Ja maf is dat he!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het maar fascinerend wat je allemaal kan voelen in je lijf als je er op let....het is ook 7 jaar geleden dat ik een natuurlijke cyclus had, dus wel logisch dat het allemaal weer 'nieuw' aanvoelt. Wel jammer dat ik dus al een week last van mn darmen heb
Spannend!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:58 schreef Take_A_Picture het volgende:
Pfffff jeetje net een buikpijn!!! Ik dacht kapot te gaan. Maar niks hoor! Maar denk dat het er wel aan zit te komen. Achja, 1 dag overtijd, wat is dat nou
ik ben gewoon gestopt met de prikpil en kijk wel hoe het verder loopt.quote:Even iets anders: hoe deden jullie dat? Stopten jullie 'gewoon' met de pil en zagen jullie wel, of zijn jullie ook naar je huisarts geweest voor, eh.. ja ik weet niet, "hoi dokter, ik stop met de pil, dus eh heeft u nog leuke informatiedingetjestoestanden voor ons", informatieachtig-gesprek? Is dat per se nodig?
Mjááá ooit heb ik wel eens een bloemen en bijtjesles gehad op schoolquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:19 schreef Jeetjejom het volgende:Ik neem aan dat je wel ongeveer weet hoe kindertjes gemaakt worden toch? Zo niet dan is een gesprek met de dokter misschien nog niet zo'n slecht idee......
owwwwww dat had ik nog geen eens gezienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:59 schreef Kolonia het volgende:
Charmed.![]()
8-9-10 is trouwens wel een hele mooie datum voor een positieve test.![]()
Ben je dan op vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |