Schijnt dat als je op remlof zijn fluitje blaast dat je dan ineens scheidsrechter wordt!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze sterven nog liever dan dat ze mij rechten geven
Mag van mij best! Ik verlang wel weer naar een paar puike IM topicsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
12 van maximaal 15 punten.Jij bent behoorlijk straight. Homoseksualiteit is voor jou niet echt een probleem.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:16 schreef gnilrednoz het volgende:
gaan jullie eens testen hoe straight jullie zijn ofzo
[Test] Nationale 'Hoe straight ben jij?' Test online
Ben je stiekem de paus, Teun?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
6 van de 15, ze zeggen dat ik een probleem maak van homoseksualiteit. Volgens mij zijn ze gek
Nope, maar bijvoorbeeld het volgende antwoord van mij op een vraag: "Ik heb niets tegen homo’s, als ze maar normaal doen" levert 0 punten op.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben je stiekem de paus, Teun?
Sinds wanneer vaart er een boot meequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:24 schreef spuitje het volgende:
Ai Teun, nu gaat dat "zeilmeisje" eindelijk aan haar zeiltocht beginnen, maar hoe "solo" gaat dat zijn?? Er is al sprake van streams, er vaart tenminste 1 boot mee ter controle, hoe solo is iets dan nog? De rechtbank heeft beslist dat ze aan haar schoolprestaties moet voldoen, hoe gaat ze dat doen? Pffff, geef dat kind een schop onder haar hol en laat ze die tocht gaan maken als ze niet meer leerplichtig is. Dit alles is alleen maar bedoeld om aandacht en een plekje in een bepaald boek te krijgen.
Dat had ik ook ingevuld!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nope, maar bijvoorbeeld het volgende antwoord van mij op een vraag: "Ik heb niets tegen homo’s, als ze maar normaal doen" levert 0 punten op.
Nou, voor mijn leeftijd ren ik me nog rot , van ene naar andere land.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sinds wanneer vaart er een boot mee
Niets over gelezen
Dat kind heeft geen schop onder haar hol nodig, wij hier met z'n allen. Zij gaat "leven", hier zitten de meesten redelijk dood te zijn. In ieder geval voor de tijd dat je per dag hier of elders op internet rondhangt.
Nee joh! Zolang je maar niet met je lul in een potje roert is er niets aan het homo-handje!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:28 schreef Toverheks het volgende:
zit ik weer tegen me eigen te lullen hier???
Ik ben trouwens ook tegen het feit dat een homo stel kinderen op zit te voeden. Zal wel ouderwets zijn, maar in mijn beleving heeft een kind zowel vrouwelijke áls mannelijke energie nodig om optimaal op te kunnen groeien. Nou ja, tegenwoordig flikkeren ze ze toch meer in de opvang dan dat ze zelf een hand uitsteken, 't maakt dus vermoedelijk niet zoveel meer uitquote:
Ja, da's ook geen leven, dan ben je ook gewoon zo dood als een pier.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik had ook achter de geraniums kunnen gaan zitten, zoals mijn leeftijdgenoten doen, met af en toe
een stukje fietsen en op kleinkindjes passen.
wat zijn koekdeksels ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:28 schreef Toverheks het volgende:
en ik hoef geen poll in te vullen, heb niks tegen homo`s lespotten en koekdeksels. leven en laten leven
Ik denk dat je beter twee goede moeder of twee goede vaders kan hebben danquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook tegen het feit dat een homo stel kinderen op zit te voeden. Zal wel ouderwets zijn, maar in mijn beleving heeft een kind zowel vrouwelijke áls mannelijke energie nodig om optimaal op te kunnen groeien. Nou ja, tegenwoordig flikkeren ze ze toch meer in de opvang dan dat ze zelf een hand uitsteken, 't maakt dus vermoedelijk niet zoveel meer uit
Kom ik ze tegen, hebben ze het alleen maar over hun kleinkinderen, en komenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, da's ook geen leven, dan ben je ook gewoon zo dood als een pier.
't Gaat mij niet om uitzonderingen, maar meer over de algemene regel. Je kunt toch ook één goede moeder en één slechte hebben?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter twee goede moeder of twee goede vaders kan hebben dan
1 goeie moeder en 1 klote Paof andersom
Mijn moeder is nadat ze vervroegd met pensioen is gegaan drukker dan ooit...Z doet 3 x per week vrijwilligerswerk en 1 dag in de week op mijn nichtje (haar kleinkind) passen...en als straks de 2e is geboren dan gaat ze geloof ik zelfs 2 dagen oppassenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:36 schreef hondjes het volgende:
[..]
Kom ik ze tegen, hebben ze het alleen maar over hun kleinkinderen, en komen
ze ook nog eens met fotos aan., het liefst midden in een wikelcentra.
Net of dat mij interesseert, ken ze niet en wil ze ook niet kennen.
Om vervolgens urenlang over hun kwalen te praten.
Maar goed, iedereen moet zijn eigen leven leven.
man met man en vrouw en vrouw met man en vrouw en ga zo maar doorquote:
Heb ik ergens gelezen, weet alleen niet meer waar. Die boot vaart mee ter bescherming maar in noodgevallen kan het wel even duren voor het bij de boot van Laura is. En nee, ik heb geen schop onder mijn hol nodig om erachter te komen dat ik leef. Dus solo varen................? Nee hoor, "ons" Lauraatje" komt echt in dat stomme boek en kan het over een aantal jaren aan haar kinderen/kleinkinderen/achterkleinkinderen laten zien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sinds wanneer vaart er een boot mee
Niets over gelezen
Dat kind heeft geen schop onder haar hol nodig, wij hier met z'n allen. Zij gaat "leven", hier zitten de meesten redelijk dood te zijn. In ieder geval voor de tijd dat je per dag hier of elders op internet rondhangt.
ik had ingevuld mee eensquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vraag: 1 Ik heb niets tegen homo’s, als ze maar normaal doen… Jij bent het hier mee eens.
Ja allicht ben ik het hier mee eens. 't Maakt mij niet uit hoe iemand is, als hij maar normaal doet. 't Levert 0 punten op, dus volgens de roze beweging zelf zijn homo's pas goed homo als ze NIET normaal doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vraag: 1 Ik heb niets tegen homo’s, als ze maar normaal doen… Jij bent het hier mee eens.
Nah... je hebt ook hele vrouwelijke mannen en ook hele mannelijke vrouwenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Gaat mij niet om uitzonderingen, maar meer over de algemene regel. Je kunt toch ook één goede moeder en één slechte hebben?
Het gaat mij om het feit dat onder normale omstandigheden beide seksen andere energie inbrengen dat ten goede komt aan het kind.
Ook oneens. Het geeft bij veel mensen wrevel, dat uithangbord van "kijk mij eens homo zijn". Ik vind het trouwens prima dat hij er is, 't draagt alleen niet bij aan de acceptatie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vraag: 14 De Gay Pride draagt bij aan de acceptatie van homoseksualiteit. Jij bent het hier mee oneens.
Of alleen door iemand met een spleetje of een piemeltje! Beter één vol van liefde, dan twee vol van haat!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... je hebt ook hele vrouwelijke mannen en ook hele mannelijke vrouwen
dus kweetniet heur...
als het kind met liefde opgevoed wordt maakt het mij niet uit of ze nou allebei een piemeltje hebben
of niet
Geloof dat gewoon niet, dat het niets uitmaakt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:43 schreef FANN het volgende:
als het kind met liefde opgevoed wordt maakt het mij niet uit of ze nou allebei een piemeltje hebben
of niet
er zat ook een vraag bij of je het erg vond als JIJ voor homosexueel zou worden aangezien...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja allicht ben ik het hier mee eens. 't Maakt mij niet uit hoe iemand is, als hij maar normaal doet. 't Levert 0 punten op, dus volgens de roze beweging zelf zijn homo's pas goed homo als ze NIET normaal doen.
Zuchtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of alleen door iemand met een spleetje of een piemeltje! Beter één vol van liefde, dan twee vol van haat!
Dat ik dat prima zou vindenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
er zat ook een vraag bij of je het erg vond als JIJ voor homosexueel zou worden aangezien...
wat heb je daarop geantwoord?
Dat boeit me geen reet, druifje!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
er zat ook een vraag bij of je het erg vond als JIJ voor homosexueel zou worden aangezien...
wat heb je daarop geantwoord?
Ja, natuurlijk moet dat kunnen, net zoals je iemand rooie of schele noemt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vraag: 13 Homo als scheldwoord moet kunnen. Jij bent het hier mee eens.
daar was ik het ook mee oneens, ik denk zelfs dat een heleboel homo's er niet blij mee zijn,quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ook oneens. Het geeft bij veel mensen wrevel, dat uithangbord van "kijk mij eens homo zijn". Ik vind het trouwens prima dat hij er is, 't draagt alleen niet bij aan de acceptatie.
De vraag is meer wat normaal is tegenwoordig! Dat neukt maar door en produceert maar kinderen! Daar zouden ze eigenlijk een vergunning voor moeten aanvragen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zucht![]()
We gaan uit van normale omstandigheden toch?
Heb ik ook gezegdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat boeit me geen reet, druifje!
HOMOquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik ook gezegdboeit mij ook voor geen reet
Trusten....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:51 schreef Toverheks het volgende:
ik wens jullie nog veel plezier hier en voor straks slaap lekker![]()
Verzonnen door een Homo met een IQ van 60quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:53 schreef Jian het volgende:
13 uit 15 Jij bent compleet straight. Je doet niet moeilijk over homoseksualiteit. Dat klopt wel, maar ja, die vragen ...
welke vraag vond je het gekste dan ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:53 schreef Jian het volgende:
13 uit 15 Jij bent compleet straight. Je doet niet moeilijk over homoseksualiteit. Dat klopt wel, maar ja, die vragen ...
MIETJE !quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:54 schreef hondjes het volgende:
Morgen de hele dag rijden, dus ik ga ook mijn bed opzoeken.
Zoietsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verzonnen door een Homo met een IQ van 60
Rij voorzichtigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:54 schreef hondjes het volgende:
Morgen de hele dag rijden, dus ik ga ook mijn bed opzoeken.
Nou ja gek ... maar bijvoorbeeld;quote:
Ah... dan snap ik het.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja gek ... maar bijvoorbeeld;
Goed dat het homohuwelijk er is! daar heb ik 0 voor. Maar ja, dat komt omdat ik het normale huwelijk al een onzinnig instituut vind, dus dat heeft voor mij niks met voor of tegen homofilie te maken. Zo zijn er wel meer van die vragen
uiteraardquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:02 schreef Jian het volgende:
Als lesbo’s een keer met een echte man naar bed gaan, zijn ze wel genezen. 1 punt, logisch, natuurlijk niet. Dat gebeurt alleen als ze een keer met mij naar bed gaan
't Maakt wel uit hè. Bij een huwelijk wordt het pas leuk na 20 jaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
dus kweetniet... precies, tis wel maar een papiertje, maar een samenwoningscontract
is ook een papiertje dus komt eigenlijk allemaal een beetje op hetzelfde neer.
Je bent geen echte man, Jian?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:02 schreef Jian het volgende:
Als lesbo’s een keer met een echte man naar bed gaan, zijn ze wel genezen. 1 punt, logisch, natuurlijk niet. Dat gebeurt alleen als ze een keer met mij naar bed gaan
Niet echt schamen...maar meer zo van ...ojee nu krijg ik een shitload aan reacties over me heenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
en daar schaam je je voor![]()
is niet nodig heur...
Ow... jah... dat was ik effe vergetenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Maakt wel uit hè. Bij een huwelijk wordt het pas leuk na 20 jaar.![]()
![]()
Met een contract is het gelijk tof
Pcies, je kan tegenwoordig schriftelijk scheiden, no problemmo, effe een briefje naar de rechtbank en klaar. Je houdt van elkaar of niet (meer) Je hebt toch geen briefje nodig om dat te bevestigen. Ja een goed contract, voor toekomstige ontwikkelingenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... dan snap ik het.
Mwa... als er kindertjes komen is een ''soort van verbintenis'' wel nodig of handig denk ik,
anders mag Pa straks het kindje niet meer zien of al die ellende, of hij fokt 5 kindertjes en
gaat er dan vandoor met ''de buuf''en dat zit je dan met je 5 kindjes
![]()
dus kweetniet... precies, tis wel maar een papiertje, maar een samenwoningscontract
AUW !!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent geen echte man, Jian?
Trouwen vind doen je voor de Kerk en volgens haar regels. Een verbintenis voor een documentje doe je maar lekker op het gemeentehuis en daar geef je dan maar mooi een naampje aan!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja gek ... maar bijvoorbeeld;
Goed dat het homohuwelijk er is! daar heb ik 0 voor. Maar ja, dat komt omdat ik het normale huwelijk al een onzinnig instituut vind, dus dat heeft voor mij niks met voor of tegen homofilie te maken. Zo zijn er wel meer van die vragen
Ik heb niet echt een naam voor de overtreffende trapquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent geen echte man, Jian?
't Zijn die wijven die romantiek en zo'n kutjurk willenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Pcies, je kan tegenwoordig schriftelijk scheiden, no problemmo, effe een briefje naar de rechtbank en klaar. Je houdt van elkaar of niet (meer) Je hebt toch geen briefje nodig om dat te bevestigen. Ja een goed contract, voor toekomstige ontwikkelingen
eigenlijk is een huwelijk ook gewoon een contractquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Pcies, je kan tegenwoordig schriftelijk scheiden, no problemmo, effe een briefje naar de rechtbank en klaar. Je houdt van elkaar of niet (meer) Je hebt toch geen briefje nodig om dat te bevestigen. Ja een goed contract, voor toekomstige ontwikkelingen
Jij bent gewoon bang dat ze aan je broodwinning komenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Trouwen vind doen je voor de Kerk en volgens haar regels. Een verbintenis voor een documentje doe je maar lekker op het gemeentehuis en daar geef je dan maar mooi een naampje aan!
ik had echt een kutjurkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Zijn die wijven die romantiek en zo'n kutjurk willen![]()
Stond dat gisteren niet in de Telegraaf dat 1 op 10, voornamelijk mannen, binnen het jaar al spijt heeft van het huwelijk?
Hoe gek je dat misschien zal vinden, maar daar ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Trouwen vind doen je voor de Kerk en volgens haar regels. Een verbintenis voor een documentje doe je maar lekker op het gemeentehuis en daar geef je dan maar mooi een naampje aan!
da's wel weer waarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:08 schreef Laysa het volgende:
nah....tuurlijk is het maar een papiertje maar het heeft wel een romantische touch...elkaar eeuwige liefde beloven tot de dood u scheidt....dat...of een een rechter bij echtscheiding
Ben jij getrouwdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
eigenlijk is een huwelijk ook gewoon een contract![]()
heel onromantisch![]()
maar dat wist ik nog niet toen ik 20 jaar was
Doe het anders ff vragen in de FB hierquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:13 schreef gnilrednoz het volgende:
is de TT nou nog steeds niet aangepast? I am disappoint
die modjes hier zijn waardeloos johquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:13 schreef gnilrednoz het volgende:
Helemaal niet, je houdt van elkaar, echte zuivere,passionele liefde en alles wat daarbij hoort, dat is de romantiek die je nodig hebt, geen boekje waarin staat dat je ooit op een dag ja hebt gezegd ....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
da's wel weer waar![]()
anders wordt het zo zakelijk allemaal
donequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe het anders ff vragen in de FB hier
Als ik blauw was hè...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:13 schreef gnilrednoz het volgende:
jaja...ik moet ook tv tussendoor kijken hequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat schrijf ik nou net over een voor mij onzinnig instituut
jajajajajajajaja weet ik ... boekkie ben ik trouwens kwijtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Helemaal niet, je houdt van elkaar, echte zuivere,passionele liefde en alles wat daarbij hoort, dat is de romantiek die je nodig hebt, geen boekje waarin staat dat je ooit op een dag ja hebt gezegd ....
Behalve dan, wanneer een huwelijk voor jou echt iets is tussen jou je partner en de God waarin je gelooft.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Helemaal niet, je houdt van elkaar, echte zuivere,passionele liefde en alles wat daarbij hoort, dat is de romantiek die je nodig hebt, geen boekje waarin staat dat je ooit op een dag ja hebt gezegd ....
Behalve dan, wanneer een huwelijk voor jou echt iets is tussen jou je partner en de God waarin je gelooft.
Ik snap m, maar ook dat laatste heeft volgens mij meer te maken met redelijkheid en billijkheid van beide ouders dan met een boterbriefjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
jajajajajajajaja weet ik ... boekkie ben ik trouwens kwijt![]()
we hadden het er toch over als er kindjes kwamen enzo... dat er dan ''iets'' op papier moet
staan...
anders sta je daar als Papamag je kindje niet meer zien enzo,,, dat soort dingen
Die redelijkheid en billijkheid van beide ouders zijn vaak ver te zoeken bij het opdoeken van eenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap m, maar ook dat laatste heeft volgens mij meer te maken met redelijkheid en billijkheid van beide ouders dan met een boterbriefje
Dan mag je op ons huwelijk komen!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zei al dat je het misschien gek zou vinden, maar dat ik dat met je eens ben
Ik geloof niet in godquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan mag je op ons huwelijk komen!
Een huwelijk is niet compleet zonder een Fannquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geloof niet in goddus ik mag niet komen ?
Als dat betekent dat je een kind gaat gebruiken om je eigen gram te halen, deug je niet en daar helpt geen boterbriefje tegen!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Die redelijkheid en billijkheid van beide ouders zijn vaak ver te zoeken bij het opdoeken van een
relatie
Jian heeft toch ook niet gezegd dat ie gelooft? Dat is toch niet verplicht?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ja je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Als dat betekent dat je een kind gaat gebruiken om je eigen gram te halen, deug je niet en daar helpt geen boterbriefje tegen!
owkeequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jian heeft toch ook niet gezegd dat ie gelooft? Dat is toch niet verplicht?
Ik geloof ook niet in een God, zoals D_K daar in gelooft, denk ik. Maar het ons bekende huwelijk heeft in mijn optiek wel alleen echt betekenis als die God daarin betrokken isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus die van mij is ongeldigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in een God, zoals D_K daar in gelooft, denk ik. Maar het ons bekende huwelijk heeft in mijn optiek wel alleen echt betekenis als die God daarin betrokken is
Niks niet, echt nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ja je hebt helemaal gelijk![]()
WAT WIL JE NOU HOREN !!!!![]()
godsamme
Ik geloof, maar niet in een God zoals jij denkt dat ik geloof, maar dat hindert niet! Voor de rest volg ik het wel!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in een God, zoals D_K daar in gelooft, denk ik. Maar het ons bekende huwelijk heeft in mijn optiek wel alleen echt betekenis als die God daarin betrokken is
Zag je de slag om de arm bij mij in "denk ik"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik geloof, maar niet in een God zoals jij denkt dat ik geloof, maar dat hindert niet! Voor de rest volg ik het wel!
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Wellus, ik ben altijd één en al begrip, en zo niet dan veins ik het voor een wilde nacht
ECHT NIET!1!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die had ik doorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Zag je de slag om de arm bij mij in "denk ik"
Met regelmaat, hangt ook een beetje van het blondheidsgehalte afquote:
mwa geen slechte score danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar alleen bij emotionele puinhoopjes, zo ongeveer bij twee op de drie dus
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:36 schreef FANN het volgende:
ik gaat effe de laatste hand legge aan het schilderijtje dan kan ik tenminste een soseetje nemen...
heb ik wel verdiend dan
Dat triggerd me trouwens wel, ik wil nog wel eens horen hoe dat zitquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik geloof, maar niet in een God zoals jij denkt dat ik geloof
Trusten dan vast...ik denk dat ik weg ben als jij terug komtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa geen slechte score dan![]()
ben effe weg...
Dat gaat wel even duren!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat triggerd me trouwens wel, ik wil nog wel eens horen hoe dat zit
Dat verwachtte ik wel, vandaar "nog wel eens", maar ik verwacht zomaar dat ik wat van die opvattingen deelquote:
Ja, haal haar eens over dat ze naar de meet komt dan?quote:
Hihi, je zei jullie komenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:54 schreef Laysa het volgende:
En heks komt alleen als wij ook komen....haar eigen woorden hoor
Daarom had ze ook mee moeten doen aan de MSN orgie vanavondquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:54 schreef Laysa het volgende:
En heks komt alleen als wij ook komen....haar eigen woorden hoor
Huh, had je een nare droomquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:54 schreef Laysa het volgende:
Jullie lopen te fucken met onze minds...Kutgassies
Tagje hebben?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:57 schreef Laysa het volgende:
en jullie weten ....ik heb heksie op msn
Kom je nu meequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:57 schreef Laysa het volgende:
Helll....voeg mij ook ff toe...kan ik mee doen
PMquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kom je nu meeWat is je adres dan
Je kunt niet al je posts wissen, als je dat bedoelt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:12 schreef gnilrednoz het volgende:
is het eigenlijk mogelijk om je fok account te deleten? random vraag
ZEAUX jankerd... zo goed?quote:
OH MIJN FUCKING GODquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ZEAUX jankerd... zo goed?
de glimmende delen zijn nog nat![]()
-plaatje weg-
ja... hoe moet je zoiets uitleggen aan je ''gasten''quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:29 schreef Gert het volgende:Wat tof!
Niet om het uit te moeten leggen, wel om aan de muur te hangen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou eh... niét, denk ik? Stuur ze door naar de plee of zo, met die poster met 160 ava's.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:30 schreef FANN het volgende:
ja... hoe moet je zoiets uitleggen aan je ''gasten''
moeten jullie hem ook wel effe uit je quote halenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Mag het plaatje weg? Mera wou het een verrassing houden tot ze 'm binnen had, en ze gaat dit teruglezen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ploatje weg![]()
Nah... ben blij dat je hem tof vindt ik vond het leuk om te doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Fucking hell, Fann. Wat een tof ding
Hij gaat boven mijn pc, of bed, of bankquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... ben blij dat je hem tof vindt ik vond het leuk om te doen![]()
ik kreeg inspiratie enzo
jeweetz...
NAH....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij gaat boven mijn pc, of bed, of bank/care, prominente plaats
Ik vind 'm écht heel tof
Hihiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:39 schreef FANN het volgende:
[..]
was je weer vieze spelletjes aan het spelen ...
TRUSTE poeperdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:47 schreef Laysa het volgende:
Lieve fann en lieve anderen....slaap lekkers
godver die gaat op mijn clippert...quote:
ik ben nog aan het luisteren hij duurdt ook lekker langquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind dat dus echt by far de beste plaat van de 80s hè?
quote:
Hihi... Remlof heeft ook puntjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb niet gezegd dat ik naar bed ging volgens mij!
Ik wil ook iemand die mijn kunst als inspiratiebron gebruikt!
OK... eerst even aan het puntje "mijn kunst" werken, fair enough.
Wie?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:08 schreef hondjes het volgende:
Zal Coos al veilig geland zijn.![]()
Ben benieuwd wat hij uitgevreten heeft, met zijn Spaanse vrienden.
En ik weet andere dingen. Match!quote:
Ik las noekquote:
Is zo....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen, Remlof is almachtig
Hier over 7 uurquote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:26 schreef hondjes het volgende:
Dan ga ik maar weer naar bed.
Over drie uur gaat de wekker.
Noek komt best vaak even langs, zelfs op vakantie, en leest / scrollt af en toe mee!quote:
Ik krijg een virus meldingquote:
Deutsche Gründlichkeit! Sauber und Rein!quote:
Raus mit dir! Morgen wieder arbeiten!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Deutsche Gründlichkeit! Sauber und Rein!
Deze moet doorkomen, ist Deutsch!
Tschüss!
huh meen je niet ben je de hele nacht opgeweest??? ik heb heerlijk geslapen.quote:
Iedereen hield me wakker en zulks, en nu ben ik nog steeds wakkerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh meen je niet ben je de hele nacht opgeweest??? ik heb heerlijk geslapen.
o ja hoelaat begon dat 1 uur , en Mootie ga nog ff proberen te slapen anders ben je vanmiddag zo moe.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:11 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen, goedemorgen![]()
Wat een prachtige dag weer. Vandaag vroeg begonnen want we willen nog wel even tijd over hebben voor het debat van vanmiddag .
nee hoor, gewoon aan het rechterarmpjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:36 schreef Jian het volgende:
Je hoort ze toch aan hun linkerachterpoot op te tillen?![]()
[ link | afbeelding ]
Jonguh, ik ga lekken hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Moots slaap je al? NU AL? Mietje![]()
![]()
GoeiemorgenEn Oehoeh ben echt benieuwd Fann!
Nee ... die herinner ik me niet. Hier? Tijdens DGK?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:53 schreef mootie het volgende:
Cc, herinner je onze PietjePuk nog, van de DGK tijd?
Dat is dus helemaal niet die blauwe, dat heb ik al die tijd gedacht.
Uiteraard, jij zou de knopjes wel begrijpen....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kunt tijdens de zwangerschap een kind al erkennen, dan wordt ook gelijk de achternaam vastgesteld, na de bevalling kan gezamenlijke voogdij worden aangevraagd, die ligt in eerste instantie volledig bij de moeder.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:02 schreef FANN het volgende:
Mwa... als er kindertjes komen is een ''soort van verbintenis'' wel nodig of handig denk ik,
anders mag Pa straks het kindje niet meer zien of al die ellende, of hij fokt 5 kindertjes en
gaat er dan vandoor met ''de buuf''en dat zit je dan met je 5 kindjes
![]()
goed Maquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt tijdens de zwangerschap een kind al erkennen, dan wordt ook gelijk de achternaam vastgesteld, na de bevalling kan gezamenlijke voogdij worden aangevraagd, die ligt in eerste instantie volledig bij de moeder.
Dit is ook nodig als je alleen een samenlevingscontract hebt, en het is bij ieder volgend kind opnieuw nodig (behalve het vaststellen van de achternaam, die wordt automatisch voor alle kinderen van dezelfde ouders gelijk).
Deze stappen zijn alleen niet nodig als je een geregistreerd partnerschap hebt of gehuwd bent.
"Een vorm van een verbintenis" om het automatisch voor beide partners optimaal te doen als er kinderen komen is dus alleen een huwelijk of een geregistreerd partnerschap, een samenlevingscontract doet dus helemaal niets als het gaat om de kinderen die geboren worden uit de relatie.
Echter, zodra die gezamenlijke voogdij er is, hebben beide ouders ook evenveel rechten, ongeacht of er enige andere vorm van een "verbintenis" is.
En stukken duurder, daar kun je mooi je kind van laten studerenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:45 schreef FANN het volgende:
[..]
goed Ma![]()
![]()
nah... ken je net zo goed trouwen dus als je kinderen wilt/neemt/krijgt
ik vin het stiekun wel romantischer![]()
shoot me...
LOL... Je bedoelt deze Moots: Fotoboek van Userquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:53 schreef mootie het volgende:
Cc, herinner je onze PietjePuk nog, van de DGK tijd?
Dat is dus helemaal niet die blauwe, dat heb ik al die tijd gedacht.
Precies ja, ik lijk er niet eens opquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:50 schreef Leandra het volgende:
LOL... Je bedoelt deze Moots: Fotoboek van User
Die is oud genoeg om de vader van onze Pietje te zijn
Zegt me echt helemaal niks.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:50 schreef Leandra het volgende:
LOL... Je bedoelt deze Moots: Fotoboek van User
Die is oud genoeg om de vader van onze Pietje te zijn
je hoeft toch niet gelijk een heel kasteel af te huren ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En stukken duurder, daar kun je mooi je kind van laten studeren
Had je voorgesneden stokbrood?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:52 schreef FANN het volgende:
je hoeft toch niet gelijk een heel kasteel af te huren ?
gewoon stokbroodje met eisalade maken enzo... voor de viste.. heb ik ook gedaan![]()
mwa goed.. ik ben dan ook al van een eeuw geleden ofsow...
Persoonlijk vind ik de keuze tussen trouwen en een geregistreerd partnerschap ook vrij makkelijk, dat laatste is immers in het leven geroepen voor mensen die niet kunnen trouwen omdat ze van hetzelfde geslacht zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:45 schreef FANN het volgende:
[..]
goed Ma![]()
![]()
nah... ken je net zo goed trouwen dus als je kinderen wilt/neemt/krijgt
ik vin het stiekun wel romantischer![]()
shoot me...
Nah, trouwen hoeft ook niets te kosten, dus als het om de kosten gaat maakt het weinig uit of je een geregistreerd partnerschap of een huwelijk hebt, het kan allebei net zo goedkoop en net zo duur als je wilt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En stukken duurder, daar kun je mooi je kind van laten studeren
Jah... toch... geen geleuter verder HOPPA naar het gemeentehuisquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:01 schreef Leandra het volgende:
LOL, das dan wel weer romantisch Fann
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:05 schreef Toverheks het volgende:
je kan ook op maandag morgen trouwen en dan kost het je niets
Juist, of een andere dag, het is per gemeente verschillend....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:05 schreef Toverheks het volgende:
je kan ook op maandag morgen trouwen en dan kost het je niets
mooi dat slot zeist, wat een mazzel had ze dan, ja ben nooit getrouwd geweest en wil dat ook niet, vind zo een papiertje zegt niks, maar is mijn mening.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist, of een andere dag, het is per gemeente verschillend....
En als je mazzel hebt is het gemeentehuis net aan het verbouwen en worden de huwelijken daarom in een plaatselijk kasteel gehouden
Mijn zusje had dat, die trouwde op die manier gratis op Slot Zeist, en bij het huwelijk van een vriendin idem, gratis op Kasteel de Schaffelaar
lekker en gaan jullie nog op vakantie of blijven jullie thuis.quote:
We zijn het huus aan het schilderen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lekker en gaan jullie nog op vakantie of blijven jullie thuis.
oke is ook leuk, lekker straks alles weer nieuw en fris.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
We zijn het huus aan het schilderen.
Mee eens, en stel het zou uit noodzaak moeten gebeuren omdat IaN anders het land niet in komtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooi dat slot zeist, wat een mazzel had ze dan, ja ben nooit getrouwd geweest en wil dat ook niet, vind zo een papiertje zegt niks, maar is mijn mening.
eetse FANN
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mee eens, en stel het zou uit noodzaak moeten gebeuren omdat IaN anders het land niet in komtDan moet het wel góed gebeuren vind ik, met enorme jurk, goed feest, puicke taart en een heleboel leuke mensen.
Natuurlijk wat dacht jij danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kom
ik kom
ik behoor toch tot 1 van die leuke mensen
Je moet niks. Ik vind die gaypride ook totaal niet bijdragen aan homo-acceptatie. Vind het zelfs eerder een terugval naar 'gekke nichten die alleen maar halfnaakt op boten op de muziek van Cher dansen'.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:39 schreef Gert het volgende:
Wat een dom testje zeg... 10 uit 15.
ik moet de gay pride bij vinden dragen aan de acceptatie van homo's. Wat een bullshit.
Wij gaan dat ook doen maar niet nu.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mee eens, en stel het zou uit noodzaak moeten gebeuren omdat IaN anders het land niet in komtDan moet het wel góed gebeuren vind ik, met enorme jurk, goed feest, puicke taart en een heleboel leuke mensen.
Volgens die test ben je minder homo-vriendelijk naarmate je minder punten scoort. Dan vind ik dergelijke vragen wel erg simpel, om dat aan de hand daarvan vast denken te kunnen stellen. Domme homo's.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet niks. Ik vind die gaypride ook totaal niet bijdragen aan homo-acceptatie. Vind het zelfs eerder een terugval naar 'gekke nichten die alleen maar halfnaakt op boten op de muziek van Cher dansen'.
Is ook erg simpel gesteld. Door deze vraag en die van dat homo als scheldwoord best moet kunnen, heb ik geen 100% score behaald.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:48 schreef Gert het volgende:
Volgens die test ben je minder homo-vriendelijk naarmate je minder punten scoort. Dan vind ik dergelijke vragen wel erg simpel, om dat aan de hand daarvan vast denken te kunnen stellen. Domme homo's.
En je scoort dus ook minder op de open mind- lijst als je het vervelend vindt dat het andere geslacht je links laat liggen omdat ze denken dan je gay bent. Merkwaardig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ook erg simpel gesteld. Door deze vraag en die van dat homo als scheldwoord best moet kunnen, heb ik geen 100% score behaald.
hier ook en lekker donker dus we houden dat wel de hele dagquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:41 schreef Gert het volgende:
Morning Heks. Hoe's het weer in Mokum?
Regen hier in Sun City!
Nee het gaat straks opklaren vanuit het westen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier ook en lekker donker dus we houden dat wel de hele dag
We hebben er eentje te pakken!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:00 schreef Copycat het volgende:
Het andere geslacht je links laat liggen? Je hebt die vraag heel vrouwelijk zelf verder ingevuld. Verrekte homo!
Nee dat is de consequentie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:00 schreef Copycat het volgende:
Het andere geslacht je links laat liggen? Je hebt die vraag heel vrouwelijk zelf verder ingevuld. Verrekte homo!
Voor haar gaat 'Leven en laten leven' dan weer niet op?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef Toverheks het volgende:
oh kutje dekker is net vertrokken met haar bootje genaamd Guppie, nou wil geen medelijde of wat dan ook als ze door piraten wordt verkracht of als ze omslaat of als ze schuurbuik zou oplopen, echt belachelijk 14 jaar en dan de open zee op.
Ik vind haar tof.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef Toverheks het volgende:
oh kutje dekker is net vertrokken met haar bootje genaamd Guppie, nou wil geen medelijde of wat dan ook als ze door piraten wordt verkracht of als ze omslaat of als ze schuurbuik zou oplopen, echt belachelijk 14 jaar en dan de open zee op.
Goedzo! Bij zo'n belangrijke beslissing hoort een fatsoenlijke viering en hilarische dronken foto's en video'squote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wij gaan dat ook doen maar niet nu.
Ze steakt beuvuh iet maivoald ut, koap eruuuuuf!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor haar gaat 'Leven en laten leven' dan weer niet op?
Moet ze zelf weten, wat ik belachelijk vind is de mediahype eromheenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef Toverheks het volgende:
Vind ik gelul, dat dat zou "horen".quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goedzo! Bij zo'n belangrijke beslissing hoort een fatsoenlijke viering en hilarische dronken foto's en video's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |