes Elynasedai.
Je hebt niet toevallig pijnboompitten gegeten Charmed?![]()
Ik hoop van niet en dat dit een goed teken is.
Dankjewel, als we heel stil blijven fluisteren, dan vliegt ons streepje deze keer misschien niet weg.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:39 schreef RockabeIIa het volgende:
psssst, grizz ook van mij nog veel felicitaties hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
Oeh, spannendquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:58 schreef Take_A_Picture het volgende:
M'n NOD was gisteren maar er is nog niks. Af en toe wel krampen die ik normaal heb als het echt zover is, maar niks!!! Wel annoying, want soms denk je dus, 'ja, daar gaan we weer...' en dan is er niks
We wachten het even af. M'n borsten zijn wel pijnlijk en lijken wat steviger dan normaal, en ik voel me wat vaag, maar dat kan natuurlijk ook m'n verbeelding zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |