abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85040063
Ik dacht de smaak zal nu wel weg zijn, maar nee hoor!

Ik moet straks naar de tandarts, ga gelijk vragen of er iets aan het wegrotten is in mijn mond :')

Zo niet.... Tja....

En grizzlybeer ik ga pas zondag testen, hgel
Misschien zaterdag
pi_85040181
Spannend Take-A-Picture en C-A, ik duim voor jullie ^O^
pi_85040876
Vanmorgen wel mijn temp nog hoog ;)

En het zou wel een mooie gedachte zijn, collega net bevallen, dus nu ben ik aan de beurt op de afdeling O+
pi_85041149
Jeetjejom, gefeliciteerd! Ben een beetje laat en waarschijnlijk ben je al door naar het volgende topic, maar ik sta toch nog even voor je te jompelen! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Grizzly, jij en je vrouwtje ook gefeliciteerd! Hoop echt dat deze goed blijft plakken! *O* *O* *O* *O*

Nienna, wat onzettend fijn! Jij ook van harte gefeliciteerd! Je hebt er best lang op moeten wachten en je hebt een erg verdrietige tijd achter de rug. Zo fijn dat er nu eindelijk iets moois staat te gebeuren! Geniet ervan meid! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
:* :* :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85041596
Spannend hier weer! Ik ga voor jullie in duimstand ^O^

Ik ben zaterdag ongesteld geworden. En het is goed op gang ook enzo :X

Ik ben weer aan het rekenen geslagen met mn calculator En mijn NOD zou 7 september zijn. Dus als een MODje deze op 10 september zou willen zetten ben ik gelukkig. Even een paar dagen extra om dit soort stress een volgende keer te voorkomen ;)

En mocht ik zwanger zijn dan ben ik uitgerekend op 17 mei! :o :D _O- _O-
Dan ben ik jarig! w/
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_85041903
Isla, wat lief, dank je wel :* (Ik blijf ook voor jou duimen, hoor!)

Vlindur, dat zou wel heel speciaal zijn :Y
pi_85042474
Pfffff jeetje net een buikpijn!!! Ik dacht kapot te gaan. Maar niks hoor! Maar denk dat het er wel aan zit te komen. Achja, 1 dag overtijd, wat is dat nou :')
Tralalalaaa
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:16:07 #233
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85048028
Welkom Elynasedai!

TAP en C_A, het is wel spannend bij jullie hoor! Ik duim voor streepjes :Y
En Vlindur, ik hoop het voor je deze maand :Y

Ik vind het maar fascinerend wat je allemaal kan voelen in je lijf als je er op let.... :') het is ook 7 jaar geleden dat ik een natuurlijke cyclus had, dus wel logisch dat het allemaal weer 'nieuw' aanvoelt. Wel jammer dat ik dus al een week last van mn darmen heb }:|
pi_85050667
Jee wat een spanningen weer allemaal!!

Boepie hoe is het bij jou? Vandaag je NOD, al iets bekend?
  maandag 9 augustus 2010 @ 18:28:32 #235
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_85059486
En we hebben al zoveel streepjes deze maand; al 4 stuks. Dus als er nog 2 bij komen moet dat wel een record zijn!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:43:01 #236
300111 Elynasedai
Kissed by fire
pi_85062389
Dank je LadyBlack!

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het maar fascinerend wat je allemaal kan voelen in je lijf als je er op let.... :') het is ook 7 jaar geleden dat ik een natuurlijke cyclus had, dus wel logisch dat het allemaal weer 'nieuw' aanvoelt. Wel jammer dat ik dus al een week last van mn darmen heb }:|
Ja maf is dat he!

Ik slik nu 7 maanden geen pil meer, en het lijkt wel beter te voelen. In ieder geval geen "troep" meer in m'n lijf :) Ben wel meer emo :p
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:12:56 #237
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_85063705
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:58 schreef Take_A_Picture het volgende:
Pfffff jeetje net een buikpijn!!! Ik dacht kapot te gaan. Maar niks hoor! Maar denk dat het er wel aan zit te komen. Achja, 1 dag overtijd, wat is dat nou :')
Spannend!

Even iets anders: hoe deden jullie dat? Stopten jullie 'gewoon' met de pil en zagen jullie wel, of zijn jullie ook naar je huisarts geweest voor, eh.. ja ik weet niet, "hoi dokter, ik stop met de pil, dus eh heeft u nog leuke informatiedingetjestoestanden voor ons", informatieachtig-gesprek? Is dat per se nodig?
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:19:03 #238
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_85064002
Isla, thanx! Lees hier toch nog wel mee hoor, val nu zo'n beetje tussen wal en schip hahahaha
En PurpleDaisy, ik ben allebei de keren gewoon gestopt, dokter weet nu zelfs nog niet dat ik zwanger ben! Vind dat vrij onnodig om hem ervan op de hoogte te stellen, heb de gyn gebeld en mijn vroedvrouw gemaild (heeft vakantie en eigenlijk kom ik toch onder controle in het ZH, dus het is meer zo van dan weet je dat ook alvast!)
Ik neem aan dat je wel ongeveer weet hoe kindertjes gemaakt worden toch? Zo niet dan is een gesprek met de dokter misschien nog niet zo'n slecht idee...... _O-
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_85064083
quote:
Even iets anders: hoe deden jullie dat? Stopten jullie 'gewoon' met de pil en zagen jullie wel, of zijn jullie ook naar je huisarts geweest voor, eh.. ja ik weet niet, "hoi dokter, ik stop met de pil, dus eh heeft u nog leuke informatiedingetjestoestanden voor ons", informatieachtig-gesprek? Is dat per se nodig?
ik ben gewoon gestopt met de prikpil en kijk wel hoe het verder loopt.
een goede vertrouwensband heb ik ook niet met mijn huisarts.
anders was ik misschien wel gegaan.
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:05:02 #240
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_85066528
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:19 schreef Jeetjejom het volgende:Ik neem aan dat je wel ongeveer weet hoe kindertjes gemaakt worden toch? Zo niet dan is een gesprek met de dokter misschien nog niet zo'n slecht idee...... _O-
Mjááá ooit heb ik wel eens een bloemen en bijtjesles gehad op school :+.

Edit: maar thanks! Fijn om te weten dat ik niet nú al een must over het hoofd zie.
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:18:05 #241
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_85067361
Ik ben toen ik de eerste keer gestopt ben naar de ha geweest voor iets anders en heb hem toen wel tussen neus en lippen door verteld dat ik gestopt was en dat ik ´s nachts veel last had van buikpijn. Werd me toen doodleuk verteld dat dat door het stoppen van de pil kon zijn (bleek toen al 6 weken zwanger te zijn, want tja volgens hem kon het ook wel een paar maanden duren voordat ik weer ongesteld werd). Toen ik een positieve test had heb ik meteen een afspraak met de ha gemaakt, en daar kreeg ik vervolgens doodleuk te horen: Tja als de test thuis ook positief was, is hij dat hier ook.
Dus volgens mij ligt een ha er niet heel wakker van als je hem skipt in het geheel!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_85082674
Gaat hem niet worden deze maand! Temp is gezakt, pijnlijke borsten zijn weg ;( laat de ongesteldheid maar snel komen. Dan!
pi_85082769
Neeeeeeee -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- Dat vind ik niet goed, je hebt gewoon verkeerd gemeten... heel veel succes! Ik blijf stiekem nog even duimen hoor...
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_85083176
Wil een mod mijn NOD op 08-09-2010 zetten

Vaag... ongesteld geworden, cyclus van 26 dagen :?

Cyslus tot nu toe : 31 - 30 -32 - 27 - 28 - 31 - 32 - 34 - 30 - 28 - 26
pi_85083596
Spanning en sensatie dames en here- ohnee wacht :') (sowieso geen sensatie maar dat zinnetje is gewoon zo lekker ;) )

Nog steeds geen bezoek van het rode kruis. En dat is vreemd... normaal als ik echt superverga van de buikpijn komt de ongesteldheid wel door. En normaal heb ik zo'n buikpijn aanval met die pijn maar 1 keer op de eerste dag.
Gisteren had ik 3 van die aanvallen, maar bloed bleef uit. Heel apart!
We gaan nu dag 2 overtijd in, maar ik verwacht eigenlijk wel vandaag of morgen ongesteld te worden.

PurpleDaisy, ik ben ook niet naar de huisarts gegaan hoor. Gewoon stoppen en dan klussen. En ik slik foliumzuurtabletten (da's een mooie voor scrabble). Verder ga ik er pas heen als we een tweede streepje hebben.
Tralalalaaa
pi_85083601
Charmed. :'(

8-9-10 is trouwens wel een hele mooie datum voor een positieve test. :*
Ben je dan op vakantie?
pi_85083711
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 08:59 schreef Kolonia het volgende:
Charmed. :'(

8-9-10 is trouwens wel een hele mooie datum voor een positieve test. :*
Ben je dan op vakantie?
owwwwww dat had ik nog geen eens gezien :D
En weet je wat het ook is... 08-09 is mijn trouwdatum ;) En zijn we 4 jaar getrouwd O+

Ik vertrek 15-09 naar Tenerife, dus mijn vruchtbare periode is in mijn vakantie O+ (als het 08-09 weer niet raak is ;) )
pi_85084309
Nou ik zal voor je duimen, C_A!
Tralalalaaa
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:40:08 #249
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_85084438
knuffel voor charmed_angel *;

Verder blijf ik jullie aanmoedigen, verder zelf niet veel te melden. Van de week gaan we weer klussen :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_85084474
Ik heb de ongesteldheid helemaal niet voelen aankomen. Normaal last van pijn in onderrug, nu nergens last van gehad...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')