abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 augustus 2010 @ 09:42:26 #276
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_85129416
TAP! Heb jij echt zoveel geduld? Mag ik vragen waarom je wacht met testen?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  woensdag 11 augustus 2010 @ 09:44:40 #277
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85129469
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 09:39 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb 'm nog niet in huis :') En ik woon in een dorp he, als je daar zo'n test koopt wordt er meteen over je geluld ;)
En 3 dagen over tijd is toch zo shocking niet? Toch?? Ik ben hier nieuw in he :')
Ik zou gewoon écht te nieuwsgierig zijn :D

En dan koop je die testen toch gewoon 3 dorpen verderop ;) Of online!
pi_85129585
Welkom Mefke. :W
Zwangerschap twee gaat vast veel soepeler. :Y

Spannend T_A_P, ik ga voor je duimen. ^O^
pi_85129621
Ik heb geen idee waar ik het geduld vandaan haal. Ik vind het gewoon erg spannend en ergens, hoe naief dan ook, bang voor een negatief resultaat ;) Ook al is dit pas ronde 2, en eigenlijk omdat het pas ronde 2 is kan ik bijna niet geloven dat het dan al raak zou zijn, haha!

maar misschien dat ik manlief dan maar een test laat halen
Tralalalaaa
pi_85129678
Ohja, en we kunnen van mn schoonzus een boel babyspullen overnemen. Ze heeft haar spul opgeruimd en wilde het wegdoen. Ze weet nog niet dat we bezig zijn maar weet wel dat we uiteindelijk kindjes willen. Onder andere zitten er 2 testen bij. Om het niet verdacht te laten lijken willen we dus vrijdag de spullen gaan ophalen en daarna dus gaan testen ;)
Tralalalaaa
pi_85129679
Ik ben vannacht ongesteld geworden.
zou een modje mijn NOD op 13 September willen zetten? + bezig vanaf okt 2009, alvast bedankt
Ik ben tijdens mijn vruchtbare dagen ook op vakantie, hopen dat het geluk brengt.
pi_85129905
Ik hoop het ook voor je, vrouwtje-theelepel! Ik zal voor je duimen :)
Tralalalaaa
  woensdag 11 augustus 2010 @ 10:02:36 #283
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85129969
Jammer VT, maar wel fijn dat je nu weer een NOD hebt.
En misschien ook wel een vakantiebaby'tje O+
  woensdag 11 augustus 2010 @ 10:07:35 #284
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_85130104
Vrouwtje theelepel -O- wat jammer. Is de streepjesregen dan echt alweer over? Ik ga snel wat streepjes posten hoor! ///////////// ---------------- ___________ \\\\\\\\\\\\\|||||||||||||||| =============
heb ze maar meteen in allerlei vormen gepost! Ik zou zeggen pik er snel een want er zijn meer gegadigden!
En t-a-p ik kan me ook wel voorstellen dat je bang bent voor de teleurstelling, maar ik hield het 4 dagen voor mijn nod al niet meer!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_85130996
Jammer VT, maar de kans was klein toch?
Je zou niet de eerste zijn die zwanger van vakantie terugkomt! :*
pi_85131530
Alle 'nieuwelingen': Welkom!!!
Ik kan even niet alles teruglezen wat ik gemist heb, dat doe ik na m'n vakantie wel een keer.
Hier is na zondag alle stress verdwenen! Raceauto gaat weer als de brandweer, zonder problemen, dus we kunnen weer meedingen voor het kampioenschap! Er viel echt een molensteen van m'n rug toen zondag voorbij was en alles goed was gegaan! Daarna hebben we ook maar meteen 2x geklust, want dat was er toch wel bij ingeschoten vorige week!
Ik ga er niet vanuit dat het deze maand iets word, met al die stress en onregelmatigheid die we nu hebben gehad en m'n vruchtbare dagen zijn nu toch voorbij...
pi_85132760
Hallo allemaal, sorry ben even weinig online geweest. Nienna, van harte!!!

Heel jammer CA (en ook nog naar de tandarts bah). Elynasedai en Mefke, welkom (Mefke, welkom terug, maar beetje raar om te zeggen, want je bent van "voor mijn tijd"). En Elyna, fan van Robert Jordan? ;)

VT, hopelijk inderdaad lekker zwanger terugkomen. TAP, kun je niet online een test bestellen? Grizzly, still going strong? (of zijn jullie gestopt met testen? ;)).
  woensdag 11 augustus 2010 @ 11:53:08 #288
300111 Elynasedai
Kissed by fire
pi_85133912
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 11:27 schreef Entreri het volgende:
[..]

En Elyna, fan van Robert Jordan? ;)
Yep :)
pi_85136114
Jammer Vrouwtje_Theelepel, heel veel (klus)plezier op vakantie en dat we het resultaat maar snel mogen gaan zien hier he!

Alle nieuwe van harte welkom, ik sta met plezier mijn plek aan jullie af!

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 11:27 schreef Entreri het volgende:
[...] Grizzly, still going strong? (of zijn jullie gestopt met testen? ;)).
Bij ons gaat het erg goed, vandaag is mijn vrouw naar de dokter geweest en heeft ze bloed laten prikken. Vrijdag of maandag weten we de uitslag, maar daar verwacht ik niet veel bijzonders van. Ook mag ze nu een afspraak maken met de verloskundige praktijk.

Gezien ons "verleden" mogen we misschien al vroeg komen voor een echo. De dokter heeft wel gezegd dat we nog niet teveel mogen juichen voordat we de 12 weken voorbij zijn en een positieve echo hebben gehad. Daar baal ik wel van, want we vinden het al zo ongelofelijk vreselijk spannend!

Ik durf hier zelfs nog niet eens naar Z&G te gaan, zo bang ben ik dat het weer mis gaat!

Edit:

We mogen de 27e voor een echo! Super spannend zeg.
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:52:49 #290
300111 Elynasedai
Kissed by fire
pi_85153507
Grizzlybear: spannend!!

Ik voel me zo maf, moe en vreemd, en het "rozige" is afgelopen.. ik ga er denk ik morgenochtend een testje aan wagen
pi_85154863
Zijn er nog MODjes hier?? :P De OP klopt écht niet meer!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:31:59 #292
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_85155176
Mijn NOD is 2 september. Volgens mij had ik dat nog niet vermeld... :@
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:43:55 #293
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_85155709
Misschien moeten we zo'n wiki OP aanmaken, net zoals bijvoorbeeld bij Beroemd en Zwanger. Daar kan je dan zelf ook je NOD aanpassen.....optie?
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:03:18 #294
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_85156605
Ah het blijft gelukkig gezellig hier, met meer wachtenden en ook nog zwangeren erbij! O+
Ik heb een ovulatietest gekocht (er zitten 7 testen in de verpakking). We hopen morgen of vrijdag groen licht te krijgen :+
Meer klussers die er nu mee werken of ermee gewerkt hebben?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_85159291
Wij hebben nooit gewerkt met ovulatietesten en ik ben het ook niet van plan nu te doen. Maar goed, ik voel mijn eisprong en herken alle tekenen die ervoor zitten zo langzamerhand.
Ik heb effe geen NOD. Mijn cyclus was voor ik zwanger raakte iets van 25/26 dagen en nu na het stoppen met de pil was eerst keurig 28, toen 27 en de laatste keer geloof ik 26.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85160795
Mefke wat leuk *O* Nog zo'n prachtig kindje erbij *O*
pi_85161790
Mods mag mijn NOD naar 14 september?

Tankgirl, ik gebruik ze wel en ze komen dan ook meestal wel overeen met andere tekenen, gewoon toch wel handig om te weten.
pi_85174749
Mefke, wat leuk dat jullie voor een tweede gaan! Hopelijk ben je snel weer weg hier ;) Slim idee zo'n hardhouten krukje haha.

TAP, heb je al getest? O-)

V-T, zwanger terugkomen van vakantie :Y
pi_85174887
Wat spannend al die mensen die voor een tweede gaan.

Tankgirl: Wij hebben 1 cyclus gewerkt met ovulatietestjes, het resultaat daarvan is, is dat ik nu 31 weken zwanger ben :)
*poef* nu is het weg
pi_85175455
Leuk Mefke!
En een 2e zwangerschap kan ook heel anders gaan dan een eerste! Bij Lotte was ik bijvoorbeeld wel misselijk de eerste weken (niet extreem, maar wel aanwezig) en bij deze totaal niet. Hopelijk bij jou ook zoiets!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')