Trouwen vind doen je voor de Kerk en volgens haar regels. Een verbintenis voor een documentje doe je maar lekker op het gemeentehuis en daar geef je dan maar mooi een naampje aan!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja gek ... maar bijvoorbeeld;
Goed dat het homohuwelijk er is! daar heb ik 0 voor. Maar ja, dat komt omdat ik het normale huwelijk al een onzinnig instituut vind, dus dat heeft voor mij niks met voor of tegen homofilie te maken. Zo zijn er wel meer van die vragen
Ik heb niet echt een naam voor de overtreffende trapquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent geen echte man, Jian?
't Zijn die wijven die romantiek en zo'n kutjurk willenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Pcies, je kan tegenwoordig schriftelijk scheiden, no problemmo, effe een briefje naar de rechtbank en klaar. Je houdt van elkaar of niet (meer) Je hebt toch geen briefje nodig om dat te bevestigen. Ja een goed contract, voor toekomstige ontwikkelingen
eigenlijk is een huwelijk ook gewoon een contractquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Pcies, je kan tegenwoordig schriftelijk scheiden, no problemmo, effe een briefje naar de rechtbank en klaar. Je houdt van elkaar of niet (meer) Je hebt toch geen briefje nodig om dat te bevestigen. Ja een goed contract, voor toekomstige ontwikkelingen
Jij bent gewoon bang dat ze aan je broodwinning komenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Trouwen vind doen je voor de Kerk en volgens haar regels. Een verbintenis voor een documentje doe je maar lekker op het gemeentehuis en daar geef je dan maar mooi een naampje aan!
ik had echt een kutjurkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Zijn die wijven die romantiek en zo'n kutjurk willen![]()
Stond dat gisteren niet in de Telegraaf dat 1 op 10, voornamelijk mannen, binnen het jaar al spijt heeft van het huwelijk?
Hoe gek je dat misschien zal vinden, maar daar ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Trouwen vind doen je voor de Kerk en volgens haar regels. Een verbintenis voor een documentje doe je maar lekker op het gemeentehuis en daar geef je dan maar mooi een naampje aan!
da's wel weer waarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:08 schreef Laysa het volgende:
nah....tuurlijk is het maar een papiertje maar het heeft wel een romantische touch...elkaar eeuwige liefde beloven tot de dood u scheidt....dat...of een een rechter bij echtscheiding
Ben jij getrouwdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
eigenlijk is een huwelijk ook gewoon een contract![]()
heel onromantisch![]()
maar dat wist ik nog niet toen ik 20 jaar was
Doe het anders ff vragen in de FB hierquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:13 schreef gnilrednoz het volgende:
is de TT nou nog steeds niet aangepast? I am disappoint
die modjes hier zijn waardeloos johquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:13 schreef gnilrednoz het volgende:
Helemaal niet, je houdt van elkaar, echte zuivere,passionele liefde en alles wat daarbij hoort, dat is de romantiek die je nodig hebt, geen boekje waarin staat dat je ooit op een dag ja hebt gezegd ....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
da's wel weer waar![]()
anders wordt het zo zakelijk allemaal
donequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe het anders ff vragen in de FB hier
Als ik blauw was hè...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:13 schreef gnilrednoz het volgende:
jaja...ik moet ook tv tussendoor kijken hequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat schrijf ik nou net over een voor mij onzinnig instituut
jajajajajajajaja weet ik ... boekkie ben ik trouwens kwijtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Helemaal niet, je houdt van elkaar, echte zuivere,passionele liefde en alles wat daarbij hoort, dat is de romantiek die je nodig hebt, geen boekje waarin staat dat je ooit op een dag ja hebt gezegd ....
Behalve dan, wanneer een huwelijk voor jou echt iets is tussen jou je partner en de God waarin je gelooft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |