Trusten....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:51 schreef Toverheks het volgende:
ik wens jullie nog veel plezier hier en voor straks slaap lekker![]()
Verzonnen door een Homo met een IQ van 60quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:53 schreef Jian het volgende:
13 uit 15 Jij bent compleet straight. Je doet niet moeilijk over homoseksualiteit. Dat klopt wel, maar ja, die vragen ...
welke vraag vond je het gekste dan ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:53 schreef Jian het volgende:
13 uit 15 Jij bent compleet straight. Je doet niet moeilijk over homoseksualiteit. Dat klopt wel, maar ja, die vragen ...
MIETJE !quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:54 schreef hondjes het volgende:
Morgen de hele dag rijden, dus ik ga ook mijn bed opzoeken.
Zoietsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verzonnen door een Homo met een IQ van 60
Rij voorzichtigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:54 schreef hondjes het volgende:
Morgen de hele dag rijden, dus ik ga ook mijn bed opzoeken.
Nou ja gek ... maar bijvoorbeeld;quote:
Ah... dan snap ik het.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja gek ... maar bijvoorbeeld;
Goed dat het homohuwelijk er is! daar heb ik 0 voor. Maar ja, dat komt omdat ik het normale huwelijk al een onzinnig instituut vind, dus dat heeft voor mij niks met voor of tegen homofilie te maken. Zo zijn er wel meer van die vragen
uiteraardquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:02 schreef Jian het volgende:
Als lesbo’s een keer met een echte man naar bed gaan, zijn ze wel genezen. 1 punt, logisch, natuurlijk niet. Dat gebeurt alleen als ze een keer met mij naar bed gaan
't Maakt wel uit hè. Bij een huwelijk wordt het pas leuk na 20 jaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
dus kweetniet... precies, tis wel maar een papiertje, maar een samenwoningscontract
is ook een papiertje dus komt eigenlijk allemaal een beetje op hetzelfde neer.
Je bent geen echte man, Jian?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:02 schreef Jian het volgende:
Als lesbo’s een keer met een echte man naar bed gaan, zijn ze wel genezen. 1 punt, logisch, natuurlijk niet. Dat gebeurt alleen als ze een keer met mij naar bed gaan
Niet echt schamen...maar meer zo van ...ojee nu krijg ik een shitload aan reacties over me heenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
en daar schaam je je voor![]()
is niet nodig heur...
Ow... jah... dat was ik effe vergetenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Maakt wel uit hè. Bij een huwelijk wordt het pas leuk na 20 jaar.![]()
![]()
Met een contract is het gelijk tof
Pcies, je kan tegenwoordig schriftelijk scheiden, no problemmo, effe een briefje naar de rechtbank en klaar. Je houdt van elkaar of niet (meer) Je hebt toch geen briefje nodig om dat te bevestigen. Ja een goed contract, voor toekomstige ontwikkelingenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... dan snap ik het.
Mwa... als er kindertjes komen is een ''soort van verbintenis'' wel nodig of handig denk ik,
anders mag Pa straks het kindje niet meer zien of al die ellende, of hij fokt 5 kindertjes en
gaat er dan vandoor met ''de buuf''en dat zit je dan met je 5 kindjes
![]()
dus kweetniet... precies, tis wel maar een papiertje, maar een samenwoningscontract
is ook een papiertje dus komt eigenlijk allemaal een beetje op hetzelfde neer.
AUW !!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent geen echte man, Jian?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |